در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال Mahshid Badrnia | دیوار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:01:29
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
توی سبک خودش نمایش جالبی بود. بازیگرا همه عالی. فقط کاش آقای یوسفی نقش (نیما) رو تکرار نکنه. البته مشخصا سعی داشتن فاصله اشونو با اون نقش حفظ کنند. ای کاش حداقل گریمشون متفاوت بود. من در تمام مدت اجرا نیما رو روی صحنه تصور می کردم. ولی درکل نمایش خوبی بود و من از دیدنش لذت بردم.
خسته نباشید عوامل محترم.
افشین واعظی بارها ثابت کرده که در خلاقیت اگر بالاتر از خیلی از کارگردان های بنام معاصر نباشد، به اندازه ی آنهاست. من نمایش رو با گروه فروید دیدم. بله قطعا نقدهای زیادی از این نمایش میشه داشت. بدون ایراد نبود. ولی وقتی فکر میکنم در این دوران فراگیری کرونا، در این وانفسایی که حتی بنام ها از کار کردن و حرف زدن می ترسن، چنین جسارتی، چنین تلاشی ستودنی است. طراحی صحنه، لباس و نور عالی. کارگردانی و میزانسن تحسین برانگیز. بازی مرلین و مادر ترزا بسیار ضعیف، نقش استاد بسیار کمرنگ و گاهی دیالوگ ها زیادی نمایشی و اغراق آمیز. اما در کل دیدن نمایشی که تک تک دیالوگ ها و خط فکری حاکم بر نمایش بر این همه خلاقیت استواره، واقعا جذاب است. در نمایش جزئیات به اندازه کلیات حتی بیشتر، مهمه. استفاده خلاقانه از اعداد بجای دیالوگ و کلمات با آوای متفاوت فکر بکری بود. با تشکر از زحمات همه عوامل گروه.
امشب این نمایش رو دیدم. نمیتونم بگم نمایش بدی بود ولی اصلا در حد انتظار من از تجربه کارگردان اثر و بازیگران نبود.ایده ایرانیزه کردن هملت برام جذاب بود. طراحی صحنه و شعرخوانی بازیگران رو هم خیلی دوست داشتم اما دیالوگ های سیاسی گل درشتی که بازیگران بخصوص نوید محمدزاده در طول نمایش میگفت زیاد منو جذب نکرد و به نظرم بعضی شوخی هاشون حتی خیلی دم دستی بود.من انتظارم از نویسنده اثر با این تجربه تئاتری خیلی خیلی بیشتر بود.شاید اگر نویسنده شخص دیگری بود این رو نمیگفتم.هزینه بلیط هم با توجه به نمایش 95.000تومان( باز هم تکرار میکنم به نظر من)، زیاد بود. اما آخر نمایش نوید محمدزاده دیالوگی میگه که خودش بیانگر تمام مشکلات اثر هستش. میگه این صرفا یک تئاتر تجربی بود.البته این جمله بندی خودش نیست چیزی که یادم مونده رو نوشتم.و همچنین اینکه از بازیگرای سینما در تئاتر استفاده میکنند که مردم جذب بشن و به این وسیله تئاتر نمیره.که این غم انگیز ترین قسمت ماجرا برای من هستش.بیشتر اون جمعیت اومده بودن نوید محمدزاده رو ببینند تا یک تئاتر رو. و شاید به همین علت این نمایش در حد یک تئاتر تجربی نزول می کنه و برای من که دانشجوی تئاتر هستم علامت سوال های زیادی باقی میگذاره.
مزخرف و دیگر هیچ..
امیرمسعود فدائی و مریم زارعی این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خوشم میاد
راه و رسم خانومى رو بلد شدى
چینه دونت شده پر فحش
خانم بدرنیا سلام خسته نباشید کانال تلگرام اگر دارید بهم بدین فقط چون احتمالا دیگه به این سایت نیام به تلگرام بنده ارسالش کنید . ازتون در چند زمینه کمک میخوام . مرسی بانوی محترم
09361218681 منو ببخشید
۰۶ شهریور ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
معمولا اسم جنگ که میاد کلیشه هاى زیادى به ذهن خطور میکنه.دیدن این نمایش اما زدودن تمام این کلیشه ها است.بازى ها قوى،متن گیرا،کارگردانى با دقت و ظریف،میزانسن هاى به جا سالن خوب، همه و همه در این نمایش جمع شده.
خسته نباشید به تمام عوامل گروه.
به امید دیدن کارهایى از این قبیل
Mahshid Badrnia (mahshidbadrnia)
درباره فیلم شکاف i
ریتم کلى فیلم کندِ که به القاى اهداف کارگردان کمک بزرگى کرده.بازى بازیگران هم خوب و حساب شده است به استثناى اینکه(البته بر اساس نظر شخصى من) خانم دولت شاهى داره کاراکتر خودشو تکرار میکنه که اصلا نکته ى مثبتى براى یک بازیگر نیست.موضوع فیلم خیلى پیش پاافتاده و روتین هستش.درواقع یک برش از زندگى روزمره و مشکلات ٢ زوج است که شاید در نظر اول جذابیتى نداشته باشه اما اهدافى که فیلم دنبال میکنه بسیار آموزنده و قابل تامل است.خیلى دوست داشتم نکاتى که به نظرم آموزنده بود رو بنویسم اما نمیخوام موضوع فیلم لو بره.و در آخر، بهتر اینکه دوستان براى حمایت اثر هنرى و هنرمند خودشون فیلم رو ببینن و قضاوتشون رو در اختیار ما بگذارند که لذت ببریم.
من می خوام این کارو ببینم.

لطفا راهنمایی کنید که چطور میتونم بلیطشو تهیه کنم؟
مرسی
فرزان امیری و محمد فروزنده این را خواندند
گلناز و علی اصغر شیرازیان این را دوست دارند
مرسی خانوم هدایتی عزیز.
۱۵ آذر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دیشب این کار رو دیدم و چقدر لذت بردم.

هوش اجرایی این کار انقدر بالا بود که باز هم تمایل به دیدن این اجرا رو دارم.

بازی همه خوووب و کارگردانی عالی بود.

رامین یحیی زاده در نقش مک فوق العاده بود.

همچنین صالح لواسانی..
در کل خسته نباشید به تمام عوامل محترم..
سهیلا: منظورم این نبود..

مجید : خیلی سخته همون که منظورت هست رو بگی؟؟
جناب قدس کامنتی خدمتان با پوزش به علت نبود جا در پایین است ملاحظه فر مایید .
۱۸ آبان ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سهیلا: خاکستر شدی..

مجید: باشه...بهتر از خاک برسریه
هتلی ها نه داستان آوارگان جنگ،که داستان آوارگی های نگین است.
هیجان فروکش شدده ی زنی مذهبی و در گذشته مانده که از حال خود راضی نیست.
زنی که با شنیدن نام خاستگار قبلی خود به وجد می آید و در گذشته،بیشتر فرو می رود.
عقب ماندگی در زندگی و عدم رضایت، در بازی خانم ادبی کاملا به چشم می آید.بازی خانم محمودی در نقش کودکی نگین،حمیدرضا آذرنگ و نسیم ادبی بسیار گیرا و جذاب ،باورپذیر،تئاتری و تفکربرانگیز است.حتی برای نسلی از دهه ی 70.
اما شخصیت های صحنه ی بالایی هنوز شکل نگرفته اند و در همان مراحل ابتدایی رها شده اند.نقش محوری آلاله انقدر توو ذوق بیننده می زنه که با شروع هر دیالوگ،انگار بیننده از صحنه ی تئاتر جدا می شه و در سینما قرار می گیره.
آینده ی این زندگی که در طبقه ی بالا اتفاق می افته،خیلی دم دستی و رو هستش.
تماشاگر را سورپرایز نمی کنه.که شاید دلیلش نه متن،بلکه بازی ضعیف بازیگرانش باشه.
شخصیت مژده زیادی بزرگ شده و می خواهد جایگاهی در روایت ... دیدن ادامه ›› داستان داشته باشه،اما جایگاهش را پیدا نکرده.
هتلی ها بیشتر از اینکه روایت خانواده های جنگ زده باشد،روایت جنگ زدگی زندگی و کودکی و آینده ی نگین است.خانواده ای متشکل از پدر و مادر که در عین خوب بودن،هر دو به نوعی نگین را رها کردند.
و در آخر بازی زیبا و روان سام کبودوند و آناهیتا همتی که کمک شایانی (از لحاظ تفاوت در عقاید) به نشان دادن فضای آن دوران کرد.
متاسفانه امشب نمایش (یه دورهمى ساده با سیمین) به دلیل مشکلات سیستم برقى سالن اجرا نشد.
علی اصغر شیرازیان این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
متاسفانه امشب نمایش (یه دورهمى ساده با سیمین) به دلیل مشکلات سیستم برقى سالن اجرا نشد.
علی اصغر شیرازیان این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
متاسفانه امشب نمایش (یه دورهمى ساده با سیمین) به دلیل مشکلات سیستم برقى سالن اجرا نشد.
آرمان: پنج سال دوست نداشتن کسى کم نیست.
فروغ: پنج سال دوست داشتن کسى کمه؟
نمایشی که به خاطر بازی خوب بازیگراش ارزش دیده شدن را داشت..ای کاش وقتی هم بزاریم برای دیدن بازیگرایی که زیاد زحمت میکشن اما کم دیده میشن.کاش فرصتی برای ابراز وجود و دیده شدن هم به این بچه ها داده بشه.بچه هایی که با سختی تمرین میکنن بدون حمایت هیچ ارگانی.کسایی که حاظرن حتی تو این سالن های نه چندان حرفه ای و با تلاش سختشون برای هرچه بهتر بودن توو بازی هاشون درصدی از مبلغ ناچیزی که از فروش این کار بدست میارن رو به هنرمندان سرطانی اختصاص بدهند.این بچه ها سهم خودشون از انسانیت رو ادا کردن،با دیدن این نمایش ما هم حقمون رو ادا کنیم..
قرار گروهی برای دیدن نمایش "جشن نیکوکاری"

روز یکشنبه 21 دی ماه
مجتبی مهدی زاده، علی سیمایی، مصطفی بیگ محمدی، Marillion و علی اصغر شیرازیان این را دوست دارند
Mohammd rad این را پاسخ داده‌است
سرکار خانم بدرنیای گرامی جهت بیشتر دیده شدن این پست پیشنهاد می کنم در صفحه مربوط به خود نمایش "جشن نیکوکاری" مجددا بارگذاری نمایید. با سپاس
۱۸ دی ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
در ابتدا باید بگم کلیت فیلم رو دوست داشتم.اما صرفن به عنوان یه بیننده میخوام از حقم استفاده کنم و یک مقدار جزیی تر در مورد فیلم صحبت کنم.اول اینکه نوع فیلمبرداری فیلم بسیاااار جذاب بود.یه جاهایی احساس میکردم دارم یه فیلم هالیوودی میبینم.موضوع فیلم هم خوب بود.اما متاسفانه شخصیت ها خوب پرداخت نشده بودن.چه دلیلی داره فیلمی به سبک رئال بسازیم اما تکلیف شخصیت هارو مشخص نکنیم؟ما چندتا شخصیت داشتیم که اصلن معلوم نبود وجودشون چه کمکی به فیلم کرده.مثلن اون پسر بچه ی تو مدرسه،نوع زاویه ی دوربین به شخصیت و وجود این بچه تاکید داشت.اما همون اوایل فیلم به حال خودش رها شد.نکته دوم اینکه بعد از یک مدتی ما دیگه ندیدیم ((بمانی)) بره مدرسه.اگر رفته مدرسه چرا چیزی نشون داده نشد؟؟اگر نرفته مدرسه،یعنی انقدر مدرسه اونم از نوع دولتی بی قیدوبنده که حتی یه زنگ به والدین این بچه نزد که بهشون عدم حظور بمانی رو اطلاع بده.نقش نوید محمدزاده(که البته بازیشو خیلی دوست داشتم)چه کمکی به فیلم کرد؟خلاصه اینکه فیلم ابهاماتی داره که خیلی به چشم میاد.و در آخر امیدوارم کسانی که نوشته ی من رو میخونن تعصبی به قضیه نگاه نکنن و توجه داشته باشن که انتقاد لازمه ی پیشرفته.
دستتون درد نکنه چیزایی که من می خواستم بنویسم رو نوشتید .
در مورد نوید البته شخصیت مکمل بود و به نظر من اضافی نیومد و بیشتر هم نباید میشد ، و البته انتقادی که بهش دارم اینه که نقشش دقیقا کپی برداری از نقش خودش تو تئاتر روایت ناتمام بود.

اما سوال بزرگی که برام پیش اومده بود این بود که اون بچه هه تو مدرسه چرا دنبال بمانی بود و اذیتش میکرد ،و بعد اون تکلیف مدرسه ی بمانی و اون بچه هه چی شد
۱۷ دی ۱۳۹۳
بیتا نجاتی (tina2677)
ترس بمانی از پسر همکلاسی از اولین برخورد آنها در راهرو مدرسه نشان داده میشه یعنی پیش از سلمانی.اتفاقی قطعا بین این دو افتاده ولی ما فقط نتیجه آن را می بینیم.
۲۴ دی ۱۳۹۳
شاید ، ولى من تو اون صحنه ترسى تو چهره ى بمانى ندیدم ، شاید من دقت نکردم .
۲۴ دی ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
چرا یه مقدار توو انتخاب اسم خلاقیت به خرج نمیدین؟؟؟ اسمش خیلی دفع کننده است
اوا.ت و وحید هوبخت این را خواندند
علی اصغر شیرازیان این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید