در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال آی‌سان بنی‌هاشمی | دیوار
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 03:47:06
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
به نام نامی نامی که جز او نامی نیست

این نمایش آینه‌ای در برابر ما قرارداد و آن‌قدر شبیهمان بود که ما را به خنده واداشت. گفتگوهای ذهنی که در آن‌سوی آینه نمایش داده شد، همان قضاوت‌های بی‌رحمانه‌مان است که هرروز با آن‌ها زندگی می‌کنیم و مانع از زیستن در حال و چشیدن طعم شادی و لذت باهم بودن و شناخت خود واقعی‌مان و خود واقعی دیگران می‌شود. دیالوگ‌های ذهنی خوب و بد درونمان از نگاه من خوب و من بدمان موجب این قضاوت‌ها شده، نگاه‌ها و قضاوت‌هایی که در دنیای واقعی وجود خارجی ندارند. در این نمایش زمانی که خودمان را در پس آینه می‌بینیم از ته دل می‌خندیم و این خنده، خنده‌ای تلخ همراه با شرمساری ست. خدا قوت به علی سرابی نازنین و گروه همراهش که خوش درخشیدند.

برقرار باشید و سبز
ب نام نامیِ نامی که جز او نامی نیست

ایده‌هایی بکر که کش آمدند.
نمایشی لبریز از ایده‌های بکر و خلاقانه‌ که تا نیمه‌های نمایش تورا آنقدر مجذوب می‌کند که گویی درگیر کنارهم قرار دادن یک پازل بسیار پیچیده‌ای، اما تازگی‌ ایده‌ها، طراحی صحنه‌ی فوق‌العاده، نورپردازی‌های جذاب و ... که کهنه می‌شود احساس می‌کنی در تاریکی نشسته‌ای و همزمان شش نفر به صورت مونوتون در گوش تو صحبت می‌کنند و باید یک متن را هم از رو بخوانی ...
از دقیقه ۵۰ به بعد ذهن تماشاچی این فشار زیاد را با غرولندهای گاه و بی‌گاه یا خواب پاسخ می‌دهد.
تماشای این نمایش همزمان هم یکی از جذاب‌ترین و هم یکی سخت‌ترین تجربه‌های تئاتر دیدن خواهد بود.
ب نام نامی نامی که جز او نامی نیست

فارغ از بهای 55 هزارتومانی اجرا و کنسل کردن کلاس و تمام مشکلات شخصی مان،شاد و خرسند 45 دقیقه تاخیر را ب جان خریدیم زیرا ذره ای تردید نداشتیم که ناراضی از اجرا تالار را ترک کنیم...

من ب عنوان مخاطب تئاتر،طرفدار کارهای محمد رحمانیان،عاشق عمو خسرو و .. از دقیقه 40 یا کمتر و بیشترش .. از آن جا که ب طور غ ق باوری پرده داشت تصاویر بازیگران را نشان می داد مثلا در گذر زمان یک سال چ اتفاقاتی برایشان افتاده،تا اتمام کار 100 دقیقه ای .. تنها حسی که داشتم این بود که ب شعور من توهین شده

متاسفم برای بازی های قوی و بازیگران قوی تر که خودشان و مرا ب سخره گرفتند ...
چقدر این جمله عجیب و تامل برانگیز بود

متاسفم برای بازی های قوی و بازیگران قوی تر که خودشان و مرا ب سخره گرفتند ...
۲۹ تیر ۱۳۹۴
دقیقا یعنى چى؟ چطورى یک بازیگر قویتر یک بازى قوى از خودش اراىه داده و خودش و شما رو به سخره گرفته؟!!!!!
۰۱ مرداد ۱۳۹۴
جناب خرم وقتی برای تماشای یک اثر رفتم که یاد خسرو شکیبایی برایم زنده شود و در مورد هامون بیشتر بدونم و بفهمم چ بوده و چ کرده که این چنین زندگی کسانی رو تغییر داده،بعد از 30 - 40 دقیقه اول و فقط بازگویی دیالوگ های فیلم بطور عجیبی پرده نمایش بازیگری را در لباس عروس آن هم ب شکل طنز و مسخره نشان میده و دنبال آن باقی بازیگران نمایش ...

صحنه آخر که فوق العاده بود..هومن در وان حمام خودش را ظاهرا غرق کرده و با تلفن مهرجویی زنده شد و...

بیشتر از یک اجرا شبیه فیلم های کمدی بود آن هم از نوع افتضاحش

ب هرحال ممنون که می خونید..شاد باشید
۰۲ مرداد ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ب نام نامیِ نامی که جز او نامی نیست

کاش می توانستم و فضای مجازی این امکان را در اختیارم قرار می داد تا ب اندازه سه ساعتی که ب تماشای

این اثر نِشستم،اینجا سه ساعت بِایستم و تشویقتان کنم ....

ب نام نامیِ نامی که جز او نامی نیست

تجربیات آدمی مهم َند

نمی شود از آنها فرار کرد

با عملی مثل عمل پیوند عضو برای همیشه ب زندگی َت دوخته می شوند...

این جملات فریبا وفی تماشای کارهای رحمانیان را برای من تداعی می کند که همانند جزیی از وجودم می شوند ...
ب نام نامیِ نامی که جز او نامی نیست

واقعا زبانم قاصر است ...

نمی دانم چ بر سر سینمای ایران آمده یا بر سر هنرمندی همانند کمال تبریزی که برای من یادآور "لیلی با من است" می باشد و یا شاید ایراد از ماست که این روزها حاضریم وقت بگذاریم برای تماشای چنین اثر خام و ...
ب نام نامیِ نامی که جز او نامی نیست

با تقدیم سلام
جزو معدود دفعاتی ست که اگر ننویسم دِینم را ادا نکردم...
در تمام این ده سال که بدون قضاوت ب تماشای تئاتر نشستم و اثر یا بازیگر یا مسیری خاص را دنبال نکردم،اولین باری بود که با احترام کامل اجرا را در دقایق نخستین ترک کردم!!!
از انتظار یک ساعته قبل اجرا و سرپا ماندن اگر بگذریم و برسیم ب قوانین نوشته شده ... چ عالی! قوانین و احترام متقابل که بنده تقابلی را در آن ندیدم... بی نظمی و سردرگمی تماشاگران را هم اگر کنار بگذاریم،میرسیم ب شروع ناگهانی اجرا و صدای بسیار نامفهوم مهدی احمدی از ویدیو اینستالیشن ها و ب تبع آن صدای هانیه توسلی و ازدحام تماشاگران... این بخش را ما نشنیدیم و ب دلیل ازدحام ، تصاویر را ... دیدن ادامه ›› هم ندیدیم...
سرگردانی در طبقات و همهمه ی بازیگران و صدالبته برسیم ب قوانین مکتوب!!!
اگر نزدیک ب محدوده زنجیرها بودید باید روی زمین بنشینید تا دیگران بتوانند صحنه را ببیند اگر قوانین رعایت نشود در کمال احترام باید سالن را ترک کنید!!!
در طبقه اول تا نیم ساعت اول هم کسی را ندیدم نزدیک زنجیرها بنشیند و اینکه چقدر خوب میشد بازیگرانی که تا این حد مسلط ب کارشان هستند دیالوگ هایی را ب زبان بیاورند که ما هم بفهمیم هم خسته نشویم...
در آخر با تمام احترام به هنر و تحمل تمامی ضعف ها ، زمانی که می دانید ممکن است تماشاگر در هر کجا ازین صحنه بنشیند حداقل احترامی که برایش می توانستید قائل شوید این بود که تعدادی روزنامه در گوشه ای بگذارید تا ب عنوان زیرانداز از آن استفاده شود و این حداقل احترامی بود که هزینه ای را شامل نمیشد...
با استفاده از اسامی بازیگرانی توانمند و تبلیغات وسیع و پیش فروش یکماهه این کار بنده راغب ب پرداخت هزینه و گذاشتن وقت شدم اما برای دوستانم چنین توصیه ای ندارم..
شاد باشید
من حتی به خاطر هنرپیشه ها هم نیومده بودم، شکل اجرای کار برا من جالب بود، حالا روزنامه برای نشتن هیچ...وقتی قراره دو ساعت سر پا باشیم لااقل یه جایی می ذاشتن که وسایلمونو بذاریم و با کیف و کاپشن و غیره مجبور نشیم 2 ساعت بایستیم، و البته همون دو ساعت هم چیزی نبینیم چون همه ایستاده بودن و دائما باید سر می کشیدیم برای دیدن اجرا.....این چیزها باعث می شد آدم تمرکزی روی چیزی که میبینه و می شنوه نداشته باشه
۲۲ دی ۱۳۹۳
آقای ابرشیر خیلی زیبا چرایی واکنش های این خانم دکتر را توصیف کردید.
۲۹ دی ۱۳۹۳
خانم عظیمی گرانقدر ممنونم..واقعا افسوس از این نوع برخورد یک هنرمند
۲۹ دی ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
آیسان (aisan)
درباره نمایش ویتسک i
"به نامِ نامی ِ نامی که،جز او نامی نیست"

قطعاً در رابطه با این نمایش می توان گفت : یک همکاری حرفه ای و کارشناسانه در تمامی بخش ها ...

تئاتری به معنای واقعی ، پیشنهاد میکنم دوستان به هیچ عنوان تماشای این اثر رو از دست ندهید.

. . .