در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال سحر تاجیک | دیوار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:04:54
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
یه نمایش صامت، متفاوت و خوش ساخت، جذاب و درست و حسابی، شیرین و لذتبخش که می تونستم ساعت ها بشینم و تماشاشون کنم و حظ کنم.
بازیها، کارگردانی، موسیقی، نورپردازی، لباس ها، گریم و... عالی بود و همه چیز دقیقاً سر جای خودش...
کاش این شرایط پیش نمی اومد و می تونستم دوباره و دوباره برم ببینمش :(
صبا نجاتی (sabanejati)
ممنونم ازتون ما هم امیدواریم شرایط بهتر بشه. سلامت باشین ❤️
۱۴ اسفند ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
یه نمایش با بازیهای خوب، نور مناسب، گریم و طراحی صحنه درخور، بسط موضوع در بستری مملو از نمادها و نشانه های به جا و...
این کار جزو معدود نمایشهایی هست که مخاطبان صاحب نظر آن، حق مطلب را در تحلیل و نقد و بررسی همه جانبه و بی طرفانه آن ادا کردند و حرفی باقی نگذاشتند و لذت تماشای آن با خواندن تک تک نظرات دوچندان شد.
احتمالا استقبال کم از آن به خاطر ساعت نمایش است و خود من مجبور شدم یک ساعت زودتر از محل کارم خارج بشم ولی به نظر من برای کسانی که هنوز ندیدنش حیفه از دستش بدن و بدون شک این نمایش ارزش وقت و انرژی صرف شده را دارد.
امیر مسعود این را خواند
امیرمسعود فدائی، حمیدرضا مرادی و محمد لهاک این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سحر تاجیک (stajik)
درباره نمایش است i
با توجه به خوندن نظرات کاملا مثبت (و از نظر شخص من اغراق شده: مثل توصیف یه بوم نقاشی به رنگ سفید با تمام اصطلاحات رایج در نقاشی) دوستان تیوالی، من به سختی با این نمایش ارتباط برقرار کردم.
به نظرم این نمایش برای تاثیر و ماندگاری پیام احتمالیش ناکام موند. بعد از خارج شدن از سالن تئاتر نه بازی فوق العاده ای نه حتی محتوای خاصی (ولو در حد یه دیالوگ) ذهن من رو برای پنج دقیقه هم به خودش مشغول نکرد و هیچ چیزی به من اضافه نشده بود (و فقط وقت و هزینه رو از دست داده بودم).
یه آشفتگی جریان داشت که برای من خوشایند نبود. انگار بازیگران طی یک ساعت موظف بودن یکی یکی آیتم های یک چک لیست فرضی را تیک بزنند. وارد شدن، صرفاً گفتن چند خط دیالوگ، خارج شدن به سرعت و در همان حال و هوا وارد شدن و....
با اینکه وسط ردیف دوم باکس وسط نشسته بودم تقریبا صورت بازیگران را ندیدم و به تبع آن حسی که می بایست از بازی های احتمالی با چهره های شان می گرفتم هم در کار نبود.
تا الان فکر میکردم بهترین زوج هنری ایمان صیاد برهانی، میرسعید مولویان بود و بزرگترین هنر محمد برهمنی کارگردانی تئاترهای خفنه ولی با دیدن این نمایش معادله ها یه کم به هم خورد. :)
فقط کاش اگه قراره تمدید بشه تو یه سالن مناسب تر باشه چون من با اینکه اواسط ردیف 4 نشسته بودم خیلی جاهارو با جلو امدن و زحمت تونستم ببینم.
دو عدد بلیط نمایش تن شوری روز دوشنبه ۸ بهمن ماه سانس ۱۸:۰۰ باکس وسط ردیف سوم صندلی های وسط به فروش میرسد. لطفا در صورت تمایل با شماره ۰۹۳۵۴۵۶۶۱۵۵ تماس حاصل فرمائید.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دو عدد بلیط نمایش تن شوری روز دوشنبه ۸ بهمن ماه سانس ۱۸:۰۰ باکس وسط ردیف سوم صندلی های وسط به فروش میرسد. لطفا در صورت تمایل با شماره ۰۹۳۵۴۵۶۶۱۵۵ تماس حاصل فرمائید.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایشی متفاوت با ایده ای خلاقانه و بازی های خوب و موضوعی ساده با جذابیت پایین.
پ.ن.1. این روزا تماشای تاتر بدون اتفاقای عجیب و غریب تقریبا داره میشه یه خواسته دست نیافتنی. دو سه تا خانم با کفش پاشنه بلند به فاصله پنج دقیقه از ردیف های بالایی خیلی شیک یکی یکی اومدند پایین و در سالن رو باز کردن و خارج شدند و ما تونستیم از فضای بیرون سالن لذت ببریم و یه هوایی بخوریم. چند تا ردیف بالای ما دعوا شد و صدای خانمی میومد که میگفت لطفا حرف زشت نزنید. و امان از این خنده های مهیبی که مال تاترای کمدی مثل بهزاد محمدیه و نمیدونم تو این سالنها چیکار میکنه!!!!
بعضی از این عزیزان که اشاره کردید بستگان و مهمانهای گروههای نمایشی هستند که با بلیط مهمان وارد سالنهای نمایش میشوند
۲۴ آذر ۱۳۹۷
اتفاقا قبلا اینو تو نمایش صد در صد دیده بودم که آقای پسیانی و خانم خیراندیش که دقیقا جلوی ما نشسته بودند تو صحنه هایی که اصلا خنده دار نبود بلند بلند و ممتد میخندیدند و همه رو عصبی کرده بودند. احتمالا این یه روش نشان دادن حمایت از هنرمندای دیگه است. ولی بعید میدونم دلیل خنده های دیشب این بوده باشه چون واقعا غیر نرمال و عجیب غریب بود و از جایگاه مهمانان ویژه نبود.
۲۴ آذر ۱۳۹۷
تماشاچى عزیز!
نمایش "بالاخره این زندگى مال کیه؟" جدیدترین اثر از بازیگر این نمایش است.
همراهى شما باعث خرسندى ما خواهد بود
تهیه بلیت از لینک زیر
https://www.tiwall.com/p/belakhareinzendegimalekiye5
۲۶ خرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش محترم، بی آلایش، گرم و شیرینی بود که محتوای تلخی رو تو خودش داشت. بازی ها خوب بودند خصوصا سرکار خانم صامتی که با اینکه حضورشون دائم نبود ولی همون چند دقیقه محدود هم تماشای بازیشون لذت فراوونی رو برامون داشت، با توجه به علاقه شخصیم به بازی خانم رحمانی این بار هم مثل همیشه به دلم نشست و خانم تبریزی که واقعا چقدر عالی از پس نقششون براومده بودند. طراحی صحنه هم نسبتا خوب بود.
برخلاف چیزی که از قبل تصور میکردم این نمایش در ستایش یا نکوهش رفتارهای مرد یا زن در جامعه و رابطه نبود و نوک پیکان انتقادها رو به سمت هر دو طرف یک رابطه گرفته بود، البته یه جاهایی توهین مستقیم به آقایون توی دیالوگ ها دیده می شد که به نظر من شایسته نبود خصوصا برای مایی که همراه همسرمون برای دیدن نمایش اومده بودیم و این کار اونها رو هر چه بیشتر نسبت به فمنیسم ایرانیزه شده که بهش بدبین هستند بدبین تر می کنه. البته که موضوع این نمایش یکی از مهمترین معضلات روابط در دنیای امروز ماست ولی به شخصه ترجیح میدم موضوع نمایشی که میبینم نباشد.
پ.ن.1. با وجود فضای بسیار نامناسب انتظار، همچنان مثل همیشه نمایش با تاخیر زیاد شروع شد و یه بار دیگه ثابت شد احترام به مخاطب پایین ترین اولویت رو داره.
پ.ن.2. تا الان فکر میکردم برای مخاطبان تاتر محدودیت سنی وجود داره ولی وقتی دیدم یه دختر بچه 7-8 ساله پشت سر ما نشسته فهمیدم گویا اشتباه کردم.
*** پ.ن.3. صرفنظر از اجازه داشتن یا نداشتن ورود کودکان به سالن باید بگم من با اینکه نه تجربه تربیت کودک دارم و نه تخصصی تو این زمینه دارم ولی بعید میدونم این نمایش با این محتوا و دیالوگ ها منبع آموزشی مناسبی باشه که مادر محترم در طول نمایش داشتن توضیحات تکمیلی نمایش رو به دختر 7-8 سالشون میدادند که کامل مسائل براشون جا بیفته. به نظرم بهتر بود مسائل زیربنایی تر رو از قبل با ایشون کار میکردند اینکه به حقوق دیگران احترام بزارن، کل طول نمایش حرف نزنن، کل طول نمایش در حال خوردن چیزی نباشند و حداقل اگر امکان رعایت هیچ کدوم از این موارد نیست با دهان بسته چیزی که می خورن رو بجون. و جالب تر اینکه با وجود چند بار تذکر کل تماشاگران ردیف جلوشون به روی خودشون هم نیاوردن و پکیج آموزشی کاملی رو داشتند.
۲۴ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دوستان میشه لطفا تاترهایی که دیدین و خوب بوده رو معرفی کنید. من در حال حاضر فرصتم محدوده و هفته ای فقط یک تاتر میتونم ببینم ترجیح میدم بهترین ها باشن. سیزیف، زندگی در تاتر، نامبرده و مثل شلوار جین آبی آخرین نمایشهایی بود که دیدم. ممنون میشم ازتون
خرده نان کورش سلیمانی که بلیط فروشی از 12 ظهر امروز آغاز میشه
خانه برناد آلبا دکتر رفیعی
داری داری داری داری یا نداری سوسن پرور اگر چنین سبک و کمدی اذیتتون نمیکنه .انتخابش بستگی به سلیقتون داره
۱۰ آذر ۱۳۹۷
منم رفتم. محبوبه ها که خیلی دوست داشتم و اکثر نظرات هم راجع بهش مثبت بود ، من پیشنهادم محبوبه هاست :)
۱۰ آذر ۱۳۹۷
ممنونم از نظراتتون گذاشتمشون تو لیست :)
۱۱ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
چه حال خوبی داشت دیدین این نمایش... و هنوز باقیه... دلم میخواست ساعت ها بشینم و به دیالوگ های خانم مولایی گوش بدم و نگاشون کنم... آشفتگی و استیصال رو چه قشنگ به من تماشاگر منتقل کردند... بازیشون واقعا قابل احترام و تحسین برانگیز بود... با توجه به انرژی لازم برای این کار تمدید نشدنش کاملا منطقیه پس منتظر می مونم تا سال آینده و از دوباره دیدن "زندگی در تئاتر" لذت می برم... مرسی از تک تک کسایی که باعث زائیده شدن این نمایش شدند...
خوشحالم که امشب ۴۵ دقیقه به تماشای این مونولوگ عالی نشستم و خوشحالتر از اینکه هنوز اجرا داره و تونستم بلیط های یکبار دیگه دیدنشم بگیرم. کاش ۴۵ دقیقه میشد چند ساعت شاید سیر میشدم از تماشا. حیف اون صندلی های خالی. حیف که تماشاگرا وقت تماشا قهقهه میزدن و نمیفهمیدم چه برداشتی از موضوع داشتن که به این کار وامیداشتشون. حیف که آدمی اومده بود برای تماشا که تو تاریکی مطلق شروع نمایش چراغ گوشیشو انداخت تو صورت بازیگر و تمرکزش رو به هم زد و صدای اعتراضشو بلند کرد. کاش این چند اجرای باقیمونده رو از دست ندین.
صندلی خالی گاهی بهتر از بعضی تماشاگراست. روزی که من رفتم هم یکی وسط اجرا دست زد از شعف زیاد. من اونجا داشتم گریه میکردم. نه اینکه آلزایمر دارم، آلزایمری همه چیزو چند بار تکرار میکنن....
۰۵ آبان ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
لطفاً تخفیف وفاداری بزارید برای کسایی که زندگی در تئاتر رو دیدن
کاش دفعه پیش ندیده بودمش و دوباره میرفتم بازی لیندا کیانی عزیزم رو میدیدم...
حیف که ارزش دوباره دیدن رو نداره
عاطفه گندم آبادی، محمد لهاک، اشکان حامد غلامشاهی و حسین این را خواندند
جهان و میترا این را دوست دارند
سخن از زبان ما میگویی :)
۰۳ مرداد ۱۳۹۷
الان تعریفه یا ....
۰۳ مرداد ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ما اجرای قبلی این نمایش رو دیدیم و از اینکه دوباره اجرا میره خیلی خوشحالیم و حتما حتما هم دوباره می بینیمش. خیلی خیلی ارزش به تماشا نشستن داره. به شدت توصیه می شود!!! ممنون به خاطر تخفیف وفاداری...
بازی آقای جمالی و خانم کاتوزی همونطور که انتظار داشتم واقعا خوب و رضایتبخش بود.
من اجرای دیشبشون رو دیدم و با لحاظ تاخیر یه ربعه، نمایش راس ساعت 8 تموم شد و در واقع 45 دقیقه بود حداکثر، که با توجه به فضا و بازیها ترجیح میدادم طولانی تر یا حداقل همون یک ساعتی که اعلام کردند می بود.
ما بلیط ردیف سوم صندلیهای وسط رو داشتیم که به خاطر جای دوربین و عکاس مجبورمون کردن کنار بشینیم و خانم کاتوزی رو به سختی می تونستیم ببینیم. تحمیل کردن این شرایط به تماشاگر واقعا حرفه ای نیست و خیلی راحت میتونستن اون چند تا صندلی رو از قبل نفروشن که موجب نارضایتی دیگران نشه.
احتمالا بعد از پذیرفتن تاخیرای طولانی اجراها و شرایط نامساعد سالنها و... عوض کردن شماره صندلی ها هم یکی دیگه از مشکلاتیه که باز هم فقط میتونیم باهاش کنار بیایم.
مریم زارعی، Captain و سیاوش پاکراه این را خواندند
امیرمسعود فدائی، رضا بولو، ...Amir... و مینا این را دوست دارند
سلام
متاسف شدم از خوندن مشکلات این اجرا.
امیدوارم احترام به همدیگه و حقوقمون رو، در هیچ جایگاهی، فراموش نکنیم.
به خصوص مسئولین!
۲۱ دی ۱۳۹۶
گویا منظور از دوربینی که وسط صندلیها مستقرشده بود، دوربین فیلم برداری باشد. فیلم برداری از اجرا برای فروش آن و منافع اقتصادی تهیه کننده و کارگردان است که باید برای آن اجرای جداگانه ای داشته باشند. نمی پرسم «چرامجبورتان کردندکناربنشینید واین شرایط را به شما تحمیل کردند» پرسشم این است که «چرا اجازه دادیدمجبورتان کنندوآن شرایط رابه شما تحمیل کنند» برای گرفتن حقتان خودتان بایدمعترض باشیدواقدام کنید از سرزنش احتمالی دیگران هم هیچ نگران نباشید که اهمیت ندارد، نوشتن این نقدها دراین صفحات اگربدون آن اعتراض واقدام باشد راهگشا وکارگشا نخواهدبود. اگر این یادداشت شما راقبل از تماشای نمایش خوانده بودم باوجودیکه بلیط تهیه کرده بودم به تماشای آن نمی رفتم که دیدن کارکسانی که حقوق تماشاچی رارعایت نمی کنند ارزشی ندارد. جالب اینکه ابتدای نقدتان را با ابراز رضایت از بازی خانم کاتوزی که به سختی دیده اید شروع کرده اید تا به کسی هم برنخورد !
۲۲ دی ۱۳۹۶
سلام،ممنونم از همه دوستانی که وقت گذاشتند و نظراتشون رو نوشتند. اول به خودم واجب میدونم که از حضور افرادی چون شما مچکر باشم.نگاه خرد گرای شما وجود تاتر اندیشه ورز رو حفظ می کنه.به سهم خودم از دوستانی که تمجید کردند انرژی گرفتم و آنها که نقدی بر کار داشتند به فکر وادارم کرد.وجودتون گرامی.
ولی چند کلمه ای با خانوم تاجیک عزیز.

من به عنوان نویسنده و کارگردان اثر،،تقصیر رو به گردن میگیرم و بابت شب فیلمبرداری از شما عذر می خوام.متاسفانه به طور طبیعی سالنها ... دیدن ادامه ›› روز بیشتری را به خاطر فیلمبرداری در اختیار گروه قرار نمیدندو به خاطر دکوری که دیدید ، مکان درست سه پایه برای کادر محدود به همان نقاط میشدو دلیل دیر شروع شدن هم به همین دلایل و سیستم صدا که سه شب به مشکل خورد که از اختیار ما خارجه .نوشتن این سطور نه توجیح که وظیفه توضیح است و چیزی از مسءولیت من در قبال شما نخواهد کاست. امیدوارم که عذر من ناراحتی پیش امده در نمایش را کمرنگ کند
. از حضورتون ممنونم
۲۲ دی ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
تا کی قراره خیانت یکی از موضوعات داغ و جذاب نمایش ها در نظر گرفته شه. یکی از معیارهامون این شده که فلان تئاتر خیانتی هست یا نه که تصمیم بگیریم بریم یا نه. درسته پرداختن به دغدغه های اجتماعی یکی از رسالتهای هنر و بویژه نمایش هست منتهی واسه کسایی که مخاطب ثابت هستند و هفته ای یکی دو تا کارو میبینن، مواجهه با این موضوع تو این وسعت، دیگه زیاده رویه!!!
کاش شوخی کردن با مسائل جنسی و استفاده دیالوگایی از این دست یکی از اصلی ترین عوامل جذب مخاطب و پرکردن سالنای نمایش نمیشد.
بازی همه بازیگرا خصوصا آقای تشکر قابل قبول و جذابه و کمک میکنه زمان نمایش طولانی به نظر نیاد، ولی در سایه چنین محتوایی با این نمایشنامه واقعا رنگ خودشو از دست میده.
به نظرم این نمایش واسه کسایی که میخوان اون وقت شب با دوستان و خانوادشون دو ساعت مفرح داشته باشن مناسبه و گرنه واسه کسی که بخواد وقت بزاره هزینه کنه و تئاتر واقعی ببینه پیشنهاد نمیشه.

به نظر من این کار بیشتر متوجه بحران میانسالی بود و بسیاری ار ویرگهای انسانی که گرفتار این بحران ( midlife crisis ) است در شخصیت اول داستان نمودار بود
البته کار متوسط رو به خوب بود نه عالی ولی نیل سایمون عالیه و من حتی از پابرهنه در پارک که اجرای ضعیفی هم داشت بدلیل متن خوب نیل سایمون لذت بردم.
۱۱ دی ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اگر میخواهید راضی سالن نمایش رو ترک کنید، این کار انتخاب خوبیه.
نماشنامه خوب بود و بارها تونست تماشاگر رو غافلگیر کند و این یکی از نقاط قوتش محسوب میشه.
در طول اجرا (حداقل برای من) آرام و قرار به راحتی ممکن نبود. دائم باید فکر می کردیم، شک میکردیم، حدس میزدیم، امیدوار می بودیم...
بازیها راضی کننده بود و البته کار خانم پسیانی بر روی صندلی چرخدار برای درآوردن چنین بازی نرم و روانی واقعا درخشان بود و با وجود محدودیت های حرکتیشون به خوبی تمام حس هایی که در طول زمان قرار بود به مخاطب داده بشه به بهترین شکل دریافت شد.
موسیقی به اثر گذاری این کار بسیار کمک می کرد ولی متاسفانه بعضی اوقات باعث میشد صدای بازیگران برای مایی که ردیف 2 بودیم هم به سختی قابل شنیدن و تشخیص باشه (البته مدت زمان بسیار کوتاهی)
خوشحالم که از میکروفون استفاده نشد و این لذت تماشا را دو چندان کرد.
تماشای این نمایش رو به شدت پیشنهاد می کنم.
چرا ردیف های آخر زودتر به فروش میرن؟ صحنه نمایش طور خاصی هست که اون ردیف ها برای تماشا مناسب ترن؟
لیلی، مریم زارعی و آبان61 این را خواندند
سلام،نخیر،تمام ردیف ها مناسبند.از اون جایی که ظرفیت سالن فقط صد نفر هست.و مشکل صدا و فاصله ی زیاد وجود ندارد مثل همیشه تماشاچی ترجیح می دهدکه در جایگاه عقب باشد که دید بهتری دارد.و تعدادی از صندلی های جلو هم همیشه در رزرو تماشاچیان مهمان گروه یا سالن است.که البته اولویت با خریدار است و اگر تمام صندلی ها پر شود این جایگاه هم در اختیار تماشاچی قرار می گیرد.با تشکر از شما
۱۹ آذر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید