در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال بنیامین گودرزی | دیوار
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 17:05:13
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
این پسر خیلی کارش درسته
هرچند این سبک از نمایش باب سلیقه من نیست اما حداقل صادقانه سیاه بازی بود و لحظات شادی هنگام اجرا داشتیم.
خیلی بهتر از نمایشهای دیگه ای که این مدت دیدم و نامیدن رو حوضی و سیاه بازی اونها برای اجرا کنندگان حکم ناسزا داشت.
باید مثل این دوستان صادق باشیم و بدونیم داریم چی اجرا میکنیم.
بسیار ممنون از تیم نمایش و کارگردان عزیز.
ممنون بابت لحظات شادی که برای مخاطب به ارمغان آوردید.
اصلا نمایشنامه خوبی نداشت.
طنز سطحی داشت.
نمایش جالبی بود.
بیشتر میشه گفت یه پرفورمنس خوب بود.
مشخص بود تمرین شده بود (خیلی لذت میبرم از اینکه میبینم یک گروه به اجرای خود مسلط باشد و برعکس آن توهین به مخاطب و تاتر است)
نور خوب بود.ایده تصاویر جالب بود.
موسیقی جای بهتر شدن داشت.
طولانی بود.
و در آخر
خانم کردا اصلا خودشو رو نکردا!!
یک نمایش رو حوضی خوشرنگ.
دیالوگها اصلا جالب نبودند.
طراحی صحنه خوب بود.
شخصیت پردازی خوب بود.
بازیها خوب بودند.
تاتر جالبی بود
ایده طراحی صحنه جدید بود
بازیها خوب بود
فقط بیان بازیگر زن جالب نبود.

ممنون از همگی.
کلی به این نمایش رو حوضیتون خندیدیم.
انتظار بیشتری داشتم.
تنها خوبی این اجرا خواننده بود و موسیقی.
طراحی لباس که تکلفشو نمیدونست .لباس سربازها چیزی بین سربازهایی عهد لویی فرانسه و دارتانیان و نازیهای آلمان بود.
تاتر نتونست دنیای خودشو خلق کنه با این همه ارجاعات به دنیای واقعی و یهو هیتلر بی سبیل و چاپلین با ته ریش.
کاش بهتر بود.
این چی بود؟
تاتر بود واقعا؟
پست مدرن یعنی گوشی بگیری دستت دور بزنی دور صحنه و فیلم بگیری؟
یعنی ریچارد سوم فقط یه پیرهنش شبیه آدمیزاد بود؟
نور رو بده بیاد!
موسیقی رو برو بالا!
اصلا درکی از این اجرا و فکری که پشتش بود ندارم.
و نمیخوام داشته باشم (یادداشت کارگردانتون هم برای خودتون.اگر حرفی برای گفتن داشتید در قالب نمایش روی صحنه گفته میشد و نیاز به یادداشت ... دیدن ادامه ›› پس و پیش نداره.
مثل خواجه نصرالدین که همراه نامه اش خودشم پست میکرد.
در آخر
تجربه ثابت کرده تاترهایی که در انتها التماس امتیاز تیوال رو میکنند مثل رستورانهای بی کیفیت اسنپ دنبال ستاره و امتیازن.
این احتمالا نتیجه " ندارم و نمی‌خوام داشته باشمِ" خودتان است.
۳۱ شهریور
درود دوست عزیز.
تئاتر چیست؟
به قول پاول وودراف: " تعریف پیشنهادی من از تئاتر بار ارزشی دارد. این تعریف تلویحا می‌گوید هدف تئاتر چیزی است که واقعا پر بهره باشد. من بر این حرفم تاکید دارم: در صورتی که تئاتر برایتان سودمند نیست، باید شیوه زندگی‌تان را تغییر دهید، وگرنه، تئاتری را که پیش رویتان می‌گذارند تغییر دهید."
تا وقتی که علاقه نداشته باشید به بیان خودتان درکی از این اجرا یا فکر پشتش داشته باشید قطعا ارتباط شما با اجرا مقطوع خواهد ماند. ... دیدن ادامه ›› البته شما فرمودید درکی هم نمی‌خواهید داشته باشید. اما من از شما دعوت می‌کنم روی بازخورد‌های مخاطبین حداقل مطالعه کنید اگر دوست دارید تجربه اجرا برای شما روشن تر شود. در نهایت در اینکه اصلا "حال" هم نکرده باشید با اجرا کاملا آزادید و کامنت من در زیر دیوارنوشته شما جهت برقراری دیالوگ و تعامل است.
من خودم هنوز بعد از سه بار تماشای کار نوشته کارگردان را نخواندم اما از شما صمیمانه دعوت می‌کنم برداشت و مواجه من با این کار یا سایر مخاطبینی که شاید هم برخی با دیدی کمتر تخصصی به اجرا نگریسته‌اند را مطالعه کنید.
این موضوع که علاقه مند باشیم به ایده‌ی پشت سر اجرا فکر کنیم یا نه کاملا سلیقه‌ایست. و در واقع تنها جایی هست که من با برخورد سلیقه‌ای در تئاتر موافقم.
به همین دلیل شما آزادید که مطابق این سلیقه کار انتخاب کنید و این به معنی نیست که اجرایی که لزوما معنای پنهانی پشت سرش نیست تئاتر است و این کار تئاتر نیست. تئاتر تعریف مشخصی دارد که در این دسته بندی ریچارد سوم نیز می‌گنجد همانطور که شاید خیلی آثاری که دوست داشته‌اید در این تعریف بگنجند. لزومی ندارد همه مخاطبان علاقه‌مند به فکر کردن به ایده پشت سر اجرا باشند.
ارادت.

من این کار رو هفته پیش دیدم. کاری مبتنی بر ایده پردازی های معقول و خلاقانه است..
لطفا برای نقد از واژه های دور از انصاف استفاده نکنیم. شما میگویید التماس . شما میگویید رستوران های بی کیفیت اسنپ..
ای کاش وقتی از تجربه تان میگویید ، از تجربه تولید یک اثر هنری سخن بگویید . از سختی هایش..

نظرم را با احترام به رستوران های بی کیفیت اسنپ تقدیم میکنم.

با آرزوی موفقیت برای گروه محترم ریچارد ... کارتان درست است.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خلاقیت داشت.(استفاده از دایره و مثلث)
اما فقط همینو داشت.
متن افتضاح بود.
طنز فوق العاده سخیف بود‌.
به قدری سطح پایین بود که مخاطب هم باورش نشده بود که این تاتره و با صدای بلند وسط اجرا حرف میزدن.
قبل از تاتر دلی بای و آهو مقام دوم از آخر برای این اجراست.
ممنون از نظرتون 🙏🏽 امیدوارم در کارهای بعدی بتونیم نظر شما رو هم جلب کنیم دوست عزیز.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش خوبی بود.فقط ای کاش به متن نمایشنامه استاد بیضایی بیشتر پایبند بودند.قسمتهایی که از متن خارج میشدند جالب نبود مثلا یک جا بازیگری به دیگری میگفت «اون وینچو بیار»
کاش ترتیب دیگری برای بالابر درون صحنه اتخاذ میشد.
شخصیتها و اتفاقاتی به نمایشنامه اضافه شده بود که در متن اصلی نبود و دلیلی هم برای وجودش پیدا نکردم.
بیان شخصیت زن داستان خیلی شبیه شخصیت زن تاتر تاری بود و انگار با هم تمرین کرده بودند.
بیان در بعضی از تاترهایی که این مدت دیدم انگار به صورت صنعتی وسری سازی تبدیل شده و بنده دلیل این تشابهات را درک نمیکنم.
هر اثری باید اصالت خود را داشته و جهان خود را خلق کند.
بازی شخصیتها خوب بود.
موسیقی ابتکار جالبی بود و عالی.
نمایش عالی بود.
نور عالی: استفاده بهینه از نور در تغییر صحنه بین واقعیت و خیال.
طراحی لباس عالی
بازیگران عالی (بیان عالی،بدن عالی)
متن را دوست داشتم
طراحی صحنه عالی
موسیقی و صدا عالی
خسته نباشید به جناب گرجی و بازیگران گروه
این اولین تجربه بنده از کارگردانی آقای گرجی بود اما در قیاس با ۱۳ نمایشی که در دو ماه اخیر دیدم ... دیدن ادامه ›› این نمایش بهترین اجرا بود.
در خصوص دوستانی که صحبت از طولانی و یا خسته کننده بودن این نمایش کردند دعوت میکنم این نمایش را با تاری و یا خاطره تحمل ناپذیر یک همهمه نامفهوم مقایسه کنند.
در خصوص دوستانی که طنز این نمایش را سخیف میدانند نیز دعوت میکنم آن را با طنز تاتر زیگموند و یا شالهنگ مقایسه کنند زیرا طنز این اجرا به هیچ وجه مانند اجراهای دیگر ، سطح این نمایش را تا حد نمایشهای رو حوضی پایین نمی آورد.
در خصوص طراحی لباس هم این تاتر را با اجرای چاپلین مقایسه کنید.
«در خصوص دوستانی که طنز این نمایش را سخیف میدانند نیز دعوت میکنم آن را با طنز تاتر زیگموند و یا شالهنگ مقایسه کنند زیرا طنز این اجرا به هیچ وجه مانند اجراهای دیگر ، سطح این نمایش را تا حد نمایشهای رو حوضی پایین نمی آورد.»
سلام و ارادت
از اونجایی که بنده یکی از کسانی بودم که قسمت‌هایی از این کار رو سخیف می‌دونم خواستم دو خط از باب گفتگوی دو تماشاگر اینجا مطالبی رو مرقوم کنم.
من شالهنگ رو ندیدم، ولی زیگموند رو دوبار دیدم. به نظر من اون شوخی و طنز و مسخره و لودگی که توی زیگموند دیدم توی کار نشسته بود و ... دیدن ادامه ›› جای خودش رو پیدا کرده بود و سخیف نبود.
اما من از اسماعیل گرجی و صادق گلچین به عنوان نویسنده و کارگردان توقع یه همچین لوده‌بازی‌هایی روی صحنه وقتی دارند حرفی مهم و دقیق می‌زنند رو ندارم.
ببخشید بابت تصدیع.
۲۳ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
برای بار دوم اجرای زیبا و استادانه جناب شهرستانی و گروهشان را دیدم و بسیار لذت بردم.
امیدوارم باز هم شاهد هنرنمایی این عزیزان در اجراهای دیگر باشم.
در حد اولین تمرین یک تاتر دبستانی.
اینکه تلاش جوانان را نباید نادیده گرفت سر جای خود اما وقتی اسم تاتر را روی آن میگذارید و قصد تحویل این خزعبل را به عنوان نمایش به مخاطب دارید واقعا بی احترامی به وقت اوست.
این عزیزان میتوانند مدت زیادی صرف تمرین بهتر و اجرا برای دوستان و آشنایانشان کنند به جای اینکه اینطور خام دستانه با این تسلط کمتر از حداقلی به بازیگری خود را در معرض نقد مخاطب قرار دهند تا اعتماد به نفس آنها خدشه دار نشود.
این نمایش به هیچ وجه در حد اجرای عمومی نبود.
متاسفم.
موافقم
متاسفانه با هیچ سطح از تمرینی از اینا بازیگر تئاتر درنمیاد.
۲۰ شهریور
Negin Hadad
موافقم متاسفانه با هیچ سطح از تمرینی از اینا بازیگر تئاتر درنمیاد.
تاسف واقعا .از این اجرا بسیار بد
۲۳ شهریور
Negin Hadad
موافقم متاسفانه با هیچ سطح از تمرینی از اینا بازیگر تئاتر درنمیاد.
احسنت
۲۳ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دیدن این نمایش را توصیه نمیکنم.
ممنون از جناب یحیوی که در انتهای نمایش کارگردان را صدا کردن وگرنه فکر میکردیم آقای نیکزاد اصلا در جریان برگزاری این نمایش نیستند.
در خصوص جناب داخ که از قضا کارگاه کاربرد بیان و بدن در بازیگری را هم ارائه میکنند.
جناب داخ یا کارگاه را تعطیل کنید یا بازیگری را. این همه تپق زدن و عدم تسلط به خاطر چیست؟
در آخر علی رغم انتخاب سوژه خوب، بازیگردانی،کارگردانی،صحنه،و.... به هیچ وجه انتظار مخاطب را برآورده نکرد.
به امید دیدن کارهایی بهتر
سیدمحمدصادق سیادت (siyadat)
باسلام و احترام؛
ممنونیم از اینکه مارا تماشا کردید
در رابطه با نمایش باید عرض کنم که هنر امری کاملا سلیقه ای است و بدون شک ممکن است نمایشی که مورد پسند شماست، مورد پسند بنده نباشد و بلعکس
همچنین در رابطه با صحبت خود در رابطه با آقای داخ نیز باید عرض کنم که می‌بایست رزومه ایشان در عرصه بازیگری و تدریس را در نظر گرفت، بدون شک با در نظر گرفتن این موضوع و نگاهی به شاگردان ایشان قطعا این حرف را نخواهید زد.

امیدوارم بتوانیم در روزهای آینده میزبان نگاه شما باشیم تا اجرایی زیباتر از روز اول را تقدیمتان کنیم.
۲۱ مرداد
سیدمحمدصادق سیادت
باسلام و احترام؛ ممنونیم از اینکه مارا تماشا کردید در رابطه با نمایش باید عرض کنم که هنر امری کاملا سلیقه ای است و بدون شک ممکن است نمایشی که مورد پسند شماست، مورد پسند بنده نباشد و بلعکس همچنین ...
حین دیدن تئاتر، رزومه‌‌ی بازیگر مهم نیست وقتی بارها تپق میزنه و اسم بازیگرهای مقابل رو اشتباه میگه و نه به متن تسلط داره نه لحن مناسب و درخور و هماهنگی داره!
اینارو میگم چون خودم شاهد اجرا بودم.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید