«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
به سیستم وارد شوید
فیلمی که دغدغه سینما داشت ولی دغدغه سینما را بیشتر کرد !
فیلمنامه سرگردان و پرده های نامفهوم در هم تنیده
بازی های مصنوعی لو دادن بعد در سکانس های قبل
دستکم گرفتم مخاطب و ساده انگاری سلیقه
/آقای کیمیایی بزرگ همیشه بزرگ خواهی ماند فقط خداحافظی میکنم با سینمای کنونیت نه آثار ماندگارت
نمایش برگزیده سال 84 برای سال 93 حرفی نداشت ، موضوع کلیشه ایی و داستانی به غایت تکراری .
غیر از الیکا عبدالرزاقی که بازی و شاید نقشی فالش با تم کار داشت و بیشتر شبیه شخصیت قهوه تلخش بود بازی بقیه بازیگران بسیارخوب و دلنشین بود و کاملا مشهود بود که تمرینات بیان و بدن سختی گذرانده اند.
صدا فاجعه سالن اصلی تاتر شهر بود و جای بسی تاسف ...
تا نیم ساعت بعد از شروع کار همچنان تماشگر در رفت و آمد بود.( اگه دیر میایید حداقل با کفش پاشنه دار نیایید )
و اینکه همچنان قهقهه بیخود و حرف زدن در گوشی تعدادی از تماشگران روان را می سایید.( به امید اصلاح فرهنگ تاتر بینی دسته جمعی)
در کل انتظاراتم از این کار بیشتر بود. هر چند از دیدنش راضیم.
و احتمالا شما هم پس از دیدن اینکار پنجاه پنجاه ( so so) خواهید بود.
برای فردا (یکشنبه) یک بلیط اضافه در جای خوب بالکن دارم دوستان اگه کسی مایل هستش تماس بگیره : 09190140815
بازیگرانی که در عین گمنامی کاری خوب ارائه کردند .و از نوع دیالوگ و ضرباهنگ و حرکات کار می شد تمرین و رعایت اصول حرفه ایی را به وضوح مشاهده کرد.
دیدن این کار را بسیار دوست داشتم .
پیشنهاد: لحظه پایان نمایش و خروج تماشگر با همخوانی ترانه نه دیگه توسط بازیگران و تماشگران حس و حال خوبی خواهد داشت .
فیلم خوش ساخت و جسورانه ایی بود.دیالوگ ها و فضای کار با جامعه جوان امروزی همخوانی داشت.
به نظرم سکانس پل عابر پیاده پایان خوبی بود و ادامه دادن فیلم دست کم گرفتن مخاطب بود.
از شباهت یکی از نقش ها با قاضی مرتضوی هم خیلی خوشم آمد.
فیلمبرداری کار خلاقانه بود ولی کاش همه نماها در شهرک غرب و سعادت آباد اتفاق نمی افتاد حداقل نیاز بود برای محل زندگی شخصیت های از لحاظ مالی ضعیف ، محله پایینتری در نظر گرفته می شد.
به هر حال پیشنهاد میکنم حتما ببینید .
از دوستان اگه کسی امروز اجراها رو دیده خواهش میکنم نظرش رو بگه و سطح کارها رو توضیح بدن لطفا
بحران میکس تاتر مضحک و تاتر واقعی به خاطر دید تجاری
من نمیدونم ما واقغا اینقدر بی تاتر موندیم که این نمایش باید یک هفته دیگه هم تمدید بشه
نمایش بسیار ضعیفی بود هر چند به نظر میرسید عوامل تلاش فراوانی داشته اند ولی آماتور و سخیف بودن از سر و روی نمایش میبارید و بیشتر برای یک اجرا دبیرستانی و جشن عمومی مناسب بود تا تاترشهر.
طنز و کمدی در تاتر را من هم خیلی میپسندم منتها طنز پخته و با استفاده از متن و داستان قوی نه با جا به جا کردن الفاظ فحش کوچه بازاری و یا مسخره کردن جنسیتی خاص.
کاش اندکی طنازانه بودن را از نمایشهایی نظیر سقراط ، ولپن ، سنگ ها در جیب هایش و ... می گرفتند .
جایگاه اجرای این نمایش به هیچ وجه در سالن های تاتر شهر و امثال آن نیست/
امشب با کلی اشتیاق برای دیدن "اشباح" داریوش مهرجویی رفتم شاید قدری طعم گاو و هامون بدهد. ولی ...
اشباح کاری اقتباسی بود از نمایشنامه ای به همین اسم.فیلم بیشتر از خاص بودن سعی در خاص جلوه دادن داشت.فضایی سورئال که در واقعیت پراکنده و گم شده بود. دیالوگ های تاتر گونه که گاها با بازی ضعیف و غیرواقعی مضحک شده بودو در بسیاری از صحنه های جدی تماشگر مسخره وار میخندید. و روان آزرده میشد.
جلوه های بصری و کنتراست سیاه و سفید فیلم خوب بود ولی نابازیگری در نابازیگران و گاهی در مهتاب کرامتی موج می زد و تعمد این نوع بازی را می شد به درخواست کارگردان مرتبط کرد.
بازی حسن معجونی و مهدی سلطانی بی نقص بود . اما امیر علی دانایی کشف تازه ی مهرذجویی بازیگر نبود و به گمانم هیچوقت نخواهد شد.
آقای مهرجویی بهتر بود این کار تاتر میشد و سبقه فیلمسازیت لکه دار نمیشد.
ذاتا صدا و تصویر آقای افشاریان برای این اثر کاملا متناسب بود و در اکثر اوقات ارتباط طنازی با مخاطب برقرار میکرد منتها زمان هایی که برای شکستن یکنواختی سعی میکرد از صدای بلند استفاده کند کار کاملا جیغ و مصنوعی میشد قطعا راه های دیگری برای تغییر روند نمایش وجود دارد
..... ضمنا بلییط کار حتی برای تیوالی ها نیز 7000 تومان هست و من نمیدونم سمت چپ صفحه 5000 چی میگه...
..البته احتمالا یه مبلغی هم میزارین تو کلاه ژاک :-)