«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
جالب اینجاست که چون کار مونولگ میباشد و از آنجایی که شما دیر برسید بهرام افشاری مکثی در کار میدهد تا شما مستقر شوید البته امیدوارم این مکث شامل حال شما شده باشه
سلام خانم انارکی. بنده معصومی هستم دانشجوی ارشد مدیریت بازاریابی. شما پایان نامه ای با عنوان "بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر واکنش های مصرف کننده در مراکز خرید موبایل در کرج" بنده به کمک و راهنمایی شما در زمینه واکنش مصرف کننده نیاز دارم. اگه جسارت نیست و وقت شما رو نمیگیرم با راهنماییاتون بنده رو کمک بفرمایین. با تشکر
rahman.masoumi@yahoo.com
ظاهرن از این به بعد نباید برچسب پیشنهاد تیوال رو خیلی جدی گرفت!
و در عجبم از تماشاگرانی که بازی سیامک صفری رو تو این اجرا خوب و حتی عالی توصیف کردند... کارگردان ایشون رو کاملن رها کردن و هر چی که بود خود صفری بود در حد تنزل یافته...
تنها نکته مثبت اجرا بازی هوتن شکیبا و البته بهرام افشاری بود...
و وای از این تماشاگرانی که به هر چیزی میخندن... به طرزی تهوع آور...
مصمم شدم دیگه به تماشای اجرایی با درونمایه طنز بر صحنه تاتر شهر نرم.
کلا همه در عجبیم چرا یکسری از یک نمایش خوششون میاد ،چرا یکسری از یک نمایش بدشون اومده همچنین بازیگر ،طراحی صحنه ، نمایشنامه و الخ و خودمونو مبنای مطلق ارزیابی هر چیز و هر کس میدانیم و بدتر بعدش به هم انواع برچسب ها رو میزنیم .
فیلمنامه متوسط بود
اما دیالوگ نویسی خیلی بد و ضعیف بود
داستانک های فیلمنامه هم گاهی خیلی دم دستی و هندی طور نوشته و اجرا شد نمونه ش هم در رابطه شکل گرفته بین دو شخصیتی بود که میترا حجار و هومن سیدی بازیش میکردن.
آره خب. ی فیلم میتونه بد باشه، میتونه خیلی بد باشه (با این وضعه سینمامون) ولی بین اینهمه کاره ضعیف و بی قصه، این فیلم ی داستانه ساده داشتو خوب بود. ی قصه ی عادی بدونه پیچیده کردن بیخوده ماجرا...
حالا واسه دفعه بعد بانو انارکی باید بگم که بالکن سالن اصلی بسیار خوب، مسلط و نزدیک به سن هست و قاعدتا هرچه ردیفتون هم جلوتر باشه به رستگاری نزدیکترید :)
تازه هم خودشو هم دی وی دی شو!!!
گزینه هه هی داره سخت تر میشه.
خب دوسش داشتم
ضمن اینکه اون موقع تنها دیدم الان میخام همسر و دوستم رو هم بهره مند کنم.
منظور خاصی داشتی از همچین چیزی؟!؟!
نه شاهین جان. من حاضرم به خاطرت هرکاری بگی بکنم. حاضرم خودمو از پشت بوم پرت کنم روی حصارهای نیزه مانند یه آپارتمان. حاضرم دماغم رو بگیرم جلوی فلفلپاش نفس عمیق بکشم. حتی حاضرم برای خودم سیبیل آتشی بذارم. اما رفیق...ازم این کارو نخواه
رفاقت منو این طوری سخت امتحان نکن!
فقط دوست داشتم؟!؟!
آقا این تیوال که کارش درست بوده همیشه!
اما من از همین تریبون اعلام میکنم که گزینه دوست داشتم برای شکلک خیلی ی ی ی کمه!!! خیلیااااا!!!!!!!!
علی جان من نظرمو یه جای دیگه توضیح دادم این جا هم برای این که وقت تون رو نگیرم مختصر توضیح میدم: منظور من از نوع نگاه، حجم بالای شعار های این فیلم بود. تاثیر الکل در فروپاشی خانواده ها، بی بند و باری که سبب بروز فاجعه میشه. بیان موضوع در فیلم به شدت شعار زده است و به خاطر همین من میگم با نگاه فیلمنامه نویس مشکل دارم سوای این که منطق و خط ارتباطی بین کنش و واکنش برخی کاراکتر ها هم مشکل اساسی داره.
درون مایه فیلم خوب بود... دغدغه داشت و واقعی بود...
چهره پردازی و انتخاب بازیگر برای سنین مختلف یک شخصیت عالی بود...
تیتراژ ابتدایی هم خوب فکر شده بود و به مضمون کار اشاراتی داشت...
با اینکه نوع چینش میزانسن رو اصلن نپسندیدم ... پیشنهاد میکنم ببینید فیلم رو!
دیوار خانه ای قدیمی... با لکه هایی شبیه خون
که شاید همان زمان تماشای تیتراژ اینها به طور قطع مشخص نباشد... اما بعد از تماشای فیلم همه چیز نمایان می شود.
مصطفی جان معذرت میخوام یه سوال ازتون داشتم. از خوندن متالوژی لذت میبرین؟ مکانیک داره دیوونم میکنه. کاش میرفتم علوم انسانی و روانشناسی. همین فردا صبح میانترم دارم ولی دریغ از یک کلمه...
من این فیلمو هنوز ندیدم و اطلاعات خاصى هم در موردش ندارم اما در جواب اینکه مى گید آدما مسئولیت کار خودشونم قبول نمى کنن چه برسه که بهشون تهمت بزنن و سکوت کنن این حرفتون پنجاه درصد اشتباهه چرا که هستن آدمایى که اونقدر از زندگى سیر و خسته ان که میل به مردن و نابود شدن دارن حالا من نمى دونم چه تهمتى به آقاى پرستویى زده مى شه و مجازات اون تهمت چیه و حرف من در مورد این فیلم صدق مى کنه یا نه ولى مى دونم یه وقتایى ممکنه اونقدر از همه چى زده شى که بخواى خودتو بکشى اما از ترس و یا نگرانى براى اینکه بازماندگانت چى مى شن یا خیلى مسائل دیگه نتونى این کارو بکنى اونوقت تو یه موقعیتى قرار بگیرى که یه نفر تهدیدت کنه به اینکه مى کشتت باتوجه به اینکه خودت هم مى خواستى خودتو بکشى و مایل به مرگ بودى از خودت دفاع نمى کنى و چشماتو مى بندى و سکوت مى کنى.این مثال درمورد خیلى آدما و خیلى مسائل دیگه صدق مى کنه
برزو نیک نژاد در اولین ساخته اش، کلیشه فضاهای خانگی و شهری را شکسته، به روایت جاده ای اتکا کرده است. نماهای بکر کویر از امتیازات بصری ناخواسته است. نیک نژاد در ساخت ناخواسته به وضوح از آثار برجسته سال های اخیر تأثیر گرفته است؛ در این میان شاید بتوان از «دربند» پرویز شهبازی نام برد. با اینکه مدت زمان طولانی و ریتم کند اثر گاهاً بیننده را از همراهی باز می دارد، می توان این نقاط ضعف را به فیلم اولی بودن نیک نژاد و جسارت او در ساخت فیلمی جاده ای، بدون استفاده از بازیگران مطرح بخشید.