«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
با سلام به عزیزان تیوالی
بنده دو سری بلیت سودای سیمرغ1 سانس 19:30 سینما آزادی سالن اصلی رو دارم.از دوستان کسی تمایل به خرید داشت تماس بگیره 09360701669 و یا پیامک
درود به دوستان تیوالی. عزیزان اگه یک عدد بلیت یکه و تنها واسه دو، سه و یا چهارشنبه ساعت ۶.۳۰ داره کنسلی و یا هرچیز دیگه اطلاع بده..بدرقم به دیدن این نمایش نیازمندم..کار داره به جایی میرسه که تو نیازمندیها همشهری درخواست بلیت رو ببینیم..آقا پارسای عزیز دریاب عزیزان را...
نام امیررضا کوهستانی برای یه عده یادآوره خیلی چیزایه خوبه...یکی از همین چیزا ایوانفه ایوانفی برای اجرای مجدد ولی ایتبار ایوانفی که یه خرده خسته تر و از لحاظ شخصیت پردازی درونی تر شده..همه چیز تقریبا همون قبلیه ولی انگار شرایط اجتماع ،روحیات کارگردان،تجربه بازیگر(که گویا نتیجه عکس داده)، و یا حتی انگار حال و روز چخوف عزیزمان و در آخر حس و حال بیننده ای که ما باشیم همه چیز تغییر کرده... ایوانف خسته ای چرا؟؟ با تمام تفاسیر ایوانف باز هم سر پا میماند و گلیم خود را بیرون میکشد..دیدنش لازم است. دوستان عوامل خواهشا یه توضیحی بدید که چرا با این میکروفون ها تاتر رو تا مرز نابودی میکشید؟اونم عواملی اینچنین قوی... (شب اجرایی که ما بیننده بودیم کلا صدای اقای چنگیزیان با اشکال شروع شد بعد قطع و با تن صدای باقی بازیگران تفاوت میکرد) نقاط قوت این تاتر کاملا مبرهن میشود وقتی دیدنش لازم است...
بنده 2 سری سودای سیمرغ 1 ساعت 19:30 سینما آزادی سالن اصلی دارم...از دوستان اگر کسی تمایل به خرید بلیت ها رو داشت با شماره 09360701669 تماس بگیره و یا پیامک بده. متشکر
کاری خوب و تامل برانگیز...
دوستانی که دغدغه بازیگری و بازیگر شدن دارن لابلای سگدو زدن هاشون این روزا یه سری به تیاتر باران بزنن بدک نیست...نکته های خوبی دریافت میکنن از موضوع نمایش..حتی اونم واسشون شعاری بود حداقلش اینه که یه کار تک پرسوناژ و بازی خوب میبینن که بفهمن بازی فقط چهره و نگاه های عشوه گر به دوربین نیست بازیگری یعنی این...
چه بساطی شده ..از 2 هفته مونده به اجرا کلی بحث و صحبت اونم اکثرا پیرامون قیمت.. این نظرات آیا توسط دوستان عوامل نمایش خوانده میشه؟؟؟؟
اگر پاسخ منفی ست که صحبتهای ما در حد درد دلها و تخلیه عصبیت ناشی از اتفاقات همیشگی دوستداران تاتر باقی می ماند.
و اگر پاسخ مثبت ست..تشکر خاص دارم از عزیزان که این همه اعتراض و نظرات رو مشاهده میکنند و حتی ذره ای احساس .......ندارند که توضیحی هرچند کوچک در رابطه با نحوه و چرایی این قیمت گذاری بدهند شاید مورد قبول هواداران واقع شد و این بحثها تا حدی کم شود.
نیلوفر جان بحث بر سر همین کنار اومدنه.همین جمله ما رو دائم داره عقب میندازه.نه تنها در زمینه تاتر بلکه سیاست مذهب فرهنگ اقتصاد و ...
دائم داریم با همه چیز کنار میایم.یکبار هم حاضر به جلویه چیزی ایستادن نیستیم فقط یا باهاش کنار میایم و یا نهایتا از کنارش رد میشیم به همین سادگی...
سعید گرانمایه،
میان نقد و اعتراض، بقول علماء، «عموم و خصوص من وجه» برقراره؛ بعبارت سادهتر، هر اعتراضی نقدی هم هست (البته هر نقدی اعتراض نیست). بعبارت باز هم سادهتر، نقد اقسامِ گوناگون داره که اعتراض شقّی از اونه، و نمیشه گفت که: شما نقد بکنید ولی اعتراض نکنید.
چه خوب ...این تاتر همه مولفه های تبدیل به اثری دیدنی دیگر از غنی زاده عزیز رو داره جز بهای بلیت که باز باید ما بشینیم و نظرات دوستانی که دیدن رو پیگیری کنیم.(البته این قیمت برای ارزش این اثر مبلغ ناچیزی ست با توجه به این بازاری که در تاتر راه افتاده بلیت 50 100 برای کارهایه معمولی و بعضا ضعیف)
چشم امید ما به تخفیفات، کنسلیهای دقیقه90، بلیتهای اهدایی(که این یه مورد از محالاته در این باب) و خود همایون عزیزه که همین الان زنگ بزنه و منو بصورت ویژه دعوت کنه(این آخری از همشون محتمل تره)
مرسی سحر جان. آخه میدونی چیه تو فیلم "من از سپیده صبح بیزارم" یه جاش کارگردانه میگه: برای دیدن تاتر و خوندن کتاب هر کاری جایزه! این فتوا سبب شد تا من بیراهه برم و به ایده های خیلی خیلی دور از ذهن هم فکر کنم ولی نحوه اجراش با شرایط من و محدودیتهای خانوادگیم زیاد همخونی نداشت به همین دلیل الانه تمرکزم روی راه های سهل الوصول تر هست تا کسی نتونه انگ های ناجور بزنه!!!! بنابراین اگر موردی با شرایط ذکر شده به ذهنتون رسید به من هم بگید....با سپاس سوفی
کلیت کار خوب بود و از یک تیم قوی، چه در بازی و چه در پشت صحنه همین انتظار هم میرفت.
ایراداتی بود که چون شب اول اجرا کار رو دیدم فکر کردم باید علتش همون باشه و صبر میکنیم ببینیم نظرات دوستان در اجراهای بعد چیه.
یه تشکر ویژه از بازی سعید چنگیزیان عزیز که بعد از چند وقت دیدمش رو صحنه و مثل همیشه خوب ، مسلط و البته دلپذیر بود.
چقدر خوب داستان پخش شده توی تصویر...با ریتم خوب و طنز زیرکانه...و جالب اینکه گذر زمان بروی فیلم تاثیر چندانی نداشته و بوی کهنگی نگرفته(پر واضح است که دلیلش داستان ،نوع روایتش و شیوه فیلمبرداری باید باشه) و در آخر با توجه به بعضی ایرادات که آنهم بخاطر اولین فیلم بلند سینمایی قابل چشم پوشی ست، جناب آقای مکری عزیز بازم فیلم بساز ایندفعه نه با فاصله زیاد همون دوسال یکی خوبه...دم شما گرم
درود با شما موافقم اما چند ایراد قابل توجه داشت که به نظرم در کلیت فیلم باعث میشه که نشه به این فیلم نمره ی عالی رو داد اما درست فرمودید جناب مکری درکارگردانی در مسیر مولف بودن حرکت میکنند...
یادم نمیاد آخرین بار کی تو سالن سینما بغض گلوم رو گرفته باشه...ولی الان میدونم و در حین تماشای جایی برای زندگی. این مستند خیلی تاثیرگذتره و قوی..موزیک های انتخابی با اون کادر پنجره با حال و هوای کاراکترها واقعا میگیره آدم رو...و چه انتخابه فوق العاده ای برای نام مستند شده..احسنت جناب آقای محسن خان استادعلی(و مخملباف سابق)
حیف و صد حیف که اختلاف تا این حد ؟؟؟
این فیلم باید هیچ نظری واسش ثبت نشه ولی یه فیلمی مثله رخ دیوانه و ایران برگر اون جور...
یکی از جالبترین فیلمهای سال گذشته این فیلمه آبرومند و جذاب بود که متاسفانه انگار اونجور که باید دیده نشده...احسنت بر همه چیز
با سلام.
این فیلم رو کسایی ببینن که حداقل یکی از شخصیتهای فیلم رو درک کنن حسو حال و رفتارش رو به ازای بیرونیشو یبار دیده باشن اونوقت فیلم واسشون خیلی جالب میشه و فیلم هم انصافا به دقت به این مطلب پرداخته...در ادامه این فیلم اصلا به دوستان خوشحال و شادمان توصیه نمی شود...
تماشای تحقیق، تمرین،نواختن انواع سازها، اساتید محبوب و از همه مهمتر سختی و مشقت کار موسیقی در ایران همه و همه در این مستند هست.البته نواقصی وجود داره که لذت تماشای اساتید شجریان و درویشی و همایون عزیز اون نواقص رو کاملا میپوشونه. انقدر تو صداسیما و رسانه ها ملت رو محروم کردن از تماشای ساز همش در حین تماشای فیلم حس میکنی الانه که قطع بشه کات بخوره و ... دیوونمون کردن.
در کل تماشای این مستند خوب رو به دوستان پیشنهاد میکنم مخصوصا اگه به موسیقی علاقه دارید(بیشتر سنتی) که دیگه کامل لذت خواهید برد.
فیلمی بی ادعا و دوست داشتنی که تا انتها شما را با خود همراه می سازد.
با شروع کار و نحوه فیلمبرداری شما ناخودآگاه به یاد کارهای استاد عزیز کیارستمی خواهید افتاد ولی این حس بعد از نهایتا 20 دقیقه برطرف شده و فیلم خط خود را جدا میکند و میشود فیلم فائزه عزیزخانی، که برای یک کار اولی واقعا باید تبریک گفت بهش. فیلم خوده زندگی است.همه افراد خودشان هستند. بازی مادر فیلم بشدت گیرا ، جذاب و روان است.صحنه های مواجه شدن خانواده با هدیه تهرانی بسیار زیبا از کار درآمده.ابتدای فیلم تیتراژی نمیبینید ولی مطمئن هستم همه تا انتها منتظره تیتراژ میمانند که ببینند چه کسانی پشت این کاره جذاب هستند بله مشاور کارگردان: عباس کیارستمی تدوین: استاد خرقه پوش صدا :پرویز آبنار و تهیه :نگار اسکندرفر
باید یه تشکر ویژه از کیارستمی بزرگ کرد که اگر خودش بنا به دلایل مشخص فیلمی در ایران نمیسازد حداقل شاگرداش رو هدایت و حمایت میکنه که یه همچین فیلمایی بسازن.
شیوه روایت داستان ،کارگردانی بسیار خوب ،تصاویر و قاب های مسحور کننده از زندگی اسب ها (صحنه های نمایش کورس ، تمرین اسب ها و حتی شنا کردنشون در آب) ،قصه جذاب و همراهی تماشاچی تا انتهای داستان با فیلم ،زمان بندی مناسب( نه کوتاه و الکن و نه کشدار و خسته کننده) .همه و همه باعث میشه که آتلان فراتر از یک مستند باشه. به دوستانی که دلزده از فیلمهای سینمایی بلند سینمای ایران شده اند پیشنهاد میکنم حتما ببینید
حالا که چندین روز میگذره از اتمام جشنواره..واقعا این سوال داره منو دیوونه میکنه که آخه چرا و به چه دلایله فنی این فیلم باید انقدر مورد توجه قرار بگیره...آیا نمیشد این فیلم رو در شبکه فخیم 5سیما در یکی از داستانهای سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد جای داد .از دوستان علاقه مند به فیلم تقاضا دارم به دور از ذوق زدگی به اصطلاح غافلگیری که فیلنامه واسشون داشت دلایلشون رو بگن تا بنده بی سواد بدونم که چرا و چگونه... ؟؟؟؟؟؟
(البته به غیر از 20دقیقه ابتدایی فیلم که ریتم و روند خوبی داره)
شبیه این فیلمنامه قبلا در گناهکاران دیده بودیم اما این فیلم با لحن متفاوت تری نسبت به اون کار داشت و کمی مایه های طنز کمک زیادی به فیلم کرد
پیچیدگی داستان یکی از عوامل جذب مخاطب بود
چه میکنه این پوریا رحیمی سام...
خسته نباشید به همه گروه.. با تشکر ویژه از پوریا رحیمی بابت بازی فوق العادش در این نمایش و فیلم زیبای احتمال باران اسیدی