«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
آفرین
چقدر خوب بودید شما
واقعا لذت بردم
چه گروه محجوب و با استعدادی
چه تلاش خوبی
مانند ارکستر بود واسم گاهی ناکوک بود اما جذاب و دلنشین
به تاخیرش می ارزید
یک نکته توی اکثر بازیگران به چشم میخورد، جدیت و حداکثر تلاش
تک تک عزیزان این گروه شک ندارم میتوانند آینده ای درخشان داشته باشند
سه بار دیدم و باز وسوسه میشم که ببینم
اجرایی که به همه دیدنش رو توصیه کردم
منتظرم نقد ها رو بخونم ببینم فقط طراحی صحنه عوض شده یا اجرا و متن هم تغییر کرده
شاید دوباره دیدم
آقا همین امشب یه دوستی که فیک هم نیست و معمولاً نظرم به نظرش نزدیکه کلی تعریف کرده بود و من هم اجرا رو گذاشتم در لیست خواستههام.
یه مقداری بیشتر توضیح میدین؟ اجرا خوب نبود یا متن مثلاً سلیقهٔ شما نبود؟
آقا همین امشب یه دوستی که فیک هم نیست و معمولاً نظرم به نظرش نزدیکه کلی تعریف کرده بود و من هم اجرا رو گذاشتم در لیست خواستههام.
یه مقداری بیشتر توضیح میدین؟ اجرا خوب نبود یا متن مثلاً سلیقهٔ ...
بهترین توصیف همان توصیف توی سایت تیوال هستش دقیقا
پاسخم کمی اسپویل هستش
بیشتر با پرفورمنس روبرو بودم و داستان خاصی وجود نداره
یه جاهایی شبیه اجرای چند ماه قبل کمدی الهی بود و فکر میکنم الهام زیادی گرفته بود از اون کار
من اون کار را هم خیلی دوست نداشتم واقعیتش
بهترین توصیف همان توصیف توی سایت تیوال هستش دقیقا
پاسخم کمی اسپویل هستش
بیشتر با پرفورمنس روبرو بودم و داستان خاصی وجود نداره
یه جاهایی شبیه اجرای چند ماه قبل کمدی الهی بود و فکر میکنم الهام ...
خیلی ممنون که نظرتون و تجربهتون رو درمورد کار با ما به اشتراک گذاشتید. درمورد داستان تا حدی حق با شماست و «داستان» مشخصی به یک معنا بر کار حاکم نیست. چنین ادعایی هم نداشته. درمورد پرفورمنس هم احتمالا یک اختلاف نظری داریم. حداقل این اختلاف نظر در اینه که من فکر میکنم که «پرفورمنس» به معنای یک چیز «پست تر» نیست. به هر حال ممنون از اینکه مبسوط تر نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. درمورد شباهت به کمدی الهی هم در بروشور نمایش ذکر شده بود و از کارگردان کمدی الهی، جناب پوریا گلستانی هم تشکر و قدردانی شده بود.
خیلی ممنون که نظرتون و تجربهتون رو درمورد کار با ما به اشتراک گذاشتید. درمورد داستان تا حدی حق با شماست و «داستان» مشخصی به یک معنا بر کار حاکم نیست. چنین ادعایی هم نداشته. درمورد پرفورمنس هم ...
سلام و ارادت
فرمایش شما کاملا صحیح هستش و کار شما بسیار ارزشمند هستش ولی خوب سلیقه من نبود خیلی
در مورد شباهت به کمدی الهی هم فرمایش شما کاملا صحیح هستش (من بروشور را مطالعه نکردم)
در مورد پرفورمنس اصلا منظورم پست تر بودن نیست فقط خیلی با سلیقه من جور نیست
راستش یکم یادآور مفهوم کارتون Big Boss Baby هم بود واسم (مخصوصا متن های ابتدای کار) که خیلی هم پر مفهوم بود ولی بعدش ارتباط نمی گرفتم
پاینده و پیروز باشید
سپاس فراوان
سلام و ارادت
فرمایش شما کاملا صحیح هستش و کار شما بسیار ارزشمند هستش ولی خوب سلیقه من نبود خیلی
در مورد شباهت به کمدی الهی هم فرمایش شما کاملا صحیح هستش (من بروشور را مطالعه نکردم)
در مورد ...
سلامت باشید ممنون از اینکه نظرتون رو جامع تر برامون نوشتید. بله منظور بنده هم این بود که قصد ما اتفاقا نزدیک شدن به یک پرفورمنس بوده که خوب برداشت شما کاملا درسته. نظر شما قطعا به بهبود کار ما و ارتقاء کارهای آیندهمون خیلی کمک کننده خواهد بود.
خرید بسته قبلا جذابیت داشت
اما با این تغییر قیمت به نظر خودتون جذابیتی داره آیا
تازه با تخفیفش هم جذابیتی نداره
قیمت خود فیلم تاتر ها ۶۵ تا ۸۵ تومن هستش که معمولا با تیوال پلاس هم مقداری تخفیف داره (۳۰ درصد)
حالا چرا باید بسته ۱۰ تایی رو تازه با تخفیف بخرم ۵۵۰ !!!
خوب بدون بسته هم که تقریبا همون قیمت میشه !
بسته ۲۲۰ تومنی رو کردید ۵۵۰ تومن (آنهم با تخفیف) !!!!
به نظر من، بسته زمانی کارایی داره که حداقل باعث ۵۰ درصد تخفیف بشه
وگرنه بی معناست
۱- وقتی سالن پر نیست قبل از اجرا از تماشاچیان بخواهید بیایند ردیف های جلو تا بهتر ببینند و کسی که دیر میاد را عقب جا بدهید
۲- از عکاسان بخواهید صدای شاتر را خاموش کنند
۳- جای نوزاد در سالن تاتر نیست
۴- مهمان ویژه شما (آقای مهندس) و همراهانشان یکی از عوامل بی نظمی بودند لااقل موبایل بازی نکنند
۵- میهمان های ویژه که ۴۰ دقیقه بعد از شروع راه میدهید را بگویید اولا موبایل را روشن نکنند دوما سلام و علیک نکنند سوما ردیف اول نفرستید (دقیقه ۴۰)
اینها را خواستم بعد از اجرا به شما بگویم اما شما عکاسی با آقای مهندس را ترجیح دادید!
رسما توهین به شعور مخاطب بود رفتار عوامل و عذرخواهی شما را واقعی ندیدم
متاسفانه کسانی که به ظاهر سودای تئاتر دارند اینگونه رفتار میکنند.ما اگر الفبا تئاتر رو هنوز بلد نیستیم نباید ادعا کنیم.اون حرکت زشت هم با کتاب اشعار استاد شاملو بی نهایت آزاردهنده بود.برای خنداندن مخاطب نباید دست به هرکاری زد.
مگر میشه از این کار لذت نبرد و مست نشد
ثانیه آخر به اجرا رسیدم و خوشبختانه تونستم بیام تو سالن و خوشبختانه همون ردیف یک چند صندلی کنار تر از جای خودم تونستم بشینم که البته جای دوری نرفت
بعد از اجرا هم مصاحبت با رفقا لذت را دوچندان کرد
صیاد برهانی مانند یک جادوگر صحنه را به وهم و خیال و باور برد که جز این هم انتظاری نمیرفت و چه بازی خوبی سعید زارعی داشت
کارگردانی خوب دکور خوب موسیقی خوب نور خوب
بهترین کار امسال نبود اما عالی بود
سپاس
دقیقا منم همین طور فکر میکنم برای همین عجیب بود برام صحبتشون :))
درود
دو تا نکته داشت به نظرم
اول اینکه متن های انگلیسی در حد سخت نبود خداییش و اتفاقا خوندن ترجمه ها باعث میشد اجرا رو از دست بدی
دوم و مهم تر اینکه بار اصلی متن نمایش اتفاقا بر روی دیالوگ های فارسی هستش بیشتر
میشه تصور کرد که خودمان هم یکی از افراد حاضر در کلاس هستیم و خوب مثل بقیه خیلی مسلط نیستیم
منظورم اینه که برخلاف تصور با یک نمایشنامه ... دیدن ادامه ›› انگلیسی طرف نیستیم، برعکس یک نمایشنامه درباره خصوصیات ما ایرانیها در یک جامعه کوچک با نگاهی به مهاجرت و مشکلاتش
ضمن اینکه دیالوگ های انگلیسی به هیچ وجه به سمت پیچیده شدن نمیرن
اجرای خوبی بود و فکر میکنم شبهای بعد هماهنگ تر بشه
گاهی با صدای زیاد موزیک (مخصوصا در آغاز اجرا) مشکل داشتم و دیالوگ ها برایم نا مفهوم میشد اما در کل خوب بود
حضور و ده دقیقه صحبت درباره جنبه روانشناختی کار توسط علی بابایی زاد در شب اول جذاب بود
طراحی دکور فکر شده و خوب بود
بارکد روی بروشور کار برای من باز نمیشه و دلیلش رو نتونستم پیدا کنم
باسلام و احترام؛
از اینکه مارا تماشا کردید از شما سپاسگزاریم
متاسفانه شب های ابتدایی کمی ناهماهنگی وجود دارد که تلاش می کنیم سریعا این موضوع حل شود؛ در رابطه با بارکد نیز بنده پیگیری خواهم کرد تا در صورت وجود مشکل حل شود.
از شما بسیار ممنونم
بازیها، دکور، طراحی لباس، نور و صدا خیلی خوب
مکث ها و تکرار زیاده از حد دیالوگ های بی معنا لذت خوبی های کار را نابود میکرد برایم
خیلی سعی کردم با مفهوم کلی کار ارتباط بگیرم که نشد
ریتم کار بسیار کند بود
در کل ضمن خسته نباشید به این گروه خوب اما دوست نداشتم
خسته نباشید به همه عوامل اجرایی
خیلی لذت بردم
اما دائما ذهنم دنبال پیامی که این اجرا سعی داشت بهم برسونه میگرده و اینکه نمیتونم پیداش کنم منو اذیت میکنه
امشب اجرا را دیدم
گاهیبه نظرم خیلی خوب و گاهی بد بود
بازی ها و ریتم کار برایم بالا و پایین زیادی داشت
ابتدای کار برایم جذاب بود اما پایان کار بدون حس کافی بود
معرفی نفرات پایان کار به نظرم خیلی زیاد بود
خسته نباشید و موفق باشید
واقعا گروه محترم و با تلاشی هستند اما اجرا خیلی مورد پسند من نبود
نمایش های رو حوضی را دوست دارم اما به نظرم ریتم کار در نوسان بود
شاید بدلیل تعداد زیاد کاراکتر ها که میشد کمتر باشند و شاید متن که از نیمه کار دیگر حرفی نداشت برایم
بخش تعامل با تماشاچیان جالب بود و اگر نبود واقعا خسته کننده میشد
البته نوع سالن و عدم امکان تسلط به تمام صحنه هم بی تاثیر نبود
تلاشتان ستودنی بود
جناب کاکولکی عزیز متاسفیم که میزبان دلنشینی برای شما نبودیم
قدمتون رو چشم من و گروهم
نظرتون به قدری محترمانه بود که به اندازه نظرات مثبت به دل ما نشست🙏🌹💎
امیدوارم در آثار بعدی رضایت کاملتون رو جلب کنیم.