در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال اسمال آقا | دیوار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:30:15
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
نمایش خوبی بود. نمایشنامه عالی، دکور مناسب و ریتم خوب که اصلا کسالت در مخاطب ایجاد نمی کرد. بازی آقای سرابی و خانم رامین فر تاحد زیادی تکرار نقشهای قبلی ایشان بود ولی بازی آقای جمشیدی به نسبت اینکه سابقه کمی در تئاتر دارند بسیار فراتر از انتظار بود و خانم بنی آدم هم یکی از بهترین بازی های سالهای اخیر خودشان را داشتند. شوخی های مناسب و تکه کلامهای اثر در یاد مخاطب باقی می ماند. در صورت تمدید یا اجرای مجدد حتما این نمایش خوب را از دست ندهید.
عاطفه گندم آبادی این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اسمال آقا (akhavan.khashayar)
درباره اپرای عروسکی مکبث i
نمایش فوق العاده بود. نقش خوانان همگی از بالاترین سطح اپرای اروپا انتخاب شده بودند و طراحی صحنه، نورپردازی و بخصوص تعویض صحنه ها در نهایت دقت ظرافت و دارای بار دراماتیک فوق العاده بود. یکی از بهترین کارهای استاد غریب پور بود و قطعا در صورت اجرای مجدد باز هم به دیدن این اثر درخشان خواهم نشست. فقط قبل از تماشای این اثر حتما یا فیلم های ساخته شده از روی نمایشنامه مکبث را ببینید یا متن نمایشنامه را (که خلاصه داستان آن در بروشور نمایش موجود است) را مطالعه کنید تا لذت بیشتری از این اثر ببرید.
بازی آقای امید روحانی بسیار بهتر از حد انتظار بود، در کل نمایش هیچ دیالوگی را اشتباه نکردند ولی در 2 3 دیالوگ بازیگران دیگر دیالوگ را فراموش یا با لحن اشتباه بیان کردند. از آقای داریوش فرهنگ انتظار بازی خیلی درخشانی داشتم که اینطور نبود. در کل نمایش قابل قبول بود و از دیدنش لذت بردم. به طرفداران یاسمینا رضا یاسمینا رضا پیشنهاد می شود ببینند قطعا ناامید نخواهند شد.
اسمال آقا (akhavan.khashayar)
درباره اپرای عروسکی خیام i
نمایش خوبی بود ولی به نسبت اپرای سعدی وجه دراماتیک و افت و خیز کمتری داشت که باعث کمی خستگی در میانه اجرا شد. ولی در بخش ماقبل پایانی نمایش در پرده 11 بهترین قسمت این نمایش را شاهد بودم که بسیار از بابت طراحی فوق العاده این پرده از جناب غریب پور سپاسگزارم.
امیر و هانی حسینی این را خواندند
امیرمسعود فدائی و مریم زارعی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دکور عالی. کاش بقیش هم حداقل معمولی بود که نبود.
سعی کنید بلیت در ردیف جلو بگیرید که وسط نمایش احتمالا در اثر خستگی از ریتم این کار خام دستانه بتونید سالن رو ترک کنید. من اشتباه کردم ردیف بالا گرفتم 2 ساعت گیر کردم تو سالن با سیستم تهویه ماقبل تاریخی.
سلام. کسی برای 4شنبه 5شنبه یا جمعه 1 بلیت لازم دارم. کسی برای فروش داره؟؟؟
با شماره 09039237700 تماس بگیرید . به قیمت بالاتر میخرم فقط لطفا زود تماس بگیرید
لطفا اگر بلیت دارید با شماره 09039237700 تماس بگیرید
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سخن آخر
قصد توهین به هیچ یک از دوستانی که نظر دادند نیست و نظر همه برای خود محترم است
فقط اینکه در هر صورت ما مخاطب آثار فرهنگی هستیم نه تولید کننده آن. و همانطور که می بینید طی ماههای اخیر اکثر تولید کنندگان به سمت افزایش چند برابری قیمت آثارشان روی آورده اند و در این مدت هزاران هزار کامت در زمینه "تحریم" و "عدم حمایت" و این دست مسائل در فضای مجازی و حتی مطبوعات کشور مطرح شد اما خوشبختانه کوچکترین تاثیری بر این روند نداشت. پس دوستانی که این روند را دوست ندارند با توجه به اینکه هرقدر در این مدت سعی در خنثی کردن این روند در بین تولیدکنندگان آثار فرهنگی داشتند اما هیچ موفقیتی کسب نشد. پس بهتر است که زودتر بجای اینکه با موضوعاتی در باب "تحریم" " توهین" و "عدم حمایت" قلم فرسایی کنند ، به این نتیجه برسند که " این ره که می روی به ترکستان است" و نهایتا نتیجه ای جز بی میل کردن هنرمندان به تولید آثار برای مخاطب بیشتر تاثیر مثبتی در راستای کاهش قیمت ندارد. پس بهتر است که این موضوع را قبول کنیم و به فکر راه حل دیگری مثل تغییر غذای فرهنگی خود از تئاتر به حوزه های دیگر مثل ادبیات ، سینما و .... برویم.
با تشکر
Fatima_bahrami این را خواند
افسانه ریسی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
همه جای دنیا کمترین قیمت بلیط حداقل 70 تا 80 دلار هست. و ردیف های جلو از 200تا بعضی نمایش ها و حتی یه بازی فوتبال به 1000 دلار هم می رسه که به نسبت درآمد متوسط اروپا یا آمریکا هم قیمت کمی نیست ولی کسی اونجا حرف از تحریم خرید بلیط نمی زنه. اگر امکان خرید بلیط ندارید می تونید از مدیوم های ارزانتری برای لذت بردن از هنر استفاده کنید.
nothing و mehrsa rasa این را خواندند
افسانه ریسی، فرزاد جعفریان، سعید د و فرزاد حریری این را دوست دارند
1)
جدول میانگین دستمزد ماهیانه در سال 2010
(ارقام به دلار)- اعلام سازمان جهانی کار
ایران: 165 تا 373
ترکیه: 1400
آفریقای جنوبی: 2400
آلمان: 2800
آمریکا: 3400
منبع: http://fararu.com/fa/news/177837/%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%B2%D8%AF-20-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B4%D8%BA%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1

2)
اگر ... دیدن ادامه ›› باقی آقایان هم از جناب رحمانیان پی‌روی کنند، مجبوریم به دنبال مدیوم ارزان‌تری برای لذّت بردن از هنر باشیم. امّا توصیه‌ی من هم به شما این است که در مقایسه‌های‌تان، قیمت بلیت «فوتبال» را با قیمت بلیت «تئاتر» قیاس نکنید!
۲۰ بهمن ۱۳۹۲
خانم ناتینگ اینجا دلار در نمیاورند. و قطعا وضعیت زندگی و مشکلات در ایران به جز قشر محدودی که دهک خاصی را به خود اختصاص میدهند گاها فاجعه است، ضمنا این قیمت هاییهم که شما میدهید چندان درست نیست
خوبه چند لحظه فکر کنید که تئاتر بین هستند، عاشق هنر نمایش هستید، از نظر استعداد و لیاقت هم کاملا شایسته دیدن بهترین تئاترها هستید اما پول ندارید چه میکنید؟ علاقه تان هم در حدی هست که نتوانید هنر غنی تئاتر را با چند فیلم دست فروش سر چهار راه عوض کنید
جداً حس و خواسته شما چی ست؟
امیدوارم متعصبانه به این سوال پاسخ ندهید
۲۴ بهمن ۱۳۹۲
خانم سیارگان
شما در مورد مشکلات در ایران کاملا صحیح می فرمایید که واقعا وجود دارند. اما راه حل این مشکلات تحمیل آنها به هنرمندان و کاهش هزینه ها در نتیجه کاهش کیفیت آثار نیست.
در مورد قیمت که گفتید صحیح نیست کافی است نگاهی به وبسایت های فروش بلیت در سطح جهانی مثل ticketmaster یا broadway بکنید و یا حتی سفر کوتاهی به هر یک از کشورهای حوزه اروپا یا آمریکای شمالی داشته باشید تا متوجه این موضوع که در آنجا اصلا دغدغه هزینه برای هنر در بین اقشار کم درآمد وجود ندارد و به هیچ وجه درآمد اندک خود را صرف هنر گرانقیمت نمی کنند و به تلوزیون و سینما و بعضا کنسرت های کوچک در دیسکوتک ها و امثالهم روی می آورند.
شما در مورد استعداد و لیاقت کاملا حق دارید. بسیاری از جوانان ما شایسته بهترین ها هستند و بسیار مستعد. اما نباید مسائل را با ... دیدن ادامه ›› هم اشتباه گرفت. جواب این سوال که چه می کردم جوابی است که همه کشورهای توسعه یافته در زمینه فرهنگی به راه حل مناسب آن رسیده اند و خیلی هم ساده است. تقسیم بندی تئاتر یا کنسرت به کلاسهای مختلف اجتماعی. و این به این معنی نیست که تئاتری که پرخرج است بهتر از تئاتر کم خرج است. مساله این است که نباید تئاتری که اساسا پرهزینه است (به علت نیاز به عوامل و یا دکور زیاد) را بخواهیم با زور کاهش هزینه به هر قیمت اجرا کنیم.
یک جوان با استعداد بسته به توان مالی و همچنین نیاز فکری و فرهنگی خودش چندین گزینه برای انتخاب دارد(البته اگر سعی در اصلاح کلی و جداسازی این کلاس ها از هم داشته باشیم) .
در دانشگاه ها اکثر نمایش ها به صورت رایگان و یا بسیار بسیار ارزان اجرا می شوند. در سالن های مختص به تئانر تجربی نمایش های گاها بسیار بسیار زیبا اما با حداقل نفرات و مینیمال اجرا می شوند.
در سالن های متوسط و بعضا در سینماکاملکس ها تئاترهای مشترک با کشورها یا گروههای دیگر اجرا می شوند و هزینه های آنها از طریق سینما قسمتی تامین می شود.
و در نهایت هم تئاتر و کنسرت هایی هستند که در سالن های مجلل و با گروه های بسیار حرفه ای و عوامل بزرگ اجرا می شوند که هزینه های بسیار گزافی دارند و تنها دهک کوچکی از جامعه به دیدن آنها می روند.
هر جوانی در هر کشور اروپایی و حتی غیر اروپایی مثلا روسیه، این درک را دارد که اگر توان مالی بالایی ندارد نیازی نیست که بخواهد برای لذت از فرهنگ و هنر به سالنهای مجللی مثل بلشوی مسکو یا هرمیتاژ پترزبورگ برود. بلکه از سالنهای کوچکتر. تئاترهای دانشگاهی و گروههای تئاتری جوانان استفاده می کند. مثل همین گروه تئاتر تیوال و مرغ دریایی که بسیار ارزان قیمت تولید شد و اتفاقا کار بسیار خوبی هم بود. از اساس مقایسه این مقولات با هم اشتباه است و به قولی بلندپروازی بیش از حد توان است. هیچ جوانی در هیچ کشوری این انتظار را از خودش ندارد که از روز اول در سالن O2 یا royal hall به تماشای نمایش بنشیند بلکه کم کم همزمان با پیشرفت اجتماعی و کسب درآمد بیشتر اگر امکانش برایش فراهم بود می تواند گاها از چندین نوع مختلف نمایش از دانشگاهی تا مجلل استفاده کند.
اما اینکه اگر جوانی امکان استفاده از نوع خاص و گاها گرانقیمت تئاتر را ندارد به افرادی که دست اندر کار تولید آن هستند و یا به تماشای این آثار می روند توهین کنند انگار که حق آنها را خورده اند.
دقیقا این موضوع تحمل نکردن عدم دسترسی به امکانات خاص در دیگر ابعاد جامعه ما نیز کاملا وجود دارد. مثلا شما هم حتما دیده اید که فردی که مثلا پراید یا پیکان سوار است وقتی یک ماشین بنز یا پورشه می بیند شروع می کند به فحش و ناسزا گفتن و هر نوع توهین و ننگی را به او نسبت می دهد و گاها او را دزد و مال مردم خور خطاب می کند انگار که طرف پول او را دزدیده و ماشین لوکس خریده.
باید تحمل و صبرمان را بالاتر ببریم و به تفاوت ها به جای توهین کردن احترام بگذاریم و سعی کنیم از هر چیزی که داریم در هر مرحله ای که هستیم چه پایین و چه بالا نهایت استفاده را ببریم به جای اینکه غصه بخوریم که چرا ما فلان امکانات را نداریم. سعی کنیم که اگر نداریم به آن برسیم و در طی مسیر از دیگر امکانات موجود استفاده کنیم.
امیدوارم جواب شما هنردوست عزیز را داده باشم.
و تشکر از اینکه به جای توهین به طرح مساله و پاسخ منطقی پرداختید
۲۴ بهمن ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید