در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال El | دیوار
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 00:46:47
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
شیوه ارائه محتوا در قالب روایت برای من جالب بود. شخصیت‌پردازی‌ها خوب بود. هر سه کاراکتر درومده بودن. دکور خوب بود. ازون نمایشهای خواب‌آوری بود که اجازه میداد خودت رو جای شخصیت اصلی بذاری تو ذهنت دنیا و دغدغه‌هاشو مرور کنی و حتی نابینایی رو تعمیم بدی به ابعاد دیگه‌ای که برات ناشناخته‌ن یا خودت بهشون رسیدی و ظرفیتشو نداری غیر از اون رو ببینی. شایدم تماشاگر خسته بشه ولی بنظرم ارزش دیدن داره
ارزش تماشا داشت.
داستان نمایش و شیوه پرداختن به قصه از نقاط قوت داستان بود. تیم اجرا رو نمیشناختم و از قبل از نمایش با خودم فکر میکردم نکنه یه تیم خیلی تازه‌کار و ضعیف باشن؛ اما در نهایت اجرای قابل قبولی ارائه کردن. دکور خیلی پذیرفتنی نبود و میتونست بهتر باشه. بنظرم نقش‌ها درومده بود و تیم با استعدادی بودن برای ابستره‌های فیزیکال.
من راضی بودم. بهرحال اونا باید اجرا کنن و تیم قوی‌تری بشن، ما هم باید اجراها رو ببینیم و تماشاچی بهتری بشیم.
بنظرم نمایش کند و طولانی و سطح پایینی بود. (اگه باز نظرم هاید نشه) من اجراهای کمدی هم دیدم مثل خوابیدن یا این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره، توی اونها هم سالن از خنده می ترکید اما تهش یه حرفی برای گفتن داشتن یه نکته عمیق برای فکر کردن
ولی این اجرا به شدت در هم و طولانی بود
من بخاطر اجراهای خوبی که از بهنام شرفی دیده بودم بلیط تهیه کردم و بعلت ترافیک فجیع روز پنجشنبه، 20 دقیقه دیر به اجرا رسیدیم و ما رو راه ندادند. من خیلی از تئاترهایی که رفتم حتی ردیف خالی نزدیک در نگه میدارن برای کسایی که دیر میرسن یا بهرحال اجازه میدن آروم برن توی سالن بشینن. بهرحال عمارت نوفل لوشاتو و این اجرا تجربه بسیار تلخی برای ما شد.
اگه 5 شنبه 20 اردیبهشت منظورتون هست که اجرا دقیقا ساعت 7 و 43 دقیقه شروع شد. این حجم از بی انضباطی بی سابقه بود.
۲۲ اردیبهشت
eric
اگه 5 شنبه 20 اردیبهشت منظورتون هست که اجرا دقیقا ساعت 7 و 43 دقیقه شروع شد. این حجم از بی انضباطی بی سابقه بود.
به ما گفتن ورود دادیم دیگه نمیشه برید داخل ! الان اگه من 7:45 میومدم داخل ینی دیگه تمرکز بازیگرا بهم میریخت یا به تریج قبای تماشاچی های سالن میخورد؟ من انقد اجرا رفتم که دیر شروع شده و تماشاچی هم دیر اومده و از جلوی من رفته سر جاش نشسته! منم تو دلم میگم خب بهر دلیلی دیر شده همینکه تئاتر و تماشاچی تئاتر هست باز خوبه! ولی واقعاً با این حرکت نوفل لوشاتو، دیگه بلیط هیچ اجرایی رو در نوفل لوشاتو نمیخرم! بگذریم که اون وسط تذکر حجاب هم میدادن!
۲۴ اردیبهشت
Elahe Samavati
به ما گفتن ورود دادیم دیگه نمیشه برید داخل ! الان اگه من 7:45 میومدم داخل ینی دیگه تمرکز بازیگرا بهم میریخت یا به تریج قبای تماشاچی های سالن میخورد؟ من انقد اجرا رفتم که دیر شروع شده و تماشاچی ...
اتفاقا به خاطر اینکه به تمرکز بازیگرها و تماشاگران حاضر احترام گذاشته ارزش این سالن برای من از خیلی سالن های دیگه بیشتر هم شد.
تا الان 4 مرتبه من رو بخاطر دیر رسیدن به سالن راه ندادن و از سالن ناراحت نشدم بلکه از خودم ناراحت شدم که چرا دیر رسیدم.
در 2 مورد به من اجازه دادن فردای اون روز برم و نمایش رو ببینم (یکی شهرزاد و یکی هم هامون که اون موقع اسمش باران بود)
بگذریم که اولش از شهرزاد هم یک کم ناراحت شدم که برخلاف همیشه این بار سر وقت نمایش رو شروع کرده 😊
و باز هم شاید جالب باشه همون نمایش فرداش با کلی تاخیر شروع شد 🤦‍♂️
۱۰ خرداد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
توصیه میکنم به دیدن این نمایش برید. به نظرم با وجود اینکه شخصیتها جابجا میشدن ولی هر بازیگر در دو نقشی که اجرا میکرد باورپذیر و مسلط بود. ریتم و زمان اجرا هم از نکات مثبت کار بود. در کل کار دلنشینی بود. ازون کارایی که اسیرت نمیکنه ولی وقتی میای بیرون هنوز ذهنت درگیر میمونه. احتمالاً پشت همه اینها یه کارگردان کاردرست هست که انقد همه چیز روان و نرم و سرضرب پیش میره. الان دارم تصور میکنم این گروه چقد میتونه نمایشنامه های باحال دیگه ای هم برامون اجرا کنه که لذت ببریم. سپااااااااااااس
مخاطب ارجمند

سپاس از شما و ممنوم بابت نظرات مثبتی که ارائه دادید.
خرسندیم که از تماشای نمایش رضایت کامل و کافی داشتید.
ممنون میشیم که نمایش ما را به دوستانتون پیشنهاد بدین.


تیم روابط عمومی نمایش "روال عادی"
۰۸ اردیبهشت
سپاس از اینکه چشمانتون رو خرج نمایش کردید 🙏
۰۹ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
هر وقت تو هر سالنی این نمایش تکرار شد برید ببینید. میگید کمدی سیاه؟ طنز تلخ؟ نمیدونم اسم ژانرش چیه فقط میدونم خیلی قراره بخندید و بعدش خیلی قراره نخندید و فکر کنید و بلرزید. در یک عبارت نمایش به تکرار الگوهای ناخوداگاه ما پرداخته و چیزی که ازش فرار میکنیم رو میزنه تو صورتمون. ما هممون مهران هستیم یجورایی. این وسط بازی الیکا عبدالرزاقی خارق العاده بود که یه تنه بار چند نقش رو به دوش میکشید در حدی که من همش فک میکنم نمایش چنتا بازیگر دیگه هم داشت. کارای خوب راه خودشونو پیدا میکنن و تماشاگر تئاتر هم میره سالن رو پر میکنه و این خوشحال کننده هست.
و برای من اولویت اینه که اون چن تا آدمی که پفک میخورن و نارنگی پوست میکنن و موبایل چک میکنن هم پا شن بیان تئاتر بجای کارای دیگه، چون فضای تئاتر به مرور تربیتشون میکنه. اینکه ما بهشون با خشم تذکر بدیم یا دلمون بخواد پرتشون کنیم از سالن بیرون نشون میده ما هم اونقدرا باظرفیت نیستیم که خب واقعاً هم من شخصاً نیستم :))
کاملا باهاتون موافقم و چقدر درست و قشنگ نوشتید
عااالی بود نقدتون، من امشب دیدم این کار خارق العاده رو بی نهایت لذت بردم
خوشحالم که این تاتر را برای دیدن انتخاب کردم ممنون از نقد حرفه ای تون
۲۹ خرداد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش فاخر و سرگرم کننده ای بود. تمام المانها با وسواس و احترام به تماشاگر طراحی و انتخاب و اجرا شده بود. نمایش طولانی ای بود ولی این از امتیازش کم نمیکرد.
من این تیپ نمایشها رو دوس دارم یجوری انگار بعنوان تماشاگر توی یه هتل سوپرلوکسی که هیچی برات کم نذاشتن. واسه همین توی ماجراجوییهای تئاترم این دست کارها رو هم دنبال میکنم و پیشنهاد میکنم.
دلیل نقدهای منفی رو نمیدونم ولی بنظرم اجرای قابل قبولی بود. طراحی لباس رو خیلی دوست داشتم و بازی آیدا ماهیانی هم خوب بود. موضوع نمایش و شیوه روایت داستان هم جالب بود. در کل ارزش دیدن داره.
فقط من نمیدونم چرا کلاً تیوال سر این نمایش حتی بلیط من رو هم نشون نمیده و الان هم منو خریدار حساب نمیکنه! لطفاً حل کنید.
۲۰ آبان ۱۴۰۲
خیلیییی زیاد لذت بردم، حتما یکبار دیگه میرم که ببینم😍
۲۴ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اول صریح بگم محشر بود و بخوام که برید ببینید.
از نقاط قوت کار بازی بینظیر رضا کیانیان بود. برای من رضا کیانیان شده بود یه پیرمرد لجباز و مریض که داشت گریه میکرد و مامانش رو میخواست و من باور کرده بودم کیانیان الان روزای آخر عمرشه. واقعاً حالش خوبه؟ مارین ون هولک هم عالی بود کلاً بازیها عالی بود و باورپذیر، دکور و طراحی لباس و ... من نمیدونم من معمولاً یه ضعفی توی کار یا یه نکته ای برای تذکر پیدا میکنم . شاید تنها ضعف سر و صدای ظروف وقت عوض کردن دکور بود.
اما ضعف اصلی ما بودیم که وقتی محترمانه ازمون میخوان گوشیهامون رو روی حالت پرواز بذاریم *چون روی صدا تاثیر منفی میذاره* گوش نمیدیم، نمیفهمیم، فک میکنیم سایلنت کنیم کافیه یا فک میکنیم بقیه باید گوش بدن و گوشی من نوعی فرق داره نیاز به حالت پرواز نداره!
در نهایت وقتی نمایش پدر رو خوندی و تو ذهنت یه تصور لحظه ای ازش ساختی و فیلم پدر رو با بازی هاپکینز و اولیویا کلمن دیدی، دلت نمیخواد تصویر جدیدی از این نمایشنامه ببینی مگر پدری در حد یا بهتر از هاپکینز... تردید میکنی که بلیط بخری بری ببینی .. ولی خب چون عاشق تئاتری میری یا شاید ته ذهنت میگی مگه 200 بدم و برم و بد باشه چی ازم کم میشه. یه جایی تو اجرا با خودم میگفتم یجورایی داری بهترین بازیها و اجراها رو مجانی میبینی.
از عمق وجودم از تک تک عوامل این اجرا تشکر میکنم و ممنونم که اجرای پنج ستاره برامون رو صحنه میبرین.
Elahe Samavati (elahesamavati)
درباره کنسرت-نمایش کلنل i
از نقاط قوت کار بازی خوب سیاحی و نازنین بیاتی بود. موسیقی زنده بعنوان موسیقی متن هم با اون شکوه بنظرم غافلگیر کننده بود. داستان جذاب بود و من در حدی نیستم که ضعف کارگردانی رو تشخیص بدم. اما کار تا حد زیادی در اومده بود. طراحی لباس برای من جذاب بود. از نقاط قوت که بگذریم آنچه به دل نمی نشست زمان بود. کاری که با عجله شروع میشه ولی تموم نمیشه. رفتار آدمهایی که روی صحنه نیستن خیلی وقته تأثیری روی نظرم راجع به خود نمایش نداره. فرض کنید در شوروی سابق و با مردمی که زنگ موبایلشون روی بالاترین درجه ست و جواب تلفن میدن و باهم حرف میزنن قراره نمایش رو ببینید دیگه. شخصاً حس میکنم اجرای آقای معتمدی بیش از اندازه بود و روی کار هم نمی نشست گرچه صدا و اجراشون خوب هست. من به نمایش 4 امتیاز دادم درحالیکه بنظرم 3 اینطورا بود. میدونید انتظار آدم از نمایشی در تالار وحدت با بازیگران مشهور بالاست به هرحال. این کار اگه تو شهرزاد و با بازیگران کمتر دیده شده و قیمت بلیط غیر نجومی شاید واقعاً 4 بود.
وقت بخیر امکانش هست بگید حدودا نمایش چند دقیقه است؟
۰۷ آبان ۱۴۰۲
محمدرضا
وقت بخیر امکانش هست بگید حدودا نمایش چند دقیقه است؟
حدود دو ساعت دوست عزیز
۰۹ آبان ۱۴۰۲
محمدرضا
وقت بخیر امکانش هست بگید حدودا نمایش چند دقیقه است؟
دو سااااعت تمام
۱۳ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اجرای بیشتر-پارودیک اثر شکسپیر ، ایده ای جسورانه و خلاق از سوی کارگردان بوده و این ایده رو انتخاب بازیگران و بازی خوب اونها، تماشایی کرده. هملت یک نمایشنامه امن برای روی صحنه بردنه اما اینکه در عین طنازی بازیگرهای جوون و کارگردان کار چیزی از فاخر بودن نمایش کم نکرده بودن باعث میشه توصیه کنم برید و ببینیدش. بنظرم تماشاچی با لبخند رضایت از سالن بیرون میاد و تا جایی از مسیر همچنان عطر اجرا روی تنش هست.
ممنون ✨🤍
۰۶ آبان ۱۴۰۲
متشکرم 🙏🏻
۰۶ آبان ۱۴۰۲
علی خیام (alikhayyam)
خییلی ممنونم♥️✨
۰۸ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
توصیه میکنم به تماشای نمایش برید.
من بخاطر بهنام شرفی که از آنا کارنینا توی ذهنم بود بلیط خریدم و با ذهنیت یه کار کمدی رفتم به سالن. طراحی صحنه نشون میداد کار قویه. مردی که بالا بود و گیتار مینواخت هم انتظارم رو بالا برد. داستان خیلی ساده شروع شد ولی خیلی پیچیده ادامه پیدا کرد. پر از فراز و نشیب بود و تماشاچی رو قلقلک میداد هم میخندیدیم هم عذاب میکشیدیم. متن کار خیلی قوی بود. موزیک زنده ارزنده ای برامون اجرا میشد. بازی بهنام شرفی مثل همیشه یا بهتر از همیشه. بازی یکتا ناصر رو اولین بار بود میدیدم. منصفانه نیست به طراحی لباس اشاره نکنم که چقدر منطبق با روایت بود. خلاصه که انگار غروب گرم پنجشنبه، بوی یه عطر خنک میوه ای میداد.
بی نهایت خوشحالم که انتخاب طعمِ غروب گرم پنجشنبه تون رو به ما سپردید
🙏♥️
۱۵ مرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اولین شب اجرای نمایش بود و من بدون هیچ ایده ای ولی با یه گارد ذهنی نسبت به کامران تفتی، به دیدن نمایش رفتم و هم از داستان هم از بازی قوی کامران ... دیدن ادامه ›› تفتی و مجید نوروزی غافلگیر شدم. پیرنگ داستان رو دوست داشتم. بازیها عالی بود. دیالوگها عالی بود البته که آقای فرجاد چند مورد اشتباه داشتن. بنظرم محتوای روانشناختی کار کاملاً ملموس و واقعاٌ دردناک بود. یه نفر که خواننده شناخته شده ایه هنوز دغدغه عدم تایید پدرش رو داره و خب حالا این برمیگرده به تعزیه! تمام مدت فکر میکردم اگه قصه رو گره میزدن به مسیح، تماشاچی دیگه بعد مذهبی قضیه براش مهم نبود. جماعتی هستیم ما! بلاتکلیف و متعصب؟!
اگر بازی خوب و داستان خوب و دکور خوب و نورپردازی خوب کفایت میکنه توصیه میکم برید ببینید.
دکور خوب…! نور خوب…! اگه سر سوزنى از این کلماتى که چیدى کنار هم که به زور جمله بسازى چیزى متوجه شدى ما هم متوجه شدیم، بله اگه میگفتن تاتر کمدى یا سیاسى یا اجتماعى و میرفتیم با مسیح روبرو میشدیم بازم گارد داشتیم بیخود همه چیزو به مذهب ربط ندین، تاتر یه مبحث کاملًا تخصصى هستش، ما ٣٠ سال پیش دهه هفتاد تو مدرسه تاتر اجرا میکردیم دکورمون از این بهتر بود
۱۵ مرداد ۱۴۰۲
Elahe Samavati
نورپردازیش جذاب بود برای من. دکور هم با کار همخونی داشت ولی شاید اگه اجرای شما رو توی مدرسه میدیدم ازین کار تعریف نمیکردم. بهرحال ذهن ناچار به مقایسه ست و شما حتماً حق دارید.
یک میز و صندلى ساده با یک تخت فرفورژه فکر نمیکنم نیاز به قیاس کردن داشته باشه، زیبایى شناسى از نظر هر کسى متفاوت هست، حتماً از نظر شما شاهکار بوده که این همه تمجید کردین
۱۷ مرداد ۱۴۰۲
سعید مصطفوى
یک میز و صندلى ساده با یک تخت فرفورژه فکر نمیکنم نیاز به قیاس کردن داشته باشه، زیبایى شناسى از نظر هر کسى متفاوت هست، حتماً از نظر شما شاهکار بوده که این همه تمجید کردین
من نوشتم خوب بود. تعصبی هم ندارم. به مخالفت شدید شما با نظر خودم هم احترام میذارم.
۱۸ مرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
یک ضیافت لذت بخش و ماجراجویی تمام نشدنی برای تماشاگر.
دیالوگها روایت خودشون رو داشتن و طراحی نمایش، روایت بصری تکمیل کننده ای که نظیرش کم پیدا میشه. بازی نادر فلاح و البته بقیه بازیگرا باورپذیر و ستودنی بود. استفاده از لهجه ها، موسیقی قوی و دکور فوق العاده این حس رو منتقل میکرد که چقدر عوامل برای اجراشون و تماشاگرشون ارزش قائل شدند.
بی دلیل نبود که مسحور شده بودیم و نمیتونستیم دست از تشویق برداریم.
تنها نکته ای که از ابتدای نمایش برام سوال بود نقش عذرا بود که بنظر همسر دهخدا میومد در حالیکه میدونیم دهخدا مجرد بود.
اگر کمدی دوست دارید توصیه میکنم حتماً برید ببینید.
بازیگرها کاملاً مسلط بودند. فضای اپیزودها و گفتمان کلی دیالوگها پراکنده اما جذاب بود. در کل واسه ۹۰دقیقه غروب گرم وسط هفته تابستون اجرای خنکی بود.
توصیه میکنم اجرا رو ببینید.
مخاطب ناچار به مقایسه هست. ذهن اجازه نمیده یک اثر رو در خلاء تحلیل کنی. پس میتونم بگم رویهم رفته و به نسبت، اجرای قابل قبولی بود. خط روایی داستان به اندازه کافی جذاب بود گرچه که پیچیدگیهای روانشناختی و سیاسی رو فدای جذابیت لحظه ای نمایش کرده بود. فلش بکها در اومده بود. ایرادی که به کار وارده، صحنه های پروجکت شده پایان کار هست. گره زدن یک درام جنایی با درونمایه سیاسی به تصاویر دلخراش پایانی این حس رو ایجاد میکنه که نمایش به اندازه تصاویر تلخ و جسور نبود. درحالیکه شاید اگر تصاویر پایانی نبود در لحظه خروج تماشاچی از اینکه کمی شوخی، مقادیری درام، لحظه های غافلگیری و دغدغه فساد و جنایتهای شخصی، اجتماعی و نظام یافته رو در یک پنجشنبه تابستانی شاهد بوده راضی میبود. در واقع اگر هدف این بود که مخاطب با خودش فکر کنه «شوخی نگیر نخند، موضوع جدیه و ریشه کرده و اوضاع خرابه» بدون تصاویر پایانی دروناً بهش رسیده بودیم.
شخصیت پردازی قابل قبول بود و بازیها باورپذیر بود. طراحی صحنه اجازه نمیداد تماشاچی به لحاظ بصری دچار رخوت بشه. حتی تپق زدنها هم قابل چشم پوشی بود.
نمیشه گفت بهترین بود یا متفاوت و منحصر به فرد بود ولی قابل قبول و لذتبخش بود.
اجرای خوب و البته بی‌نظیری بود. قصه در ژانر رئالیسم جادویی بود و من فک میکنم خود اجرا سورئال بود. اولش حس شلختگی و ابهام داشت ولی کم کم که نخ داستان، دست آدم میومد، لذتبخش میشد. بازیگرا اجرای سنگین و عمیقی رو به نمایش گذاشته بودن. تا یجایی میشد بذاری بحساب انعطاف بدنی بالا ولی از یجایی بی‌انصافی بود که هنر و تعهدشون رو نادیده بگیری. دیالوگ‌ها یجاهایی وزن داشت ولی یجاهایی به سمت کلیشه‌ و شعار میرفت اما درنهایت وزن ادبی داستان به بعد اجتماعیش میچربید و این باعث میشد با حس رضایت سالن رو ترک کنی.مگراینکه نابخردانه و طبق معمول بخوایم هدف هر حادثه تصادفی ای رو حمایت از خودمون تعبیر کنیم. بنظرم اگه تماشاچی خیلی توی اجراها، دیالوگها، فضای داستان، فضاسازی‌های صحنه، موسیقی و سایه‌ها عمیق شه، یجایی بدون اینکه بدونه چرا اشک توی چشمش جمع میشه.
همراه گرامی
با سپاس از اینکه گاماسیاب رو به تماشا نشستین؛ خرسندیم که نمایش رو دوست داشتین.
۰۹ تیر ۱۴۰۲
ممنون از شما
نظر شما دلگرمی ماست🙏🤗💐
۱۰ تیر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من امتیاز بالا و نظرات مثبت رو خوندم و به تماشای نمایش رفتم ولی متاسفانه اجرای جالبی نبود. گروه مستعدی بنظر میومدن ولی فک میکنم الان اول راه هستن. حتی نمایشنامه هم با وجود اینکه من با کلیت فضای انقلاب روسیه روسیه آشنا بودم جذابیتی نداشت برام. در کل توصیه نمیکنم ولی میتونید برای حمایت برید.
امیر مسعود، stanco، امیرمسعود فدائی و سپهر این را خواندند
میثم محمدی و کمیل غلامی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید