در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال آیدا طاهرزاده | دیوار
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 09:36:18
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
واو! خیلی وسوسه انگیزه..
ایمان صیاد برهانی
برای من یادآور بهترین تیاترهایی که دیدم...

منتظر نظرات هستم
سفید با طعم گاز اشک آور :|

سفید خیلی به دلم نشست و حال دلم و خوب کرد (البته به محض خروج از سالن انقدر درگیر حواشی شدم که...)،
انگار عصرونه رفتم خونه یکی از اقوام و درگیر مشاجرات خانوادگیشون شدم
بازی های همه دلنشین و بی عیب بود و البته آقای برقعی یه سر و گردن بالاتر از همه بودند

""آلنده نازنین"" را دوست داشتم، اسماعیل گرجی را بیشتر...
نیمه اول نمایش به این فکر میکردم که من چقدر کارای قبل برهمنی و ازین کار بیشتر دوست دارم،یا کاش الان بجای این نمایش "زندگی در تیاتر" اجرای مجدد میرفت و لذت میردیم، ولی رفته رفته هرچه به پایان کار نزدیک میشدیم کار قوی تر و پر کشش تر میشد و در لحظات آخر میخکوب کننده
بنظرم آلنده نازنین از کارهای قبل این کارگردان یه سر و گردن پایین تر بود ولی در مقایسه با سایر نمایش ها عالی بود، لذت بردم
** بازیگر اگر بازیگر باشه تو تنگ ماهی ام میتونه غرق بشه**

تیوال عزیزم با بغض بعداز مدتها روی دیوارت چیزی مینویسم
تیوال جان ، چه عشقی و چه رفاقتهایی که بواسطه تو در زندگی من اتفاق افتاد و که با ازدست دادنشان نتوانستم پامو تو سالنهای تیاتر بگذارم،
آلنده نازنین دومین تیاتری بود که بعد از بک تو بلک منو به زندگی عادی برگردوند:)

بازیگر اگه بازیگر باشه فقط می تونه اسماعیل گرجی باشه!
چقدر خوب که باز به سالن ها برگشتین تیاتر برای خود من تراپی حتماً حضورتون ادامه بدین بانو.
۲۴ مرداد ۱۴۰۱
سحر بهروزیان
من فقط درکشون می کنم به شدت😂😂😂 بک تو بلک سه بار روم به دیوار آلنده احتمالاً ٥ بار😇
جای آقای کیانی خالی یه مقدار دور هم روضه بخونیم گریه کنیم برای این وضعیت 😅
۲۴ مرداد ۱۴۰۱
هانیه مدرس
جای آقای کیانی خالی یه مقدار دور هم روضه بخونیم گریه کنیم برای این وضعیت 😅
😂😂😂😂
۲۴ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
مینی بوس قرمزی که در جاده ی زیبا و سبز زندگی به سوی مرگ می راند.

جهان با من برقص ازون فیلمایی که تو ذهن میمونه،انتخاب لوکیشن زیبا و حیرت انگیز در شمال کشور خیال مخاطب را از موضوع فیلم که مرگ جهان است،راحت تر میکند.
جمع دوستانه و سرخوشانه دوستهای جهان با انتخاب بازیگر عالی( علی الخصوص سیاوش چراغی پور) که هرکدام خوب از پس نقشهایشان برآمده اند و
دیالوگ هایی که اگرچه با شوخی همراه شده و منجر به خنده ی مخاطب میشوند اما در نهایت او را به تفکر وامیدارند.

درکل اولین اثر سینمایی سروش صحت به دل میشیند و هنگام ترک سالن حالمان را خوب میکند.
اجراهای پیشین گروه: زندگی در تیاتر،سرگیجه،سیزیف..

چقدر خوبه که کارهای قبل گروه و تماشا کرده باشی و همه اونا برات یادآور خاطره ای لذت بخش باشه..

در عین سادگی صحنه و لباس و صامت بودن ، پرکشش و جذاب بود،بی نهایت دوستش داشتم اما نه به اندازه "زندگی در تیاتر"
آخ آخ زندگی در تیاتر
وای زندگی در تیاتر
کاش این پست به جای دوست دارم، همین گزینه های شما رو داشت
"آخ آخ زندگی در تئاتر" دارم
"وای زندگی در تئاتر" دارم
۰۷ دی ۱۳۹۸
هرچی بیشتر تعریف می شنوم بیشتر دلم میخواد زندگی در تئاتر و سرگیجه و سیزیف مجددا اجرا بره. کاش حداقل هیئت داوران جشنواره تئاتر فجر در مورد سیزیف تجدید نظر کنند.
۰۷ دی ۱۳۹۸
سیزییییییییییییییییییییییییییییییییف
۰۷ دی ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
همه چیز را میشه بخشید
اما..
از عمد ظلم کردن را نمیشه بخشید...

پوشیدن جوراب سفید برای مردان و جوراب های رنگی برای زنان ممنوع....
+ ببخشید پدر،مگه جوراب غیر رنگی هم داریم!
بله،جوراب مشکی
احسنت به خودم که این کارو تماشا کردم..با ذهنی آشفته به تماشای |فرایند| نشستم .. اما انقدر غرق شدم توش که همه مشغله ذهنیم و فراموش کردم...
فقط من بودم و آقای کا..

بنظرم کوچکترین ایرادی به این کار وارد نیست..
طراحی صحنه و ایده ی اون در متحرک،عالی بود...
در همه صحنه ها فقط آقای کا با در حرکت میکرد و در صحنه آخر خانواده با در ....


خب ، علی سرابی همیشه عالیه..
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اگر بخواهیم بگوییم «امیر» ریتم کندی دارد، خطا رفته‌ایم.
«امیر» اساساً ریتمی ندارد و قصه فقط وصله پیله، سیگار کشیدن‌های شخصیت اصلی و سروکله زدن‌هایش ... دیدن ادامه ›› با خانواده و سکوت بی‌معنا و اعصاب‌خردکنش است.
امیر به‌مانند فیلمش، خنثی است و فقط روی پرده پرسه میزند و به بیننده کدها و پیام‌های تصویری اشتباهی می‌دهد که انگار قرار است اتفاق مهمی روی دهد اما نه اتفاقی روی می‌دهد و نه اصلاً اتفاقی در میان بوده است که بیننده انتظارش را بکشد.
در «امیر» نه باشخصیت پردازی خاصی روبرو هستیم و نه پیش‌زمینه‌ای از قصه آدم‌هایی که روی پرده می‌بینیم، می‌دانیم.
درنهایت اگر بخواهم را جمع‌بندی کنم، باید بگویم با فیلم‌سازی طرف هستیم که پتانسیل بالایی برای خلاقیت و آفرینش هنری دارد اما فعلاً زیادی مدهوش خودش و توانایی‌هایش است که اولین ساخته‌اش، متوسط است، نه متوسط رو به بالا و نه متوسط رو به پایین، فقط متوسط.

#از بلاگ نماوا
چقدر این فیلم بد و کسالت بار بود و فقط ما در این فیلم فهمیدیم جناب کیمرام چقدر خوب سیگار میکشند!
۱۶ بهمن ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
- مرد که گریه نمیکنه.
+ نامرد چطور؟
من عاشق قاب بندیای جذابش شدم،
تا آخر فیلم فکر میکردم 1جا قراره غافلگیرم کنه،اما نشد....
خیلی جا داشت بهتر باشه
بازی مادر پدر امیر انقدر خوب بود که بازی سحر دولتشاهی بعنوان 1 چهره شناخته شده خیلی به چشم نمیومد
۱۵ بهمن ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
موضوع فیلم خیلی جدید و خوبه..
اما فضا سازی ضعیفه...
اکثر دعواهای زن و شوهری حالت تصنعی و کلیشه داره...
البته با این حال فیلم از ریتم نمیافته و شما نگاهتون به ساعت نمیره..در هر حال از فیلمهای قبل کارگردان چد پله بالاتره.
چقدر این فیلم همه چیش به جاست
۱۶ بهمن ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام

نمایش راس ساعت 7شروع میشه؟ آیا امکان خرید بلیط از گیشه هست؟
با توجه به کروکی سالن به درب خ حجاب نزدیکتره،درسته؟
مریم زارعی و محمد لهاک این را خواندند
محمد رحمانی، عالیا و علی مافی این را دوست دارند
بله آیدا جان ، بدون تاخیر هست .... از گیشه هم میتونید بلیط بگیرید و از ورودی خیابان حجاب چند دقیقه ست و دسترسی خوبی داره ..
فقط برای من مسیرش یکم تاریک و خلوت بود که خوشبختانه فاصله چون کوتاه و نزدیک بود مشکلی پیش نیومد ..
۲۵ آذر ۱۳۹۶
@نیلوفر ثانی عزیز ممنون از راهنمایی و پاسختون
۲۵ آذر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
یکی از دوستان نوشته بود اگه پول ندارید،قرض کنید،اگر کار دارید بذارید برای فردا ...اما....برید و اینکارو ببینید.

این کار از اون تیاترهایی شد که تو ذهنم باقی میمونه.

ایمان صیاد برهانی مثل 3تیاتری که ازش تاحالا دیدم "درخشید"
و میر سعید مولویان ..... واو....بی نظیر...متاسفانه من نتونستم صفحه ایشون و توی اینستاگرام پیدا کنم:(

کوچکترین ایرادی به نمایش وارد نیست.
کمدی که بدون کوچکترین کلیشه و لوس بازی تورو بخندونه،شریفه
کمدی که تورو به فکر فرو ببره،شریفه


دوشینکف: بابام همیشه میگفت...
کلاشینکف:تو که گفتی بابات وقتی بچه بودی مرد....
دوشینکف:از اول که نمرده بود ..زنده بود،حرف میزد..لال که نبود...:))
**
کره بز ....... ننویس این یه فحش نیست فقط اسم یه حیوونه!!!
الاغ .........
"کلاه آهنی‌ها به صحنه باز می‌گردند"
سلام:
بی‌شک شما دوست فرهیخته آگاهید که در روزگار مدرن امروز، هیچ محصول و اندیشه‌ای بدون پشتوانه‌ی مردمی، نمی‌تواند به بقای خود ادامه دهد. تئاتر نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ برای مخاطبش آفریده می‌شود و تئاتر بی‌مخاطب هرگز وجود نداشته است. به عبارت دیگر، تماشاگر تئاتر فقط مصرف کننده نیست؛ بى تردید یکى از ارکان اصلى آن است.
گروه نمایش "برای کلاه آهنی‌ها" به خود می‌بالد که موفق شده در اجراهای پیشین نمایش خود، بهترین، مهربان‌ترین و دلسوز‌ترین ... دیدن ادامه ›› تماشاگران را پذیرا باشد. باور این مهم را، شما و دیگر عزیزان دوستدار تئاتر با یادداشت‌های پرمهر و حمایت‌های بی‌دریغ‌تان به ما ارزانی داشته‌اید.
حال، ما سرخوش و دل‌گرم به حضور شما و دوستان‌تان، دوباره از روز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ (برای آخرین بار) و فقط به مدت ۱۵ شب به صحنه بازخواهیم گشت، تا دیگربار لذت وصف‌ناپذیر هم‌نفسی با تماشاگران‌مان را تکرار کنیم.
به امید آن‌که بار دیگر ما را لایق حمایت مهربانانه‌ی خود بدانید.
کوچک شما
پژمان عبدی
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من داشتم لگد میخوردم نگار حواسم به این بود امروز ناخن هاتو کوتاه کردی
داشتم میزدم تو مغز یارو دیدم جوراب سبزهاتو پوشیدی
تو دیروز بعد چهار سال منو دیدی نگار،30ثانیه نگاهت ازم برنگشت

9.5 از 10 ____وحید جلیلوند |بدون تاریخ،بدون امضا| را چـــــــــند پله بهتر از |چهارشنبه 19 اردیبهشت| میسازد____

بدون تاریخ بدون امضا داستانی جدید و نو و گفته نشده در سینمای ایران دارد،که علی رغم صحنه های کشدار و ریتم کند فیلم اما حس کنجکاوی بیننده را برمی انگیزد و او را با فیلم همراه میکند...
در هر حال شما در حین تماشای فیلم ساعت را نگاه نمی کنید و با گوشی خود بازی نمیکنید...:)

نوید محمد زاده متفاوت تر از ابد و یک روز و خشم هیاهو و دیابولیک خدای کشتار ... عصبانی میشود...دیگر رگ گردنش برجسته نمیشود.. بازی نوید بسیار کنترل شده است
مسائل جنایی،پلیسی،پزشکی قانونی فیلم حساب شده و بدون ضعف و گاف است..

در هر حال بیننده این فیلم را دوست خواهد داشت...شاید کسی بیشتر و دیگری کمتر...اما دوست خواهد داشت..
شب گذشته به پیشنهاد دوستان تیوالی |بازی یالتا| را دیدم..کار دلنشینی بود..

بعد از مدتها نمایشی عاشقانه دیدم ، عاشقانه ای که برای همه ی ما ملموسه.. بعضی وقتها انقدر عاشقیم که همه ی مواقعیتهای زندگیمون مثل خانوادمون،کارمون،تحصیلمون میشه |خواب و رویا| و زندگی با عشق خیالیمون تبدیل به تنها واقعیت زندگیمون میشه..باهاش عششششق میکنیم،زندگی میکنیم....

همیشه بر این باور بودم تیاترهای بی ادعا و ساده کارهای خوبی از آب درمیان و دیشب هم دوباره به این حرفم ایمان آوردم.

بازی یالتا نمایشنامه منسجمی داره،طراحی صحنه ساده ست اما به تماشاگر اجازه می‌دهد که باقی ماجرا را با تخیل خودش بسازد. کافی است نمایشنامه به شما بگوید این‌جا آبشار است و شما آبشار را تصور می‌کنید.
وحید رهبانی فوق العاده،بدون توپوق و خطا....

به هرحال اگه میخواید 1کار ساده بدون بازیگرهای معروف و دور از هیاهو ببینید این کار پیشنهاد میشه...
بعد از مدتها و قیمتهای نجومی تیاتر بلخره دل به دریا زدم و این کارو دیدم.

موسیقی این کار شمارو جادو میکنه،تلفیق موسیقی کلیسایی و مذهبی با نی انبان به تنهایی باعث میشه شما این کارو دوست داشته باشی ولو اینکه بهرام افشاری با بارونی مشکی بلند و کلاهی که صورتشو پوشانده تورو یاد فیلمهای قدیمی آمریکایی بندازه، نوید اما روی صحنه دلبری کنه و یاد محسن ابد و یک روز بیافتی و با خودت بگی واقعا نوید هر جا باشه |خوبه| حتی اینجا، با موهای قهوه ای روشن با قمه ... گاهاً موسیقی کار باعث میشه تصور کنی بالای سالن سمندریان ریل قطار بوده و تو بی خبر بودی ....

اصغر پیران در نقش کشیش بهترین بازی این کارو داشت.

درکل دیدنش پیشنهاد میشه.:)
وقتی متن استاد محمد چرمشیر توسط جناب آتیلا پسیانی به صحنه میره . مطمئنا یکی از بهترین کارها میشه
سپاس از پیشنهادتون
۰۲ دی ۱۳۹۵
آقای کیان@ ردیفهای بالای باکس وسط مناسب هستند،بنظر من تا جایی که میتوانید صندلی انتخاب کنید که وسط باشد .
۰۴ دی ۱۳۹۵
متشکرم بانو
۰۵ دی ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
از تئا‌تر ابزورد نباید پرسید درباره چیست؟ و چه خواهد شد؟ تئا‌تر ابزورد به تماشاگر، تجربه بیهودگی را نشان می‌ دهد
.
بی شک همه ی ما تو زندگی "شماره چهار" ی داریم که میهراسیم از به یاد آوردنش،که فرار میکنیم از روبرو شدن با آن
بی شک همه ی ما بارها به یک دارو برای فراموشی فکر کرده ایم...فراموشی مطلق یا نسبی....
""فراموشی""گاهی مرض نیست بلکه ""علاج"" درد است.

فـــــردا بی نظیر بود ... میخکوبم کرد...