در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال رامین هاشمی | دیوار
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 05:50:43
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
واقعا کار خوبی بود یه طنز تلخ و بازی های بسیار خوب مخصوصا آقای عبدی که با بازی عالی با صورتشون به خوبی احساسات رو منتقل می کردن و فرشته که خیلی خوب و به شکل فانتزی نقششون و در آورده بودن . نگاه کاملا خلاقانه به جنگ، مرگ و صلح و نکات خیلی زیادی که خیلی هامون باید بهش فکر کنیم....حتما پیشنهاد می کنم این کار رو تماشا کنین.
"کلاه آهنی‌ها به صحنه باز می‌گردند"
سلام:
بی‌شک شما دوست فرهیخته آگاهید که در روزگار مدرن امروز، هیچ محصول و اندیشه‌ای بدون پشتوانه‌ی مردمی، نمی‌تواند به بقای خود ادامه دهد. تئاتر نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ برای مخاطبش آفریده می‌شود و تئاتر بی‌مخاطب هرگز وجود نداشته است. به عبارت دیگر، تماشاگر تئاتر فقط مصرف کننده نیست؛ بى تردید یکى از ارکان اصلى آن است.
گروه نمایش "برای کلاه آهنی‌ها" به خود می‌بالد که موفق شده در اجراهای پیشین نمایش خود، بهترین، مهربان‌ترین و دلسوز‌ترین ... دیدن ادامه ›› تماشاگران را پذیرا باشد. باور این مهم را، شما و دیگر عزیزان دوستدار تئاتر با یادداشت‌های پرمهر و حمایت‌های بی‌دریغ‌تان به ما ارزانی داشته‌اید.
حال، ما سرخوش و دل‌گرم به حضور شما و دوستان‌تان، دوباره از روز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ (برای آخرین بار) و فقط به مدت ۱۵ شب به صحنه بازخواهیم گشت، تا دیگربار لذت وصف‌ناپذیر هم‌نفسی با تماشاگران‌مان را تکرار کنیم.
به امید آن‌که بار دیگر ما را لایق حمایت مهربانانه‌ی خود بدانید.
کوچک شما
پژمان عبدی
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
معرفی کتاب:
تفسیرهای زندگی
زندگی و آثار نویسندگان بزرگ جهان
نوشته: ویل و آریل دورانت
ترجمه: ابراهیم مشعری
انتشارات نیلوفر

زندگی و آثار : ویلیام فاکنر. ارنست همینگوی. جان استین بک. آپتون سینکلر. یوجین اونیل. رابینسون جفرز.ازرا پاوند. جیمز جویس. تی اس الیوت. ... دیدن ادامه ›› سامرست موام. مارسل پروست. آندره ژید. ژان پل سارتر. سیمون دوبوار. آلبر کامو. توماس مان. ل و ویتگنشتاین. سورن کیرکگور. هوسرل. توماس مان. میخائیل شولوخوف. فرانتس کافکا و ....
این کتاب، فوق العاده است. پیشنهاد می کنم حتما بخونیدش دوستان عزیز
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایشگاه کتاب شروع شد و همیشه دغدغه خودم انتخاب کتاب مناسب برای مطالعه بوده و هست. مطمئنا در جمع حاضر علاقه مندان به کتاب زیادن و دوستان کتابخون هم کم نداریم پیشنهادم اینه که در این پست به معرفی نویسندگان و کتابهای خوب بپردازیم تا به امید خدا بتونیم بهترین بهره رو از این رویداد فرهنگی ببریم.
از دوستان خوبم می خوام که در قسمت نظرات به معرفی کتابها، نویسندگان، مترجمین و ناشران برجسته بپردازند.
یک لیست از کتاب های معروف و نویسنگانش هم به دستم رسیده که قسمت قسمت در نظرات می ذارم امیدوارم مفید باشه. امیدوارم دوستان هم مشارکت فعالانه داشته باشند.
نمی دونم چرا اما من به رومن گاری و کارهاش خیلی علاقه دارم. از کتابهای این نویسنده:

تربیت اروپایی
خداحافظ گری کوپر
رختکن بزرگ
ریشه های آسمانی
شبح سرگردان
لیدی ال
مردی با کبوتر
میعاد در سپیده دم

خداحافظ گری کوپر رو واقعا پیشنهاد می کنم.
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
آقای میرباقری عزیز قصد فقط اینه که با کتاب های خوب و نویسندگان خوب و ناشران خوب آشنا باشیم و دید داشته باشیم. به نظر من استفاده از تجربه هم خوبه و کمک می کنه به غرفه های خوب بریم و وقتی تو غرفه ای بودیم و کتاب خوبی که دوستمون سفارش کرده رو دیدیم به راحتی ازش نگذریم.
بله انتشارات و مترجم خوب معرفی بشن خیلی خوبه. امیدوارم دوستان در این زمینه هم مشارکت داشته باشن.
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
خداحافظ گری کوپر
نویسنده: رومن گاری
مترجم: سروش حبیبی
انتشارات نیلوفر

http://ketabnak.com/comment.php?dlid=8343
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اکران اختصاصی "انتهای خیابان هشتم"
١٠٠% به نفع بیماران مبتلا به سرطان
تحت پوشش موسسه خیریه بهنام دهش پور
کارگردان : علیرضا امینی
بازیگران : ترانه علیدوستی، حامد بهداد، صابر ابر
زمان : شنبه ٩ اردیبهشت ١٣٩١ ساعت ٢٠
مکان : پردیس سینمایی قلهک
آدرس : خیابان شریعتی، خیابان یخچال، موزه آب، نرسیده به استودیو صبا، ساختمان پردیس قلهک
قیمت بلیط : ١٠٠٠٠ تومان
عواید حاصل از فروش بلیط ... دیدن ادامه ›› های این سانس اختصاصی، صرف هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش موسسه خیریه بهنام دهش پور می گردد.
برای تهیه بلیط با دفتر موسسه خیریه بهنام دهش پور ٢٢٧١٠٢٠٢ داخلی ٧ تماس حاصل فرمایید.
امیر پوریا «اینجا بدون من» را در فرهنسگرای ملل نقد می‌کند

سینماپرس- گروه سینما: در بیست و چهارمین نشست سینما و اقتباس فیلم ایرانی «اینجا بدون من» 30 فروردین‌ماه در فرهنگسرای ملل پس از نمایش نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سینماپرس، در بیست و چهارمین نشست سینما و اقتباس، فیلم ایرانی «اینجا بدون من» ساخته بهرام توکلی با حضور «امیر پوریا» منتقد سینما، 30 فروردین ماه در فرهنگسرای ملل پس از نمایش نقد و بررسی می‌شود.

«اینجا بدون من» داستان زندگی زنی کارگر و زجر کشیده (فاطمه معتمد آریا) را روایت می‌کند که سرپرستی فرزندان خود را بر عهده گرفته و همه زندگی‌اش ... دیدن ادامه ›› را صرف خوشبختی فرزندانش کرده است. تمام دغدغه‌های اصلی زندگی او مربوط به دختر معلول‌اش یلدا (نگار جواهریان) می‌شود که دختری بسیار منزوی است و علاقه عجیبی به جمع آوری مجسمه‌های حیوانات شیشه‌ای دارد.

فرزند دیگرش احسان (صابر ابر) نیز جوانی است که در تنهایی خود زندگی می‌کند و پر از تلخی و بی‌حاصلی است. زندگی این سه نفر که هر کدام در تنهایی‌ها و توهمات خود زندگی می‌کنند در حال گذران است تا این که یلدا برای مادرش پرده از رازی بر می‌دارد.

«اینجا بدون من» سومین ساخته بهرام توکلی پس از فیلم‌های تحسین شده «پابرهنه در بهشت» (1385) و «پرسه در مه» (1388) است.

«اینجا بدون من» در چهارمین جشنواره فیلم شهر، تندیس بهترین کارگردانی را برای بهرام توکلی و در پنجمین جشن منتقدان سینمای ایران، تندیس بهترین فیلمنامه برای بهرام توکلی و بهترین موسیقی متن را برای حامد ثابت به ارمغان آورد.

این فیلم به بخش مسابقه جشنواره تائورمینا نیز راه یافته است.

جلسه نشست این فیلم چهارشنبه 30 فروردین ماه ساعت 17 در فرهنگسرای ملل، با حضور «امیر حسین بابایی» کارشناس مجری و منتقدین سینما به نشانی بزرگراه صدر،بوستان قیطریه برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.
مرسی از اطلاع رسانی
متاسفانه میرم تئاتر وگرنه خیلی دوست داشتم تو این نشست باشم
۲۹ فروردین ۱۳۹۱
خواهش می شه:)
۲۹ فروردین ۱۳۹۱
من هم همونی که کیارش عزیز گفتند.
۲۹ فروردین ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
میخوام باور کنم تا آخر عمر
کنارت سالها تحویل میشه
جهان با عشق ما آغاز میشه
جهان بی عشق ما تعطیل میشه


"هدیه نوروزی احسان خواجه امیری آهنگ تحویل بهار"
ترانه سرا:فرزادحسنی
آهنگ وتنظیم:میلادترابی
لینک دانلود:
http://www.mediafire.com/?2cbvidzpk2zgktw

خیلی زیبا ....سپاس
۰۱ فروردین ۱۳۹۱
سلام خانواده دیواری
سیدرامین جان سال نومبارک
۰۱ فروردین ۱۳۹۱
کاووس خان عزیز سال نوی شما هم مبارک از ته دل آرزو میکنم امسال سال خیلی خوبی واسه بچه های دیوار باشه پر از شادی و موفقیت مخصوصا برای شما
۰۲ فروردین ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اتفاق پر رنگ امسال براتون چی بوده؟ اتفاقی که برای خودتون اتفاق افتاده باشه!

گرچه امسال سال چندان خوبی نداشتم اما یکی از پر رنگ ترین اتفاق هاش برام آشنایی با دیوار و دوستان خوب دیواریم بوده. فکر نمیکردم که اخر سال جوری بشه که اولین سایت هایی که باز میکنم و حتما هر ۲ ساعت چک میکنم دیوار باشه

به قول یکی از دوستان که میگه از تو شعر واقعا ممنون
باید بگم از تو تئاتر واقعا ممنون
خوشحالیم از پر رنگی شما :)
خوش به حالتون بفرمایید ما که عید نداریم به شماها حسابی خوش بگذره شیرینی هم زیاد نخورید خوب نیست;)
۲۹ اسفند ۱۳۹۰
مبارک باشه:دی:)))
۰۱ فروردین ۱۳۹۱
سلام خانواده دیواری

سید جان سال نومبارک
۰۲ فروردین ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
برگزیدگان بخش «مسابقه ایران» سی امین جشنواره تئاتر فجر اعلام شد

داوران: هما روستا، مهدی هاشمی، دکتر مسعود دلخواه، امین تارخ و دکتر محمدباقر قهرمانی

*طراحی صحنه*
... تقدیر: «رضا عباسی و امین سالاری» طراحان صحنه نمایش «رویای تفتیده» از بیرجند

برگزیده بخش طراحی صحنه: «شیما میرحمیدی» طراح صحنه نمایش «به مراسم مرگ داداش خوش آمدید»

*موسیقی*
هیأت داوران در این بخش هیچ انتخابی ... دیدن ادامه ›› نداشت

*بازیگری مرد*
تقدیر:
1- گروه بازیگران نمایش «پری»
2- «حسین امیدی» بازیگر نمایش «به مراسم مرگ داداش خوش آمدید»

برگزیده بازیگری مرد:
«حمیدرضا آذرنگ» بازیگر نمایش «خون رقصه»

*بازیگری زن*
تقدیر:
1- «گیتی قاسمی» بازیگر نمایش «خون رقصه»
2- «نسیم ادبی» بازیگر نمایش «خون رقصه»

برگزیده بازیگری زن:
«ثریا شیرزادی» بازیگر نمایش «مرگ کسب و کار من است» از کرمانشاه

*نمایشنامه نویسی*
تقدیر:
1- خیرالله تقیانی پور نویسنده نمایشنامه «پری»
2-«صحرا رمضانیان» نویسنده نمایشنامه «مرگ کسب و کار من است» از کرمانشاه

برگزیده بخش نمایشنامه نویسی:
«سلما رفیعی» نویسنده نمایشنامه «به مراسم مرگ داداش خوش آمدید»

*کارگردانی*
تقدیر:
1- «حسین پاکدل» کارگردان نمایش «عشق و عالیجناب»
2- «آرش دادگر» کارگردان نمایش «بازگشت افتخار آمیز مردان جنگی»

برگزیده بخش کارگردانی:
«سمانه زندی نژاد» کارگردان نمایش «به مراسم مرگ داداش خوش آمدید»

*اثر منتخب دانشجویی در بخش نگاه ویژه*
نمایش «ویران» به کارگردانی «یوسف باپیری»

*اثر منتخب از منظر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه*
نمایش «آدمکش» به کارگردانی «محمد زوار بی ریا»
سلام جناب هاشمی عزیز ممنون از زحمتی که با حوصله وصرف وقت گرانقدرتان بجای مسئولین پر تلاش تیاتر کشیدید. تیاترمهجورتر از همیشه ایران
۲۳ بهمن ۱۳۹۰
سلام من که زحمتی نکشیدم. خبرنگار هم که نیستم دیدم نتایج اومده در سایتها گفتم بد نیست اینجا هم اطلاع رسانی بشه:) به امید روزهای بهتر...
۲۳ بهمن ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
برگزیدگان بخش «بین الملل» سی امین جشنواره تئاتر فجر اعلام شد

داوران: گلاب آدینه، دیتر تاپ، کن کامرون، سعید کشن فلاح و دومینیک کمپل

*موسیقی
«مسعود سخاوت دوست» آهنگساز نمایش «دو لیتر در دو لیتر صلح» از ایران

*طراحی صحنه
«یوشیکاتسو ایتو» طراح صحنه نمایش «قصر مه آلود» از ژاپن

*بازیگری مرد
«صابر ابر» بازیگر نمایش «ریچارد سوم» از ایران

*بازیگری ... دیدن ادامه ›› زن
«ناتالی منتا» بازیگر نمایش «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» از ایتالیا

*نمایشنامه نویسی
«حمیدرضا آذرنگ» نویسنده نمایشنامه «دو لیتر در دو لیتر صلح» از ایران

*کارگردانی
«آتیلا پسیانی» کارگردان نمایش «ریچارد سوم» از ایران

*جایزه ویژه
نمایش «قصر مه آلود» محصول «شرکت Dazzel» از ژاپن

*برگزیده جایزه بزرگ
گروه نمایش «ریچارد سوم» به کارگردانی «آتیلا پسیانی» از ایران
الان از اختتامیه اومدم

حمید رضا آذرنگ بهترین بازیگر مرد هم شد برای بازی در نمایش خون رقصه
۲۲ بهمن ۱۳۹۰
برای مهدی شارعی عزیز ؛ میشه گفت تو این چند سال پنج شش تا از کار های آتیلا پسیانی رو دیدم و نقد کردم ریچارد سوم رو هم تو اجرای عموم اش دیدم. این کارش رو فقط میخوام با کارهایی خودش مقایسه کنم و باید بگم که بهترین کاری بود که از آتیلا دیدم . اغلب کارهاش گنگ ، بدون پیرنگ و صرفا روایتی تجربی از یک ایده بوده که عمدتا نمیتونست با مخاطبش چه خاص و چه عام ارتباط برقرار کنه . ایراد کارش نه بخاطر فهم نشدن یا تجربی بودن کار بلکه بخاطر استفاده از مضمونی که صرفا ذهنی بوده و نمایش ضعیف و ناقص اون مضمون بوده اما ریچارد سوم که اقتباسی از فرمانروا ریچارد مکبث بود و بر اساس این اقتباس ریچارد تو این نمایش فرمانروای یک زباله دونی شده بود و جدال بر کسب قدرت و حفظ قدرت و ترفند هایی که برای این منظور زده میشد با ااون شیوه اجرایی ، و البته قاب بندی زیبا و کمپوزیسیون ها و طراحی صحنه که از نظر من ستودنی بود باعث شد که اعتراف کنم بهترین کاری بود که از آتیلا پسیانی دیده بودم اما بی شک این مقایسه صرفا با کارهای خودش بود و هیچ مقایسه ای با آثار اجراشده در جشنواره نکردم .
۲۳ بهمن ۱۳۹۰
برای آقای فرنیان
هر ایده و کار بکری صرفا خوب یا بد نمی تواند باشد.با تحلیل و نقد است
که می توان یک ایده را پخت و معایب آنرا کشف کرد و در جهت بهبودی آن حرکت کرد.
من نمی توانم نظر دوستانی را که بدون تحلیل نمایشی را رد می کنند بپذیرم
حتی ممکن است نمایشی واقعا خوب نباشد ولی چه زیباست که این خوب نبودن با تحلیل و نقد همرا باشد تا خواننده قانع شود.
برای کارهای آقای پسیانی نیز نقد بنویسیم تا نواقص آن (که شاید کم هم نباشد)مشخص شوند.
۲۳ بهمن ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
پیشنهاد میکنم دوستان هسته راهبری برای هر اجرای جشنواره یک قسمت مجزا در نظر بگیرند دوستان بیان نظرات رو روی یک پست به صورت کامنت قرار بدن و امکان نمره دهی کلی به کارها هم در انتهای مطلب وجود داشته باشه فکر میکنم اینجوری از پراکندگی نظرات جلو گیری بشه و بتونیم به نکاتی که دوست از اجراها دست پیدا کردن به صورت یکجا پی ببریم با سپاس
گروه همیاری (support)
سپاس از پیشنهاد خوب شما
توجه فرمایید چنین امکانی همینک در دیوار وجود ندارد. می‌توان به امکان نوشتن نظر درباره نمایش‌ها تکیه کرد.
۱۴ بهمن ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ممنونم از دوستان هسته راهبری که زحمت این گفتمان رو کشیدن دو نکته عرض کنم اول خطاب به مسوولان جشنواره:
دوستان خوبم من رشته تحصیلیم مدیریته و به خوبی به مشکلات و عدم هماهنگی هایی که پیش می آد در زمینه برنامه ریزی اونم جایی مثل اینجا که با گروه های مختلف و سلایق مختلف به عنوان ذی نفع طرفیم( گروهها، مسوولین تالارها، مخاطبان، مسوولان مختلف تاثیر گذارو ...) آشنا هستم اما با کمی انظباط و رویه های مناسب و زودتر آغاز کردن کارها می شه نظم رو برقرار کرد و جلوی مشکلات و عدم هماهنگی ها، جابه جایی ها و مسائلی از این دست که این روزها می بینیم رو گرفت. ایا برای ما که مدعی حرفه ای بودن داریم و 30ساله جشنواره برگزار می کنیم دلایلی که آورده می شه بهانه نیست؟ آیا جشنواره های دیگه در جاهای دیگه با این مشکلات روبه رو نیستند؟ اونا هم نمی تونن برنامه ریزی دقیق و بی تغییر اساسی داشته باشن؟
آیا دریافت و اعلام خلاصه داستان، معرفی گروه و بازیگران کار دشواریه برای مسوولین برگزاری؟ که مخاطب بدون دانش لازم مجبور به انتخاب بشه؟ من که مجبور شدم از یک جدول که فقط اسم کارگردان و نویسنده داشت انتخاب کنم. حتی از مضمون و ژانر نمایش هم بی اطلاع بودم آیا این واقعا درسته؟؟؟
آیا واقعا حالا که تغییراتی ایجاد شده نباید امکان جا به جایی وجود داشته باشه؟ آیا نمیشه یک زمان 2 روزه اعلام کرد و پیش خرید رو مجدد با امکان پس دادن و تعویض اجرا کرد تا تغییرات توسط خود مخاطبان انجام بشه؟
دوم خطاب به خودمون: حالا که بزرگواران به فکر ما نیستن بهتر نبود این گفتمان رو زودتر به راه می انداختیم تا همین قدر اطلاعاتمون رو با هم به ... دیدن ادامه ›› اشتراک می گذاشتیم؟؟ تا تو انتخاب نمایش کمک می شد. من که واقعا همین طوری شانسی و با یک سری حدس خرید انجام دادم امیدوارم که خاطره خوبی این جشنواره برای خودم و همگی دوستانم ایجاد کنه...
حالا که گذشت ولی امیدوارم سری بعد این مشکلات نباشه و بتونیم با اطلاعات بیشتری از جشنواره استفاده کنیم
بانو هدی ایشالا که دارن ما اینجوری فرض می کنیم
ضمنا دوستان عدر می خوام تایپ انضباط اشتباه شد;)
۰۴ بهمن ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دوستان عزیز همدیواری می شه لطفا یک گفتمان درباره جشنواره، تئاترهایی که قراره اجرا بشه، چگونگی دیدن نمایش ها، برنامه اجرای کارها خارج از زمان جشنواره همینطور بازیگران گروهها نویسندگان و کارگردانهای کارها سابقه اونها، و سایر موارد مربوط به جشنواره انجام بدیم؟؟؟من که خودم شخصا اطلاعات زیادی ندارم اما می دونم که دوستانی که احتمالا مطلع هستند می تونن بقیه رو راهنمایی کنن تا بشه موثرترین و کاراترین بهره رو از این رویداد ببریم. ممنون
گروه همیاری (support)
درود بر شما آقای هاشمی
با سپاس از توجه و همراهی شما, پیشنهادتان حتما در گروه راهبری مطرح خواهد شد.
۳۰ دی ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
کاش یک قسمتی به نام نقد خود تماشاگر داشتیم
آقای تماشاگری که نمی دونم ازعکاس ناراحت شدی یا از چی بهتر نیست مشکلت رو آروم مطرح کنی نه اینکه پاشی دادو بیداد راه بندازی وسط نمایش؟؟؟؟
خانوم تماشاگری که هی می آی میری بیرون تلفن حرف می زنی جماعتی( جمع بسیار زیادی) از بهترین های تئاتر ایران اساتید و پیشکسوتان دارن برای شما سرکار خانوم کار اجرا می کنن ( پولی که شما پرداختی دربرابر این همه زحمت پشیزی هم نیست) یعنی اون تلفن اگر سفیر و وزیر و مهمترین آدم جهان هم پشتش منتظر باشه شما باید جواب بدی و حواس همه رو پرت کنی؟؟؟ نمی تونی نیم ساعت دیگه زنگ بزنی خودت؟ یا اینکه شما انقدر مهمی که هر کاری می خوای می تونی کنی؟
آقا و خانوم تماشاگری که پشت سر ما چیپس می خوری مسوول سالن می آد می گه نخور شاکی می شی بعدم که میره لیچار می بندی بهش که چته عقده ای من الان چی بگم بهت؟
اون دوستانی که موبایلشون آهنگ های دلنواز و پت و مت می نوازن واقعا سایلنت کردن گوشی انقدر سخته؟
بازم ... دیدن ادامه ›› بگم؟؟؟؟؟....
بابا خجالت بکشین شما ها همون مدعیان فرهنگین دیگه همونا که همه بی فرهنگن و شما که تئاتر می بینی با فرهنگی نه؟؟؟ خجالت و اینا هم که احیانا..؟؟ نه بابا بی خیال خجالت چیه....
بگو...جانا سخن از زبان ما میگویی
۱۴ دی ۱۳۹۰
جان خودم خوردن فکر کنم ماست هم داشتن;)
۱۴ دی ۱۳۹۰
دقت می‌کردی شاید ماست موسیر بوده D:
۱۵ دی ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من کار رو خیلی دوست داشتم بازیها هم به نظرم خوب بودن استاد فراهانی خانوم نونهالی خانوم خوارزمی آقای سیدی خانوم سپاه منصور و سایر عزیزان واقعا خوب بودن واقعا اساتید پیشکسوت نشون دادن که بازی یعنی چی. نمی دونم ولی از سیامک صفری انتظار بیشتری داشتم.
به نظر من عمده اشکال کار دیالوگها بود که معلوم نبود به زبان معیار امروزی بیان میشه یا به زبان معیار اون روزها برخی کلمات از زبان معیار اون زمان وام گرفته شده بود و ترکیبش با بیان امروزی یک کم تو ذوق می زد.
دکور که بسیار عالی بود موسیقی زنده رو دوست داشتم و خواننده کار صداشون عالی بود و واقعا دست این دو گروه درد نکنه . آهنگ آخر کار بی نظیر انتخاب شده بود.
این جور که دوستان می گفتن فکر می کردم 3 ساعت و اندی نشستن خیلی خیلی سخت باشه اما من با آرامش نشستم به نظرم انقدر که دوستان گفتن کشدار نبود. البته من تو خواجه نظام اصلا متوجه گذشت زمان نشدم ولی اینجا چرا.
خیلی خوشحالم که چنین موضوعات ایرانی و ملی موضوع تئاترمون می شه من که واقعا عاشق چنین موضوعاتی هستم.
واقعا به نظرم میشه با اینکار با توجه به مضمونش و بازیگرهای بزرگی که داره و موسیقی زنده می تونه کسانی که بار اول تئاتر می بینن رو به تئاتر علاقه مند کنه.
من پیشنهاد می کنم این کار رو ببینید.
دوستان یه سوال!! این گزینه خواندم یعنی چی دقیقا ؟
من واقعا معنی و مفهومش واسم سواله
من به شخصه وقتی این گزینه را میزنم که مطلب بیشتر خبریه و ربطی به خوش اومدن یا نیومدن من نداره،(مثل نقد تئاترهایی که دوستان میزارن).و منظورم دقیقاً اینکه خواندم و دیگر هیچ به عبارت دیگر یعنی اینکه مورد توجه واقع شد. به نظر من خوانده شدن خیلی هم احساس خوبی داره و کسی نباید از اینکه این گزینه را براش میزنن حتی اگر به معانی بالا هم باشه ناراحت بشه
۰۸ دی ۱۳۹۰
من کلا امروزباخانوم دباغ موافقم
یعنی چی رومون نمیشه بگیم دوس نداریم؟
من اگر دوس نداشته باشم حتماتوقسمت نظرات اعلام میکنم
البته بچه ها همیشه انتخابهای خوبی دارن
ونوشته هایی که ازخودشون میذارن بسیارخوبه
تشکرازپست جالبتون
۰۸ دی ۱۳۹۰
درود به همه عزیزان مرسی که توجه کردید
از گروه همیاری عزیز هم تشکر می کنم بله خیلی خوبه که از یادگاری ها برداشته شد یه وقتهایی از این خواندم ها حس خوبی دریافت نمی شد( مخصوصا تو همون یادگاری ها و گاها نقدهایی که خیلی واسشون زحمت کشیده شده بود) شایدم حس من بود فقط... (صرفا می خواستم نظر دوستانو بدونم که خدا رو شکر ظاهرا با حس من متفاوت بود:) )
حسام جان مرسی که خواندی:دیییییییییییی;)
۰۹ دی ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
در جواب ِ دخترم که پرسید: چرا مرا به دنیا آوردی؟
زیرا سال‌های جنگ بود
و من نیازمند ِ عشق بودم
برای چشیدن ِطعم ِ آرامش.
زیرا بالای سی سال داشتم
و می ترسیدم از پژمردن
پیش از شکفتن و غنچه دادن.
زیرا طلاق واژه ای ست
تنها برای مرد و زن
نه برای مادر و فرزند.
زیرا تو هرگز نمی‌توانی بگویی:
مادر ِ سابق ِ من
حتی وقتی جنازه‌ام را ... دیدن ادامه ›› تشییع می کنی.
و هیج چیز، هیچ چیز در این دنیا نمی تواند
میان ِ مادر و فرزند جدایی افکند
نفرت یا مرگ حتی.
و تو بیزاری از من
زیرا تو را به دنیا آورد ه ام
تنها به خاطر ِ ترسم از تنها ماندن
و هرگز مرا نخواهی بخشید
تا زمانی که خود فرزندی به دنیا آوری
ناتوان از تاب آوردن ِ خاکستر ِ سوزان ِ
رویاهاو آرزوهای دور و درازت.

