در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال فرناز قاسمی | دیوار
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 13:41:43
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
اصلا باورم نمیشد این همه راه رانندگی کردن از شمال شهر به مرکز شهر، تحمل کردن اخم و غرهای رئیس بخاطر زودتر از موعد خارج شدن از محل کار، بیش از دو ساعت در ترافیک ماندن و در نهایت... با یه نمایش پرتنش پر از استرس و پر از دعوا و داد و کتک کاری روبرو شدن. واقعا انصاف نیست. بازی ها خوب بود معلوم بود که زحمت کشیده شده ولی امان از داستان، امان از داستان. یادمه در کامنت ها کسی اشاره کرده بود نمایش پر است از فضای دوستانه و طنز، دوست عزیز شما یا اینقدر جوان هستید که نمی دانید با "خاک بر سرت" گفتن های مکرر نه تنها این نمایش بلکه هیچ نمایشی تبدیل به طنز نمی‌شود یا به عمد خواستید که دیگران را ترغیب به دیدن این کار پر از تنش کنید. در هرصورت تماشای این نمایش جز افزایش خستگی و با روان من بازی کردن هیچ ثمره دیگری نداشت. البته این فقط معطوف به من نبود خانم کناری من هم همینطور بود و واقعا در صحنه هایی هر دو سر به پایین دست بر پیشانی بودیم. واقعا متاسفم که چرا این همه انرژی بازیگرها و البته هزینه و وقت ما سر چنین نمایش هایی به هدر می رود. به هر روی موفق باشید
عزیزدل به نظرم شما خودتون با تنش ذهنی و فکری وارد این فضا شدین به همین خاطر فضای نمایش هم براتون بیشتر اغراق شده و خب طبیعیه پیشنهاد میدم وقتی به دیدن یک اثر نمایشی میرید با ذهن آرام تشریف ببرید که به این شدت اذیتتون نکنه چون در این حد که شما میفرمایید قطعا نیست.
از نظر من آدم در جهت این هدف یک نمایش رو انتخاب میکنه که برای مدت زمانی مشخص لذتی ببره از بازی ها و روند داستان یا حداقل از پیام نمایش آگاهی بگیره.
۰۷ شهریور
Farnia Shamsalizadeh
عزیزدل به نظرم شما خودتون با تنش ذهنی و فکری وارد این فضا شدین به همین خاطر فضای نمایش هم براتون بیشتر اغراق شده و خب طبیعیه پیشنهاد میدم وقتی به دیدن یک اثر نمایشی میرید با ذهن آرام تشریف ببرید ...
چه فرمایش درستی آدم نمایش رو به هدف لذت بردن و آرامش داشتن انتخاب میکنه. قطعا اگر بارها پرتاب آب به سمت همدیگه و کتک کاری های مکرر بازیگران و فحش و فریاد و... ازنظر شما طبیعی هست، مطمئن باشید که پس من تنشی نداشتم و فضای ذهنی من اتفاقا کاملا آرام بود و این فضا اثر مخربی بر من گذاشت. شاید دوستانی که به اینجور فضاها عادت دارند براشون کاملا طبیعی و عادی جلوه کرده
مهسا مهدی
من با ذهن آرام به تماشای نمایش نشستم و به نظرم از نیمه دوم نمایش واقعا اغراق شده و غیرمنطقی جلو رفت....تنها نکته مثبت بازی خانم شعبانی بود و بدترین موارد هم بازی خانم طهماسبی و اهنگ زرد پایانی
بله دقیقا یا شما کاملا موافقم
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام و عرض ادب خدمت عوامل محترم نمایش. از خانم نسیم ادبی واقعا تشکر می کنم بابت به صحنه آوردن چنین نمایش زیبایی. بیان دایلوگ ها به سبک حماسی واقعا ایده جالبی بود و با چه نوای دانشینی اجرا میشد. من بی نهایت لذت بردم. متاسفانه برخی فاکتورها مانند طراحی لباس ابهت نمایش را تقلیل داده بود انتظار بیننده نمایش آنتیگون که جزء برترین اسطوره های یونان است قطعا پوشیدن لباس هایی شبیه یونانیان آن دوره بود نه لباس های سراسر مشکی که بیشتر در مراسم تعزیه خوانی کاربرد دارد. همچنین تماما استفاده از افراد کم سن و سال به عنوان مردم کلیشه ای و پیش افتاده بود به نظرم استفاده از طیف وسیعی از افراد میتوانست تاثیر گذارتر باشد.با این همه اینقدر موسیقی زنده و اجراهای حماسی زیبا و دلنشین بودند که می توان از تمام کاستی ها چشم پوشی کرد. خسته نباشید خدمت همگی عوامل محترم و منتظر درخشش بعدیتان هستم.
سلام و عرض خسته نباشید خدمت همگی عوامل محترم. از نظر من واقعا نمایش زیبایی بود. چقدر دلم برای ستاره صحنه ها تنگ شده بود و واقعا هم اجرای زیبایی داشت. مثل همیشه خودش بود خود واقعی اش، که ادم کیف می کرد از حسی که منتقل می کرد از تن صدایش و سادگی و باورپذیر بودن بازیش. جناب سیاحی که عالی بود واقعا نیازی به تعریف ندارد. صحنه های بینظیر دونفره شان و انتقال احساسات به بیننده واقعا زیبا بود. به نظر من .بازنویسی داستان و درماتورژی به بهترین شکل ممکن انجام گرفته بود. نسبت به دکور صحنه انتقاد زیادی وارد است، که البته در کامنت های قبلی، دوستان اشارات فراوانی داشتند.دلیل افتادن های مداوم و رقص های هیستریک پیشخدمت را فکر کنم می توان با استرس و آسیب های روحی او مرتبط دانست. در کل من که لذت بردم. ممنونم از زحمات هنرمندان عزیز.
فرناز قاسمی (pharnaz)
درباره نمایش تاری i
سلام ضمن خسته نباشید به عوامل محترم نمایش و بازیگرهای عزیز. نظرات منفی و دیدگاههای نامتعارف زیادی در کامنت ها به چشم می خورد. از نظر من دلیلش را می توان تنها به علایق و اولویت های مورد انتظار هر فرد از یک نمایش، نسبت داد. از دیدگاه من این نمایش واقعا شاهکاری استثنایی بود. انتخاب درست هنرمندان، عملکرد، اکت و هماهنگی بازیگرها و جذابیت دکور و میزانسن برای من همیشه اولویت بوده. ولی خب در مورد متن ایرادات بسیاری می توان گرفت .نمایشنامه ای سرشار از ابهام و ابهام و ابهام. در نهایت برای من این کار بینهایت جذاب و دل پذیر بود، صدای بعضا دورگه خانم خدادی و بارقه های ساطع شده میز طلایی صحنه بر چهره بازیگرها، در ذهنم ماندگار خواهد شد. با آن همه منجوق های ریز پاشیده شده در سالن، با هرحرکت آن دو عزیز کف پاهای من درد می گرفت. واقعا خسته نباشید. شما بینظیر بودید.
دیشب باز هم شاهد حماسه ای تکراری از مدیریت افتضاح تاتر شهرزاد بودیم. حجم عظیمی از مخاطبین که بر روی زمین ولو بودند و نمایشی که با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد بدلیل ناتوانی در ساماندهی بقول خودشان بلیط های اکسترایی که فروخته بودند و دست آخر هم حجم توهین و انتقاد نثار نویسنده و کارگردان بخت برگشته ای شد که بخاطر او و نمایشش آنجا جمع شده بودیم. حال آنکه او هم همانند ما بود و جز عذرخواهی چیزی برای گفتن نداشت. و اما در مورد نمایش، دایلوگ ها بسیار زیاد بود مخصوصا برای آقای ژوله و چقدر حرفه ای و زیبا از پس هنرنمایی تک به تک صحنه ها برآمدند. میمیک صورت خانم عبدالرزاقی با وجودیکه مدام از نقشی به نقشی دیگر منتقل میشد بینظیر بود، خارق العاده. چیزی که بیشتر از همه دیشب مورد توجهم قرار گرفت، مفاهیم پیدا و پنهان موجود در متن بود. باور اینکه چقدر در زندگی رنج کشیدیم و پیر شدیم اما خم به ابرو نیاوریم، ناخداگاه احساس سنگینی غمی دارد بر سینه. هدف نمایش هم رساندن همین مفهوم بود. "دنیا یه کنسرت به من بدهکار نیست دنیا یه قهقهه به من بدهکاره که وارونه اش میشه هق هق" . و من سرتاسر راه برگشت هق هق سر دادم.
فرناز قاسمی (pharnaz)
درباره کنسرت-نمایش مجنونِ آن لیلی i
سلام و عرض خسته نباشید خدمت گروه و عوامل محترم. روز چهارشنبه به تماشای این نمایش نشستیم و خب در مورد گرمای سالن، صندلی های فشرده، فضای ناکافی مابین صندلی ها و دوستان هنرمندنما که با موبایل مشغول بودند و سرتاسر نمایش با نور آزاردهنده آرامش دیگران را برهم میزدند، بسیار گفته شده و من هم هم رای و نظر دوستان هستم. خدا رحمت کند جناب آتیلا پسیانی را که قبل از اجرا با تاکید از تماشاچیان می خواستند که گوشی را خاموش کنند و واقعا تاکید بجایی بود. امیدوارم عوامل این نمایش این رویه را در پیش بگیرند. به هر روی، از دیدگاه من با توجه به زحمات فراوان برای اجرای این نمایش، به دلیل نمایشنامه ای ضعیف، آنطور که باید و شاید کار از آب درنیامده بود. گروه موسیقی عالی بودند شاید بالاتر از عالی. صدای رویایی دکتر کاکاوند که تمام ماجرا بود. و اما خانم آتنا قرائی که ساز کوبه ای می نواخت از اول نمایش با آن بشگن های ریز و سرذوق آوردن مخاطبان تا اخر نمایش در حین معرفی دوستان واقعا گل کاشت و به نظر من کل نمایش یک طرف و هنرنمایی ایشان یک طرف. موفق باشی دختر زیبا .آینده بسسیار درخشانی در انتظار شماست.باز هم ممنونم از تمامی عوامل و هنرمندان عزیز
سپاس از شما بیننده و‌ شنونده گرامی 🙏🌹قدردان لطف و‌محبت شما عزیزان در سرتاسر مسیر هستم به همراه تیم مجنون آن لیلی❤️
۲۴ اردیبهشت
سپاسگزارم🌼🙏🏽
۲۷ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام و عرض خسته نباشید خدمت گروه محترم، دیشب موفق به دیدن این نمایش شدم و با افتخار نظری که چند روز پیش داده بودم رو تمام قد تایید میکنم. واقعا اجراهای بی‌نظیری بود و نمایشنامه به شدت بی نقص نگارش شده بود. در صحنه هایی به یاد فیلم whiplash می افتادم مخصوصا اونجایی که گودرزی گردن جوشقانی رو گرفته بود و صحنه آخر تلاش های خستگی ناپذیر جوشقانی که برای من یادآور خونریزی دستان تلر از شدت ضربه های درام بود. در فضای فکری حال حاضر من، این نمایش به شدت تاثیرگذار بود، فکر می کنم اکثرا، در جامعه ای که داریم زندگی می کنیم، به نوعی، جوشقانی هستیم. در علم روانشناسی واژه ای مطرح هست به نام سیسو، کلمه ای که از سال 1939، جنگ فلاند و شوروی بدلیل مقاومت بینظیر سربازان فنلاندی در مقابل ارتش کمونیست و متجاوز شوروی، وارد دایره المعارف علم روانشناسی شد. در واقع این واژه، بیانگر تلاش و پشتکار یک فرد هست، زمانی که هیچ امیدی به پیروزی نیست زمانی که تنها خود اوست و باید نهایت تلاشش رو ارائه بده و در میان تحمل رنج ها برای رسیدن به هدف، ممکن به درک معنای عمیق تر و ارزشمند تری برسه چه بسا ارزشمند تر و گران بهاتر از هدف نهایی. در صحنه آخر بطور بی‌نظیری شاهد این بودیم که جوشقانی حتی با تمام شدن موسیقی، دوباره و دوباره و دوباره با گذاشتن صددرصد تواناییش، "تو گویی انگار که می خواست خودش را به خودش ثابت کند." و این میشه که یه اثر ناب و بی‌همتا اجرا میشه و ما به عنوان تماشاچی لذت تمام می بریم. لذتی بی حد و حصر و ماندگار. به افتخار تمامی اعضا گروه، کلاه از سر برمی‌دارم و به خودم می بالم که با وجود تمام محدودیت ها، ناامیدی ها و سرخوردگی ها، می تونم شاهد نور امیدی باشم از میان قشر فرهیخته جامعه که بیانگر پویایی، سرزندگی و تفکر عمیق این قشر در جهت بیان مسائل و چالش های بنیادین است. مجددا خسته نباشید و بینهایت سپاسگذارم بابت چنین ارزش دادن همه جانبه‌ به مخاطب.
صدای باران دیشب هم که در سالن می پیچید و واقعا چه فضای سورئالی ایجاد کرد. خوش بحال ما که دیشب نمایش رو دیدیم. کاش عساکره که بداهه میگفت از صدای باران هم میگفت.
سلام ارادت ارادت .خیلی خیلی ممنونم .واقعن از این حجم از لطف و محبت مخاطبامون شگفت زده ایم ..ما هم ویپلش رو بارها دیدیم ..و به چه نکات عمیق و دقیقی اشاره کردید..
باز هم ممنون و خداروشکر شکر

۲۲ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
همین الان تبلیغ نمایشی برام اس ام اس شد که از نام نمایش زیبای شما برای تبلیغ کارش استفاده کرده بود و واقعا طی این مدت من کاری ندیدم که بپای اجراهای بینظیر شما هنرمندان عزیز برسه، خلاصه اینکه من هنوز به یاد نمایش بی نقص و ماندگار شما هستم و واقعا فکر کردن بهش لبخند بر لب‌ هایم جاری می کنه. موفق و سربلند باشید
باعث افتخار 💜
۱۷ آذر ۱۴۰۲
با تشکر از محبت شما و تمامی عزیزان که در طول این مدت به گروه قتل در کاخ لطف داشتند.
متاسفانه باید گذشت در جهانی که خودمون به خودمون رحم نداریم اما خوب بخش امیدوار کننده ماجرا میل به زیبایی هست که میبینیم انتشار پیدا میکنه.امید دارم روز به روز شاهد خلاقیت و رشد بیشتر همه دوستای عزیز باشیم.
و در نهایت هم به جبران لطف شما عزیزان هدف بر اجرای مجدد اثر هست که انشاءالله به زودی در خبر ها تاریخ و باقی اطلاعات اعلام میشه.
باز هم سپاس از تک به تک عزیزانی که حتی گوشه فکرشون لحظه ای اومدیم...
۲۱ آذر ۱۴۰۲
بی‌صبرانه منتظر و بسیار مشتاق دیدار مجدد شما عزیزان هستم. 😍😍😍 هرچه در خوبان، در شما یکجا جمع😍😍😍
۱۵ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من واقعا متاسفم از این حجم عظیم بیهودگی که بعضی جاها واقعا شعور مخاطب رو نشانه می‌گرفت. زحمات گروه قابل احترام ولی نگارش نمایشنامه واقعا غیرحرفه ای بود که تنها اتلاف وقت و بازی با اعصاب بیننده رو در پی داشت. من به حساب تماشای نمایشی مانند " قتل در کاخ" که یک سال پیش به تماشا نشستیم و هنرمندان لحظات بینظیر طنزی واقعی و درخور ستایش رو خلق کردند به دیدن این تاتر آمدم و در کمال ناباوری سرخورده و مایوس از سالن بیرون آمدم. در هرحال امیدوارم در کارهای بعدی موفق باشید.
سیدمحمدصادق سیادت (siyadat)
باسلام و احترام؛
از اینکه مارا تماشا کردید از شما بسیار ممنونیم.
بدون شک هنر امری سلیقه‌ای است و ممکن است یک نمایش در سلیقه فردی باشد و در سلیقه فرد دیگری نه
علاوه براین؛ بدون شک هر نمایش جایگاه خود را دارد و همه هنرمندان در آن نمایش تلاش فراوانی خواهند کرد تا بهترین لحظات را برای مخاطب خود خلق کنند.
۲۷ آبان ۱۴۰۲
احمد شاه قاسمی
سلام به تماشاگر عزیز منتیدا 💐☘️ هر نقدی حتی سخت گیرانه برای من و ما بسیار با ارزشه و به استقبالش میریم اما در اینجا نیتی که به انسان لحن میده نقد به نظر نمیرسه؛شمارو دعوت به نقد نوشتن میکنم ...
من از شما عذرخواهی می کنم اگر باعث رنجش شما شدم.
۱۵ دی ۱۴۰۲
فرناز قاسمی
من از شما عذرخواهی می کنم اگر باعث رنجش شما شدم.
سلام و وقت به شادی 🎉🌺
من فقط از شما درخواست تعامل و گفتگو داشتم ...
مطالبی گفتید که با آنچه براش تلاش کردم مغایرت داشت ؛ خواهش کردم واضح تر در موردشون حرف بزنیم 🌺
من عذر خواهی میکنم اگه بابت رنج شما شدم ....🌺
۱۸ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
با سلام و عرض احترام. نمایش بسیار عالی در حد استاندارهای جهانی بود. به نظرم صددرصد این نمایش باید در دیگر کشورها به روی صحنه برود و قطعا مورد تحسین در سطح بین المللی قرار خواهد گرفت. حقیقتش چون گویش هنرمندان بواسطه نوع نمایشنامه می بایست در حد فریاد می بود، واقعا از یه جایی به بعد چنان تشویشی در من ایجاد کرده بود که ادامه تماشای نمایش رو سخت میکرد. و خب البته این هم برام قابل درک بود که باید اینچنین باشه. صدای موسیقی هم مضاف الیه. در هر صورت باز هم تاکید میکنم کارگردانی، نگارش نمایش نامه، طراحی لباس، گریم، دکور صحنه استفاده از مکعب های چرخان شیشه ای که چه ایده خلاقانه ای بود، همه و همه عالی و بسیار سطح بالا بود. خسته نباشید به هنرمندان عزیز. با آرزوی مانا و همیشه در صحنه بودن تک تک اعضا محترم گروه.
با عرض سلام و خسته نباشید به هنرمندان و گروه محترم. اجراها بی نظیر بود، نمایش نامه پر محتوا و بسیار بسیار قابل تامل و تفکر. بینهایت سپاسگزارم از اینچنین بها دادن به شعور و شخصیت مخاطب. این جمله تن من رو لرزوند "اگه کلام نبود، هیچ مادری سر علامت اعدام برای پسرش گریه نمی کرد".
از جناب اقای اصغری و بچه های پشت صحنه هم خیلی ممنونم که با سعه صدر با ما همکاری کردند. بلیط ما روز جمعه بود که به دلیل ترافیک شدید در میدان فلسطین به نمایش نرسیدیم و با هماهنگی جناب اصغری بلیط ما به روز دوشنبه موکول شد. واقعا ممنونم
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
عرض سلام و ادب خدمت گروه محترم، به جرات می تونم بگم با اختلاف یکی از زیباترین نمایش هایی بود که در طی چند سال اخیر دیدم، متن بسیار درست و در عین ثقیل بودن، بسیار شیوا، بسیار اصولی و بی نقص نگارش شده بود و هنرمندان چقدر زیبا، چقدر حرفه ای و چقدر مسلط متون رو اجرا کردند. یک ربع اول نمایش من امتیاز 100 رو به اجراها دادم. اجراهایی که در ادامه سرشار از صحنه های بینظیر بود، چقدر لذت بردم و همگی عالی بودید، واقعا کیف داشت دیدن تلاشتون در جهت اعتلای هنر و خب نتیجه اش، جرعه جرعهُ نمایش نوشمان شد. خسته نباشیدِ تمام قد خدمت همگی و بی‌صبرانه منتظر درخشش شما در کارهای بعدی هستم.
امیر مسعود، امیرمسعود فدائی، سپهر و سوزان این را خواندند
arash dehgan و علی پویا قاسمی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
فرناز قاسمی (pharnaz)
درباره نمایش بدل i
با سلام و خسته نباشید به گروه محترم نمایش بدل. موضوع خلاقانه انتخاب شده بود و بازیها روان و منسجم تا اخر اجرا پیش رفت.خانم معقولی واقعا اجرای عالی داشتند و من لذت بردم از مهارتشون. دکتر داستانمون جناب الهویی هم واقعا اجرای بینقص و هنرمندانه ای داشتند. حقیقتش من با نقش مهرزاد نتونستم ارتباط بگیرم شاید چون اجرای اقای ملکوتی نیا برای من جذاب نبود. میدونم که نهایت تلاششون رو کردند ولی انتخاب بازیگر به نظرم تو این نقش بدرستی انجام نگرفته بود. به هر روی. موفق باشید و منتظر کارهای بعدیتو.ن هستم.
خیلی‌ممنونم که ما رو برای تماشا انتخاب کردید و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.
۰۵ شهریور ۱۴۰۲
آرش نعمتی
ممنون وقت گذاشتید. در انتخاب بازیگرِ این نقش به واسطه پیچیدگی و شرایط روانی نقش نیاز بود بازیگر باتجربه‌ای چون آقای ملکوتی‌نیا که هم سال‌هاست مدرس بازیگری هستند و هم اساسا نمایشنامه می‌شناسند ...
با توجه به اشراف جنابعالی بر کلیت داستان و موضوع، قطعا دانسته و سنجیده این انتخاب صورت گرفته و من مخاطب هرگز نمی تونم سختی های پشت پرده رو بواسطه قرار نگرفتن در شرایط درک کنم. این اعمال نظر صرفا نظر شخصی من بوده و امیدوارم استاد ملکوتی نیا بر من ببخشند.
۱۱ شهریور ۱۴۰۲
فرناز قاسمی
با توجه به اشراف جنابعالی بر کلیت داستان و موضوع، قطعا دانسته و سنجیده این انتخاب صورت گرفته و من مخاطب هرگز نمی تونم سختی های پشت پرده رو بواسطه قرار نگرفتن در شرایط درک کنم. این اعمال نظر صرفا ...
