در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال رضا یزدانی | دیوار
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 22:34:36
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
نمایش خوبی بود. بازیها عالی بودن
فقط یه نکته ممکنه من اشتباه کنم ولی قسمتهایی از تئاتر برام عینا مثل یه تئاتر دیگه بود. یادم نمیاد چه تئاتری ولی اون قسمتهایی که بازیگر از صحنه جدا می شد و یه مونولوگی رو بیان میکرد. حتی آهنگی که اون زمان زده می شد به نظرم عینا مثل همون یه تئاتر دیگه بود. البته بسیار خوب بود این قسمتها هم، ولی نمی دونم واقعا دچار خارش مغزی شدم در مورد این تیکه هاش
در کل تئار خوبی بود و راضی ام از وقتی که گذاشتم.
رضای عزیز بسیار ممنونیم که به مهمونی ما اومدین 🙏🏻
والا ما هم دچار خارش مغزی شدیم اگه چیزی یادتون اومد بهمون بگید حتما 😉
۱۱ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش خوبی بود. سبکش جدا از طنز عالی که داشت، شبیه این فیلم هایی بود که کامل ریز میشن تو دیتیل یک چیز و سرانجام یه چیزی ازش در میارن
مثل فیلم های فرهادی. باز به همون نسبت اخر نمایش باز بود
در کل خیلی راضی بودم و به همه هم توصیه می کنم.
در کنار متن و داستان خوب، بازی ها واقعا درخشان بود.
به همه اینها طنز خوب رو هم اضافه کنید. دیگه نمی دونم چی باید بگم که بقیه رو ترغیب کنم.خودم نمره 4 دادم به نمایش
دست همشون درد نکنه.
عالی بود. طنز موقعیتی خیلی خوبی داشت.
واقعا 50 دقیقه لذت بردیم از بازی
دست همگی درد نکنه
نقد کاربران رو که خوندم، نمی دونستم برم یا نه.
ولی خب الان راضیم که رفتم
نمایش خوبی بود.
بازی ها واقعا عالی بود. هماهنگی صدا هم محشر بود و واقعا توجه منو جلب کرد.
4 تا پرده 20 دقیقه ای بود که دو به دو به هم تقریبا ربط داشتند.
پرده یا به قول خودشون موومان
موومان اول و سوم واقعا عالی بود. و من خیلی حظ کردم. این جناب شهروز دیوانه می کنه آدم رو. فوق العاده ست. فوق العاده(راستش چون اسم ایشون بود من ترغیب شدم بیشتر که برم)
دست همه عوامل درد نکنه.
اینم بگم، ژانرش با لانچر 5، زمین تا اسمون متفاوته. و البته لانچر 5 یه چیز دیگه بود. ولی این نمایش هم واقعا خوب بود.
اول به صورت مختصر بگم برا کسی که حوصله خوندن نداره.در یک کلام به نظرم نمایش تباه بود. پوچ. ادا. افتضاح.
و اما به صورت مفصل:
نویسنده/کارگردان تمام سعی ش رو کرده که چندین داستان در دل این نمایش قرار بده ولی به نظر من به بی حوصله ترین روش ممکن این کار رو انجام داده. بازیگران که حدود 30 نفر شاید باشند(که بیش از 20 نفرشون سیاهی لشکر حساب میشن چون نه نقش خاص دارن و نه دیالوگ به اون معنا)
از تهی بودن نمایش همین بس که خود کارگردان هم دلش می خواست یه جوری زمان رو پر کنه. تا جایی که یک قسمت از نمایش، اهنگ یکی از فیلم های چاپلین رو گذاشته بودن و دو نفر از بازیگران روش پرفورمنس اجرا کردن. شایدحدود 4 دقیقه از تئاتر. اهنگ کامل!!! همینقدر پوچ. یعنی یه هویت از خودش نداشت این تئاتر. اویزون یک اهنگ معروف شده بود که میشد با حرکات بازیگران، لحظات جالبی رو درست کنه. کلا هیچ اثری از موسیقی تو نمایش نبود به جز موسیقی فیلم های دیگه. حتی دو تا پرده از نمایش یکی از بازیگرها باید ویلون می نواخت ولی از بس بی سلیقگی و شاید بی خیالی تو این مورد اتفاق افتاده بود که واقعا برخورنده بود. بازیگری که کل نقشش تو فیلم زدن ویلون اون هم دو سه تا نت بود، هیچ چیز از ویولون نمی دونست. درست مثل کسی که تا به حال دست به ویولون نزده باشه و ارشه رو روش بکشه(بعید می دونم از عمد بوده باشه چون هماهنگ این کار رو می کرد و صد البته اعصاب خردکن. یعنی تنها چیزی که به ذهن من اومد این بود که جناب کارگردان یه 5 جین بازیگر تو دستش داره و لازم ندونسته به خاطر 30 ثانیه از نمایش دنبال کسی بگرده که حداقل دو جلسه ویلون رفته باشه(بلد بودن ... دیدن ادامه ›› به کنار))
متن به شدت سر در گم بود. شاید فقط خود نویسنده/کارگردان بتونه بگه چی می خواست بیان کنه.
قاعدتا تمرینات زیادی کرده بودن گروه نمایش، چون هماهنگی این تعداد ادم کار سختیه ولی به نظرم بیهوده بوده. هماهنگ بودند تو کاری که داستانش درنیومده
در نهایت من نتونستم خودم رو قانع کنم به این جمله که این نمایش سلیقه من نبود. من به نظرم واقعا تاسف برانگیز بود. و صد البته هنوز معمای ذهن من برای این نمایش های پر بازیگر سرجاش باقی می مونه که چرا این نمره بالا رو دارن!!! و البته در مورد این نمایش چرااااااا اینهمه استقبال؟ واقعا استقبال از چی؟ چی بود این نمایش؟
جانا سخن از زبان ما می گویی🤦🏽‍♂️
۰۱ آذر ۱۴۰۲
امیرمسعود فدائی
پاراگراف آخر نوشتهٔ اصلیشون رو یک مطالعه‌ای بفرمائید، عرض بنده اونجاست.
به نظر من با توجه به اینکه اصل نظر برای ایشون هست و بعد ریپلای خورده، همچنان ایشون مختارن نظرشون رو بگن.
۲۸ آذر ۱۴۰۲
امیرمسعود فدائی
پاراگراف آخر نوشتهٔ اصلیشون رو یک مطالعه‌ای بفرمائید، عرض بنده اونجاست.
اره درست میگید شما در مورد پاراگراف آخر نوشته اصلی. منتها قبول کنید فیک اکانتها خیلی دارن تو تیوال جولان میدن. قضیه وقتی بغرنج میشه که خیلی ها (مثل خود من) روی نمرات تئاترها و نظرات انتخاب می کنند تئاترشون رو.
اینکه نظر بقیه با من فرق داشته باشه، هیچ اشکالی نداره. منتها این وسط (حالا نه تئاتر مذبور) خیلی از نمایش ها هست که نمره بالایی میگیره و مشخصا افرادی که نمره و یا نظر دادن، رسما زیر یک ماه بوده عضویتشون. یعنی من یکی حداقل شک می کنم زمانی که میبینم یه تئاتر:
- اولا نمره خیلی خوبی گرفته
- ثانیا اغلب افرادی که نمره دادن و نظرات آنچنانی به به و چه چه می نویسن سن تیوالیشون در حد یکی دو هفته ست
- ثالثا تئاتر مذکور خیلی ... دیدن ادامه ›› بازیگر (و شاید سیاهی لشکر) داشته.سیاهی لشکر منظورم افرادی که نقش چندانی ندارن و بیشتر فضا رو پر کردن تا دیالوگی داشته باشن
- و رابعا اون تئاتر واقعا نه تنها چیز جالبی نبوده، بلکه خیلی هم ضعیف بوده

وقتی همچین اتفاقی به کرات توی تیوال تکرار میشه، من ناگزیرم از نوشتن جمله اخر.
۲۹ آذر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
رضا یزدانی (reza_y58)
درباره کنسرت-نمایش کلنل i
نمایش خوبی بود. من راستش تا دیدم جناب سیامک صفری اسمشون تو بازیگرها هست، تئاتر رو گرفتم. البته بازی زیادی از ایشون گرفته نشده بود و بیشتر نمایش رو دوش اقای سیاحی و صدای اقای معتمدی بود. البته که هر دو عالی بود و لذت بردم.
داستان جدا از اینکه واقعی بود و من تا حالا نمی دونستمش، خیلی خوب بیان شد.
بازیها خوب بود. موسیقی فوق العاده، طراحی صحنه و لباس هم به نظرم عالی بود.
لذت بردم. دستتون درد نکنه
نمایشنامه خیلی خوب نوشته شده بود و خیلی خوب با داستان عطار تمومش کرد
به نظر خیلی رو متن کار شده بود تا اینجوری دربیاد.
موسیقی عالی با متن و داستان پیش رفت.
بازی ها هم عالی بود و حظ کردم. هم جناب چنگیزیان و هم جناب یونس زاده
جدا از همه اینها، خلاقیت های جالبی هم تو نمایش بکار گرفته شده بود که واقعا برام جالب بود
پیشنهاد می کنم حتما ببینیدش و اگه شک کردید به اینهمه تعریف من، یه سر بزنید رو تیوال من و بقیه نظراتم رو رو بقیه تئاتر ها ببینید :))
امیرمسعود فدائی، سید حسام حجازیان و سپهر این را خواندند
سارا حدادی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
به نظرم جدا از اینکه بازیها بسیار عادی بود و از مولفه های یه تئاتر خوب هیچ نشونی نداشت(نه طراحی دکور، لباس، موسیقی) فیلمنامه بی نهایت سطحی و صد البته ضعیف بود.
نمایش به شدت سیاست زده بود و به نظرم نویسنده/ کارگردان می خواست شرایط اجتماعی الان رو با وضعیت افرادی که تو مترو گیر افتادن مقایسه کنه. شباهت ها به شدت ضعیف بود. دقیق تر بخوام بگم، هیچگونه خلاقیتی در بکار بردن شباهت ها بکار برده نشده بود.
واضح تر بخوام بگم، به نظرم نویسنده/کارگردان قصد موج سواری از شرایط سیسی/ اجتماعی مملکت رو داشت. البته شدنی هست اینکار، ولی باید یه سری حداقلی رو رعایت کرد.
دلیل نمره بالا ای که نمایش گرفته رو هم متوجه نمی شم. ایشالا که ربطی به تعداد بالای بازیگرها و بالطبع تعداد بالای دوستان و اشنایان اونها نداشته باشه.
قبل تر هم گفتم. به نظرم تیوال باید به این مورد رسیدگی بیشتری داشته باشه. نمرات تئاتر ها اصلا نشون دهنده کار خوب و قوی و یا بد و ضعیف نیست. صرفا نشونه هواداریه.
< نظر مورد پاسخ، در دسترس نیست >
نه من به کسی توهین نمی کنم
تیوال یه امکان داده که من نظرم رو بنویسم در مورد نمایش
من هم همینکار رو می کنم. شما هم نباید عصبانی بشی از نقد و انقدر سرآسیمه بخوای جواب بدی
نمایش واقعا ضعیف بود و جدا از اینکه نمایشنامه چیزی جز بیان حرفهای تکراری نداشت، پایان اونهم اصلا چیز خاصی نبود. در مورد اینکه نمره بالا هم داشت، این رسم بدی داره میشه که هر کی شما یا بازیگر شماست رو دوست داره( و حق هم داره) بخواد نمایش رو هم به این خاطر نمره بده. گفتم که؛ این نمرات بیشتر نمره هواداریه تا نمره به نمایش
حرف بدی هم نزدم که میگید انقدر راحت کلمات در دهانتان فلان و ...
نقد کردم. همین
۰۴ خرداد ۱۴۰۲
سیا وش
سلام اقای یزدانی گرامی من صرفا بعد از اینکه نظر شمارو خوندم تصمیم گرفتم اینجا اکانت بسازم و پاسخ بدم چون احساس کردم کمی دور از حق و با غرض ورزی ننظر دادید البته اینکه هرکسی جایز به نظر دادنه ...
سلام
خیلی خوبه که کامنت من این اثر رو داشت که شما تو تیوال اکانت بسازی و نظر بدی. واقعا خوبه.
من راستش نمی گم سره رو از ناسره تشخیص میدم یانه، منتها هر نمایش یه چهارچوبی داره که خارج از اون باشه، فایده نداره. بهش میگن ضعیف. میگن نپخته.
این نمایش ناریا به نظر من اصلا در قامت یک داستان و اجرای عادی ... دیدن ادامه ›› هم نیست.
اینکه مشکل تو جامعه بیان بشه، شاید یکی از اصلی ترین اهداف هنر و نمایش و ... باشه. ولی گاهی بیان بد یک مساله، نه تنها نتونه مشکل رو بیان کنه، بلکه باعث لوث شدن مطلب هم بشه.
( از اینجا ممکنه اسپویل شه برای کسی که تئاتر رو ندیده و بهتره ادامه ش رو نخونه)
شباهت مشکلات تو جامعه ما و ترنی که از کار افتاده بر اثر تصادف و آدم های داخل اون روشهای غیر منطقی برای حل مساله میدن، و اصلا یک روش عقلانی مطرح نمیشه برای مشکل و در آخر هر، مشکل و مردم و همه چیز تو نقطه پایانی بی مفهوم و بی هویت رها می شن، هیچ نشونی از کمک هنر و تئاتر برای حل مساله جامعه نیست. این در درجه اول
نکته بعدی در مورد خود تئاتر:
دکور ضعیف
بازی ها ضعیف و بیش از حد سطحی
موسیقی تعطیل
خلاقیت تقریبا صفر!
به نظر شما این اثر اصلا تو ذهن کسی میمونه؟

و اما در مورد استقبال:
50 تا کامنت تعریف؛ اونم در همین حد که خیلی عالی بود!!! بدون کوچکترین برداشتی، اصلا نشونه خوبی نیست. سالن تئاتر خودش نشون دهنده تاثیر تئاتره.بدون تعارف تعداد بازیگران از تعداد بیننده ها زمانی که من تئاتر رو دیدم، بیشتر بود! استقبال؟
دلخوش به این نمره و این کامنت ها بودن برای کارگردان و بازیگر های تئاتر سمه.
بازم میگم، این نمرات نشونه هواداریه تا نشونه نقد و بررسی تئاتر
۰۹ خرداد ۱۴۰۲
شباهت مشکلات تو جامعه ما و ترنی که از کار افتاده بر اثر تصادف و آدم های داخل اون روشهای غیر منطقی برای حل مساله میدن، و اصلا یک روش عقلانی مطرح نمیشه برای مشکل و در آخر هر، مشکل و مردم و همه چیز تو نقطه پایانی بی مفهوم و بی هویت رها می شن، هیچ نشونی از کمک هنر و تئاتر برای حل مساله جامعه نیست. فکر نکنم خودتون پاسخ خودتون رو دادید و این دقیقا نشون تاثیر همین تاتر بود پیشنهاد هایی که کمک به حل مسائله نمیکنه قطعا ترن از کار افتاده رو حرکت نمیده. البته من زمانی که رفتم سالن پر بود
همه نقاد نیستن و با کامنت عالی بود رضایتشون رو بیان کردن تک بازی ها رو به تنهایی قضاوت نمیشه کرد معدل ناریا خوب بود
راستی رضا جان یه پیشنهاد دارم تاتر بعدیو باهم بریم....
۱۱ خرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
تئاتر رو دیدم
بعد مدتها یه کار خوب دیدم
ارزش دیدن داره
موسیقی فوق العاده
جناب شهروز دل افکار مثل همیشه عالی
دست جناب پشت کوهی درد نکنه. خوب ایرانیزه کرده بودن مکبث رو.
لذت بردیم. ممنون از همگی دست اندرکاران
سپهر، فهیمه موسوی نیارکی و احسان مشعل چی این را خواندند
شبیر پرستار و محمد لهاک این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
تئاتر یه مونولوگ بسیار خسته کننده بود به نظرم
با تعداد بازیگران زیادی که هر کدوم شاید فقط در 5 دقیقه ابتدایی دیالوگ نامفهومی داشتند.
هیچگونه داستانی در تئاتر وجود نداره
ولی تمامی اینها می تونه شاید برای کسی جالب باشه
ولی برای هم افتضاح بود و حروم کردن وقت.
اینجا قصد نداشتم چیزی بنویسم در مورد تئاتر ولی باید جلو این جریان تازه به وجود اومده تو تیوال رو گرفت
اینکه این تئاتر این نمره بالا رو بگیره
اینکه اینهمه نقد خوب برای این تئاتر نوشته شده باشه
و اینکه کسی که مثل من انتخاب کردن تئاتر رو معطوف به خوندن نظرات کاربران و نمره نمایش ... دیدن ادامه ›› میکنه
برای تیوال خیلی بده.
اقای تیوال کوچکترین نظارتی به این مورد نداری؟
من کافیه یه گروه تئاتر 15 نفری داشته باشم، و هر یک از اعضا به 3 نفر بگن که برای تئاتر ما نظر بنویس( و البته مشخصه که نزدیکان چی مینویسند)
میشه 45 تا نظر از این مدل که میبینید.
حیفه واقعا. اینجوری اعتماد ماها به تیوال از بین میره
با مطالعه نوشتار شما لازم دونستم چند کلامی به جهت دفاع از حق بیان مخاطبان اجرای قلندرو را به نگارش درآورم.
در یک فضای آزاد هر شخصی آزاد است تا نظر خود هرچند به تلخ ترین و تندترین حالت ممکن بیان کند و ما همگی در گروه مربع آماده پذیرش و دریافت نظرات مخاطبان خود هستیم شما نظر خود را بیان کردید اما توهین به مخاطبانی که نظر متفاوتی با شما داشتند و استفاده نابجا و توهین آمیز از الفاظ دوست و آشنا خواندن هر کسی که از این اجرا لذت برده رگه در دیکتاتوری درونی دارد و زیبا نیست.
اینکه ما خود را محق بدانیم که نظر خود را بیان کنیم و در عین حال هر دهانی را که مخالف اندیشه ما باز شود محکوم به بستن کرده و قدرت خفه کردن هر صدای مخالف برداشت و نظر شخصیمان را در خود باور داشته باشیم مصداق بارز دیکتاتوریست. ... دیدن ادامه ››
در اثبات صداقت نظرلت مخاطبان همین بس که تیوال آپشن خریدار را قرار داده که اینگونه شبهات به وجود نیاید کسی که بلیت این اجرا را نخریده باشد «مهمان یا اساسأ ندیده باشد» گزینه خریدار برای وی فعال نخواهد بود.
پس هر آن دسته از افرادی که شما آنهارا آشنا خطاب کردید خریداران گرامی بلیت نمایش قلندرو بودند
لازم به ذکر است که گروه تولید تیاتر مربع هیچگونه دعوت و تبلیغی مبنی بر جذب مخاطب برای تیاتر قلندرو(با توجه به فضی موجود در جامعه) انجام نداده است.
به عدد انسانهای روی زمین پرسپکتیو و برداشت های منحصر به فرد نسبت به یک موضوع و مقوله واحد وجود دارد.
۲۸ دی ۱۴۰۱
محمد (کوروش) علیزاده
با مطالعه نوشتار شما لازم دونستم چند کلامی به جهت دفاع از حق بیان مخاطبان اجرای قلندرو را به نگارش درآورم. در یک فضای آزاد هر شخصی آزاد است تا نظر خود هرچند به تلخ ترین و تندترین حالت ممکن بیان ...
برای من جالب بود که چطور میشه اینهمه نظر موافق و ستایش برای یک تئاتر وجود داشته باشه و نظر منفی یا نقد دیده نشه!
هر کسی این همه مدح و تعریف رو از یک اثر ببینه و بعد با دیدن تئاتر چیزی از اون تعاریف توی نمایش نباشه ممکنه مثل من براش شبهه به وجود بیاد|(چه اینکه فکر می کنم خیلی افراد دیگه ای هم باشند که هم نظر من حالا نه در مورد این تئاتر بلکه در مورد این مدح و ثنا نویسی در تیوال که جدیدا مد شده، باشند)
علی ای حال، من نگفتم که کسی تعریف نکنه یا حرفش رو نزنه. حرف من اینه که این سیستم یه جاش مشکل داره. این سیستم یعنی سیستمی که تیوال گذاشته برای نقد ها و نمره دهی ... دیدن ادامه ›› تئاترها
یه جای کار می لنگه و تیوال باید فکری به حالش بکنه
نمی دونم شاید گذاشتن رنکی که اهالی خود تئاتر به نمایش بدن در کنار نمرات و نقد تماشاگران شاید راهکار باشه. در هر صورت سیستم فعلی کمیت قضیه ش می لنگه. بد هم می لنگه
یه قسمت ش هم شاید مربوط باشه به اینکه این نقد من هیچ جا دیده نمیشه.و این زشته. این میشه همون دیکتاتوری که شما گفتید. حذف نظر مخالف
۱۳ اسفند ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام
اول یه چیز بگم، بخدا من نه فامیل کارگردان و بازیگرانم نه آشناشون
اینو گفتم چون همیشه تو خوندن کامنت ها، این احتمال به ذهن ادم میاد
دیدن این تئاتر برای ما اتفاقی شد، دلیلش هم منظم بودن عوامل اجرایی تئاتر بود که به خاطر 7 دقیقه تاخیر تو ترافیک تهران اونم ساعت 7 بعد از ظهر، ما رو به سالن راه ندادند( و البته که حق هم داشتند)
البته ما تسلیم نشدیم و تئاتر ساعت 9 همون سالن رو یه نگاهی تو تیوال بهش انداختیم. من خودم قبل تر از این خونده بودم کامنت ها رو و یه دلیل من رو منصرف کرده بود و اون هم چند کامنتی بود که نوشته بودن تئاتر گنگ بود و چیزی نفهمیدیم و باید حتما قبل دیدن نمایشنامه رو خوند!( که من قبول ندارم به هیچ وجه، چه اینکه شاید مبهم بودن خودش مراحل مختلف داره و البته بار منفی که اصلا برای این تئاتر نباید به کار برده بشه)
و اما ... دیدن ادامه ›› خود تئاتر:
حدود 80 دقیقه فکر کنم زمانش بود( که اینجا توی تیوال گفته شده 70 دقیقه) ولی چه بهتر که 80 دقیقه بود
80 دقیقه بازی فوق العاده بازیگران بدون کوچکترین اشتباهی و حرکات و اکت های عالی که من وسط تئاتر فکر می کردم چقدر باید تمرین کرده باشه گروه
داستانی که به علت فلش بک های زیاد و به موقع بسیار سخت باید باشه درآوردنش ولی از یه فیلم سینمایی فلش بک های دقیق تری داشت و همه اینها نشون میده چه تمرینات طاقت فرسایی پشت تئاتر بوده( شاید یاد فیلم ممنتم نولان افتادم با اون همه فلش بک و البته گنگی خاصی که در فیلم بود و در اخر هم ستوده شد)
به هر طریق، به شدت به کسی که داره این متن رو می خونده و حوصله ش رو سر بردم توصیه می کنم این تئاتر رو ببین و اگه من کوچکترین اغراقی کرده بودم، بیا همین جا یقه منو بگیر و بگو اشتباه کردم.
از همه عوامل تئاتر خیلی تشکر می کنم، خیلی زحمت کشیده بودند و در اخر چنان تشکری از تماشاگر کردند که فقط من حس کردم این تیم و این افراد چقدر عاشق کارشون هستند.
این شب قاعدتا از یاد من نمیره. دست همگی درد نکنه.
نکته اخر: من خیلی ادم تئاتر ببینی هستم و انقدر تئاتر بد دیدم که می دونم باید همه رو به دیدن تئاتر خوب و عالی دعوت کرد.
رفتم دیگه.
والسلام
عالی بود. بازی ها و نمایشنامه هر دو عالی. لذت بردم.
رضا عزیز
ممنون از حضورتون
و سپاس از درج نظرتون
۱۱ خرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش رو دیدم. جدا از هر گونه نقد، اعتراضی به این نمایش وارد هست و اون هم اینکه مشخصه اصلی این تئاتر هیچ جا نشان داده نشده. چه اینکه بیان آن، به نظر من باعت رکود زیادی توی فروش تئاتر میشه.
ذکر این مطلب که این تئاتر یک "مونولوگ" بسیار طولانی میباشد و با توجه به تعداد زیاد بازیگران، به هیچ وجه همچین حدسی در ذهن هیچ کس خطور نخواهد کرد و اشاره نکردن به همچین مهمی نه درتیزر و نه در تبلیغ و بروشور و حتی نه در سایت فروش نمایش، نشان دهنده بی انصافی دست اندکاران فروش این نمایش می باشد!!
به امید روزی که کنار تمام زحماتی که تمام عوامل یک تئاتر متحمل می شوند، این نوع اهمال باعث نارضایتی کسی از تئاتر نشود.
بهار برادران، مهرناز، سپهر، رضا بولو و فهیمه این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید