در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال رها | دیوار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:02:22
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
سلام دوستان، من امشب بلیت نمایشی رو در حوالی تئاتر شهر دارم ولی خیلی دوست دارم به اجرای ارکستر سمفونیک تهران هم برسم که متاسفانه به دلیل دیر اطلاع پیدا کردن از بلیت فروشی موفق به تهیه ی بلیت نشدم. کسی می‌دونه اگه نیم ساعت قبل از شروع اجرا دم در تالار حضور داشته باشم و کسی ( انشالله به دلیل خوش و خوب ) به اجرا نرسه و صندلی موجود باشه؛ امکان این وجود داره که من حضوری بلیت تهیه کنم و اجرا رو از دست ندم؟ خیلی وقته تالار وحدت نرفتم و از روند و اوضاع انجام کار ها اطلاعی ندارم.
ممنون می‌شم راهنماییم کنید.🙏🏻
پیدا میشه

یک ساعت زودتر باشین

روندش هم جلوی ورودی به یکی از عوامل ورود بگین چنانچه کسی داشت ....
۱۱ ساعت پیش
مهرداد کیا
پیدا میشه یک ساعت زودتر باشین روندش هم جلوی ورودی به یکی از عوامل ورود بگین چنانچه کسی داشت ....
خیلی ممنونم!😍🙏🏻
۱۱ ساعت پیش
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
رها (raha_79)
درباره نمایش ریش آبی i
به دلیل حجم زیاد نظرات منفی با انتظار بسیار پایین و‌ فقط به دلیل علاقه به متن رمان و بازیگرانی که بازیشون رو دوست داشتم از قبل و البته به یاد دوران اوج آقای دشت آرای با کارهایی مثل باغبان مرگ، سگ سکوت و تن تن و راز قصر مونداس که به شخصه برای من اجراهایی به یاد موندنی بودن تصمیم گرفتم یک فرصت به این اجرا بدم اما فوق العاده لذت بردم. نمی دونم اینکه با انتظار پایین به تماشای کار نشستم تاثیر گذار بود یا نه اما خوشبختانه ناراضی از سالن بیرون نیومدم. اجرا از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداشت (عدم سینک بودن، نور، موسیقی و صدا) که البته من این رو پوینت مثبتی تلقی نمی کنم و به نظرم دیگه در شب یکی مونده به آخر لازمه ی کاره و عدم وجودش جای بحث داره! با اینکه سانس دوم بودیم هیچ خستگی ای در بازیگران احساس نکردم و تپقی هم نشنیدم. من برخلاف اکثریت نورپردازی و طراحی صحنه رو دوست داشتم و اگر دقت می کردید این یک اقتباس از رمان بود که در زمان حال اتفاق می افتاد و به نظر من احتیاجی به دکور کلاسیک نداشت. صدا و بازی بی نظیر خسرو پسیانی که یکی از دلایل اصلی من برای انتخاب این نمایش بود شبم رو ساخت و با احترام به دیگر افراد گروه به نظر من بهترین بازیگر روی صحنه بودند. هنگام رورانس که روی صحنه اومدند هنوز رد اشک هاشون رو می شد از صحنه ی آخری که در نمایش حضور داشتند و مال نمی دونم شاید حدود یک ربع قبل بود دید و این اگر غرقه در نقش شدن نیست پس چیه؟
خسته نباشید می گم به گروه اجرایی و اجراهایی درخشان تر رو براشون آرزومندم.
پی نوشت ۱: اکیپ محترمی که در وسط ردیف چهار سانس دوم پنجشنبه، ۲۹ شهریور نشسته بودید، اگر اینجا رو خوندید بدونید؛ قهقهه های بی دلیل شما در دراماتیک ترین و غیر خنده آور ترین لحظات نمایش ما و قطعا گروه اجرایی رو دیوونه کرد. به شما دوستان گرامی نمایش های طنز رو پیشنهاد می کنم! قطعا لذت بیشتری خواهید برد.
پی نوشت ۲: آقا یا خانم محترمی که وسط نمایش خوراکی باز کردی، یه خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است از طرف من تقدیم به شما!
پی نوشت ۳: گوشی محترمی که هنگام مونولوگ پایانی زنگ خوردی؛ مگه نمی دونی خودت باید خود به خود خاموش شی و دست بی صاحاب صاحب محترم رو خسته نکنی؟ تکرار نشه لطفا!
واقعا آزاردهنده شده حجم کسانی که نه فهمی از تئاتر دارند و نه فهمی از آداب تئاتر دیدن.
متاسفانه خیلی هم بیشتر شدند.تئاتر دیدن تبدیل به یک پز شده متاسفانه.
بدون اینکه بلد باشن تیاتر دیدن رو.
هیچ تئاتری نبوده که از دست این مدل تماشاگرنماها راحت باشم.
۲۳ ساعت پیش
رها
الآن رفتم و کامل خوندم پست مورد اشاره رو. زبونم قاصره واقعا و نمی دونم چه می شه گفت در رابطه با این افتضاح! کاش اول کمی انتقاد پذیری و آداب معاشرت که از بدیهیات و حداقل الزامات این حرفه است یاد ...
موضوع نمایششون اخلاق هست اون وقت😁
۲۲ ساعت پیش
پونه ٢٥
موضوع نمایششون اخلاق هست اون وقت😁
مملکت عجیبیه :)
۲۲ ساعت پیش
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ساده و حال خوب کن! تمام مدت اجرا لبخند از روی لبم نمی رفت و حتی یکی دوجا ازم خنده هم گرفت که برای منی که کلا زیاد نه هنگام تماشای فیلم نه تئاتر نمی خندم عجیب بود. از نوع خوبش! طراحی صحنه در عین مینیمال بودن فوق العاده بود و امان از نورپردازی!! مسحورم کرد و وای که چه قاب هایی پدید نیاورد. برای اولین بار دلم می خواست عکاس تئاتر باشم و به عکاسی از این اجرا بنشینم. بازی ها هم بسیار عالی و اندازه بود. فقط به نظرم جا داشت متن عمق بیشتری داشته باشه ولی همین که حال خوب رو به من تزریق کرد هم برای من کافیه. نمایشیه که به نظرم واقعا حقشه بیشتر از این دیده بشه!
ممنون از شما که تشریف آوردید و ما رو تماشا کردید 🌹🙏🏻
۲ روز پیش، پنجشنبه
رضا شاه کرمی
ممنون از شما که تشریف آوردید و ما رو تماشا کردید 🌹🙏🏻
سلامت باشید و روز به روز موفق تر✨
۲ روز پیش، پنجشنبه
رها
سلامت باشید و روز به روز موفق تر✨
سپاس 🙏🏻🌹
۲ روز پیش، پنجشنبه
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
رها (raha_79)
درباره نمایش ترور i
نظر شخصی من راجع به این نمایش متوسط بود. نه ضعیف و نه قوی. اما فکر می کنم اگر جامعه ی ما ترومایی دسته جمعی شبیه به اتفاقی ذکر شده در نمایشنامه ... دیدن ادامه ›› رو تجربه نمی کرد بازخورد مخاطب نسبت به این نمایش متفاوت می بود. هر چند شاید هم اشتباه می کنم چون نظرات رو تا انتها خوندم و گویا در هیچ شبی محکومیت رای اکثر حاضرین نبوده از جمله امروز که من اجرا رو دیدم و تقلبی هم در کار نبود و به وضوح دیده می شد که رای تبرئه بیشتر هستش. شاید اگر از بازیگر دیگری استفاده می شد که محبوبیت و شهرت کمتری بین مردم داره جریان بازی عوض می شد ولی گویا این سناریو این گونه تعریف شده بود چون حتی توی بروشور هم از رنگ آبی استفاده شده بود. ( کاری به اینکه این نمایش وابسته به کدوم ارگان هست ندارم و تا قبل از تماشا هم اطلاعی ازش نداشتم و فقط به چشم یک تئاتر دارم نقد می کنم. )
من از قوانین حقوقی چیز زیادی نمی دونم و نقدی در این مورد نمی تونم وارد کنم چون دانشش رو ندارم فقط در حد تماشای فیلم دوازده مرد خشمگین و بعد از اون کمی سرچ برای رفع کنجکاوی خودم اونم در سیستم قضایی آمریکا و نه آلمان می دونم که هیئت منصفه از مردم عادی تشکیل شده ( در کشور آمریکا ) و پس از مشورت همگی باید بر سر یک رای توافق نظر داشته باشند که البته ارائه ی این کانسپت در قالب نمایش قطعا شدنی نیست و بیشتر تمرکزم روی بخش اول صحبتم بود. رای من به عنوان یکی از همین مردم عادی و با وجود تجربه ی ترومایی مشابه در سال ۹۸ که باعث از دست دادن یکی از دوستان نزدیکم شد محکومیت بود اما تا لحظات آخر حتی نمی خواستم در رای گیری شرکت کنم چون خودم رو واقعا درگیر نمایش کردم و به چشم یک دادگاه واقعی به اون نگاه کردم و دوست نداشم رای من روی جون یک انسان تاثیر بذاره تا دیالوگی بیان شد که فهمیدم قراری به گرفتن جان نیست و رای دادم.
در مورد خود اجرا و نکات فنی:
نمایشنامه واقعا به نظر من ایده ی جذابی داشت که با کارگردانی نادرست سوخت شده بود. من بدون غرض ورزی و سعی بر عدم در نظر گرفتن شباهت با ترومای جمعی که همگی تجربه کردیم از ایده ی این نمایشنامه بسیار خوشم اومد و حیفم اومد که اینجوری سوخت شده بود و شاید چیزی که در طول اجرا من رو درگیر خودش کرد و نگذاشت به ساعتم نگاه کنم تکه پاره های باقی مانده از نمایشنامه بود.
طراحی صحنه بسیار بد. نور متوسط. موسیقی نیازی نداشت این نمایش با توجه به اینکه دادگاه رو شبیه سازی کرده بود که رعایت شده بود. بازی ها از طیف بد تا متوسط. ( اکثرا گزینه ی اول ) که به نظرم ایراد از کارگردانی بود که نتونسته بود درست بازی بگیره تا خود بازیگران.
درکل از دیدن این اجرا پشیمون نیستم ولی ناراحتم چون به نظرم این نمایشنامه و ایده اش با دراماتورژی بد و کمی ایرانیزه شدن حیف شده و حدس می زنم ایرادات حقوقی فراوانی هم بهش وارد باشه.
نکته آخر راجع گریم. قطعا انتظار نداریم همه ی بازیگران بور و چشم آبی باشن تا یک نمایشنامه ی آلمانی که توی ایران اجرا می شه تبدیل به اجرای خوبی بشه اما با انتخاب بازیگران مسلط تر و کمی خلاقیت در اجرای گریم قطعا پیشرفت های بیشتری در اجرا حاصل می شه. نمونه اش اجرای خاموشی دریا با بازی شهرام حقیقت دوست که حقیقتا جزو اجراهاییست که هرگز فراموشش نمی کنم.
رها (raha_79)
درباره نمایش تاری i
دیشب با ترس و لرز ( به دلیل تجربه ی بدی که اخیرا هنگام تماشای دوباره ی یکی از اجراهای مورد علاقه ام برام پیش اومده بود. ) به تماشای نسخه ی دوم تاری در کاخ هنر نشستم و خب خداروشکر کلا اون تجربه ی بد رو شست و برد. متن بسیار جا افتاده تر شده بود و همون تغییرات جزئی ای که روی اجرا اعمال شده بود اجرا رو صد مرتبه بهتر کرده بود. دم شما گرم آقای برهمنی که به نظرات مخاطبین احترام می ذارین و دم شما گرم خانم خدادی و آقای اسدی که همچنان با این همه انرژی اجرا می کنید.
رها (raha_79)
درباره نمایش رها i
خیلی کنجکاوم بدونم این متن چه جوری می خواد تو ایران اجرا بره…
بازی عالی پریزاد سیف در نمایش شن و تیاتر قجری و آواز قو رو یادم نمیره.
بسیار مشتاق دیدن این کار هستم.
۲ روز پیش، پنجشنبه
الهه لواسانی
بازی عالی پریزاد سیف در نمایش شن و تیاتر قجری و آواز قو رو یادم نمیره. بسیار مشتاق دیدن این کار هستم.
میگن به عدد انفاس خلایق راه هست برای رسیدن به خدا همینه ها! بازی ایشون به قدری در نظر من ضعیفه که هر جا اسمشون باشه فرار می‌کنم...
۲ روز پیش، پنجشنبه
امیرمسعود فدائی
میگن به عدد انفاس خلایق راه هست برای رسیدن به خدا همینه ها! بازی ایشون به قدری در نظر من ضعیفه که هر جا اسمشون باشه فرار می‌کنم...
منم تقریبا همینم😅 ولی نکته ای که برام کنجکاوی‌ برانگیز بود انتخاب نمایشنامه بود. فکر نمی کنم چیزی از متن باقی بمونه واقعا…
خانم والر بریج اگه بفهمه این متن در چه کشوری و با چه شرایطی قراره اجرا بره فکر می کنم سکته کنه😅
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
رها (raha_79)
درباره نمایش فردا i
این نمایش جزو خواسته های من بود ولی هیچ اعلان و یا حتی پیامکی ( با وجود داشتن تیوال پلاس ) قبل از باز شدن بلیت فروشی برای من نیومد. اینجا هم چیزی اعلام نشده از طرف گروه اجرایی! آیا این روند درسته واقعا‌؟؟؟
تازگیا مثل اینکه روال شده اجراهای پرطرفدار در سکوت بلیت فروشیش باز میشه تا چند هفته. باید بهمون الهام بشه که بیایم تیوال و یهو ببینیم اااا باز شده!
۲۴ شهریور
بهار مشفق
تازگیا مثل اینکه روال شده اجراهای پرطرفدار در سکوت بلیت فروشیش باز میشه تا چند هفته. باید بهمون الهام بشه که بیایم تیوال و یهو ببینیم اااا باز شده!
دقیقا!! من نمی دونم این چه وضع بلیت فروشیه واقعا!🤦‍♀️
۲۵ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من این اجرا رو از جهت اینکه بار اولی که تماشا کردم بسیار دوست داشتم، امشب برای بار دوم تماشا کردم و خب متاسفانه اگر اجرای امشب رو دفعه ی اولم بود که می دیدم هرگز به تماشای دوباره اش نمی شستم. تغییر توی اکت ها و متن مشهود بود ولی نه در جهت مثبت یا حداقل نه در سلیقه ی من و به زمان نمایش هم اضافه شده بود در صورتی که من امیدوار بودم گروه محترم اجرایی با توجه به اکثریت نظرات از زمان نمایش کاسته بوده باشند. کاش به خودم اجازه می دادم خاطره ی این نمایش رو با اجرای اولی که دیدم به ذهن بسپارم. به هر حال باز هم خسته نباشید می گم به گروه محترم اجرایی مخصوصا گروه بازیگران که خستگی درونشون مشهود بود اما با این حال تمام خود را به عرصه گذاشتند.
چقدر حیف 😞
۲۱ شهریور
مهرناز خلیلی
آدم نمیدونه چیکار کنه 😀
دقیقا!
۲۳ شهریور
امیرمسعود فدائی
منم دقیقاً واسه همین جا افتادن دست نگه داشتم! سر تاری اوایل رفتم، گفتن جا افتاد و روشن‌تر شد، گفتم ای بابا؛ این دفعه هم که این‌جور....
آدم دیگه واقعا نمی‌دونه باید چی کار کنه. اکثرا بعد یه مدت جا می‌افتن و بهتر می‌شن ولی خب گاهی هم برعکس می‌شه :(
۲۳ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
بی شک اگر روزی تصمیم به زندگی خارج از مرز های این وطن تب دار بگیرم، تئاتر از اولین و والاترین هنرهاییست که دوری اش مرا مریض احوال و بغض آلود خواهد کرد و زنده شدن خاطره ی دیدن آثار با کیفیتی چون «ورق الخیال» نیز قطعا اشکی را بر گوشه ی چشمانم و آهی را بر گوشه ی لبانم به جای خواهد گذاشت…
اسماعیل گرجی را از «سیزیف» شناختم و به قدرت بازیگریش پی بردم، در «آلنده ی نازنین» و «رئالیسم مصنوعی» که در فاصله ی زمانی کوتاهی نسبت به هم دیگر اجرا رفتند و من اجراهای پایانی اولی و اجراهای آغازین دومی را دیده بودم بهم میزان توانایی هایش در اجرای نقش های متفاوت حتی در فاصله ی زمانی کوتاه و شاید تمرین فشرده ثابت شد و در «دوباره بازی» توانست مرا با کارکترش بسیار همراه و احساس همزاد پنداری را در من زنده کند. همچنین میزان حساسیتش روی استفاده از تلفن همراه حین اجرا نیز بهم ثابت شد که برایم خوش آیند بود.
در ورق الخیال فهمیدم صدای زیبایی نیز دارد که تا به حال دور از نگاه ها نگرش داشته بود. در هر اجرا توانایی جدیدی از خودش رو می کند که جای خوشحالی دارد. :)
من کارگردانی و میزانسن ها را دوست داشتم و امیدوارم جناب گرجی در امر کارگردانی نیز استوار و ثابت قدم و با همین کیفیت باقی بمانند.
اولین و تنها اجرایی که پیش از این از عبدالحمید گودرزی دیده بودم نمایش «آوینیون» بود که در اون نمایش ایشون برای من جزو معدود نقاط مثبت اجرا بودند و برای همین اسم ایشون رو که در ترکیب بازیگران شنیدم بیش از پیش مشتاق دیدن کار شدم و بعد از اجرا می تونم بگم عبدالحمید گودرزی برای من تبدیل به ... دیدن ادامه ›› بازیگری شد که قطعا آثارش رو به صورت جدی دنبال خواهم کرد.
ایمان صیاد برهانی در همه ی نمایش هایش از یک کیفیت استانداردی بهره مند است و این نمایش نیز از این مسئله مستثنا نمی باشد. بازی روان، جذاب، طنز به موقع، درام به موقع، تغییر صدای به موقع، همه چیز در سر جای خود.
و اما علی محمودی… من متاسفانه قبل از اجرا هیچ شناختی نسبت به ایشون نداشتم اما به نظرم واقعا بازی درخور و شایسته ای ارائه کردند و همراه دیگر ستارگان نمایش درخشیدند. انرژی ای که داشتند صرف می کردند کاملا به چشم میومد و مشهود بود و من به شخصه بازی ایشون رو بسیار پسندیدم.
و جناب عارفی که ترجیح می دم به جای صحبت راجع به بازی کوتاه ایشون به متن پر محتواشون بپردازم. ایشون مشخصه ذهن بسیار خلاق، مطالعات بالا و شناخت از مخاطبشون دارند که خیلی نکته ی مثبتیه. به نظرم گاهی به دلیل مطالعات بالاشون و سطح سوادشون متناشون خود بسنده نیست مثل «سیزیف» اما این راجع به این کار صدق نمی کنه و مخاطب نیازی به پیش زمینه ای برای دیدن کار نداره. هر چند اگر کمی مطالعه راجع به تاریخ صفویه داشته باشید شاید بهتر اشارات کنایه آمیز کار رو درک کنید. کلا متن های جناب عارفی جوری هستند که شما با کمی تیز بینی می تونید نکات بسیار بیشتری از لایه های درونی متنشون کشف کنید.
نکات فنی و طراحی: بروشور رو بسیار دوست داشتم و طراحی جالبی داشت. طراحی موسیقی و صدا بسیار خوب بود. طراحی نور می تونست کمی بهتر باشه شاید. طراحی صحنه؛ مینیمال و کارا. و در مورد صندلی؛ اگر دوست دارید چهره ی بازیگران رو بهتر ببینید ردیف های جلو بهتره ولی اگر دیده شدن بهتر حرکات براتون مهم تر هست ردیف های بالاتر گزینه ی مناسب تری هستند و تسلط بهتری به صحنه دارند. در هر دو مورد باکس وسط رو اولویت قرار بدید ولی در کل همه جای سالن دید خوبی داره.
کلام پایانی در مورد صحنه ی پایانی ( شاید کمی اسپویل ):
خٌن ها باید ریخته شود از دامان های زنان و آااااای ها باید گفته شود از زبان آنانی که تا به امروز زبانشان اخته گردیده بود بلکه فکری شود به حال این علی الدوامی روزگاران سیاهمان…
رها (raha_79)
درباره نمایش تاری i
بین کارهایی که آقای برهمنی کارگردانی کردن این کار رو از همه کمتر دوست داشتم ولی باز هم با وجود اون کمتر دوست داشتنه برام اثر جذابی بود. به نظرم قطعا ارزش یک بار دیدن رو داره. ضعف کار رو تماما در متن می بینم و گرنه بازی ها، مخصوصا خانوم خدادی، طراحی صحنه، موسیقی و و و همه چیز فوق العاده بود مخصوصا پرفورمنس ها و رقص ها. امان از متن که به شدت به کار ضربه می زنه. متاسفانه نمایشنامه ای که گویا بخش زیادی از کار از اون اقتباس شده رو نخوندم و نمی تونم نظر بیشتری بدم در این مورد. و نکته‌ ی عجیب برای خودم این بود که برخلاف اکثر دوستان اتفاقا با پایان بندی مشکلی نداشتم.
خسته نباشید جانانه می گم به تیم اجرایی ✌🏻
کیف کردم از بازی بی نظیر صابر ابر، ( با اینکه به شخصه چندان طرفدارشون نیستم در بازیگری. ) بازی در سکوت سرکار خانوم فاطمه نقوی و اقتباس بی نظیری که انجام شده بود.( متن های اینستاگرمی مهدی یزدانی خرم رو دوست ندارم اما دو کتاب خون خورده و سرخ سفید رو از ایشون خونده بودم که به شدت دوست داشتم و به امید اون ها رفتم و خوشحالم که امیدم تبدیل به نا‌امیدی نشد.) طراحی صحنه به وجدم آورد و با انتخاب موسیقی از آصف آویدان عزیزم روحم پرواز کرد. صحنه ی بازی با نور و سایه هم روحم رو جلا داد. بروشوری هم که فرهاد فزونی طراحیش کرده باشه خب معلومه که به بهترین شکل به محتوای نمایش نزدیکه و اصلا چه قدر خوشحالم که به مخاطب احترام گذاشتید و بروشور رو از اجرا حذف نکردید! همه چیز باهم مچ بود و عالی. تنها نکته ای که شما باید توی انتخاب نمایش بهش دقت کنید اینه که کلا مونولوگ دوست دارید یا خیر و اگر هم اولین تجربه تون هست این کار رو بهتون پیشنهاد می کنم. سر نمایش “همان چهار دقیقه” هم به این نتیجه رسیدم که صابر ابر به شدت کارگردان بهتری هست نسبت به بازیگر ولی بازیشون هم در این نمایش میخکوبم کرد و برای یک ساعت من رو از جهان اطرافم جدا. آخ که چه یک ساعت خوبی بود و آخ که چه جو خوبی داشت دیشب سالن. همه میخکوب؛ نه کسی با گوشی کار کرد، نه تلفنی زنگ خورد نه نور ساعت هوشمندی توی چشم زد. دوست دارم علاوه بر عوامل نمایش از تماشاگرای فهیمی که دیشب سانس ۱۹ به تماشای این کار نشستن هم تشکر کنم که این یک ساعت فوق العاده رو به من هدیه دادند.
رها (raha_79)
درباره نمایش دشمن خدا i
لذت بردم. ممنون از عوامل نمایش که بعد از مدتی دور بودن از تئاتر شب خوبی رو برام رغم زدن. طنز متن برای منی که خیلی دوست دار متن های طنز نیستم و بیش از اندازه منتقدانه نگاه می کنم استاندارد بود.
این اجرا بیشتر شبیه به یک دورهمی می مونه. اگه با این گروه و آهنگ هاشون آشنایی دارید احتمالا از اجرا لذت خواهید برد ولی نمی تونم اسم تئاتر رو روش بذارم با اینکه خودم موسیقیشون رو دوست دارم و از سال های قبل گوش می دم. سبک موسیقیشون همه پسند نیست و پیشنهاد می کنم قبل از رفتن به اجرا چند تا از ترانه هاشون رو در کانال تلگرامشون گوش بدید.
طراحی صحنه و نور عالی بود.
پانویس: بعضی دوستان انگار واقعا اومده بودن مهمونی؛ توی سالن ویپ می کشیدن؛ می رفتن بیرون خوراکی می خریدن برمی گشتن داخل و… واقعا نمی دونم چی می شه گفت…
سلام،میشه کانال تلگرامشون رو معرفی کنید؟
۰۸ فروردین
نرگس رضوی
سلام،میشه کانال تلگرامشون رو معرفی کنید؟
سلام سرچ کنید
«گروهه او و دوستانش»
۰۸ فروردین
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
به نظرم توی یک چنین اثر آوانگاردی فاصله ی بین شاهکار شدن و تبدیل شدن به یک اجرای ضعیف به یک بند مو وصله. آنتیگونه برای من نه شاهکار بود و نه ... دیدن ادامه ›› به واسطه ی بازی بسیار خوب گروه بازیگران، موسیقی و در شبی که من اجرا رو دیدم، صحنه ی پایانی و تماشاگری که به روی صحنه آمد، یک اثر ضعیف. یک اثر متوسط رو به پایین بود. چیزی که به اجرا ضربه می زد متن ضعیف بود. اگر بازیگری به اجرایی نرسه اجرا به روی صحنه نمی ره و کنسل می شه! کسی از گروه پشت صحنه نمیاد جاش بازی کنه و کسی از قبل متن اون قسمت رو داخل ai یا همون هوش مصنوعی وارد نکرده که بیاد روی صحنه و با ربات پلی کنه! جدای از اشکالات کلی متن ایرادات جزئی مانند ایراد ذکر شده نیز به متن وارد است. در نهایت خسته نباشید می گم به گروه اجرایی و آرزوی اجراهای درخشان تری رو دارم.
اجرایی به شدت دلنشین. طراحی صحنه و موسیقی به شدت متناسب با فضای اجرا. بازی هایی درست و به جا. همچنین ممنون از این که بروشور دادین و اجازه دادین خاطره ی این شب خوب به صورت فیزیکی تو کمد بروشور های ما جا خوش کنه :)
تنها نکته ی منفی که من رو اذیت کرد جو سالن بود. با وجود ذکر کردن خاموش کردن تلفن های همراه تماشاگر کناردستی من مدام با گوشیش کار می کرد و حتی فلش گوشیش رو روشن می کرد وسط نمایش و نوشته های بروشور رو می خوند :)) توی سالن هم یا صدای خش‌ خش خوردن خوراکی :) میومد یا گفت و گو. به هر حال امیدوارم فرهنگ سازی در زمینه ی دیدن تئاتر بهتر بشه تا کمتر با موارد اینچنینی مواجه بشیم.
در مورد شخص جناب سلیمانی؛ به یاد دارم سر تئاتر سکوت سفید دانشجو بودیم و با جمعی از دوستان به تماشای این تئاتر نشسته بودیم؛ بعد از اجرا ایستاده بودیم به صحبت و ایشون با بزرگواری تمام خودشون اومدن و نظر مارو راجع به نمایششون پرسیدن و من هیچ وقت این صحنه و بزرگ منشی ایشون از یادم نمی ره. دلیل اصلیم هم برای انتخاب این نمایش برای تماشا نام ایشون بود.
ممنون که به تماشای نمایش ما نشستید و نظرتون رو برای ما نوشتید .
.
در این اجرا به دلیل اینکه جناب سلیمانی بر روی صحنه بودند این امکان وجود نداشت .

من به نمایندگی از ایشان و گروه نمایش توافق نامه از شما تشکر میکنم .
۲۹ دی ۱۴۰۲
محمد حسن درباغی فرد
ممنون که به تماشای نمایش ما نشستید و نظرتون رو برای ما نوشتید . . در این اجرا به دلیل اینکه جناب سلیمانی بر روی صحنه بودند این امکان وجود نداشت . من به نمایندگی از ایشان و گروه نمایش توافق ...
خواهش می کنم🙏🏻
بله متوجهم کاملا
قصدم فقط تعریف خاطره بود 😁
۲۹ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
رها (raha_79)
درباره نمایش آوینیون i
متاسفانه با توقع اجرایی درخشان به تماشای این اثر نشستم اما اجرا برام متوسط رو به پایین بود. نکات پیشنهادی و نکات دریافتی که به ذهنم اومد رو اینجا ... دیدن ادامه ›› برای علاقه مندان می نویسم.
از بین بازی ها، بازی عبدالحمید گودرزی و سعید عساکره رو بیشتر پسندیدم.
استفاده از ویدیو پروژکتور ایده ی خوبی بود که به نظر جا نیفتاده بود توی کار.
استفاده از اسامی واقعی گروه بازیگران ایده ی خوبی بود.
طراحی صحنه و لباس رو دوست نداشتم. درسته که فضای اجرا داشت یک پلاتو ی تمرین رو نشون می داد اما آیا در پلاتوی تمرین نزدیک به اجرای نهایی و فیلم برداری از هیچ وسایل صحنه ای استفاده نمی شه؟ اعضای گروه طی چند شبانه روز متوالی تمرین کردن لباساشون رو عوض نمی کنن؟
طنز اجرا برای شخص من بیش از حد بود.
و سه تا نکته ای برام بیشترین درجه ی اهمیت رو حین تماشا داشتن:
۱- صحنه ی پایانی اجرای مراسم زار بیش از اندازه طول کشید برای من مخاطب و تا یه جایی من رو به خوبی با خودش همراه کرد ولی از یه جایی به بعد کاملا حس کردم حرکات تکراری شده و فقط جهت پر کردن وقته.
۲- به نظرم بهتر بود پایان اجرا در نقطه ی اوجش یعنی دقیقا پایان مراسم زار صورت بگیره…
۳- هنگام اجرای مراسم زار پایانی که قرار بود تحول آقای جوشقانی رو مشاهده کنیم من تفاوتی تو نحوه ی ارائه ی ایشون در حرکات مشاهده نکردم‌ و به نظرم می تونست خیلی بهتر جا افتادن نقش و تحولات نشون داده بشه.
در کل خسته نباشید می گم خدمت گروه اجرایی.
سلام ارادت
ممنون
بابت
وقت هزینه و اشتراک نظر
دم شما گرم 💕
۲۸ دی ۱۴۰۲
حسن معینی
سلام ارادت ممنون بابت وقت هزینه و اشتراک نظر دم شما گرم 💕
سلام و درود
دم شما هم گرم که چراغ تئاتر رو روشن نگه می دارید💕
به امید اجراهایی درخشان تر
۲۸ دی ۱۴۰۲
رها
سلام و درود دم شما هم گرم که چراغ تئاتر رو روشن نگه می دارید💕 به امید اجراهایی درخشان تر
زنده باشی تو که راز سنگر و ستاره راهم میدانستی (دکتر براهنی(
۲۹ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اجرا در مجموع برای من متوسط رو به پایین بود. بیشترین مشکل رو با متن کار داشتم و اصلا باهاش ارتباط برقرار نکردم متاسفانه اما نمی شه از بازی های درخشان چشم پوشی کرد. صحنه و موسیقی و بقیه ی ماجرا همه برام در سطح متوسط بود. جنس طنز کار رو هم دوست نداشتم.
متاسفانه من اصلا با اجرا ارتباط برقرار نکردم و کلا به جز پرده ی آخر و پایان بندی از چیز دیگری لذت نبردم. با توجه به اینکه متوجه شدم گروه اجرایی اولین کارشون رو تجربه می کردن براشون آرزوی موفقیت و اجراهای بهتر دارم.
من هفته ی پیش‌ به تماشای این اجرا نشستم و بسیار دوستش داشتم. بازی ها بسیار عالی و طراحی نور و موسیقی از جذابیت های کار بود. خسته نباشید می گم خدمت گروه اجرایی محترم.
من برای سه شنبه چهارده شهریور بلیت تهیه کرده بودم ولی الان تو بخش فروش اصلا همچین روزی وجود نداره! پیامی هم مبنی بر کنسل شدن اجرا برام نیومده! چه بلایی سر اجرای سه شنبه اومده؟
امیرمسعود فدائی، مهرنوش نوری، امیر مسعود و سپهر این را خواندند
hami این را دوست دارد
من نیم ساعت پیش برای دختر خاله ام خریدم😐😐
۱۲ شهریور ۱۴۰۲
نگران نباشید...
۱۲ شهریور ۱۴۰۲
درود بر شما
اجرای این نمایش در تاریخ سه‌شنبه ۱۴ شهریور لغو شد. پیامک اطلاع‌رسانی به خریداران محترم ارسال شد.
با احترام
۱۲ شهریور ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید