در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال حامد رمضانی | دیوار
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 05:43:15
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
بهنام شرفی
بهنام شرفی
بهنام شرفی
و
باز هم بهنام شرفی
لذت بردم از بازی ات
اما از نمایش نه متاسفانه!
نسترن ابراهیم زاده هم دلنشین بود و نمکین
فقط خیلی نگرانش بودم در این رفت و آمد از زیر تخت سرش نخوره به میله که خداروشکر به سلامت گذشت
ممنونم از اینکه به تماشای کار ما نشستید
۲۳ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
با احترام و خسته نباشید به گروه خانه خراب
متاسفانه تا دقیقه بیست بیشتر نتونستم بنشینم و از سالن خارج شدم
.
.
.
پ.ن: مولیر جان تو ببخش!
۱۰ نفر این را خواندند
sara این را دوست دارد
فقط امیدوارم در کمال سرعت و خراب نشدن زاویه دید تماشاگران خارج شده باشی😇
۲۱ شهریور ۱۴۰۱
hami
نشان دهنده فرهنگ و شعور شماست✨👏🏻باعث افتخاره
عزیز دلی
بهر حال هر کس سلائقی داره
من جایی که کار با عنوان کمدی ارائه بشه اما بخواد با شوخی های جنسی از تماشاگر خنده بگیره سالن رو با احترام ترک میکنم🙏🏻🌸🌸🌸
۲۱ شهریور ۱۴۰۱
حامد رمضانی
عزیز دلی بهر حال هر کس سلائقی داره من جایی که کار با عنوان کمدی ارائه بشه اما بخواد با شوخی های جنسی از تماشاگر خنده بگیره سالن رو با احترام ترک میکنم🙏🏻🌸🌸🌸
نظر، عقیده و عمل شما محترمه✨🤍
۲۱ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
قبل از اینکه نظرمو در مورد این کار بگم این خبر خوش رو به امیرمسعود عزیزم بدم که دیشب که من در سالن بودم نه اجازه فیلم و عکس داده شد و نه خبری ... دیدن ادامه ›› از صدای شاتر های عکاسان دوست داشتنی بود و سالن در سکوت به تماشای اجرا نشست

و اما در مورد «تن سایه»
اول که خسته نباشید میگم به احسان حاجی پور که لااقل برای من به عنوان یک همراه قدیمی جشن های حافظ زحماتش پوشیده نیست
و خسته نباشید به مریم یاسین زاده ی خوش اخلاق

اما از تعارف که بگذریم با نهایت شرمندگی باید اعلام کنم که کار منسجمی ندیدم
اساسا اپیزود ها چه به لحاظ ساختار متن و چه بازی تشکیل یک تن واحد رو نداده بود
و برای من تماشاگر نمایش بورینگ بود
البته که بازی های خوبی از سمن قناد و حسین جاهد دیدم اما در هر پنج پرده ضعف متن بارز بود
در مورد بازی مریم مومن هم لازم میدونم اینو بگم متاسفانه گرچه بازی حسی خوبی ارائه داد اما در نگه داشتن راکورد لهجه ضعیف عمل می‌کرد که بنظرم مقصر خودش نبود و تقصیر اصلی در انتخاب ایشون برای این پرسوناژ با این لهجه بود
یک نکته در مورد لهجه در تئاتر ها دوس دارم بگم
من به عنوان یک هنردوست کم علم و بی سواد معتقدم یا بازیگری که قراره با لهجه در نمایشی صحبت کنه باید اهل همون جغرافیا باشه یا اینکه چنان سوار بر اون لهجه شده باشه که مخاطب اصلا حس نکنه که این بازیگر داره برای حرف زدنش و شیوه صحیح ادای کلمات اون لهجه «تلاش» میکنه

مثلا در همین نمایش «سمن قناد» بقول نمایشی ها لهجه رو برای خودش کرده بود چون اصالتش جنوبیه و تسلط داره به اون لهجه عربی

میدونم مثل همیشه دارم پر حرفی میکنم اما دلم میخواد یه نکته هم در مورد حضور خواننده ها در تئاتر ها بگم
این سندروم که در سینما و نمایش خانگی هم باهاش روبرو هستیم همیشه جواب نمیده
و بیشتر برای مخاطب جدی تئاتر این شائبه رو ایجاد میکنه که فقط به گیشه فکر میشه

واقعا نمیتونم درک کنم حضور فیزیکی جناب زند وکیلی رو در پایان هر اپیزود با اینکه فن صدای خودش و برادر عزیزشم
من نیومدم یک شو تلویزیونی ببینم
من اومدم تئاتر ببینم
اگر هم مبنا بر پخش آواز در پایان هر اپیزوده چه اشکالی داره که ما خود خواننده رو نبینیم
بنظرتون تاثیر گذاری اون صدا دو چندان نمیشه!؟؟!

نوآوری در تئاتر بسیار نیکوست اما دوست دارم مخصوصا به کارگردان های جوان ملتمسانه بگم لطفاااااااااا به اصالت تئاتر متعهد باشید تا مسیر رو اشتباه نریم

در آخر بگم در نمایش دیشب حضور مجید قناد به عنوان پدری که برای تماشای بازی دخترش اومده بود خیلی برام شیرین و زیبا بود

حلال کنید اطناب سخنان از سر دلسوزی بنده رو🙏🏻

سلام و عرض ادب
بسیار بسیار ممنونم که محبت کردین و این نمایش رو ریز بینانه دیدین و نقد ها و نکاتتون رو اینجا برامون به اشتراک گذاشتید. فارغ از تعارف های مرسوم باید بگم برام بسیار ارزشمنده که در این فضا نگاه های متفاوت و حتی مخالف هم به این اثر وجود داره و باز هم ممنونم از اظهار نظرتون. همین برقراری دیالوگ به نظرم حلقه مفقوده تئاتر ماست.
فقط یک نکته رو میخواستم عرض کنم در خصوص اشاره ایی که به موضوع عکس برداری از نمایش داشتید و اشاره به کامنت متاسفانه توهین آمیزی که به گروه ما و سالن شده بود از طرف یکی از مخاطبان (و بهتر از من تفاوت توهین و نقد رو می دونید) ببینید سالهاست مسله ایی در تئاتر ایران در حوزه تبلیغ اثر نمایشی وجود داره که شاید واکاوی اون در این مجال نگنجه اما ایده عکس برداری از این اجرا توسط مخاطب - البته با رعایت حرمت و حریم مخاطبان ... دیدن ادامه ›› دیگر و عدم بهم ریختن تمرکز دیگران که در تمام شب های این اجرا رعایت شده بود- در راستای انعکاس هرچه بیشتر بخش هایی از یک کالای فرهنگی در فضاهای مختلف برای آشتی بیشتر و بیشتر و بیشتر مخاطبان بالقوه تئاتر هست. فرایندی که با در نظر گرفتن مسائل مختلف میتونه کمک شایانی به جذب بخش مهمی از جامعه که هرگز تئاتر ندیدند بکنه. شاید معترض به حرف من باشید با این استدلال که این ایده تمرکز بازیگر و تماشاگر را بهم می‌ریزد اما باید بگم بر خلاف رفتار ناشایست مخاطب گرامی که به این موضوع معترض بودند و حتی بدیهی ترین مسله ممکن در رفتار یک تماشاگر فهمیم که نشستن برروی صندلی با شماره مشخص شده برروی بلیت رو با بهانه ایی عجیب رعایت نمی کردند در تمام چند شب گذشته کوچکترین اعتراضی به این ایده شکل نگرفت بلکه استقبال تماشاگر با این ایده جدید حتی من رو به فکر فرو برده که اجرایی طراحی کنم که تماشاگران بتونند در اون به راحتی حلقه ارتباطی باشند برای شبکه سازی پخش و انعکاس یک محتوا و کالای فرهنگی در جامعه.
امیدوارم زیاده نویسی من رو ببخشید و باز هم ممنونم که نظرات و نقدهاتون رو برامون نوشتید.
۱۸ شهریور ۱۴۰۱
ملانقطی تیوال
الان رفتم خوندم. من دیروز اصلا تهران نبودم تیوال چک نکردم بودم از خجالتش در می‌اومدم. بیماره قشنگ طرف الان کامنت‌هاشو خوندم خیلی وضعش داغونه از فیک هم فیک‌تره و جالبه شماخت کامل رو همه‌مون داره ...
دقیقاً👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

حس ششم می گه از فداییان ایمانیان😉
۲۶ شهریور ۱۴۰۱
سحر بهروزیان
دقیقاً👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 حس ششم می گه از فداییان ایمانیان😉
هرکی هست که برتش شفای سرعتی طلب می‌کنم که انقدر بیکاره.
۲۶ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خسته نباشید به سپیده کردیان
این تیله هم بماند به یادگار🥰👌
یاد نمایش آکوئوس افتادم👌🏻👌🏻
۱۸ شهریور ۱۴۰۱
سحر بهروزیان
یاد نمایش آکوئوس افتادم👌🏻👌🏻
وای یادش بخیر
چقدر کار خوبی بود
کاش باز اجرا بره👌👌👌
۱۸ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
حامد رمضانی (hamed8)
درباره نمایش عدم i
اصلا الان کاری به ضعف و قوت کار ندارم و نمیخوام تیغ نقد رو از نیام بیرون بکشم
چون اساسا” وقتی حضور جوان هارو در یک اثر میبینم به حدی خون در ... دیدن ادامه ›› رگ هام به تندی به جریان میفته که مغزم برای تشریح فنی از کارمیفته
«عدم» به هیچ عنوان مدعی یک اثر فاخر نبود اما از خیلی از تیاترهای امروز که بازیگران چهره دارن برام دلنشین تر بود
قطعا که به بعضی نکات مثل کارگردانی کار و متن اثر میشه ایراداتی گرفت اما در مجموع بستر روایت نمایشنامه نگاه نو و جالبی داشت برام و چیدمان روایت ها دوست داشتنی بود
مخصوصا اینکه نقطه پرگار این اثر موضوعی مذهبی«امام رضا» بود اما به هیچ عنوان حس نمیکردی با یک نمایش مذهبی مواجهی
به نوعی کلید واژه ی امام رضا تبدیل به دوربینی شده بود که بازیگرها در مقابلش مونولوگ میگفتند و این زیبا بود
تقریبا همه بازیگرها از عهده نقششون براومده بودند اما در این میان بازی خانم ها زهرا خسروشاهی و مهسا کاهه و بازی آقای ایمان نجفی بیشتر نظرمو جلب کرد
به جناب نگهبان و گروه آینده دارش خسته نباشید میگم
ممنون بابت حضورتون و نگاهتون. لطف شماست خوشحالیم ازین بابت.
۱۸ شهریور ۱۴۰۱
مهسا کاهه (mahsakahe)
ممنون برای حضورتون و لطف و محبتی که به ما دارین🙏🏼🌺
۱۸ شهریور ۱۴۰۱
مهسا کاهه
ممنون برای حضورتون و لطف و محبتی که به ما دارین🙏🏼🌺
ممنون از بازی گرم و به اندازه ی شما🙏🏻🌸
۱۸ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
حامد رمضانی (hamed8)
درباره نمایش پدر i
فقط یه نکته که ممنون میشم خانم باقری اشاره بفرمایند این بود که من خانم نجوا صاحب زمانی رو ندیدم در این کار
شایدم انقدر حضور برق اسایی داشتن که من متوجه نشدم😅
گمونم امیرمسعود هم پرسیده‌بود ایشون کجا بودن....
۱۷ شهریور ۱۴۰۱
سلام مجدد 😄
بله در اجرایی که شما تشریف داشتید نبودند، در خبرهای تکمیلی درباره حضورشون توضیح خواهیم داد. به هر حال ممنونم از توجهتون
۱۸ شهریور ۱۴۰۱
ساناز باقری
سلام مجدد 😄 بله در اجرایی که شما تشریف داشتید نبودند، در خبرهای تکمیلی درباره حضورشون توضیح خواهیم داد. به هر حال ممنونم از توجهتون
پس کم سعادتی ما بوده
ممنون خانم باقری عزیز
۱۸ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
حامد رمضانی (hamed8)
درباره نمایش پدر i
امشب به تماشای پدر نشستم
حقیقتش قبل از خریدن بلیت با توجه به اینکه در شناسنامه کار نام فلوریان زلر رو به عنوان نویسنده دیدم و نظر به اینکه فیلم ... دیدن ادامه ›› پدر رو با بازی سر انتونی هاپکینز به کارگردانی زلر دیده بودم اولین چیزی که ذهنم رو مشغول کرد این بود که آیا قراره مدام بازی رضا کیانیان رو با هاپکینز قیاس کنم و آیا لذتی میبرم از این قیاس!؟
مخصوصا اینکه کیانیان رو در نقش یک الزایمری در فیلم کفش هایم کو دیده بودم و باز هم قیاس در ذهن اما این بار با خود کیانیان
ولی وقتی پای کارگردانی مثل اروند در میون باشه و و زمانی که کست بازیگرها رو دیدم تردیدم برای دیدنش از بین رفت
توهم در سن پیری وقتی نتونی به آنچه جلوی چشمت اتفاق میفته اعتماد کنی بحران بزرگیه که اساس این نمایش نامه اس
شاید در ظاهر امر با یک تئاتر تک لوکیشن و مینیمال رو برو بشیم اما کارکرد همین دکور ساده و باز و بسته شدنش دقیقا روایتگر همون چیزی است که در دنیای آندره و احساس کلاستروفوبیایی درونش رو بروز میده
من به عنوان تماشاگر تئاتر که مبتلا به زوال عقل هم نبودم چنان با مهندسی این اثر همراه شدم که درست مثل شخصیت پدر دچار توهم و تردید و گرفتار شدن در برزخ میشدم
تا اونجا که با دیدن هر کاراکتر و ورودش به صحنه مثل اندره در شناخت اشخاص رکب میخوردم و این درست همون چیزی ست که در فضای ذهنی اندره میگذشت
تفاوت پدر اروند با پدر زلر شاید در کاراکتر اصلی بود
اینجا با یک‌ رضا کیانیان مواجهیم که اگر کمی هوش تئاتری داشته باشی متوجه میشی که با همون شیطنت های همیشگی اش در خیلی از صحنه ها از قاب پی اس خارج میشه و بداهه گویی میکنه و این بداهه گویی خلاق نه تنها به کار لطمه نمیزنه که شیرین ترش هم میکنه
بازی ها خوب بود از سعید چنگیزیان با اون خنده های نمکین و طنازی هاش در ساکسیفون نوازی تا سوگل خلیق و حتی حضور کوتاه ماروین همسر اروند عزیز که برام دلچسب بود اما صادقانه بگم نتونستم با بازی لیلی رشیدی عزیز ارتباط بگیرم
و ای کاش عنصر موسیقی در این نمایش قدرت بیشتری داشت چون عمیقا به ماهیت کار کمک میکرد و ای کاش میکروفون از تئاتر هامون حذف بشه چون با اصالت این هنر بیگانه ست!
این تئاتر با راوی نامطمئن خودش و این میزانسن هوشمندانه به هدف خودش که ایجاد همزاد پنداری تماشاگر با یک پیرمرد دچار زوال عقل و ترس ها و کشمکش های درونی اش است نائل میشه و من دیدنش رو حتما پیشنهاد میکنم
و اعتراف میکنم در پرده آخر و ورود گوی ها به صحنه و صدا کردن مادر توسط اندره نتونستم جلوی اشک‌هامو بگیرم
بخشید حواسم نبود چقدر پرچونگی کردم و اگر تا آخر کامنتم رو خوندید واقعا خیلی به من لطف داشتید😂😂😂🙏🏻🥰
چقدر دقیق و‌ عالی نوشتی.
و چقدر با تک تک کلماتت موافقم!
اون لحظهٔ آخر...
۱۷ شهریور ۱۴۰۱
مهدی حسین مردی
...
نه عزیزم این چه حرفیه
حق با شماست این پاراگراف به نوعی اسپویله
اتفاقا ممنونم از تذکر درستت مهدی جان
ارادت از ماست ❤️🙏🏻🌸🌸🌸
۱۷ شهریور ۱۴۰۱
حامد رمضانی
نه عزیزم این چه حرفیه حق با شماست این پاراگراف به نوعی اسپویله اتفاقا ممنونم از تذکر درستت مهدی جان ارادت از ماست ❤️🙏🏻🌸🌸🌸
سلامت و مانا باشید
۱۷ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
وقتی امیر مسعود فدایی یه کاری رو تایید کنه حتما حتما به دیدنش میرم
و الساعه بلیتشو گرفتم🥰
یا قرآن😳😳🙈🙈
داداش من گفتم: من خوشم اومده، تازه چند تا اشکال هم به کار گرفتم🙈🙈
ولی امیدوارم خوشت بیاد🙏🏻🙏🏻🥰🥰
۱۶ شهریور ۱۴۰۱
امیرمسعود فدائی
یا قرآن😳😳🙈🙈 داداش من گفتم: من خوشم اومده، تازه چند تا اشکال هم به کار گرفتم🙈🙈 ولی امیدوارم خوشت بیاد🙏🏻🙏🏻🥰🥰
ممنونتم❤️شما بی دلیل از کاری خوشت نمیاد عزیزم
قابل اعتمادی برام😊😉🌸🙏🏻
۱۶ شهریور ۱۴۰۱
🌹🌹🌹
۱۷ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دوستتون داشتم
بی ادعا بودید اما سراسر سرزندگی و شادابی
بازی های بدون گاف و بدون تپق و روان و یکدست
گروهی همدل و دوست داشتنی
تک تک بازیگرها به دلم نشستن
خسته نباشید❤️🙏🏻
چه شبی بود برای من امشب
خیلی سعی کردم آنچه در درونم میگذره رو در قالب کلمات بیان کنم اما دریغ که نمیتونم
از لحظه ابتدایی تئاتر و آواز اسماعیل گرجی و بعدش شبنم دادخواه تا پرده آخر از اینکه دارم این لحظات رو کنار این تعداد بازیگر درجه یک زندگی میکنم سر تا پا لذت بودم
اصلا دلم نمیخواد در مورد پی اس و دکور و موسیقی و نور حرف بزنم چون به غایت پرفکت بود و در این مقال نمیگنجه
فقط دلم میخواد یه چیزی رو به عنوان کسی که بیش از دو دهه عمرش رو با عشق به تئاتر گذرونده اعتراف کنم:
از دید من بدون کوچکترین تردیددددددددی بهترین بازیگر مرد حال حاضر تئاتر ایران عالیجناب اسماعیل گرجی است و بس!!
تا حالا شده از شدت ذوق کردن از بازی یه بازیگر دلتون بخواد از صندلی پاشید و برید سمتش و همون وسط اجرا محکم ... دیدن ادامه ›› بغلش کنید!؟؟؟
این اتفاق امشب برام افتاد
مگه میشه یه بازیگر انقدررررررررر خوب و حرفه ای
اصلا مگه داریم!؟
اگه هیچکس حس الان منو درک نکنه قطعا سحر بهروزیان عزیز میدونه من دارم چی میگم
فقط میتونم خطاب به اسماعیل گرجی بگم:
ممنونم که هستی و مثل الماس روی صحنه میدرخشی و به احترامت کلاه از سر برمیدارم
خسته نباشید میگم به گروه حرفه ای رئالیسم
شبمو ساختید❤️❤️❤️
حامد رمضانی
برای منم لذت و افتخار دیدار با شما از لذت تماشای هر تئاتری بالاتره امروز کدوم یک از دوستان تشریف میارن؟ حیف که سعید جان دیروز رفتن
ممنون از محبتتون اره اقای قدرتی بعد از اجرا دیدم و خیلی هم خوششون اومده بود، خانم هدی بهرامی، امیرحسین جان و جناب ابدی ممکنه دوستان هم باشن که اطلاع ندارم پرستو جان فردا بلیط داره متاسفانه امروز نمی بینیمش.
۲۱ شهریور ۱۴۰۱
سحر بهروزیان
ممنون از محبتتون اره اقای قدرتی بعد از اجرا دیدم و خیلی هم خوششون اومده بود، خانم هدی بهرامی، امیرحسین جان و جناب ابدی ممکنه دوستان هم باشن که اطلاع ندارم پرستو جان فردا بلیط داره متاسفانه امروز ...
بسیار هم ممنونم ازت🙏🏻🌸
۲۱ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
یه نکته دیگم دوست دارم عنوان کنم
به امید اینکه روزی برسه که " رورانس" در نمایش های ایرانی طبق الگو و استاندارد جهانی خودش به انجام برسه
باور کنید در سالن تئاتر حتی وزیر فرهنگ یک کشور با یک مخاطب عام هیچ تفاوتی نداره
و ای کاش این سندروم رورانس خاله خانباجی یه جایی دیگه تموم بشه
مخاطب به هیچ عنوان محکوم نیس تا بشینه و لیست تشکر کارگردان از دوستان و سوگلی های جمع رو بشنوه
به امید اون روز...
پرسپکتیو را دیدم و اگر بگم دوسش نداشتم دروغ گفتم و اگر بگم دوسش داشتم اغراق کردم
اول از همه خسته نباشید میگم به جناب میرزاخانی که حتی اگر کسی هیچ آگاهی از مصائب اجرای اینگونه نمایش ها با این تعداد بازیگر نداشته باشه بعد از دیدن این نمایش قطعا کارگردانش رو تحسین میکنه
و تبریک میگم به گروه گریم و طراحی لباس که برای چشم های تماشاگر احترام قائل بودن و به زیبایی و چشم نوازی تمام کارشون رو ارائه دادن
در مورد بازی ها باید بگم بازی سارا والیانی عزیز و حسین کشفی اصل و روزبه اختری برام دلنشین بود و بازی شبنم قلی خانی عزیز هم پایین‌تر از سطح انتظارم
در مورد مریم قجر عزیز هم معتقدم فقط شباهت به آنجلینا برای استار شدن کافی نیس و بهتره به مولفه فن بیان و ادای شیوای جملات بیشتر دقت کنن
و در مورد پی اس جسارت نویسندگانش رو تحسین میکنم و این سبک فانتزی جاش در میان نمایش های ایرانی همیشه خالی بوده
موفق باشید
کلمه به کلمه موافقم😊😊😍😍
۱۱ شهریور ۱۴۰۱
حامد رمضانی
ممنونتم هم بخاطر هماهنگی اختتامیه هم بخاطر پیشنهاد ژولیوس گرچه نوشته بودی بشدت سیاسیه و باید رفت و دید که این شدت رویکرد مثبتی داده به کار یا بورینگش کرده در هر صورت سپاس رفیق🙏🏻🌸🌸🌸
نه بازیها نور و موسیقی به شدت جذاب🙏🏻🌹
۱۱ شهریور ۱۴۰۱
سحر بهروزیان
نه بازیها نور و موسیقی به شدت جذاب🙏🏻🌹
🥰👌👌👌چه عالی
۱۱ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دیشب به تماشای موتورخونه نشستم
اول از همه بگم توقعات ما از هر نمایش باید با در نظر گرفتن بضاعت لجستیکی کار و تجربه کارگردان و بازیگرهای اون اثر باشه
با توجه به اینکه اکثر بازیگران این کار دانشجو هستن و در ابتدای مسیر بهشون نمره قبولی میدم
و در این میان تسلط " رضوان حاج" برام بسیار لذت‌بخش بود
و تشکر از جناب بصیر برای انتخاب این سوژه که قطعا میتونه منسجم تر و پرفکت تر در آینده باز روی صحنه بره
در مورد خود نمایش باید بگم دقیقا از اواسط کار تمپو و ریتم خوبی که اثر در ابتدا با خودش داشت از کار میفته و ای کاش اینگونه نبود
ولی در کل از دیدنش پشیمون نیستم و به تک تک بچه های آینده دار این گروه خسته نباشید میگم
تئاتری بی ادعا اما دوست داشتنی
بازی های خوب از نادر دلشاه تا خانم ها محزون و اکبری نسب و اسدی
خسته نباشید
سلایقمون دوباره نزدیک شد!😇
۱۳ مرداد ۱۴۰۱
حامد رمضانی
درک میکنم منم مثل شما بودم اما از یه جا به بعد حس کردم هر چقدر از این پدیده ی شوم نوظهور بترسی بیشتر گریبانت رو میگیره ماسک میزنم و میرم تئاتر میبینم و فعلا گرفتارش نشدم امیدوارم همیشه در ...
من برای دیگران ترسیدم 😊 درسته میگن ده روز قرنطینه کافیه ولی خب ترجیح دادم باز هم رعایت کنم
ممنونم از دعای قشنگ تون انشاالله همیشه سلامت باشید 😊🌼
انشاالله. واقعا دیگه همه خسته شدن :(
۱۴ مرداد ۱۴۰۱
فریبا
من برای دیگران ترسیدم 😊 درسته میگن ده روز قرنطینه کافیه ولی خب ترجیح دادم باز هم رعایت کنم ممنونم از دعای قشنگ تون انشاالله همیشه سلامت باشید 😊🌼 انشاالله. واقعا دیگه همه خسته شدن :(
درود بر مهر شما
آمین🙏🌹🍀
۱۴ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
عادت دارم حتما نمایش هارو در ردیف اول ببینم
دلم میخواد نفس به نفس بازیگر باشم
و امشب بیشتر از هر زمان از این عادتم خشنود شدم
چرا که در کمترین فاصله ممکن یک تئاتر سرپا و استاندارد و به قاعده دیدم
چه کارگردانی و طراحی صحنه پرفکت بابک محمود زاده عزیز چه هملت شاهکار ایمان میرهاشمی چه اوفلیای پرفکت زهرا رئیسی و هوراشیوی چشم نواز احمد صفرزاده و چه گرترود خستگی ناپذیر و کاربلد فرنوش نیک اندیش
و چی بگم از بازی درجه یک و بدون دیالوگ طه احمدی در نقش کلادیوس
سپاسگزارم از این گروه حرفه ای و طراح لباس نازنینش
شبمو ساختید رفقا❤️💐💐💐👏👏👏
دقیقاً باهاتون موافقم جناب رمضانی بازی جناب احمدی فوق العاده بود👌🏻👌🏻🙏🏻🌹
۱۰ مرداد ۱۴۰۱
حامد رمضانی
اکت های منحصر به فردش و حفظ راکورد فرم انگشتای دست و پاش در تمام لحظات و سکوت مرگبارش عالی بود...جالبه که موقعی که نمایش رو می دیدم دقیقا حدس میزدم شما هم این بازی رو دوس داشتی👌👌🌹🌹
ممنونم از لطفتون که یاد من کردین🥰🙏🏻
بله کاملاً با نظرتون موافقم ایشون بی نهایت این نقش رو زیبا و تحسین برانگیز ایفا کردن.
۱۰ مرداد ۱۴۰۱
سحر بهروزیان
ممنونم از لطفتون که یاد من کردین🥰🙏🏻 بله کاملاً با نظرتون موافقم ایشون بی نهایت این نقش رو زیبا و تحسین برانگیز ایفا کردن.
🌸🙏🏻🌸
۱۰ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
بازیگر؛ هنرمند و درجه یک مثل بهرام افشاری
کسی که میتونم با اطمینان « آدم حسابی» خطابش کنم
از تابستان ۹۴ که جوجه تیغی رو در خانه هنرمندان دیده بودم سال‌هامیگذشت..،البته که اون زمان بهرام اصلا مثل امروز شناخته شده نبود ولی به حدی بازیش رو چه در بیان و کلام و حس و چه در اکت بدنی و البته پی اسی که نوشته بود دوس داشتم که از همون زمان فن اش شدم
و اما نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت:
با یک بهرام افشاری بالغ تر و آرام تر و پخته تر طرفیم و دیالوگ های پینگ پونگی او با تینو صالحی که به حق پارتنر لایقی برای بهرام بود به همون اندازه که از تماشاگر خنده میگرفت آنها رو به فکر فرو میبرد
به نظر من بهرام افشاری ثابت کرد که لیاقت جایگاهی که پیدا کرده رو داره و از همه مهمتر اینه که فروتن مونده و از مردم دوری نمیکنه و این برای من عزیزترش میکنه
به شدت شخصیت متین و دوست داشتنی دارن👌🏻👌🏻
۰۷ مرداد ۱۴۰۱
حامد رمضانی
درود بر شما...دقیقاااااا یه جایی میدیدم اکبر عبدی یه جمله شاهکار گفت: تو اگر هزار بار هم هنرمند باشی و بهترین بازیگر دنیا هم باشی اگر از مردمت دوری کنی و خودتو تافته جدا بافته ببینی هیچچچچی ...
جناب عزتی که بی نهایت محترم و مهربان هستن🥰🥰
۰۷ مرداد ۱۴۰۱
سحر بهروزیان
جناب عزتی که بی نهایت محترم و مهربان هستن🥰🥰
👍👌👌👌👌🌸
۰۷ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
از دیدن شکوفه های گیلاس میام
در سالنی که ششصد انسان محکوم به سکوت محض بودند
گرچه چند نفر پشت سرم مدام میخندیدن و بغل دستی هام از کسالتی که بهشون وارد شده بود مدام ساعت رو چک میکردن
اما من...
چیزی رو تجربه کردم که مدتها تشنه اش بودم
رجوع به منِ عصیانگرم در آشوبی از شلوغی و رنگ و ترافیک ماشینی آدمها
در تمام مدت این نمایش این شعر با صدای شاملو در سرم تکرار می شد:
دلتنگی های آدمی را باد ترانه می خواند

رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد

وهر دانه برفی

به اشکی نریخته می ماند .

سکوت ... دیدن ادامه ›› سرشار از سخنان ناگفته است .

از حرکات ناکرده، اعتراف به عشق های نهان

وشگفتی های بر زبان نیامده

در این سکوت حقیقت ما نهفته است

حقیقت تو و من...

ممنون جناب آقای مساوات💓👌👌👌
دردی که انسان را به سکوت وا می‌دارد ،

بسیار سنگین‌تر از دردیست که انسان را به فریاد وا می‌دارد ...!!

و

انسان‌ها فقط به فریاد هم می‌رسند

نه به سکوت هم ...
۰۵ مرداد ۱۴۰۱
سحر لیلی ئیون
سحر جان راستش مهمه که جعل نشریات نکنیم و به این نکته دقت کنیم.
*نشر جعلیات
۰۶ مرداد ۱۴۰۱
امیرمسعود فدائی
*نشر جعلیات
ممنون
من اینو با جبران افراطی همیشه اشتباه میکنم😅
۰۶ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
معتقدم تحت هر شرایطی باید از بچه های مظلوم تئاتر حمایت کرد
ولی هر چی خواستم نظرمو در مورد این نمایش بیان کنم نتونستم… به سه نقطه اکتفا میکنم
راستش از کلمه ی مظلوم اصلا خوشم نیومد :))
ما گفتیم بنویسید
و نقد کنید
اگر مظلوم بودیم این حرف رو نمیزدیم
و لطفا به جای سه نقطه و ترحم نقد واردتون رو بنویسید
ما از انتقاد ها استفاده میکنیم چون قرار نیست کار اول و آخر عمرمون باشه
🙏🏼🌸
۰۴ مرداد ۱۴۰۱
سحر بهروزیان
متوجه هستم گاهی اوقات کلمات بار روانی شون سوتفاهم ایجاد می کنه ما برای حمایت اینجا می نویسیم نه تخریب🙏🏻🌹
قطعا همینطوره...بخدا که من حاضرم برای حمایت از این بچه ها هر کاری بکنم...سرتون سلامت بانو🌹🙏
۰۴ مرداد ۱۴۰۱
حامد رمضانی
قطعا همینطوره...بخدا که من حاضرم برای حمایت از این بچه ها هر کاری بکنم...سرتون سلامت بانو🌹🙏
🙏🏻🌹
۰۴ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
امشب به تماشای این تئاتر بی ادعا و نجیب اما زیبا و شریف نشستم…در یک سالن کوچک اما حال و هوایی به وسعت دنیای زیبای تئاتر٫ بازی ها بی تکلف و روان و موسیقی چه قانون چه کمانچه و چه سازهای کوبه ای پرفکت و دلنشین…سپاس که شبم رو ساختید🙏🏻❤️💐
آلنده نازنین را دیدم ؛ نمیخوام وارد مباحث سیاسی اجتماعی کار بشم اما ریتم و سرزندگی کار در بیست دقیقه آخر نمود پیدا کرد و بهتر از همه جایی که آزاده صمدی و اسماعیل گرجی صحنه رو به آتش کشیدن...یه عذرخواهی هم از اسماعیل گرجی عزیز بکنم چون من جزو چند نفری بودم که اون گوجه های داخل پاکت به دستشون رسید و من یه لحظه حس کردم در رمی جمرات هستم😅😄و گوجه رو وسط سینه جناب گرجی زدم😂حلال بفرمایید اسماعیل جان
رمی جمرات😁😂
حلال می‌فرمایند حتما🌹
۰۳ مرداد ۱۴۰۱
سحر بهروزیان
اینجا تفاوت ماست؛ من حتی موقع دیالوگ گفتن بقیه بازیگران چشم از جناب گرجی برنمی داشتم فقط گوشهام کار می کرد 🥰🥰 عذاب وجدانم هم می خواد دیگه شما به سمبل مسیح گوجه زدین!
فکر کنم اگه النده هم منو ببخشه تو منو نبخشی سحر جان😅😅😅پای مسیح رو وسط نکش دیگه کم بدبختی دارم😅🫠
۰۳ مرداد ۱۴۰۱
حامد رمضانی
فکر کنم اگه النده هم منو ببخشه تو منو نبخشی سحر جان😅😅😅پای مسیح رو وسط نکش دیگه کم بدبختی دارم😅🫠
😂😂😂😂
۰۳ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید