«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
بعد از مدتها به امید یه فیلم درست درمون رفتم سینما. ولی امیدم ناامید شد.
یه حجم زیاد از ناهنجاری ها - بدون داشتن یه داستان حداقلی- پشت سر هم ردیف شدن.
می تونم بگم که در فیلم های هومن سیدی-که از طرفداراش هستم-یه سیر نزولی دیده میشه. "خشم و هیاهو" رو بیشتر دوست داشتم، "اعترافات" رو باز بیشتر و "13" باز بیشتر.
بازیها و بازیگرا خوب بودن.
و باز هم ایده ی خوبی به فنا رفت!
سرکار خانم نیلوفر
پیرامون نوید محمدزاده حرف و حدیث زیاده.(این قطعا به واسطه توانایی هاش هست) من شخصا از زمانی که تئاتر کار می کرد شناختم ش. ولی بجز اون اوایل ورودش به سینما، عموما با بازی هاش مسئله داشتم.
بنظرم شدیداً در حال تکرار خودشه.
البته توی بدون تاریخ بدون امضا ب نحو معنا داری متفاوت ظاهر شد.
توی این کار آخر هم تفاوت های جزیی با نقش های سابق ش داشت.
من برعکس بیش از قبل به سیدی امیدوار شدم به نظرم این فیلم خیلی بهتر از دو فیلم قبلیشه فضای دورن آن فیلمها بیشتر نوعی نمایش سطحی فرمیک بود بدون داستان و شخصیت درستی اما این فیلم فضای زنده و ملموسی داره با قصه ای خوب و شخصیتهای پرداخت شده هر چند اگر اواخر فیلم دچار محافظه کاری نمیشد خیلی بهتر بود.
بعد از مدتها به امید یه فیلم درست درمون رفتم سینما. ولی امیدم ناامید شد.
یه حجم زیاد از ناهنجاری ها - بدون داشتن یه داستان حداقلی- پشت سر هم ردیف شدن.
می تونم بگم که در فیلم های هومن سیدی-که از طرفداراش هستم-یه سیر نزولی دیده میشه. "خشم و هیاهو" رو بیشتر دوست داشتم، "اعترافات" رو باز بیشتر و "13" باز بیشتر.
بازیها و بازیگرا خوب بودن.
و باز هم ایده ی خوبی به فنا رفت!
دوستان به تفصیل ابعاد نمایش رو در زیر واکاوی کردند.
چیزی که من به عنوان یه مخاطب عام می تونم به اونها اضافه کنم :
من نتونستم در داستان نمایش غرق بشم و گویی در تمام طول اجرا فاصله ی آزار دهنده ای با اثر داشتم که متاسفانه منجر به کاهش چشم گیر رضایت در من شد.
آرزوی موفقیت روز افزون برای گروه سازنده دارم.
روز و شب تون بخیر.
متن نمایش یه عدم رضایتی در من باقی گذاشت.
از اجرا و مشخصا بازی ها و بازیگران لذت بردم. گروهی از بازیگران که مفتخر به آشنایی شون شدم، بسیار نظرم رو جلب کردن.
برآیند تجربه من در شب ٥شنبه: نمره قبولی؛ ولی لب مرزی.
وقت بخیر.
نمایش رو دوشنبه دیدم.
کار جذاب، با ریتم خوب، بازی های چشم گیر، متن پر محتوا.
و نهایتاً، وای از جنگ و عواقب پایان ناپذیرش.
امیدوارم بودجه ی مجموعه حافظ روزی به اندازه ای برسه که یه تهویه مناسب برای سالن تدارک ببینند. اصلاح صندلی ها پیشکش :))
روز خوش
اینکه نمایش خوبی بود؛ که بود.
اینکه بازی ها خوب بود؛ که بود.
چیزی که به نظر من برجسته تر میاد اینه که بتونی روشی پیدا کنی تا مردم رو بکشونی تئاتر و بدون اینکه شعار بدی یا خسته شون کنی، براشون حرف حساب بزنی.
دمِ گروه تون گرم.
وای. خیلی تحت تاثیر قرارگرفتم.
محتویات، بسیار تکان دهنده.
فرم، بنظر من خیلی بد نبود. بازی ها: تحسین برانگیز.
مسئله عزیزان ترانس مون به کنار، هر کدوم از ما چقدر به امیال و خواسته های درونی مون بها میدیم؟ یا بخاطر فشار جامعه-عرف- سرکوب شون می کنیم!
آقا خدایى ش خیلى پروژه بزرگى بود این نمایش.
بازیگرا خیلى زحمت کشیدن، ایشالا جبران کنیم
یه دیوانگى خوبى توى اجرا دیدم، احتمالاً از کارگردان عزیز نشأت میگیره.
خوب بود دیگه
نمایش با چیزى قریب به ٢٥ دقیقه تاخیر شروع شد
دوستان...نمایش رو ٣شنبه دیدم.
اولین بار به سالن شهرزاد میرفتم- مجموعه ى نسبتاً استانداردى هست.
نمایش درمجموع خیلى معمولی بود.
بنظرم "متن" در نقاطی ناگهان متوقف میشد...در سطح مى موند.
بازى ها رضایت بخش بود.
بازخوانی از آهنگ Billie Jean مایکل جکسون بود
"مردم همیشه به من میگن که مواظب کارهایت باش؛ و دور و برشکستن قلب دختران جوان نرو؛ و مادرم همیشه به من میگه موظب کسی که دوست میداری باش. مواظب کارات باش چون که دروغها یکدفعه به واقعیت تبدیل میشود.."
سلام .
با احترام خدمت شما تماشاگر عزیز
به اطلاعتون میرسونم شما میتوانید یا تخفیف وفاداری که به این نمایش (مافیا) مربوط شده است از نمایش "صبحانه در غروب کاری از گلچهر دامغانی دیدن فرمایید . با تشکر
دوستان. روزبخیر.
نمایش رو روز پنج شنبه 13 آبان در سانس فوق العاده دیدم.
خواهشمندم متن زیر را با دانستن این مقوله که نویسنده اش یک مخاطب عام هست مطالعه بفرمائید.
فارغ از علاقه شخصی به "گروه بازیگری" و "نویسنده کار"؛ و المان های اجرا: "کیفیت موسیقی" و "طراحی صحنه" ... و در یک کلام "فرم" خوبه نمایش؛ لذت نبردم.