«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
به سیستم وارد شوید
نمایش لاموزیکای سوم را دیدم. متن اصلی را نخوانده بودم و اگر خواندم نیز یادم نمیاید. یک تّاتر مینیمالیستی دیدم. تا بحال چند کار از آقای تهرانی دیده ام و شاهکارش نمایش مخزن بود. اکثر نمایشنامه های ایشان را نیز خوانده ام و با رویکرد ایشان به زمان آشنا هستم. زمان در کارهای آقای تهرانی طور دیگری بر صحنه میاید. با قابلیتی سیال و گسترده طوری که از مرکز به اطراف گشوده میشود و معمولا هرچه داستان پیش می رود زمان دایره بزرگتری از خود نشان میدهد. توصیفش سخت است. طوری که انگار وارد مرداب زمان میشوی و در همان حال گسترده حال به گذشته و گذشته به حال پیوند میخورد و در زمانی تبدیل به همزمانی میشود. اما در اینجا در نمایش لاموزیکای سوم معمولی ترین اجرای جلال تهرانی را دیدم. زمان اجرا با زمان سپری شده برایم تفاوتی نمیکرد. نمیدانم شاید روز خوب اجرای بچه ها نبود. بازی تارا یونس تبار را دوست داشتم. کار منظم دقیق شسته رفته استیلیزه بود و همه چیز هماهنگ و در خدمت یک کل واحد بود. اما این کمترین چیزی بود که از جلال تهرانی انتظار داشتم و همیشه منتظر یک کار شاهکار دیگرم. اما کارگردانی مثل آقای تهرانی نیز حق دارد تجربه کند و این را به فال نیک میگیرم.
سلام دوستان.من میثم هستم.نمایش مخونم تو مقطع ارشد. ای حاجی ک اسم وفامیلش عین منه نمیدونم از کجا اومده.
با سلام
من فکر میکنم جای تئاتر محیطی به شدت در تئاتر ایران خالیه.همینطور تئاتر خیابانی.
نمایش معمولی بود.
بازی فرزین صابونی واقعا خوب بود.
شهرام حقیقت دوست همچنان مشکل صدا رو داره.
سلام
دوستان عزیز ی سوال داشتم ؟
چرا بعضی از تئاتری ها ماهها سالن تئاتر در اختیارشونه و بعضی دگه.... سیاسی نیست. خدایش سوالمه.
میخوام بدونم اساتید که باید از همه منصف تر باشن.ها؟
چاکریم.