در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال سعید صادقی | دیوار
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 01:11:40
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
حالا که صحبت اتیسم هستش، ضمن قدردانی از کار خیر این گروه، دوست دارم کتاب «اقیانوس در ذهن» یا «اقیانوسی در ذهن» رو بهتون معرفی کنم. یه رمان در ارتباط با اتیسم. به نظرم رمان خوبی بود.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام بر دوستان تیوال،

در اطلاعات خرید این نمایش اعلام شده که برای خرید دست کم 4 بلیط، 20 تخفیف در نظر گرفته شده؛ اما مثل اینکه موقع خرید این تخفیف اعمال نمیشه.

مسئولین لطفن رسیدگی کنن!
صالح خواجه این را خواند
گروه همیاری (support)
درود بر شما
لطفا همینک بررسی نمایید.
۲۴ آبان ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سعید صادقی (ssaeid)
درباره نمایش اسم i
دیروز فرصت تماشای این نمایش نصیبمان شد. نویسندگان نمایش رو نمی شناسم اما با توجه به بسیاری از شوخی ها و دیالوگ ها، [مثلاً: «عالیه با ع هستش نه با A!»] مترجم (و احیاناً کارگردان) زحمت و حوصله و خلاقیت خوبی به خرج داده بودند (که البته اونا کارشون هم همینه!).

فقط نمیدونم چرا این احساس به من دست می ده که اغلب نمایشها یه جورایی هول ـ هولکی اجرا می شن. یه خورده اینجوری به نظر می آد که بازیگران همه ش دنبال این هستند که تند تند دیالوگ هاشون رو بگن و برسن به اون یکی. البته در مورد اجرای دیشب، ممکنه کمی از استرس بازیگران به علت حضور تماشاچیان خاص، مثل رییس جمهور اصلاحات، آقای مسجد جامعی و البته خودم و بانو! بوده باشه. والله اعلم.

در ضمن فکر میکنم بازی آقای داریوش موفق می تونست خیلی بهتر و با حس و حال ... دیدن ادامه ›› تر باشه.

در هر حال هم نمایش خوب، هم سالن خوب بود، هم کارکنان خوب و منظم بودند (که دوست ندارم فکر کنم به علت حضور رییس جمهور اصلاحات بوده!).

در کل یکی از معدود دفعاتی بود که بعد از پایان نمایش دنبال کسی نبودم که بهش بد و بیراه بگم و انتقاد کنم!
ایده اش به نظرم خوب بود، اما ای کاش یک فیلمنامه کاملتری برایش تهیه می کردن که سر و ته (به ویژه، ته!) داشته باشه.

فکر می کنم یه مشکل (یا عیب) فیلم هم این بود که عطاران در اندازه های خودش ظاهر نشده بود. شاید به این خاطر بوده باشد که انرژی اش با تنابنده یکی بوده، و چون تنابنده کارگردان بوده، بنابراین عطاران یه جورایی به انفعال کشیده شده است.

در هر حال، من رو که راضی نکرد و وقتی این فیلم رو کنار «فرش قرمز» می ذارم، یه خورده نسبت به عطاران نگران می شم. شاید لازم باشه کمی با احتیاط و حوصله بیشتر به تولید/بازیگری بپردازه.
مجتبی مهدی زاده، فرزان امیری و maria این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
به عنوان یک مخاطب عام (و عوام؟) باید بگویم که این نمایش به آن خوبی نبود که من با خواندن برخی نقدها تصور کرده بودم.
فکر می کنم:
اگر زمان نمایش حدود یک ساعت کوتاه‏تر بود؛ اگر بازیگرانی که نقش شخصیت اول را بازی می کردند، کمی بهتر انتخاب شده بودند؛ و اگر کارگردان محترم در آخر نمایش به جای اینکه به خاطر گرمای سالن، صندلی های نامناسب برای یک نمایش دو و نیم ساعته، و تاخیر در اجراء عذرخواهی کند، با خودخواهی مانیفست شخصی خودش را درباره مسئولان تئاتر و یا برخی از به قول خودش «اکتورها» ارائه نمی کرد، لذت بیشتری از این کار می بردم.

- - - - - - - - - -
یه موضوع دیگه اینکه فکر میکنم حدود 150 نفر خارج از ظرفیت در پله/راهروها و روی زمین نشستند و کار را تماشا کردند. اینکه بچه ها اینقدر به نمایش علاقه داشته باشند خوبه، اما آیا کسی به این موضوع هم فکر میکنه که اگر خدای نکرده یه حادثه ای (مثلاً یه آتش سوزی) در سالن اتفاق بیفته، چه بر سر این شهروندان خواهد آمد؟ آیا دیدن یک نمایش مهمتره یا به خطر افتادن احتمالی جان چند صد نفر از شهروندان؟! تا کی قراره همه اش مسئولان و قانون شکنان را نقد کنیم و خودمان را از قانون استثنا بدانیم؟
شما با انتقاد از کارگردان امنیت میلی رو بخطر انداختین... اگه هم خدای نکرده خونده بشه خاطرشون مکدر میشه... ایشون حق دارن از صدر تا ذیل تا ت ر و به باد انتقاد بگیرن اما شما حق انت ق د از ایشون رو ندارین و این عین عدالت هست. دلیلش هم اینه که من میگم لاتینش میشه
because I said so..!
۱۳ تیر ۱۳۹۴
@ آقای دانش عزیز: Yeeeesss, indeed
۱۴ تیر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اگرچه موضوع زیاد بکر نبود، اما بازی ها خوب بودند و در طراحی صحنه هم خلاقیت خوبی به کار رفته بود.

مدیریت نامناسب سالن نمایش موجب شد تا صندلی چند نفر به کسان دیگر واگذار شود که اعتراض خریداران اصلی آن صندلی ها و اعصاب خردی کل تماشاگران را در پی داشت. هر چند که خریدار اصلی که شدیداً (و به حق) به این کار گردانندگان سالن اعتراض می‏کرد و مدام تکرار میکرد که "من توی تئاتر بزرگ شده ام و..."، بعد از آنکه صندلی اش را پس گرفت، در طول نمایش مدام مزه پرانی کرد و با صدای بلند درباره هر کدام از فرازهای نمایش کامنت در کرد که البته نتیجه اش خط خطی شدن اعصاب اطرافیانی بود که برای دیدن نمایس آمده بودند.

درست است که نشاندن یک گروه از تماشاگران در پله های وسط ردیفها فرصت دیدن نمایش را برای گروهی از تماشگران بدون بلیط (و لابد اندکی درآمد بیشتر برای گروه) فراهم ساخت، اما دوستان باید به این نکته دقت داشته باشند که اگر زبانم لال در خلال اجرای نمایش اتفاق غیرمترقبه ای (نظیر آتش سوزی یا ...) در سالن بیفتد، آن وقت ممکن است صدمات جبران ناپذیری به تماشاگرانی وارد شود که میخواهند به سرعت خود را به بیرون سالن برسانند. >>> وقتی در پایتخت کشور و در یک جمع تحصیلکرده و آگاه، اینگونه مسائل نادیده گرفته شوند، دیگر از سایپا و ... چه انتظاری میتوان داشت؟!

یک دختر و پسر هم که روی دو تا از ... دیدن ادامه ›› همین پله ها نشسته بودند، با ابراز مستمر محبت تماسی به همدیگر، در طول نمایش تمرکز اطرافیان را به شدت بر هم زدند. نمیدانم این را نیز باید به حساب کمبود فرهنگ تماشا گذاشت، یا کمبود مکان!
متاسفانه شاهد چه اتفاقاتى هستیم !!!من هم هفته گذشته در تماشاى پاییز با همچین بى نظمى و تنشى روبرو شدم واقعا ما نمى تونیم حداقل نظم و انصاف رو رعایت کنیم!!البته براى شخص من این اتفاق نیفتاده اما ناراحت کننده است که وقتى بلیت تهیه کردى ولى صندلى رو به کس دیگه داده باشن
۲۵ اسفند ۱۳۹۳
راه اندازی سالن باران اتفاق خوبی بود اما متاسفانه مشکلاتی هم داشت که امیدواریم با مدیریت بهتر در سال جدبد شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
سالن باران پتانسیل تماشاگر خارج از ظرفیت نداره و مسئولین نباید اجازه فروش بدهند.
جدا از این بحث ... دیگر از سایپا چه انتظاری میتوان داشت ... نکته به جایی بود.
و اما زوج تماشاگر ... در سینما شاهد چنین اتفاقاتی بودیم که امیدوارم تاتر به سرنوشت سینما دچار نشه.
۲۵ اسفند ۱۳۹۳
دوستان، ممنون از همدلی.

آقای جعفریان، به نظرم تماشگر خارج از ظرفیت نه تنها در این سالن، بلکه در هر سالن تئاتر، فیلم یا کنسرتی هم جایی نداره. دلیل ساده اش هم به نظرم اینه که اگه جایی داشت، قبلاً صندلی می گذاشتن و بلیط می فروختند ... دیدن ادامه ›› خب!

درباره زوج تماشاگر نیز به جز آمین برای دعای شما چیزی نمیتوانم بگویم هرچند که متأسفانه با نگاهی به طیف تماشاگرهای تئاتر، امید زیادی ندارم!
۲۵ اسفند ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
بابا میخوایم یه فیلم ببینیم ها! یکی بیاد یه خورده از یه فیلم تعریف کنه! اون از روباه، که هیشکی نپسندیده؛ این هم از رخ دیوانه! در هر حال ممنون از دوستانی که وقت میگذارن و نقد مینویسن، تا کسانی که هنوز برای دیدن فیلم نرفته‏‏ اند، وقت شان تلف نشود.
سپهر امیدوار و علی جعفریان این را خواندند
علی کریمی( کاکتوس ) این را دوست دارد
به نظر شما احترام میزارم اما بهترین فیلمی که تا الان دیدم.
۱۸ بهمن ۱۳۹۳
تو صفحه رخ دیوانه نقد نوشتید و منظور منم رخ دیوانه البته روباه هنوز ندیدم.
۱۸ بهمن ۱۳۹۳
درسته. ممنون.
۱۸ بهمن ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
متأسفانه بیشتر شبیه تیکه هایی از فیلمهای یادگاری سفر به فرانسه بود که کنار هم چسبونده باشند. آیا دوستانی که فیلم رو دیده اند، میتونند بگن چیزی به نام شخصیت پردازی توی فیلم بود؟ به نظرم موقعیت خیلی خوبی توی فیلم وجود داره، اما به خاطر سرسری گرفتن کل قضیه، و نارس بودن شخصیتها و موقعیتها، تماشاگر نمیتونه با بسیاری از اونها رابطه برقرار کنه.

گاف ها هم که دیگه بدتر! مثلاً اون شیلنگی که توی دستشویی کشیده میشه، چطوری قرار مورد استفاده قرار بگیره؟ آیا قرار طرف با اون وضعیت پاشه بره از اون طرف دستشویی شیر رو باز کنه، بعد بیاد بشینه سر جاش خودش رو بشوره؟ یا همانطور که دوستان دیگه گفتن، جمال چرا دفش رو نمیبره؟ اگه پول مسافرخونه پیش پیش داده شده، چه لزومی به فرار هستش؟ آیا ارتفاع نردبانی که عطاران روش رفته بود، اینقدر بالا بود که وقتی از روبرو نشونش میداد کاملاً از بقیه بالاتر باشه؟ کسی که هیچ شخصیت عیاش و غیراخلاقی از خودش نشون نداده، چطور میاد با دختر فرانسوی اون طوری متلک بندازه؟ آیا عوامل فیلم نمیدونن که restroom به معنای دستشویی هست، نه "اتاق استراحت"ی که در زیرنویس آوردن؟!

نتیجه:
1) با تمام این حرفها، به یک بار دیدنش می ارزه؛ اما نباید کسی خودش رو برای دیدن فیلم خیلی به زحمت بندازه!

2) خیلی مونده تا عطاران از چشم من یکی بیفته، اما این فیلم فرصت خیلی خوبی بود که هدر رفته! همین.
کیمیا TAV این را خواند
اوا.ت و لعیا خیام باشی این را دوست دارند
restroom هم به معنای دستشویی است و هم به معنای استراحتگاه.
۲۱ تیر ۱۳۹۳
درسته که به هر دو معناست، اما به نظرم توی اون بخش، نویسنده یا کارگردان در صدد خلق موقعیت طنز از طریق مقایسه رستوران با رست رووم بود که طبیعتاً موقعیت مزبور با معنای دستشویی ایجاد میشه، نه استراتحتگاه.
۲۲ تیر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اینطور که بوش می‏آد مجبوریم به خاطر مخالفان و موافقان زیاد، این فیلم رو ببینیم!
کیمیا TAV، محسن قربانی، ش. و محیا بهرامی این را دوست دارند
ببینید پشیمان نمیشید
۱۲ تیر ۱۳۹۳
منم با آقای حسینی موافقم :)
۱۴ تیر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من هم فکر میکنم در این وانفسا، تیوال می‏تونست بهتر عمل بکنه و دست کم از سرگردانی تعداد زیادی از دوستان جلوگیری بکنه.

این اتفاقها که همیشه رخ نمی‏ده. در این مواقع است که پاسخگویی و مسئولیت‏پذیری افراد و نهادها به محک گذاشته می‏شه. صمیمانه معتقدم تیوال باید عملکرد خودش رو در این خصوص ارزیابی بکنه و از هم اکنون راهکارهایی رو برای موارد احتمالی مشابه در نظر بگیره.
محمد فروزنده این را خواند
تارا یاری، می نو صابری، یلدا طهماسبی و Atosa Maleki این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
روز بعد از طوفان پایتخت، به تماشای این نمایش نشستیم با نیمچه دلهره‏ای درباره اینکه بعد از پایان آن با طوفانی دیگر روبرو خواهیم بود یا نه!

به نظرم نمایش در حد خودش کامل بود. بازی‏ها، دیالوگ، صحنه، نورپردازی خلاقانه، و عوامل اجرایی همگی دست به دست هم داده بودند که یک نمایش خوب را ببینیم. در جایگاهی نیستم که بگویم نمایش بسیار عالی بود [خودم هم نمیدانم نمایش بسیار عالی باید چگونه باشد؟!]، اما می توانم بگویم که از دیدن نمایش حس خوبی داشتم. ضمن اینکه فکر میکنم همینکه شما ببینید عوامل نمایش هر آنچه از دستشان بر می‏آمده را انجام داده‏اند، دیگر جای نق زدن نمی‏ماند.

تنها نکته‏ای که میتوانم تذکر بدهم، شیوه جمع کردن مشخصات حاضرین (اسم و شماره تلفن) برای اطلاع رسانی‏های آتی بود. فکر میکنم به جای اینکه به طور مستقیم از افراد بخواهیم اسم و شماره تلفن خود را به ما بدهند (که بسیاری از افراد علیرغم میلشان و فقط به خاطر رودرواسی این کار را میکنند)، بهتر بود یک فرمی چیزی آنجا می‏گذاشتند و از حاضرین میخواستند اگه بخوان مشخصاتشون رو بگذارند (نظیر دفترچه‏ای که آخر نمایش برای أخذ نظرات گذاشتند). بالاخره این حریم شخصی و ...، رو باید ما خودمون و از امروز اجراء کنیم دیگه؛ مال دیگران و فرداها نیست که!

باز هم دست مریزاد میگم به همه عوامل نمایش، و براشون آرزوی موفقیت دارم.
یعنی یکی نیست اینجا به من یه متن طنز معرفی کنه برا پایان نامم اهایییییییییییییییییی
۱۸ خرداد ۱۳۹۳
زنده باشید جناب نصیری؛

یک دست مریزاد مستقیم‏تر هم عرض میکنم!

به هیچ عنوان "جسارتی" نشده است رفیق. دوستان در نهایت ادب درخواست مشخصات می‏کردند. بنده هم، با غنیمت شمردن فرصت، جسارت کرده و یک تذکر - بیشتر همگانی - و یک راهکار ظریف‏تر پیشنهاد کردم. همین.
۱۸ خرداد ۱۳۹۳
خب خدارو شکر...
خواهش میکنم، لطف کردین، به هر صورت ممنون از تذکر و پیشنهاد خوبتون...
۱۸ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
به نظرم نمایش بسیار خوبی بود. فکر میکنم تقریباً همه تماشاگران از سالن راضی بیرون می آمدند. گروه بازیگری با آمادگی ذهنی و بدنی بسیار خوب شان یک اجرای تقریباً بی نقص را به نمایش گذاشتند. به نظرم نمایش به خوبی توانسته بود در مرز خطیر کارهای هجو ِ صرفاً خنده دار و کمیک نمایشی با سربلندی جولان بدهد. شخصاً متأسفم که نمایش را در روز آخر دیدم و نتوانستم به افراد بیشتری توصیه بکنم.

رفتار تماشاگران نیز به نظرم در کل بسیار خوب بود. در این اجرا کمترین نور موبایل به چشمم افتاد و کمترین صحبت درگوشی را شنیدم. هر چند که خنده های بسیار بلند (و البته بعضاً بیگاه) یک خانم (که از شدت خنده‏های ذوق‏زده‏شان فقط میتوانم فکر کنم فامیل یا آشنای بازیگران بود -مثلاً مادر یکی از ایشان!) اندکی موجب حواس پرتی میشد؛ که البته از نیمه های نمایش تصمیم گرفتم آن را هم جزوی از نمایش به حساب بیاورم و با ایشان بخندم! چه میشود کرد؟!
الهه الف این را خواند
گلشن قربانیان و ر پ این را دوست دارند
روز آخر!!!!!!!!!!!!!!!!
:(((((((((
۱۰ خرداد ۱۳۹۳
مگه اجرا تا ۱۲ خرداد نبود؟!!!
اگر اشتباه نکنم تا هفته ی پیش در سایت، تاریخ ۱۲ خرداد قید شده بود! و من برنامه ریزی کرده بودم که امروز یا فردا این نمایش را ببینم!!!
یعنی واقعا" این نمایش را از دست دادم؟!!:(
باورم نمیشه... :(
۱۱ خرداد ۱۳۹۳
متأسفم که کسی از این گروه (و یا تیوال؟) درباره چرایی عدم اجرا در روزهای آخر توضیحی نداده‏اند!
۱۲ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
به عنوان یک مخاطب غیرحرفه‏ای، فکر می‏کنم:
- داستان اندکی برای وضعیت امروزین جامعه اندکی کهنه بود. اگر هم قصد (بر فرض) قصد بر انتقال پیامی باشد، راههای بسیار بهتر (و جدیدتری) وجود دارد که ما را از پناه بردن به یک فرم کهنه نجات می‏دهد؛ فرمی که بسیاری از مخاطبان جوانتر ارتباط خاصی با آن برقرار نمی‏کنند.
- از میان بازیها، البته بازی خانم کابلی و آقای نصیریان خوب بود. تأکید می‏کنم خوب بود. به نظرم باید سربسته بگویم که همه ما، بخصوص اساتید، باید همواره به خودمان یادآوری بکنیم که شهرت فقط کار آدم را دشوارتر می‏کند، نه راحت‏تر! آقای نصیریان در چند مورد تپق زدند. فکر میکنم بازی خانم کابلی از همه بهتر بود، اما هرچه فکر میکنم می‏بینم که اگر فحش‏ها را از بازی ایشان کنار بگذاریم، چیزی از بازی ایشان نیز باقی نمی‏ماند.
- با توجه به نکته قبل، بهتر بود در تبلیغ/معرفی کار، حتماً به محدودیت سنی تماشاگر اشاره میکردند. در شب اجرایی که من حضور داشتم، چند دختر و پسر حضور داشتند که سن‏شان بیشتر از 12 یا 13 سال نبود!
- یکی از علل انتخاب این نمایش، بازی آقای کاویانی بود؛ اما در عمل دیدم که نقشی که نه نقشی که به ایشان داده شده بود، در خور بود؛ و نه بازی ایشان!
- بازی آقای زندگانی هم اصلاً خوب نبود و بیشتر ادا و اطوار و داد و بیداد بود. البته در این خصوص متوجه هستم که نقش ایشان اقتضاء خودش را داشت؛ ... دیدن ادامه ›› اما در هر حال بر این نظرم هستم که اغراق در بعضی جاها، کاملاً بیجا بود و به کل فضا آسیب می‏زد.
* برای خودم: یادم باشد از این به بعد، برای انتخاب نمایش، بر اساس اسامی بازیگران تصمیم نگیرم! (چه راه دیگری می‏ماند؟!)
تی تی و بهرنگ این را خواندند
ابرشیر، نیلوفر ثانی، آذرنوش و محمد شمسائی این را دوست دارند
اقای صادقی گرامی نگاه شما کاملا حرفه ای است...ممنون
اتفاقا من داشتم فکر می کردم اگر این نمایشنامه رو با نگاه جدید می خواستند اجرا کنن چطوری می شد؟ اصلا می شد؟ می دونید گاهی خود متن نحوه اجرا رو تعیین می کنه و اتفاقا ما توی تاتر به نگاه کلاسیک هم نیاز داریم چون بیشتر کاگردانان می خواهند نو آوری کنند...مثلا شاید خیلی از ماها اجرای کامل و اصل و کلاسیک هاملت در صحنه ی کاملا حرفه ای رو ندیده باشیم اما نمایش های جدید از این متن رو دیدیم که البته با اصلی اش خیلی تفاوت اجرایی داشته ... پیشکسوتان اگر می خواهند یک تاتر به معنای کلاسیک آن را(چه متن چه طراحی و...)روی صحنه بیاورند مغتنم است اما متاسفانه همیشه یک جای کار می لنگه
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
از همه حرفها که بگذریم با وجود شبکه هاى اجتماعى و این امید که ما هم به دهکده جهانى بپوندیم، چنین نمایشى در جاهاى دیگه دنیا درجه جنرال(همه رده ها) رو میگیره و اگه چن تا ناسزاى رکیک بهش اضافه میشد که متاسفانه بخاطر وجود سانسور در کشور ما امکان نداره،نهیتا درجه زیر سیزده در اون شرایط میگرفت و تازه زیر سیزده هم با نظارت والدین مجاز میشد، بنابراین با توجه به این که در کشور ما هیچگونه پژوهش تربیتى معتبرى صورت نگرفته، بهتره به قضاوت اونا اعتماد کنیم
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
ممنون جناب دانش.
حرف حساب‏تون هم جواب نداره خب!
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
در غروب یک روز زمستانی به تماشایش نشستیم. در سالنی خلوت، با 5 یا 6 تماشاگر دیگر.

می شود گفت یک اجرای خصوصی بود اما، و با وجود خلوتی سالن، به نظرم اجرای خوبی از کار درآمده بود.

به نظر می رسید بازی نقش اول اندکی اغراق آمیز بود که اگر بخشی از آن را به حساب خود نقش هم بگذاریم، باز هم فکر می کنم می شد اندکی از اغراق آن کاست.

ضمن اینکه به نظرم بخشی از بازیها نارس (و عجولانه) بود که احتمال می دهم به خاطر تلاش در جهت کوتاه کردن زمان نمایش بوده باشد.

در هر حال تلاش خوبی بود و شخصاً (به عنوان یک مخاطب غیرحرفه ای) بین 70 تا 80 از 100 بهش نمره می دهم.

شب عیدی، نمره تان را هم دادم، حالشو ببرید!
گلشن قربانیان و علی سیمایی این را خواندند
سینا عدلی این را دوست دارد
سلام جناب صادقی

ممنون که تشریف آوردید، ممنون که نظراتتون رو نوشتید و ممنون که هستید
۲۷ اسفند ۱۳۹۲
درود نمایش همه چیز می گذرد تو نمی گذری را ببینید اسفند ۹۹ ساعت ۱۸ سالن شهرزاد
۲۲ اسفند ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید