«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
به سیستم وارد شوید
فیام نمایش یا نمایش فیلم یا هر عنوانى که میشه گذاشت اینه هاى روبرو بیضایى زیباست برداشت رحمانیان از این فیلمنامه به نظرم قوت و انسجام کافى نداشت البته متن زیباى استاد ناجى این نمایش شد و کارى کرد حدود ٣ ساعت بیننده احساس خستگى مفرط نکنه به هرحال اقاى رحمانیان دستت درد نکنه کار محترمى بود و شب نسبتا خوبى برامون رقم زد
بنگاه تاترال تاتر جذابى بود کارى یکدست و در مکانى نوستالژیک از امتیازات کار تکرار نمایش قدیمى استاد تصیریان با بازى انتظامى بود براى من که اون نمایشرو ندیم خیلى جذاب بود و برام جالبه حدود ٥٠ سال پیش ذر همین سال اجرا داشته کارى سرگرم کننده که تا حدودى بیننده رو بفکر میبره و مشخصه واقعا براى کار زحمت کشیده و فقط قصدش نبوده با چند بازیگر خوب بیننده جذب کنه بازى ایرج راد و میر طاهر مظلومى فوق العاده بود هر چند بقیه هم بخوبى از پس تقششون بر اومده بودند فقط متاسفانه از نظر من ارتباط بخشهایى که زندگانى بازى میکرد با بقیه نمایش در نیومده و گنگ بود ولى با این حال این نمایش به همه توصیه میشه استاد نصیریان استاد ایرج راد و استاد مرزبان دست مریزاد هرکى بگه نمایش بدیه بقول شعر زیبا و معنا دار نمایش "تهمته" "تهمته"
اعتراف رو دیدم خیلی با چیزی که برای خودم تصور کرده بودم اختلاف داشت به نظر من کار ضعیفی بود بر خلاف هجمه ای از تبلیغاتی که ازش شده بود کار ریتم کندی داشت که میشه اونرو به زیاده گویی هاش ربط داد چه بهتر این بود که شهاب حسینی به جای این فلاش بک های متعددد با بازی بد بازیگران که چیزی جز کسل کردن تماشاچی نداشت میتونست به دو فلاش بک اکتفا کنه و با ایجاز کلامی توسط خودش و استاد نصیریان که بی تردید نقطه قوت نمایش بود ماجراها را روایت کنه این رفت و برگشت های فلاش بک با اون مکث های طولانی مطمینا داستان رو از ریتم انداخت صدای گوشخراش افکت از ضعف ها بود که شاید هدف این بوده تماشاچی از خواب بپره به نظرم نمایش خوب با بازیهای یکدست شکل میگیره تفاوت بازیها واقعا مشهود بود نصیریان در قله بعد با یک اختلاف زیاد شهاب حسینی که در شبی که من نمایش رو دیدم با اینهمه اجرا که تا حالا داشته اینهمه تپق برام جالب بود بقیه بازیگران هم که انگار اومدن چند تا جمله بگن برن متن به نظرم با یک کارگردانی خوب برای فیلم بیشتر مناسبه چون در فیلم حداقل میشه به یک ریتم مناسبی رسید
دوستان نظرتون درباره جایگاه دی D در تالار شمس چیست آیا شکلک رو بخوبی در این جایگاه میشه دید یا خیر؟
سلام من این سری هم نتونستم اون 4 بلیط با صندلی رو جایی که خودم میخوام گیر بیارم خوشحال میشم بدونم سری سوم فروشش کی شروع میشه
متن قوی بازیهای خوب علیالخصوی خانم نصیر پور و افشین هاشمی از همه مهمتر پیانوی زیبا که واقعا خودش به تنهایی میتونست شب را کامل کنه ولی یک چیز این شب خوب را خراب کرد وان مشکل مهمی که این تاتر داشت بود یعنی بی احترامی و توهین به من تناشاچی من از یکماه جلوتر این تاتر رو باهمسرم رزرو کردم با صنندلیهای مشخص ولی دیشب وقتی رفتیم من یکجای سالن پشت یک ستون همسرم قسمت دیگر سالن تنها به نظر شما این درست بود من از اقای رحمانیان گله مندم من به احتام تاتر و بیننده آن دیشب دم نزدم خیلیهای دیگر هم همینطور امیدوارم توهینی که به مخاطبتون دیشب شد توجیه داشته باشد که بعید میدونم چون کار فرهنگی همه چیش باید فرهنگی باشه
سلام به همه تیوالیها من امشب میخوام برم ترانه های قدیمی رو ببینم ولی تالار شمس رو بلد نیستم مسیرشو نمیخوام تو این ترافیک امشب سرگردون خیابونهای تهرون شم کسانیکه رفتند به من ناشی بگویند از صادقیه چه جوری میشه رفت تالار شمس دم همتون هم گرم سر بلند باشید