فریده حسن زاده(مصطفوی)
نامزد جایزه «پوشکارت»

از: فریده حسن زاده(مصطفوی)
خودم هم بسیار لذت بردم از این شعر امیدوارم جایزه رو ببره:)
۲۹ آذر ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خوشحالم که بالاخره تونستم این کارو ببینم. بسیار لذت بردم. و انصافا این همه تعریفی که دوستان می کردن کاملا به جا بود. بازی آقای صفری خیلی عالی بود از دوستانی که زحمت موسیقی رو کشیدن هم تشکر می کنم به قول 021 باریکلا. 021 منو برد توی یه فضای آشنا که واقعا دوست نداشتم بیام بیرون ازش. قصه قدم زدن، از دیوار رد شدن ، عاشق شدن، کافه رفتن، شعر گفتن، بلند بلند فکر کردن و..... دوست داشتم بازم بگه بازم بگه.
آره هیچ چی شبیه قبل نیست همه چی عوض شده آدمها، میزها، و دیوارها!سقف؟ نه سقف همونه عوض نشده. راستی اهل کجایی؟؟؟ اهل همین حوالی...
به همت انتشارات افراز
آثاری از ”یعقوبی”، ”جهانزاده” و ”آقاخانی” روانه بازار کتاب شد

نمایشنامه‌هایی از "محمد یعقوبی"و "ایوب آقاخانی" و اثری نوشته جمشید جهانزاده به همت انتشارات افراز چاپ و روانه بازار شد.

"اعظم کیان‌افراز" مدیر مسئول انتشارات افراز در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت: «نمایشنامه "زمستان 66" نوشته "محمد یعقوبی" که چندی پیش در تالار چهارسو اجرا شد، در قالب مجموعه ایران این روزها (6) چاپ و توزیع شد.»
وی ادامه داد: «همچنین سه نمایشنامه "مرثیه برای یک سبک وزن"، "منطقه صفر" و "مومیا" عناوین نمایشنامه‌هایی هستند که توسط ایوب آقاخانی به نگارش درآمده و در کتابی با عنوان سه نمایشنامه منتشر شده است.»
کیان‌افراز در ادامه از چاپ کتابی نوشته جمشید جهانزاده خبر داد و افزود: «کتاب "استانیسلاوسکی و تأثیر او بر تئاتر ایران " نوشته جمشید جهانزاده و کتابی درباره آگوستو بوآل و سیستم ژوکر ترجمه آرمان طیران هم به تازگی چاپ و روانه بازار شده است.»
ابر بی باران چرا
ای خدا
زخمه ای بر دل ابر
باز باران باران


از: خود
ابر بی باران چرا؟
ببار باران ببار
۲۹ آبان ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دوستان منم خیلی وقت نیست با دیواری های عزیز آشنا شدم ولی تو همین آشنایی کوتاهبا آدمهای بزرگوار و با احساسی آشنا شدم و دوستان خوبی هم پیدا کردم. دو سه روز نبودم و دقیق نفهمیدم چه اتفاقاتی افتاد ولی واقعا از این جمع فرهیخته این مسائل انتظار نمی ره دوستانی پر از احساس و صاحب نظر که مسلما اصول با هم بودن احترام به هم و گفتگو رو می دونن و هرکدوم هم تو این مسائل یلی هستند. بزرگوارانی هم در این جمع دیدم که واقعا می تونن تو این مسائل کمک باشند و بزرگی کنن خیلی وقتها شاید دموکراسی هم جواب نده ولی بزرگ منشی همیشه جواب می ده. از بزرگای جمع خواهش می کنم بیان جلو و تلاش کنن تا این مسائل اینجا مشکل ایجاد نکنه و خوبان دیوار رو هرچند به مدت کوتاه هم از دست ندیم.
لطفا نگذارید که "برن (هم دیواری ها)و از اونا فقط خاطره(یادگاری)هاشون به جا بمون.."
سپاس))
۲۸ آبان ۱۳۹۰
آقای جلال چی شده منم نمی دونم فقط داستان خداحافظی دوستان رو می بینم که داره آزار می ده قلب همه رو و نمی دونم قدیمی ترها بزرگترا ستاره دارا آیا دارن کاری می کنن یا نه...
۲۸ آبان ۱۳۹۰
منم همیشه وقتی میومدم اینجا اینقد خوشحال بودم
امروزاینقد دلم گرفت
که بخدا انگارقلبم توسینم سنگینه
بغض توگلوم گیرکرده
واشکام منتظریه تلنگرکوچیکن که سرازیربشن
خداخیرتون بده
۲۸ آبان ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید