«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
به سیستم وارد شوید
با عرض خسته نباشید خدمت اعضای گروه.
تئاترفیزیکال جذابی بود از همه لحاظی
تمرکز بیشتر بر بازی و بدن بازیگران بود تا روایت قصه یا داستانی...
با دکوری که درعین سادگی جذاب و بینظیر.
تئاتری با مضمون اجتماعی که این روزها در اکثر زندگی ها بین زوج هااتفاق میفتد با چاشنی کمدی اجتماعی و طنز تلخ. تمپو و ریتم بالا.
با بازی های روان و یک دست.🩷
مهران رنجبر را سالیانی ست در هنر میشناسم اما قلمش هنرش و بازی و صدای گوشنوازش را از استیوجابز تا "چه"میشناسم.
جنونی و عشق و رنجی در قلم مهران هست که در هیچ شرایطی دوست ندارم اجراهایش را از دست بدهم.
اجرای نمایش چه را از دست ندهید. اوپرای بی نظیر در صحنه که به خودی خود نمایشی جداگانه بود و بازی مهدی یگانه و مهران رنجبر و متن درخشان مهران در کنار هم هنر دیدنی و جذاب را به نمایش گذاشت.
زندگی رنج است...
نمایش باشکوه بی نقص بازی های عالی.بدن بینظیر.بیان..تنوع زبان..دکور خوب..هم ذات پنداری با نمایش فارغ از زمان و مکان که به جامعه امروزی تعمیم داده میشه. اینقدر بازیها جذاب بود دوست نداشتم ترجمه روی مانیتور بخونم که بازی ها از دست ندهم.
ذهن خلاق و بی نقص کارگردان.. موسیقی زنده نور عالی
تحسین برانگیز بود بعد از مدتها تئاتر خوبی دیدم..
سلام به همه دوستان،، بی مقدمه با قدرت میتونم بگم از معدود مونولوگ ها بود که تا به حال دیدم که بیننده برای لحظه ای سرش رو از بازیگر نمیچرخونه. وبیننده تا رو تا اخر نگه میداره ،، حس اینکه ممکنه لحظه ای رو از دست بدی...این یعنی بازیگر و کارگردان و..درست کارش انجام داده وقتی کار تموم میشه دقیقه های گذشته شده رو احساس نمیکنی..
از منظرهای دیگه به کار میتونم احساس و عواطف درست و قابل لمس بازیگر فضاسازی و درک فضا برای من بیننده،، میزانسن های درست،، اکسسوارهای فکر شده و پرده پشت سر بازیگر سرتاسر نشانه رو اشاره کنم
تبریک میگم به علیرضا اخوان و من دومین بار بود اینکار دیدم و با همون طراوت قبل و حرفهای جدیدی رو درک کردم و مطمئنا چندین بار اینکار میبینم