در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال مینا فانی | دیوار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:05:33
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
صادقانه بخوام بگم، این نمایش اونقدری که ازش تعریف شده بود من رو جذب نکرد؛ شاید سطح توقعم رو زیادی برده بودم بالا نمی‌دونم
اما بازی‌ها مشخصا خیلی خوب بود و استفاده از موسیقی هم به جا و دلپذیر بود
خسته نباشید می‌گم به گروه. امیدوارم در آینده کارهای بیشتری ازشون ببینم🌷
تیوالی‌های عزیز، برای استفاده‌ی حداکثری از نمایش کدوم ردیف‌ها و صندلی‌هارو پیشنهاد می‌دید؟🌸
و آیا قبل از تماشای نمایش آشنایی با داستان یا واقعه‌ی خاصی مورد نیازه؟
اگه دوست دارین چهره بازیگرها رو ببینید ردیف ٢ باکس وسط اگه نورپردازی و حرکات براتون مهمه از ردیف ٤ به بالا.
نه نیازی به اطلاعات قبلی نیست اما اگه کمی یه اشعار استفاده شده دقت کنید نکات جالبی پیدا می کنید.
۱۳ شهریور
سحر بهروزیان
اگه دوست دارین چهره بازیگرها رو ببینید ردیف ٢ باکس وسط اگه نورپردازی و حرکات براتون مهمه از ردیف ٤ به بالا. نه نیازی به اطلاعات قبلی نیست اما اگه کمی یه اشعار استفاده شده دقت کنید نکات جالبی ...
ممنون لطف کردین🌷
۱۴ شهریور
سارا تهرانی
به نظر من قبل از نمایش نیازی به پیش زمینه خاصی نیست. و ردیف های بالا تسلط بیشتر و کلی تری روی صحنه دارید و ردیف های اول اکتهای صورت بازیگران هم میبینید ولی کلا هر جا ازردیف های وسط بنشینید تسلط ...
ممنون لطف کردین🌷
۱۴ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام دوستان وقت بخیر؛
میزهای هفت و هشت رو پیشنهاد می‌دین؟ دید خوبی دارن؟
بین میزها و جایگاه a و b کدوم بهتره؟
امیر مسعود این را خواند
دید خوبی دارن همشون.
جایگاه A و میزهای z1 تا z5 بهترن
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نوشتن از این نمایش کمی برام سخته.
حس می‌کنم گروه نهایت تلاششون رو کرده بودن و محصول نهایی هم نکات مثبت قابل توجه زیادی داشت.
اما چیزی در داستان یا بهتر بگم کمبود چیزی در داستان من رو اذیت می‌کرد؛
به زعم من داستان می‌تونست پر و بال بیشتری بگیره. اگر بعضی صحنه‌ها که انگار هدف یکسانی داشتند حذف می‌شدند و در عوض تمرکز بیشتری روی بسط دادن داستان یا حتی پررنگ کردن بعضی شخصیت‌ها می‌شد، شخصا فکر می‌کنم داستان ملموس تر می‌شد.
اما حرکت بازیگر‌ها و هماهنگی‌شون با همدیگه واقعا قابل تحسین بود.
طراحی لباس رو برای چند شخصیت نپسندیدم اما گریم همه‌ی کاراکتر ها به نظرم خیلی خوب بود.
بازی‌ها یکدست و خوب بود. همچنین جا داره از آمادگی بدنی آقایان سلمانی و طاهری تقدیر ویژه کنم :)
در نهایت خسته نباشید می‌گم به تمام عوامل و امیدوارم در آینده کار های بیشتری ازشون ببینم🌷
به سلامتی استبداد
استبداد مطلق!
که هر چی داریم از اونه...

درباره‌ی متن این نمایشنامه حرف برای گفتن زیاده. از استعاره‌های پنهان و آشکار پشت دیالوگ‌ها گرفته تا قرابت داستان با حال و روزِ امروز ما و البته نزدیکی کاراکتر اصلی به هر یک از ما.
و این سوال که اگر ما جای میشا بودیم چه تصمیمی می‌گرفتیم؟
و این جواب که تصمیم گیری برای ما معنایی نداره؛ شاید اکثر ما محکومیم به کارهایی که در حرف از اون‌ها بیزاریم اما در عمل هر روز انجامشون ... دیدن ادامه ›› می‌دیم.
شاید بخاطر همینه که هیولا همیشه پیروز می‌شه...

چهار بازیگر اصلی بی‌نظیر بودن و مابقی دوستان هم خوب عمل کردن.
موسیقی خوب بود اما ای کاش نقش پررنگ تری در نمایش می‌داشت.
تنها انتقادی که دارم طراحی صحنه بود که به نظرم ناملموس بود و طراحی لباس که حس می‌کردم بعضا با زمان و تم داستان همخوانی نداره.

در مجموع باید بگم از دیدن این نمایش خیلی لذت بردم و خسته نباشید می‌گم به همه‌ی عوامل و عزیزانی که در تهیه‌ش نقش داشتن.

اگرچه روزهای آخره و ظاهرا دیگه تمدید نمی‌‌شه اما دیدن این تئاتر رو به همه‌ی "همکارها" توصیه می‌کنم :)))

خلاصه بگم: یه نمایش تر تمیز و جمع و جور که قطعا ارزش دیدن داره؛ حتی اگر بازی بعضی بازیگر‌های فرعی پایین تر از حد انتظار باشه یا بخاطر دکور، بعضی تماشاگرا بعضی بخش‌ها رو نتونن کامل ببینن.
اون‌چیزی که بیشتر از همه توجه من رو جلب کرد موجز بودن این کار بود: بدون زیاده گویی و به دور از بسط دادن‌‌های بی معنی، اون چیزی که می‌خواست رو گفت و خیلی آروم و بی ادعا به کارش پایان داد.
خسته نباشید می‌گم به همه‌ی عوامل
تحت تاثیر نظرات مثبت زیادی که از این نمایش خونده بودم، در حین اجرا خیلی تلاش می‌کردم که از نمایش لذت ببرم. اما متاسفانه نمی‌شد.
حس می‌کنم زمان نمایش منطبق با ظرفیت نمایشنامه نبود. به عبارت دیگه همین داستان رو می‌شد در زمان خیلی کمتر روایت کرد؛ و این مطلب برای من آزاردهنده بود.
البته قطعا گروه نمایش کاملا حرفه‌ای هستند و خیلی زحمت کشیدند.
طراحی صحنه جدید و جالب توجه بود، گریم و طراحی لباس مناسب حال و هوای نمایش بود. بازی‌ها هم همه خوب بودند علی الخصوص خانم رضی‌.
در مجموع خسته نباشید می‌گم به همه‌ی عوامل. امیدوارم در آینده کارهای بیشتری از آقای شاهونه ببینم.
سپهر و پونه ٢٥ این را خواندند
امیرمسعود فدائی، مائده قنبریان، مهسا مهدی و eric این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
چی می‌شه نوشت برای این نمایش؟ چند روز گذشته از شبی که به تماشاش نشستم و هنوز نمی‌دونم چی باید بنویسم که حق مطلب رو ادا کنه.
هماهنگی بازیگرها، استفاده مناسب از نور، موسیقی درست، صحنه‌های خلاقانه و هوشمندانه...
همه‌ی این‌ها باعث شدن که یک کار خوب و اصولی ایجاد بشه.
کاری که ارزش داشته باشه مخاطب مسیر طولانی رو طی کنه و تالار مولوی رو تحمل کنه تا بتونه تجربه‌ش کنه.
به نظرم این مهم‌ترین تعریفیه که می‌شه از هر نمایشی کرد؛
این‌که بگیم ارزش دیدن داره؛ و انسان/اسب واقعا ارزشش رو داشت!
خسته نباشید می‌گم به تک‌تک بازیگرها که نمی‌تونم حدس بزنم چقدر تمرین کردن! و همچنین سایر عوامل که مطمئنا زحمت بسیار کشیدن.
امیدوارم کار تمدید بشه تا بتونیم دوباره ببینیمش.
هرچند همین یک‌بار هم بس بود که در ذهنم ماندگار بشه ؛)🌷
یک نمایش خوب. نقطه‌ی قوت اصلی‌ کار از نظر من اسماعیل گرجی و بازی مسلط و بی‌نظیرش بود. متن کار یک جاهایی برام یکنواخت می‌شد اما کیوان اونقدر حرفه‌ای صحنه رو به دست گرفته بود که به راحتی دوباره همراه داستانش می‌شدم. از طرفی اجرای مونولوگ ذاتا دشواره و خیلی سخت و ارزشمنده که یک مونولوگ بتونه یک ساعت و نیم مخاطب رو راضی نگه داره؛ فلذا کاستی هایی که بعضا در روایت نمایش حس می‌کردم به نظرم قابل اغماض بودن.
فقط از موسیقی بر خلاف اکثر دوستان، انتظار بیشتری داشتم :*(
در کل خسته نباشید می‌گم به گروه و ازشون تشکر می‌کنم🌷

قانون سوم: در مجازات قانون شکن ت-ت-تعجیل کن!

دیشب بالاخره آلنده رو دیدم. خوشا به حالم‌.
احساس می‌کنم که هنوز خیلی چیزهارو راجع بهش نفهمیدم. باید صبر کنم کار یکم ته‌نشین بشه؛ مدام بهش فکر کنم و با خودم دوره کنم که چی دیدم روی اون صحنه. از خوبی‌های این نمایش اینه که هرچقدر درباره‌ش عمیق‌تر بشی و بیشتر بهش فکر کنی باز هم نکته‌ی جدید پیدا می‌کنی. باز هم متحیر می‌شی. نقطه‌ی پایانی وجود نداره.
بازی‌ها همه عالی ولی اسماعیل گرجی انگار در یک سطح دیگه بود. و چقدر لذت‌بخش بود دیدنش در قامت آلنده.
به عنوان مخاطب غیرحرفه‌ای تئاتر، به نظرم زمان نمایش می‌تونست کمتر باشه اما به شخصه اذیت نشدم. مضافا به این‌که از اواخر نمایش انگار روح ... دیدن ادامه ›› تازه‌ای دمیده شد در داستان. خصوصا از جایی که کارگردان به یقین رسید که همیشه تنهاست :)

شب خوبی بود و لذت بردم از تماشای این تئاتر. آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنم برای عوامل این کار.
با آرزوی بهترین‌ها🌱

ممکنه این کار تمدید شه؟ :((
نه متاسفانه ٨ آخرین اجرا است.
۲۸ مرداد ۱۴۰۱
مینا جان احتمالاً پیش فروش از دوشنبه است.
۲۹ مرداد ۱۴۰۱
سحر بهروزیان
مینا جان احتمالاً پیش فروش از دوشنبه است.
خیلی لطف کردین ممنونم🙏🏻🌱❣
۳۰ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دوستان حرفه‌ای! ردیف سه صندلی ۲ و ۳ دیدش چطوره؟ چنگی به دل می‌زنه؟ :)
بله خوب مشکلی نیست✨🤍
۱۹ مرداد ۱۴۰۱
سحر بهروزیان
بله خوب مشکلی نیست✨🤍
وسط ردیف چهارم چطور؟؟؟
۱۹ مرداد ۱۴۰۱
Ashkan Afz
وسط ردیف چهارم چطور؟؟؟
من خودم بار اول ردیف 5 بودم ولی چون اولین شب اجرا بود کمی از صحنه ها دید خوبی نداشت اما مشکلات رفع شده و ردیف ٤ هم خوبه فقط از اوسط اجرا حواستون به چشمان جناب گرجی باشه.
۱۹ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نوشتن درباره‌ی شکوفه‌های گیلاس کمی سخته.
به نظرم هدف از این نمایش این بود که مخاطب کمی در خودش و دنیای درونش کاوش کنه. که نهایتا برای من به یک‌جور زورآزمایی با نفس تبدیل شده بود؛ در طول اجرا مجبور می‌شدم همگام با شخصیت داستان به چیزهایی درباره‌ی خودم فکر کنم که شاید در حالت عادی از پرداختن بهشون فرار می‌کنم. همین باعث شد که این نمایش رو خیلی دوست داشته باشم :)
کار بازیگرها واقعا سخت بود و خیلی خوب انجامش دادن. علی‌الخصوص آقای رسولی. در طول اجرا مدام به این فکر می‌کردم که چقدر تمرین لازمه تا به این درجه از تسلط روی حرکت رسید.
ترکیب کلی کار دوست داشتنی بود؛ از نور و دکور گرفته تا نوشته‌ها و موسیقی و غیره.
در مجموع دیشب برای من یک تجربه‌ی زیبا و به یادماندنی بود. خسته نباشید می‌گم به همه‌ی عوامل🌱

یک سوال کمی نامتعارف :)
با توجه به این‌که من آشنایی خاصی با فلسفه‌ی شرق و ژاپن ندارم، لازمه برای دیدن نمایش با مفاهیم خاصی آشنایی داشته باشم و مطالعه‌شون کرده باشم؟
سعید قدرتی، هانیه مدرس، امیرمسعود فدائی، سپهر و فرهاد آقارضائی این را خواندند
hami و یار این را دوست دارند
بله در غیر اینصورت مفاهیمی رو که نمایش داره بیان میکنه اصلا متوجه نخواهید شد
۰۸ مرداد ۱۴۰۱
مریم اسکندری (maryam_es) درباره نمایش شکوفه های گیلاس
من خیلی اهل نوشتن نقدهای بلند نیستم و این مورد رو دوستان با تحلیل های فوق العاده شون ماهرانه تر انجام دادن و خواهند داد،اما باید بگم از پنجشنبه و دیدن دوباره ی شکوفه های گیلاس ذهنم همچنان مبهوت چیزی مونده که شاهدش بودم.
قبل دیدن دوباره ی اجرا یک دوست محترم و عزیز مقاله ای رو فرستاد که با خوندن اون مقاله لذت دیدن نمایش رو دو چندان چندان کرد.
از اجرای اولی که تو ایرانشهر دیدم یک سوال تو ذهنم جا مونده بود که چرا نمایش ریتم کندی داره وحتی با وجود اینکه میدونستم قطعا فلسفه ای پشتش هست اما باز هم خیلی متوجهش نشدم!؛اما اجرای مجددی که تو سالن اصلی تئاتر شهر دیدم و لحظه ای ورود جناب رسولی به صحنه؛ یادآوری اون مقاله ... دیدن ادامه ›› و ربطش به اجرا؛ذوق عجیب فهمیدنش لذت دوباره دیدن نمایش رو در وجودم صد چندان کرد.(با پذیرش این فکر که با خوندن نظرات دوستان و یا صحبت باهاشون شاید به این مورد هم میرسیدم اما یکباره فهمیدنش با گریز به این نوشته برام خیلی عجیب و غریب خوشایند شد!)
نمیدونم قبل تر،این لینک رو دوستان دیگر تو صفحه به اشتراک گذاشتن یا نه ولی فکر میکنم خوندنش برای کسانی که میخوان به دیدن شکوفه ها برن و حتی رفتن و سوالاتی همچنان براشون وجود داره خالی از لطف نیست.هرچند مطمئنم همتون ماشاء الله در استدلال ؛درک اجرا بسیار قهار و استاد هستین.

http://fardmag.ir/%D8%B4%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D9%88-%D8%B4%DA%A9%D9%88%D9%81%D9%87-%C2%AD%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%B3/
۶ روز پیش، دوشنبهخواندمدوست‌دارمگزارشنظردهی
۰۹ مرداد ۱۴۰۱
مهیار عیسوند
مریم اسکندری (maryam_es) درباره نمایش شکوفه های گیلاس من خیلی اهل نوشتن نقدهای بلند نیستم و این مورد رو دوستان با تحلیل های فوق العاده شون ماهرانه تر انجام دادن و خواهند داد،اما باید بگم از ...
ممنون جناب عیسوند بابت لینک!
۰۹ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ببخشید که این‌جا رو دیوار مهربانی می‌کنم :)
برای امشب ردیف ۷ دو تا بلیت دارم که متاسفانه نمی‌تونم برم. اگر کسی تمایل به خرید داشت به این شماره واتسپ یا تلگرام پیام بده. سپاس
09104568506
سلام، من بلیط ها رو می خوام، لطفا شماره کارتتون رو به 09232636545 برام بفرستید.
۱۰ تیر ۱۴۰۱
پرستو جمشیدی
دیوار مهربانی رایگان بودا پولی نبود 😁
نکته‌ی خوبی بود😂
دیگه شرایط سخت شده :*))
۱۳ تیر ۱۴۰۱
مینا فانی
نکته‌ی خوبی بود😂 دیگه شرایط سخت شده :*))
🤭🤭🤭🤭🤭
۱۳ تیر ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
این نمایش به نظرم چند لحظه درخشان و یکسری نقاط ضعف داشت. بازی ها اکثرا خوب بودن مخصوصا نقش های آریل و کالیبان. دکور و استفاده ازش به نظرم هوشمندانه بود هرچند که بعضی جاها یکم باعث گیج شدن مخاطب میشد که بالاخره این سازه ای که داریم میبینیم چیه. اما بهترین بخش نمایش موسیقیش بود که واقعا آدم رو همراه میکرد و خیلی زیبا بود.
پایان نمایش اونطور که باید و شاید من رو راضی نکرد که شاید مربوط به اصل خود نمایشنامه باشه. بخش های طنزِ کار بعضی جاها زیاده از حد به نظر میرسیدن و مدت زمان نمایش هم به نظرم میتونست کمتر باشه چون بعضی از پرده ها بی دلیل طولانی بودن و انگار دیالوگ اضافی داشتن.
در مجموع از دیدن نمایش راضی ام.
تجربه‌ی کم نظیری بود دیدن این اجرا. دلم نمیخواست تموم شه. درست مثل بچه ای که نمیخواد از انفرادی مادر آزاد شه :))
حتما دوباره به دیدن این کار میرم.