در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | زینب بابایی
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 09:38:25
 

هنرجوی کارگردانی تئاتر / مدرس خط کرشمه

 ۲۹ تیر ۱۳۷۰
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
ریتم عالی ، بازی های درخشان ، طراحی صحنه خلاقانه بدور از زرق و برق های معمول ، اتمسفر درست ایجاد شده برای طناز بودن روایت ، همه و همه باعث شد انتظار من از یک نمایش درست برآورده بشه . لذت بردم و موق باشین
ممنون از اینکه تشریف آوردید و ما رو تماشا کردید 🙏🏻🌹
۲۱ شهریور
این کار میتونست با یه طراحی صحنه ی دیگه ساخته بشه ولی جذاب نباشه ..همونقدر که بازیها اندازه و خوب بود ...واقعا آدم کاراکترها رو میفهمید و بازیگرها خوب از عهده ی ایفای نقش بر اومدن و خوب بازیشون رو درک کرده بودن ...مطمئنم کارهای درخشانتری همواره از گل شیرازی و شیده خواهیم دید.
۲۱ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
امشب به تماشای کار مختلفیم نشستم . اجرای قدیم رو هم دیده بودم و منتظر بودم ببینم این بار آرمان شیرالی چه تغییراتی برای اجرای مجدد لحاظ کرده و برام مهم بود آیا با همون کوآلیتی مواجه میشم یا خیر .
بسیار برام ارزشمند بود که تغییرات کار در جهت بهبود کار بود و من شاهد یک اجرای بی نقص ، و از همه مهم تر جسور و به دور از کلیشه های مرسوم تاتری بودم . دیالوگ های خارجی ، ریتم درست ، اتمسفر و فضای حاکم بر کانسپت کار، شما رو تا انتهای روایت همراهی میکنه . درخشش کار دیدن قابهای سینمایی در فریم تاتر بود و جالب تر درک درست کارگردان از بازیگردانی و صد البته دیدگاه شخصی ایشون از مساله جنگ و آزادی . امشب به آینده تاتر ایران امیدوار شدم .‌.. امیدوارم نا امید نشن و بتونن راحت تر کار ارائه بدن .
آرزوی موفقیت و درخشش برای جایگاه درست این تیم
گروه جوان و با انگیزه و با استعداد .... اوقات خوشی بود . خسته نباشید به کارگردان جوان و تیم با استعدادش
حمیدرضا اسماعیلی (hamidrezaesmaeili)
عرض احترام خدمت شما ، ممنونم که نگاه قشنگتون رو به نمایش ما دادید.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
افشین واعظی که قبلا شایشتگی اش را در نویسندگی و کارگردانی و بازیگری در آنتی اویل و مشاهیر ثابت کرده . اینبار هم با کیفیت پا به صحنه گذاشت ‌. کستینگ خوب ، صحنه ای به دور از ادوات اضافه ، و یا در معنی بهتر خیلی گروتفسکی وار ، همراه نو گرایی ، خلاقیت و در عین حال دغدغه حال حاضر جامعه ! فریمی که من از یک تاتر خوب انتظار داشتم رو برام ساخت. امیدوارم جدا از مخاطبین محترم تاتر ، رفقا و هم صنفی هامون هم برای دیدن این کار تشریف ببرن و معنی تاتر واقعی رو بدور از هزاران زرق و برق و ادا واطفار درک کنن . این تاتری بود که من میتونم بهش افتخار کنم !
این کار دانشگاه کارگردانی برای من و رفقای جوونم بود . محمد برهمنی اصلا احتیاج به تحلیل و نظر نداره به نظرم. هرآنچه که باید روی صحنه بود و دیدیم . چه پرداخت های پخته و درستی . چیزی که محمد برهمنی بهمون نشون داد یک دنیای کوچک شده از تاتر بود و چقدر زندگیش کردیم . فارغ از نظرات و سلایق متفاوت این کار یک تاتر درست بود . و همه چی سر جای خودش درخشان بود . وقتی هنوز چنین اجراهایی روی صحنه تاتر ایران میبینم میگم هنوزم تاتر هست ... خیلی خسته نباشید که تو این شرایط عجیب و ترسناک تاترِ درست کار میکنید
البته نه تنها در تیاتر بلکه بیشتر دیدم البته خیلی
۲۸ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
وقتی چنین تاتری روی صحنه ی نمایش ایران هست، یعنی هنوز میشه امیدوار بود . این تاتر توقع من رو از یک نمایش درست برآورده کرد. اول از همه دستمریزاد به سعید حسنلوی عزیز . بابت طراحی صحنه منحصر به فرد و خارج از کلیشه های مرسوم . و علی کوزه گر بابت طراحی نور . برسیم به بحث کارگردانی ، این کار نمایش قدرت تمام و کمال هوشمندی و ظرافت کارگردانی بود . دید درست . خلاقیت در جهت ارائه نوین که همیشه فرید جان قادرپناه این مساله ضمیمه همه کارهاش بوده . انتخاب بازیگرانی درست و شایسته . و همگی خلاق . وقتی یک تیم درست چیده بشه واقعا نتیجه کار هم درجه یک میشه . چشم پوشی نکنیم از بازی درجه یک مهدی یگانه ، میلاد معیری و آذین نظری ... دم همه ی بچه هه گرم
زینب عزیز سلام، از اینکه به تماشای نمایش «پناه‌کاه» نشستید ازتون سپاسگزاریم. خوشحالیم که از نمایش لذت بردین و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. سپاس از همراهی و انرژی خوبتون. پایدار باشید.
۱۲ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
زینب بابایی (zeinab.babayi)
درباره نمایش باغ i
اول از همه باید به شیب نا مناسب سالن اشاره کرد و حتما در طراحی میزانسن ها و صحنه باید نکات منفی بصری سالن مد نظر قرار میگرفت که نگرفته بود . ریتم کند و پایین رو در فضای کارهای چخوف باید پذیرفت ولی این تعمد در این کار بیش از حد بود و به علت تایم بالای نمایش بسیار خسته کننده . متاسفانه هیچ اتفاق جالب و رویدادی شمارو در این اثر همراهی نمیکنه . برای اینجور نمایشنامه های مشاهیر حتما و حتما خلاقیت ارائه اثر الویت محضه ! و چرخش صحنه واقعا کافی نیست . انتظار خیلی خیلی بیشتری داشتم از این عوامل . بهر حال خسته نباشید به گروه
جدا از اقتباس جالب و نوع روایت داستان که خب قوی بود و خوب ، طراحی صحنه ی فکر شده هم جزو نقاط مثبت کار بود ‌. بی زرق و برق و در جهت پیشبرد روایت . کار بسیار خوبی بود . خدا قوت به همه ی بچه های فرآیند
درود و خسته نباشید ، از ایده های خلاقانه و آوانگارد باید استقبال کرد در تاتر ایران ولی این که کار با چه کوالیتی و هوشمندی ارائه بشه هم قطعا حائز اهمیت هستش . اولا صدا اصلا به ردیف های ۲ به بالا نمیرسه . اجرای شلخته و سردرگمی که ایده های خوبش به بلوغ نرسیده شهید شدند. و متاسفانه نه خط داستانی و نه روایت اجرایی قدرت همراه کردن مخاطب رو نداشت و اکثر مخاطبین هم مشغول گفت و گو و چک کردن موبایل بودند. همین که ساده ترین و اصلی ترین مساله نرسیدن صدا به مخاطب بود کافی بود تا حتی یک اجرا با کانسپت عالی زمین بخوره ‌. به نظر من در بداهه و هنر آوانگارد هم باید یک پیش تفکری رو برای سطح کیفی مطلوب لحاظ کرد. بهر حال خسته نباشید به عوامل
دم بچه های این گروه با کارگردان خوبشون گرم . تلفیق دو سبک اجرایی کنار هم ، ریتم درست . خلاقیت و ایده پردازی خوشایند و به حد . و موزیک و آهنگسازی کار که کمک دست کار بود همه و همه یک کار اجرای ترتمیز و رقم زد . خدا قوت خسته نباشین
همیشه تو تاتر ایده گرایی و نو گرایی واقعا جذابه . ایده اجرایی به دور از کلیشه های صحنه و زرق و برق و بازیگران آماده و درجه یک . خط کارگردانی درست روایت های جالب و ریتم خوب کار باعث شد یک تاتر خوب ببینیم. باریکلا به این تفکر و گروه حرفه ای
ایده ی جالب ، طنازی های به حد و مناسب ، بازیهای یکدست ، تیم صحنه ی قوی ، بازی های بجا و درست . همه و همه انتظار من و از یک تاتر خوب براورده کرد. دم کارگردان جوان و تیم خوبش گرم . خدا قوت
ممنون از شما خانم بابایی عزیز
انرژی خوب شما همراه گروه میمونه❤
۰۸ آذر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
یک خداقوت و خسته نباشید صرفا جهت اینکه این بچه ها تاتر کار کردن . ولی کار شدیدا از هر لحاظی ضعیف بود . فضاسازی هایی که پخته نشده بود و ایده هایی که شکل نگرفته و کال روی صحنه ارائه شد. سکوت های به شدت زیاد و حوصله سربر که از نظر فنی قابل توجیه نبود . روایتی که به دلیل عدم فضاسازی درست مخاطب و سردرگم‌میکرد. و باعث میشد تا پایان روایت سیر خسته کننده ای داشته باشه. هیچ سر و ته و تلورانسی و شاهد نبودیم متاسفانه ‌. با آرزوی درخشش برای این تیم جوان در آینده
بسیار لذت بردم ازینکه هستن افراد با سواد و هوشمندی مثل عارف شریفی عزیز که این سبک تاتر رو به نحو احسن در کشوری مثل ایران اجرا کرد . ما حرفی برای گفتن در تاتر معاصر و آلترناتیو نداشتیم . ولی الان به شدت خوشحال شدم برای این گروه حرفه ای و با سواد . صفر تا صد کار واقعا بی نقص اجرا شد . از تسلط اجراگران تا ریتم خوب و مناسب کار . این سبک تاتر و ببینیم و پامونو چند قدمی فراتر از تاترهاق ناتورالیستی و رئالیستی بزاریم. امشب برای دیدن این سبک کار در ایران یا بهتر بگم تاتر ایران واقعا احساس غرور کردم
اجرای رضای عزیز به دور از تجملات مرسوم این روزهای تاتر ، و کانسپتجوال بودن کار. نوگرایی. جسارت در عملی کردن ایده های جدید قدم مهم و رو به جلویی بود . بازی و بیان چهارچوب دار . طراحی صحنه . نور و چاشنی موزیک یک فریم درست تاتری رو ارائه داد . خداقوت به رضای عزیز
رضا طالبی و علی فلاح این را خواندند
ممنونم ازت زینب جان ?
۲۵ مهر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اولا خداقوت و دستمریزاد به افشین واعضی عزیز و تیم جوان و درجه یکشون که با وجود شرایط سخت تونستند نمایشی با این سطح از کیفیت اجرا کنن . دوم باریکلا باز به افشین عزیز بابت استفاده درست از خلاقیت و نوآوری و نترسیدن در مقابل انتقادها . طنازی های بجا ،موزیک های خوب ‌ طراحی صحنه جالب . بازیهای چهارچوب دار و درست همه و همگی باعث شد ما یه کار ترتمیز و اسکلت دار ببینیم. دمتون گرم و ای کاش این کار خوب سمندریان یا ناظززاده کرمانی اجرا میرفت ! افسوس !!!!
ممنون از شما و نگاهتون که با ما به اشتراک میزاریدش?
۲۷ تیر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اولا دستمریزاد به محمدرضاهلال زاده عزیز برای انتخاب سناریوی ایرانی چون این روزها به علت رو بورس بودن انتلکتوئلیسم!!! کمتر کسی به سراغ روایت های ایرانی میره . دوما ریتم درست ، بازیهای درخور و میزان ، چفت و بست روایت . پایان درخشان .تلورانس های بجا . طنازی های به اندازه و هوشمندانه . طراحی صحنه ی خوب . همه و همه باعث شد که انتظار ما از یک تاتر و اجرای خوب براورده بشه. یک دستمریزاد جانانه به مهدی یگانه عزیز که الحق نگین صحنه بود و دستمریزاد به کل گروه تو این شرایط سخت با این کیفیت کار کردن . خدا قوت
خیلی خیلی ممنون از لطف تون
۱۰ تیر ۱۴۰۰
علی پویا قاسمی (alipooyaghasemi)
سلام ممنون که مارو دیدین و نظرتون رو برای ما نوشتین
۱۰ تیر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
زینب بابایی (zeinab.babayi)
درباره نمایش هار i
صد هزار حیف که مدیوم پرفورمنس آرت در ایران جایگاهی نداره و نه مخاطبین تعریف درستی ازین مدیوم دارند. اگر واقعا این مدیوم به درستی میتونست در ایران هم گسترده بشه به هیچ عنوان این اجرا هیچ مخاطبی رو به وجد نمیاورد . اونقدر کارهای کلیشه و غیر خلاق دیدیم که حتی اگر نتونیم حدس بزنیم این اجرا در چه فرمت و قالبی بوده خوشحال و راضیمون میکنه . این نمایش برای ایرانی که همیشه مقابل خلاقیت و نو آوری گارد داره در پله ی اول ایستاد . به هر حال یک قدم تازه به رو به خلاقیت در هنرهای نمایشی بود ‌ اما در انتقال مفهوم و ارایه کانسپت دچار سرگیجه شد . کاش این ایده و خلاقیت در قالب مدیوم پرفورمنس آرت ارائه میشد و حتی کنش و دخالت مخاطب رو هم آزاد میگداشتن. قطعا نتیجه شگفت انگیزی میشد گرفت . این اجرا با اینکه یک قدم رو به جلو بود در شرایط فعلی تاتر اما باز نمره قبولی نمیگیره . چون به نظر بنده وام گرفته از پرفورمنس آرت بود و نه حتی در چهارچوب این مدیوم به درستی قرار گرفته بود و حتی نمیتونم بگم که تاتر بود . بهر حال بازم قدمی رو به جلو بود‌ خسته نباشید و خدا قوت
فشن شوی باحالی بود زیاد خندیدیم البته جا برای بیشتر خندیدن هم بود ؛ به نظرم این نمایش توهین به هنرمند ها و هنر دوستان بود پوچ مطلق بدون هیچ ایده ایی و خلاقیتی فکر کنید یک نفر بار اولش باشه بیاد و تئاتر تجربه کنه برداشتی جز سرگرمی و مصخره بازی از این فضا نمی تونه داشته باشه البته این دوستانی که سینه سپر میکنن بیشتر شبیه کاسب های بازارین که امشب ی عدشون شبیه اسم اجرا هار شده بودن و بی ادبی کردن به مخالفای اجرا اسمی که بی ربط ترین اسم تمام زندگیم بود.
شما فکر کنید اگر ارزشی میزاشتن برای ما و خودشون رو یک بنر سفید که معلوم نبود از کجا آورده بودن و به عنوان صحنه اجرا روی زمین پهن کرده بودند اجرا نمی کردند ؛ اصلأ این مکان مناسب هیچ اجرایی نیست جز بازی کردن مافیا،خانه بازی کودکان یا گیم کده
آخر اجرا اکثر جمعیت دست نزدند و آن هایی هم که دست زدند زود مجموعه را ترک کردند؛
هیچ حمایتی وجود نداشت جز حمایت از شلوارک!
ما آمده ... دیدن ادامه ›› بودیم اثر هنری ببینیم که مفهوم و تکنیک وجود داشته باشد نه اینکه رکابی و شلوارک های پاره یا لباس های عهد بوق گل گلی
در ضمن لطفاً برای سالاد خوردن چنگال و سس را فراموش نکنید!


سخنی با تیوال؛ نظارت و انتقاد بر اجرا و هنر ضروریست و باید به عنوان مرجع در این امر یاری نمایید یا حداقل هر بلیطی را به مردم ارائه ندهید اول خودتان امتحان و بعد پیشنهاد دهید این اجرا هم درحد ۲۰۰۰۰هزارتومان بیشتر نبود ما حدود ۳۰۰۰۰۰هزارتومان هزینه کردیم خودتان را درگیر اجراهای غیر رسمی و نا معتبر نکنید.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
تاتر آزادی که پا به سالن مهرگان گذاشت.
سپهر و مهدی علی‌نژاد این را خواندند
کیان خسروی و آروین مقدمی این را دوست دارند
یعنی روحوضیه کار؟ خوب نیست؟
۳۱ خرداد ۱۴۰۰
هرمز گیلیانه
یعنی روحوضیه کار؟ خوب نیست؟
کاش روحوضی بود ! روحوضی که بسیار ژانر فاخریه در تاتر !!!!!!
مبتذل و یک کار تاتر کمدی آزاد شبیه جنگ های شبانه
۰۲ تیر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
زینب بابایی (zeinab.babayi)
درباره نمایش سگک i
متوجه نمیشم که چرا این روزها که برخی مخاطبین تاتر به دنبال چیزی فراتر از تاتر هستند ! و یا اغلب معنی و مفهموم تاتر رو با ترازوی انتلکتوئلیسم میزان میکنند. این سرگیجه یعنی‌ مرگ تاتر . در تاتر فکر کنم تنها ۲ نفر وفادار به روایت های ایرانی هستند ، جناب رضا بهرامی و آقای کهبد تاراج ! یک تنه ثابت کردند که روایت های ساده و قابل لمس ایرانی در فرمت درست اجرایی با خلاقیت درست میتوانند تاثیرگذاری آلبرکامویی داشته باشند. ما اکبر رادی داریم... عباس نعل بندیان داریم ...روایت های ایرانی میتونن تاترهای تاثیرگذاری و رقم بزنن که به حق این دو عزیز بسیار شایسته کباده ی این کار و به دوش کشیدند . طراحی صحنه زیبا و خلاق در عین سادگی . به اندازه بودن تمام المان ها . بازیهای درست و بجا . تلورانس روایت همگی باعث شد توقع ما از معنی درست تاتر براورده بشه. دستمریزاد به همگی خدا قوت
رضا بهرامی و امیر مسعود این را خواندند
کهبد تاراج و حسین تاجیک این را دوست دارند
سپاس خانم بابایی?
۱۳ خرداد ۱۴۰۰
کهبد تاراج (kahbodtaraj)
ارادت?
۱۸ خرداد ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
 

زمینه‌های فعالیت

تئاتر
هنرهای تجسمی

تماس‌ها

zeinab.babayi