در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهرناز خلیلی
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 00:21:27
 
۶,۳۶۳

اینستاگرام:
mehr.naaz_khalili_

 ۱۰ فروردین ۱۳۷۱
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
ما هم می‌توانیم خوب و نجیب باشیم، اما فقط وقتی که همه چیز بر وفق مرادمان باشد.

برادران کارامازوف*
یک رئال اجتماعی با داستانی ساده و سرراست.
احتمالا خیلی از افرادی که دانشجو در شهر دیگه ای بودن با برخی از لحظات اجرا هم ذات پنداری کردن و خاطرات تلخ و شیرینشون رو به یاد آوردن.
شروع اجرا رو خیلی دوست داشتم، صدای جذاب آقای جلیلوند و فضاسازی ای که مارو وارد داستان میکنه، حقیقتش دلم می خواست توی همون فضا ادامه ی قصه رو بشنوم 😁
در طول اپیزودها از اون فضا فاصله می گیریم و قصه هایی رو می شنویم که ساده هستن و خود زندگی روتین آدم های معمولی.
و در آخر دوباره اون فضا.
فکر می کنم بازیگران اکثرا تجارب اولشون رو پشت سر میذارن و چه خوب که در کنار آقای احدی نیا و آقای زارعی تجربه میکنن.
امیدوارم همگی موفق باشند و راهشون پر نور ☀️

پ.ن: امیدوارم زودتر خود سعید زارعی رو روی صحنه ببینیم و لذت ببریم 🧡
ممنون❤️🌱✌️
۶ روز پیش، چهارشنبه
مهرناز عزیزم ممنون💙
۶ روز پیش، چهارشنبه
محمود احدی نیا
مهرناز عزیزم ممنون💙
❤️❤️
۵ روز پیش، پنجشنبه
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
یک کمدی ابزورد تمیز
ابزورد از اون سبک های اجرایی ای هست که خیلی مورد پسند من نیست، قبل از دیدن نمایش هم گمان نمی‌کردم کار خیلی مورد پسندم باشه، اما بر خلاف حدس و گمانم پیش رفت.
بازی های تمیز، خوب و هماهنگ در دومین شب اجرا بدون تپق و هیچ خلافی ای مجابتون میکنه یک ساعت و بیست دقیقه بدون نگاه کردن به ساعت به تماشا بنشینید.
مازیار مهرگان مثل همیشه شیرین و ارسطو خوش رزم با یک پتانسیل متفاوت تر.
گریم، طراحی صحنه، لباس و‌ موزیک در خدمت اجرا بود.
پیشنهادم اینه که میشه از موزیک در بخش هایی از اجرا هم استفاده کرد و بازی با نور هم جای کار داره.
خسته نباشید میگم به لبخند بدیعی عزیز و گروه محترم اجرایی.
پر اجرا و درخشان باشید 🌞🧡
یک اجرای خوب 🌞
زنده باد واقعیت ✊🏼 زنده باد حقیقت ✊🏼
چند دقیقه سکوت، سیگار...
و پایان.

ممکنه توی اجتماع کوچک خانه وا ده باهاش مواجه بشید،
یا توی مقیاس بزرگ ترش...
اما
قطعا باهاش مواجه شدید،
پس خطوط رو زیر پا بذارید و واقعیت رو ببینید.

همه چیز عالی بود، و این نتیجه ی ذهن خلاق، تمرین، تمرین و تمرین است.
شب ما سیگار نداشتند 🙃
پویا رزمگاه
خودم فن پیج میزدم برات 😄
😄
پویا رزمگاه
واقعا همه چی بجا بود من دیوونه رورانسشون شدم
👌🏻✅😂😂
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
مهرناز خلیلی (mehrnazkhalili)
درباره نمایش بی پدر i
سانس ویژه باز کردید اونم ساعت نه هست 😁
الان سانس ویژه هیچ کمکی به ما نکرد 🤔
حداقل با ساعت متفاوت میذاشتید.
سانس ویژه در واقع روز ویژه س.. چون خانه وا ده هم همون روز بلیت فروشی داره
مهرناز خلیلی (mehrnazkhalili)
Fateme Nematy
یا میتونستن . با ساعت قبلی که خودشون هستن جابه جا کنند. بی پدر ساعت ۱۸ اجرا بره. خانواده ساعت ۹.
پیشنهادش رو داده بودم. اصلا توجه نمیکنن 🤨
مهرناز خلیلی
پیشنهادش رو داده بودم. اصلا توجه نمیکنن 🤨
حتما براشون منفعتی نداره
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
چقدر این نمایشنامه رو دوست دارم و برام محترمه.
چقدر قابل درکه این زندگی در تئاتر و به نظرم میشه برشی از کلیت زندگی باشه. 🎭❤️
اجرای عموم این کار رو از دست داده بودم و خوشحالم که تونستم در جشنواره به تماشاتون بشینم.
خسته نباشید میگم بهتون. به امید درخشش روز افزون 🌞
مهرناز عزیز، من فکر کنم که امروز عصر افتخار این رو داشتم که این نمایش رو در صندلی کناریتون به تماشا بشینم. البته حقیقتا به چهره نمیشناختمتون و تا آخرین لحظه هم مردد بودم که اسمتون رو بپرسم و اسباب آشنایی رو فراهم کنم، اما متاسفانه بعد رورانس نشد باهاتون گفتگو کنم.
با اینکه فعالیتی در هنر تئاتر ندارم و لمس بعضی دیالوگها برام دور و سخت بود، تاثیرپذیری عمیق شما از این نمایش برای من عضوی از اجرا بود و به درک بهتر اونچه که بر روی صحنه میگذشت، کمک کرد.
مانا و برقرار باشید🌹
مهدیه سلیمانی
مهرناز عزیز، من فکر کنم که امروز عصر افتخار این رو داشتم که این نمایش رو در صندلی کناریتون به تماشا بشینم. البته حقیقتا به چهره نمیشناختمتون و تا آخرین لحظه هم مردد بودم که اسمتون رو بپرسم و ...
درود مهدیه ی عزیز،
هرچند که فرصت آشنایی و هم کلامی میسر نشد، اما خوشحالم که تونستم لحظات ناب زندگی در تئاتر رو باهات شریک بشم، امیدوارم در اجراهای آتی افتخار آشنایی بیشتر نصیبم بشه.
ممنونم از حس و انرژی خوبت 🙏🏼❤️🎭🌞
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
در ساعت پنج عصر.
درست ساعت پنج عصر بود.
پسری پارچه‌ی سفید را آورد
در ساعت پنج عصر.
سبدی آهک، از پیش آماده
در ساعت پنج عصر.
باقی همه مرگ بود و تنها مرگ
در ساعت پنج عصر.
باد با خود برد تکه‌های پنبه را هر سوی
در ساعت پنج عصر.
و زنگار، بذر ِ نیکل و بذر ِ بلور افشاند
... دیدن ادامه ›› در ساعت پنج عصر.
اینک ستیز ِ یوز و کبوتر
در ساعت پنج عصر.
رانی با شاخی مصیبت‌بار
در ساعت پنج عصر.
ناقوس‌های دود و زرنیخ
در ساعت پنج عصر.
کرنای سوگ و نوحه را آغاز کردند
در ساعت پنج عصر.
در هر کنار کوچه، دسته‌های خاموشی
در ساعت پنج عصر.
و گاو نر، تنها دل ِ برپای مانده
در ساعت پنج عصر.
چون برف خوی کرد و عرق بر تن نشستش
در ساعت پنج عصر.
چون یُد فرو پوشید یکسر سطح میدان را
در ساعت پنج عصر.
مرگ در زخم‌ های گرم بیضه کرد
در ساعت پنج عصر.
بی‌ هیچ بیش و کم در ساعت پنج عصر.
تابوت چرخداری ست در حکم بسترش
در ساعت پنج عصر.
نی‌ها و استخوان‌ها در گوشش می‌نوازند
در ساعت پنج عصر.
تازه گاو ِ نر به سویش نعره برمی‌داشت
در ساعت پنج عصر.
که اتاق از احتضار مرگ چون رنگین کمانی بود
در ساعت پنج عصر.
قانقرایا می‌رسید از دور
در ساعت پنج عصر.
بوق ِ زنبق در کشاله‌ی سبز ِ ران
در ساعت پنج عصر.
زخم‌ها می‌سوخت چون خورشید
در ساعت پنج عصر.
و در هم خرد کرد انبوهی ِ مردم دریچه‌ها و درها را
در ساعت پنج عصر.

در ساعت پنج عصر.
آی، چه موحش پنج عصری بود!
ساعت پنج بود بر تمامی ساعت‌ها!
ساعت پنج بود در تاریکی شامگاه!
اگر کارهای قبلی آقای احدی نیا رو دیده باشید، ممکنه انتظار یک کار اجتماعی و درام رو داشته باشید. اما سبک نوشته ی آقای احدی نیا در این کار کاملا متفاوت از کارهای قبلی ای هست که ازشون دیده شده، و این بار سراغ یک متن عاشقانه و سانتیمانتالیسم رفتن.
من با دیدن آثار و نوشته های متفاوت تر از یک نویسنده کاملا موافقم و با توجه به تیغ سانسور متن رو قابل قبول دیدم.
صدای آقای بیات خیلی خوب بود و کاش بیشتر ازشون می‌شنیدیم.
بازی آقای میری رو هم دوست داشتم.
خسته نباشید میگم خدمت همگی، پاینده باشید 🌞🌞


پ.ن: امان از تماشاگر، امان.
چیپس، پفک، حرف حرف حرف ... 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
میثم هنزکی
درود به شما و آقای میری ، البته این از حراست محترم مجموعه و عوامل انظباطی خود نمایش سلب مسئولیت نمیکنه . به هر حال متاسفم و امیدوارم دیگه با چنین موردی مواجه نشید .
ممنون از شما
من هم امیدوارم فرهنگ تماشا بعد از این همه سال جا بیوفته، واقعا عجیبه از مردمی که ادعای فرهنگ و هنر ۲۵۰۰ ساله دارن، اما چند قانون کوچک رو نمیتونن تاب بیارن و اجرا کنند.
مهرناز خلیلی
ممنون از شما من هم امیدوارم فرهنگ تماشا بعد از این همه سال جا بیوفته، واقعا عجیبه از مردمی که ادعای فرهنگ و هنر ۲۵۰۰ ساله دارن، اما چند قانون کوچک رو نمیتونن تاب بیارن و اجرا کنند.
آخه ادعا مجانیه !
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
آه که من همیشه متکبر بودم،
همیشه یا همه چیز را میخواستم و یا اصلاً هیچ!
و به همین دلایل بود
که نمی‌توانستم با نیمه خوشبختی راضی باشم. بلکه برای تمام خوشبختی در تلاش و تکاپو بودم و مخصوصاً برای همین
« خودت سعی کن و بفهم و ارزش مرا بدان » بود که مجبور شدم در آن زمان، چنین رفتار کنم تا بفهمد!
شاید در وصف زیباییش، درست عمل نکرده بودم.
میدانی؟
او زیباترین زنی بود که تا به حال دیده بودم...
هنگامی که از خجالت یا ذوق گونه هایش سرخ می شد، زیباییش دو چندان دلبری می کرد.
غرور داشت،
اما نه هر غروری...
غروری اندازه و دوست داشتنی
آخر میدانی، غرور از معدود چیزهایی ست که هنوز برای زن ها باقی مانده...
مجدد جلوی او خم شده و خواهم گفت؛
خانم چقدر شما زیبایید 👌🏻🔥🔥🔥


بخشی از نوشته ی جناب سینا درمورد این اجرا و از کتاب نازنین 👌🏻👌🏻😌😌
لطف شما رو میرسونه😊🌺
مهرناز خلیلی (mehrnazkhalili)
سینا
لطف شما رو میرسونه😊🌺
🙏🏼🙏🏼🌸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خسته نباشید میگم خدمت عوامل محترم اجرایی
از بین سه اپیزود، اپیزود دوم و سوم به ترتیب برام دوست داشتنی تر بودن و متن و اجراها رو بیشتر دوست داشتم.
بازی خانم نظری مثل همیشه نقطه ی قوت کار بود.
طراحی صحنه مینی‌مال بود و طراحی نور خاصی هم نداشتیم.
در کل این اجرا به عنوان سه نمایشنامه ی متفاوت تر نسبت به کارهای قبلی آقای مساوات با بازی های تمیز و درست ارزش دیدن داره.

پ.ن: تماشاگر فهیم کنار من، سندروم پای بی قرار داشتن و آنقدر تکون خوردن که مدام منو از اجرا پرت میکردن بیرون.
کار هم اون قدر طولانی نیست که مدام ساعت گوشی چک کنید، اون هم ردیف اول. تا کی این نکات باید تکرار بشن و گوش شنوا..؟؟!
به کناری ات تذکر می دادی.
سحر بهروزیان
اگه دوباره پیش امد بین تعویض صحنه ها حتماً بگو بیشتر مواقع تاثیر داره.
👌🏻👌🏻🌸
به خدا دیگه خسته شدیم سر هر نمایش فقط داریم تذکر میدیم
چرا تموم نمیشه نسلشون؟
چرا منقرض نمیشن؟
هنوزم سر هر اجرا گوشی ها زنگ میخوره
تماس ها چک میشه
چت ها پاسخ داده میشه
خب نیان !!!
به خدا نیان بزرگ ترین حمایت رو کردن


برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اجرای پنج شنبه و جمعه ساعت 10 صبح چی شد پس ؟! 🤔🤔
بیشتر به شوخی شبیه بود !
سحر بهروزیان
با این ظرفیت باز کردن قرار گروهی رو سخت کرد فردا خوشبختانه با دو تا از دوستان عزیز هستم حضورشون قوت قلب😂😂😍 جات خالیه♥️🙏🏻
خوش بگذره عزیزم امیدوارم اجرا عالی باشه ❤️❤️
مهرناز خلیلی
خوش بگذره عزیزم امیدوارم اجرا عالی باشه ❤️❤️
😘♥️🙏🏻
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
از کسی طلبکار نیستم، به کسی هم بدهکار نیستم...
کهبد تاراج (kahbodtaraj)
مُخلص♥️🎭
مهسا مهدی
وای چه حرصی در میاورد این دیالوگا
😁😁😁
مهسا مهدی
وای چه حرصی در میاورد این دیالوگا
دقیقا"😏😁
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
عاشق‌ شدن معنی‌اش دوست‌ داشتن نیست. آدم می‌تواند عاشق کسی شود و در عین‌ حال از او متنفر باشد. این حرف را به‌ خاطر داشته باش!
برادران کارامازوف*
عجب زیباست این حرف... و درست 💖👌
حسام الدین حیدری
چقدر دوستت داشتم این جمله رو
👌🏻🌸🌸
سحر بهروزیان
انسان از چیزی که بسیار دوست میدارد خود را جدا میسازد در اوج خواستن نمیخواهد در اوج تمنا نمیخواهد دوست دارد اما در عین حال نمیخواهد که متنفر باشد امیدوار است که امیدوار نباشد همواره به یاد ...
به به 👌🏻🔥❤️
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
انسان تا زمانی که آزاد بماند دیگر دغدغه‌ی بی‌وقفه و آزاردهنده‌ای برایش نمی‌ماند جز یافتن کسی که هرچه زودتر در برابرش تعظیم کند.
اما انسان چیزی را می‌جوید در پایش بیفتد که بی‌چون‌ و چرا باشد، به قدری بی‌چون‌ و چرا که همه‌ی انسان‌ها بی‌درنگ در پرستش همگانی‌اش اتفاق نظر داشته باشند. چون دغدغه‌ی این موجودات ترحم‌انگیز فقط یافتن چیزی نیست که من یا دیگری بتواند در برابرش تعظیم کند، بلکه یافتن چیزی است که هرکس دیگری نیز به آن ایمان آورد و در برابرش تعظیم کند، چون ناگزیر همه‌چیز باید باهم باشد.
** گریه ای که اشک نداشته باشه، خیلی پیرت میکنه خیلی...
آخیش... 😁
یک آخیش بزرگ!
چرا؟
باید بگم:
خیلی ممنونم ازت آقای تاراج که نوشته ی خودت رو با طرح، ایده و کارگردانی خودت روی صحنه آوردی.
من همیشه قلم‌ کهبد تاراج رو دوست داشتم ولی یه چیزی توی اجراهای قبلی ناقص بود برام. حس میکردم جهانی که روی صحنه اومده جهان نویسنده نیست.
اما امشب...
جهان جهان نویسنده بود.
حدود یک ساعت و ربع یک فیلم مستند سینمایی رو روی صحنه دیدم و لذت بردم.
چقدر همه چیز درست و به جا بود.
موسیقی، ... دیدن ادامه ›› طراحی صحنه، لباس و گریم درست، نورپردازی درست، و چه بازی هایی...
به جز دو بازی بقیه رو خیلی دوست داشتم و امان از بهروز پناهنده.
دوست داشتم بیام بکوبم تو صورتت 😁 چون باورم شد یه قاتل رو به رومه.
بعد از بیرون اومدن از سالن تا ده دقیقه قلبم تند میزد و واقعا حالم رو خوب بد کرد.
یک نکته ای رو خوندم از یکی از کاربران در مورد خاکستری نشون دادن شخصیت غلامرضا خوشرو که من همچین چیزی رو نه در متن دیدم و نه در اجرا.
امیدوارم باز هم کارهای خودت رو با کارگردانی خودت ببینم و لذت ببرم جناب تاراج.
درخشان باشی ✨✨✨
کهبد تاراج (kahbodtaraj)
خداروشکر
یه
خداروشکرِ بزرگ…😁

ارادتمند♥️🎭

ممنون ازتون
کهبد تاراج
خداروشکر یه خداروشکرِ بزرگ…😁 ارادتمند♥️🎭 ممنون ازتون
🫶🏻🌞🎭
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اولین چرایی که در مواجهه با یک اثر نمایشی برای من مطرح میشه هدف از نوشتن نمایشنامه ی اون اثر هست.
به نظرم پشت هر نوشته ای باید هدف و دغدغه ای نهفته باشه، برانگیختن احساس ویژه ای، پیام یا عبرت آموزی و ...
و در نهایت ما بعد از مواجهه با اون اثر باید از نظر فکری یا احساسی درگیر شده باشیم.
متاسفانه این نمایشنامه در هیچ بعدی من رو قلقلک نداد و از خودم پرسیدم خوب؟ بعدش؟ من چی باید دریافت کنم ازش؟
متن رو اصلا دوست نداشتم و سلیقه ی من نبود.
طراحی صحنه و لباس متناسب کار بود.
نور طراحی ویژه ای نداشت و در مورد موسیقی هم فکر میکنم میشد بهتر عمل کرد.
اون مونولوگ ضبط شده ی اول اجرا از کار بیرون میزد و فکر میکنم اگر مستقیم وارد اجرا می‌شدند شروع بهتری رقم میخورد.
نکته ی مثبت این اجرا ... دیدن ادامه ›› برای من بازی پیمان محسنی بود که مثل چند کار آخری که ازشون دیدم کاملا درست و درخشان ظاهر شدن و البته تفاوت سطح بازی در بازیگران کار به خوبی قابل مشاهده بود.
خسته نباشید میگم خدمت عوامل محترم و برای آقای محسنی آرزوی موفقیت بیشتر دارم.
امیدوارم همچنان مسیر موفقیت رو پیش برن و بدرخشن. 🌟🌟
برجسته ترین نقطه‌ی قوت این اجرا فضاسازی بسیار خوب اون بود.
فضاسازی، صداسازی، طراحی صحنه، طراحی لباس و گریم خوب و مناسب ژانر اثر بود.
کار دارای نمادهای اجتماعی و سیاسی بود اما متن برای من حفره های زیادی داشت و پیام و نمادها از لایه ی سطحی فراتر نمی‌رفت و ارتباط بین کاراکتر ها به خوبی شکل نگرفت.
اگر متن قوی تر و منسجم تری نوشته میشد میتونست به یک کار خیلی خوب در نوع خودش تبدیل بشه.
در کل از دیدن کار پشیمون نیستم و به دوستانی که علاقمند به دیدن یک اجرا با فضای متفاوت هستند پیشنهاد میشه.
خسته نباشید میگم و امیدوارم در کارهای آتی قوی تر ظاهر بشید. 🌟🌟🌟
سجاد آل داود (sajjadad76)
با نظرت در مورد فضاسازی موافقم مهرناز جان، در فضا سازی عملکرد قابل قبولی داشت اما فراتر از مرحله فضاسازی موفق نرفت.
هر چند به نظرم همون فضاسازی هم بعد از کار خوبشون در تحرک صحنه نمایش، بازی با نور و .. در بخشی که صدای دمنده اومد برای من کاملا کشته شد.
سجاد آل داود
با نظرت در مورد فضاسازی موافقم مهرناز جان، در فضا سازی عملکرد قابل قبولی داشت اما فراتر از مرحله فضاسازی موفق نرفت. هر چند به نظرم همون فضاسازی هم بعد از کار خوبشون در تحرک صحنه نمایش، بازی ...
قبول دارم حرفت رو. نقاط ضعفی داشت که اگر برطرف بشه خیلی به بهبود کار کمک میکنه.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
مهرناز خلیلی (mehrnazkhalili)
درباره نمایش بونکر i
-- نتونستی بیرونش کنی.
++ از سرم بیرونش کردم.
-- از دلت نه! از دلت؟
++ نه!
.
.
.
-- تو فکری بغضت برا همین باشه. ها؟
++ مم مم ممکنه...
-- اگه بغضت برا همین یارو نچسبه باشه، خوشحال میشی ؟
++ نچسب نیست...
درود و عرض ادب.
نام این نقاشـی، اتکاء (Reliance) اثر آقای «ارشاد رفتاری‌» است.
وظیفه‌ی خود دیدم برای رعایت حق مالکیت معنوی، نام صاحب اثر را خدمت شما یادآوری کنم.
با احترام و بدرود –
سامان حسنی
درود و عرض ادب. نام این نقاشـی، اتکاء (Reliance) اثر آقای «ارشاد رفتاری‌» است. وظیفه‌ی خود دیدم برای رعایت حق مالکیت معنوی، نام صاحب اثر را خدمت شما یادآوری کنم. با احترام و بدرود –
چه نقاشی خوبیه.مرسی اسم هنرمندو گفتید
سامان حسنی
درود و عرض ادب. نام این نقاشـی، اتکاء (Reliance) اثر آقای «ارشاد رفتاری‌» است. وظیفه‌ی خود دیدم برای رعایت حق مالکیت معنوی، نام صاحب اثر را خدمت شما یادآوری کنم. با احترام و بدرود –
🙏🏼🙏🏼🌸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
 

زمینه‌های فعالیت

تئاتر
موسیقی
سینما

تماس‌ها

اینستاگرام