سلام
نظر شما به عنوان هدیه یی ست برای من
ببخشش نیاز نیست
تشکر از شما اما
بر من ضروری ست
۱۱ شهریور ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام و عرض خسته نباشد به گروه محترم. من یکم نظرم رو با تاخیر نوشتم. ما 8 تیر ماه به تماشای این نمایش نشستیم. ابتدای نمایش من واقعا حس عجیبی داشتم بازی ها بسیار روان، هنرمندان بسیار مسلط و وفادار به متن بودند و روند نمایش رو بجلو و خوب پیش می رفت ولی من بشدت خسته و کلافه شده بودم طوری که چندبار تصمیم گرفتم تماشای نمایش رو نصفه نیمه رها کنم و برم و واقعا دلیل این حس عجیب و دوگانه ای که در من ایجاد شده بود رو متوجه نمیشدم. به تدریج که کار پیش رفت متوجه شدم متاسفانه نگارش متن بسیار مشکل داره و شاید اگر شاید کمی بومی سازی میشد یا هنرمندان عزیز بداهه رو هم در پیش میگرفتند و اینقدر وفادار به متن نبودند واقعا این نمایش به شاهکاری تبدیل میشد. در هرصورت موفق باشید.
سلام. با توجه به وضع کشورمون واقعا تمایلی به دیدن نمایش نداشتم ولی با خوندن کامنت دوستان بسیار مشتاق به دیدن این نمایش شدم متاسفانه امروز روز اخر اجراست. می خواستم درخواست تمدید کنم. روزهای خوبی در کشورمون نداریم شاید دیدن این نوع از کارهای خوب کمی بتونه در همدردی و تفکر و تامل به هممون کمک کنه. ممنونم
امیر مسعود و سپهر این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
بازی و اکت آقای میلاد کرباسی برای من تداعی کننده اجراهای مرحوم نوذر آزادی بود. همانقدر روان، خالص، بی شائبه و سرشار از کمدیِ درست و بجا. البته میزانسن کار هم بیتاثیر نبود.
نگارش متن بسیار ماهرانه و با وجود شلوغی بعضی صحنه ها بخصوص در انتهای اجرا، همچنان ریتم کار بدرستی حفظ شده بود.
یک کمدی، به معنای واقعیِ تمام عیار. خالص و بکر. بدور از هرگونه آلودگی اجراهایِ امروزی.
واقعا خسته نباشید.
خانم قاسمی عزیز
انرژی خوبتون همراه گروه اجرایی میمونه
ممنونیم از حضورتون❤
۱۴ آذر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
فرناز قاسمی (pharnaz)
درباره نمایش ژپتو i
واقعا کار خوب و قابل قبولی بود ولی ایکاش دیالوگ ها بیشتر بود ایکاش حس ها عمیق تر بود من منتظر یک شاهکار بودم. در ابتدای نمایش انگار به مخاطب قول دیدن یک نمایش معرکه داده میشه چون واقعا این کار ظرفیت ایجاد یک نمایش بینظیر و بدون نقص رو داشت. ولی خب حاشیه بیشتر از اصل مطلب بروز میکنه و پیام اصلی متن متاسفانه به انزوا میره. در کل خسته نباشید میگم به گروه .ممنونم بابت لحظات زیبایی که خلق کردید.
خانم ما متأسفیم که نتونستیم نظر شما رو جلب کنیم اما از طرف گروه به شما قول میدم که در احراهای آتی با تلاش بیشتر بتونیم رضایت خاطر بیشتری براتون ایجاد کنیم
۲۹ آبان ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من 5 مرداد این نمایش رو دیدم. شاید فقط بازی مرتضی امینی تبار ادامه دیدن این نمایش کسل کننده رو قابل تحمل کرد برام. واقعا همه چیز در سطح پایین و بسیار ضعیف بود. امیدوارم در کارهای بعدی موفق باشین.
امیرمسعود فدائی، سپهر، حسین جمشیدی، سید علی بروهان و حسین چیانی این را خواندند
مری این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
این نمایش من رو بیاد خانم مارینا آبراموویچ انداخت. کسی که در اجرای ریتم صفر با برهنه شدن در نمایشگاه از تماشاگرانش خواست تا با استفاده از ۷۲ وسیله‌ی ای که در اختیار اونها گذاشته بود هربلایی که میخوان سرش بیارند و جالب اینکه خوی وحشیگری بعضی ها باعث شد بعد از 9 ساعت با تنی زخمی و خون آلود و تماشاگری که اسلحه بالا سرش گرفته بود، اجرا متوقف بشه. تو این نمایش هم دقیقا زمانی که از تماشاگران خواسته شد به طرف بازیگر معترض توپ پرتاپ کنند متاسفانه بعضی ها با رضایت و خنده اینکار رو انجام دادند و این دقیقا نشونه غلبه فضا توسط ظالم بود و مخاطبانی که بافضا و اکثریت (غلبه 3 بر 1بازیگران) همراه شده بودند. شاید فریاد "نزنیدش" من در سالن که ناخوداگاه وقتی حجم پرتاب توپ ها توسط سایر بازیگران به سمت بازیگر افتاده بر روی زمین رو دیدم ناشی از همین حس مظلوم بودن، تنها بودن، نشنیده شدن و تنها ماندن بازیگر معترض بود.اعتراضی که در پی خشم بازیگر خانم به ضربات مهلک بر سر وگردن و بازوی بازیگر معترض سرازیر شد و من اشک ریختم. اشک ریختم به عظمت تمام ظلم هایی که در کشورمم دیدم و خاموش ماندم و خاموش ماندیم و همراه شدیم با ظالم. بشدت قوی و تاتیرگذار بود این نمایش و از نظرمن به بهترین نحو ممکن پیام "منفعل نباشیم" را فریاد زد. بینهایت ممنونم از کارگردان و بازیگران پر از انرژی و عالی که اینچنین مفاهیم بنیادین در ذهن انسان رو به این زیبایی تصویر کردند.
پرفورمرهای زیادی در دنیا تلاش دارن ما رو با مفاهیم و پدیدارهایی که همیشه بصورتِ ذهنی باهاشون برخورد داشتیم ، روبرو و مواجه کنن . اولینشون به نظرم بویس بود و برای من همچنان عمیقترین و مهمترینِ شخصیت به حساب میاد تااا همین آبراموویچِ عزیز . نمونه های ایرانیِ خوبی هم این سالها فعالیت میکنن که من امید هاشمی رو بسیار دوست دارم و به نظرم هم درکِ دقیق و عمیقی از موضوع داره و هم اون رو با صراحت ، شجاعت و بی ملاحظه با مخاطب در میون میذاره .

https://www.aparat.com/v/6MvY7/
۲۹ آبان ۱۴۰۰
< نظر مورد پاسخ، در دسترس نیست >
بله دقیقا. ویدئو "بیا صحبت کنیم" آقای هاشمی رو دیدم. ایشون از شاگردای خانم ابراموویچ بودن و فوق العاده حرفه ای کار می کنن. ممنونم از توجه و اطلاعات ارزشمندی که به اشتراک گذاشتین.
۲۹ آبان ۱۴۰۰
فرناز قاسمی
بله دقیقا. ویدئو "بیا صحبت کنیم" آقای هاشمی رو دیدم. ایشون از شاگردای خانم ابراموویچ بودن و فوق العاده حرفه ای کار می کنن. ممنونم از توجه و اطلاعات ارزشمندی که به اشتراک گذاشتین.
سلامت باشید . من ممنونم از شما
۲۹ آبان ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من نمایش پایانی این کار قوی و تاثیرگذار رو دیدم فوق العاده بود. بازیگران بسیار قوی و مسلط نمایش رو اجرا کردند و صحبت های بعد از نمایش جناب کاظمی هم بسیار درخور تامل. واقعا حسرت خوردم که ایکاش یه اجرای دیگه هم فرصت داشتم که دوباره این کار ماندگار رو به تماشا بنشینم. بسیار ممنونم از زحماتتون و واقعا خسته نباشید.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید