در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | Benny درباره نمایش وَرَق‌الخیال: نمایش عالی بود. نور عالی: استفاده بهینه از نور در تغییر صحنه بین واقع
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 04:01:57
نمایش عالی بود.
نور عالی: استفاده بهینه از نور در تغییر صحنه بین واقعیت و خیال.
طراحی لباس عالی
بازیگران عالی (بیان عالی،بدن عالی)
متن را دوست داشتم
طراحی صحنه عالی
موسیقی و صدا عالی
خسته نباشید به جناب گرجی و بازیگران گروه
این اولین تجربه بنده از کارگردانی آقای گرجی بود اما در قیاس با ۱۳ نمایشی که در دو ماه اخیر دیدم ... دیدن ادامه ›› این نمایش بهترین اجرا بود.
در خصوص دوستانی که صحبت از طولانی و یا خسته کننده بودن این نمایش کردند دعوت میکنم این نمایش را با تاری و یا خاطره تحمل ناپذیر یک همهمه نامفهوم مقایسه کنند.
در خصوص دوستانی که طنز این نمایش را سخیف میدانند نیز دعوت میکنم آن را با طنز تاتر زیگموند و یا شالهنگ مقایسه کنند زیرا طنز این اجرا به هیچ وجه مانند اجراهای دیگر ، سطح این نمایش را تا حد نمایشهای رو حوضی پایین نمی آورد.
در خصوص طراحی لباس هم این تاتر را با اجرای چاپلین مقایسه کنید.
«در خصوص دوستانی که طنز این نمایش را سخیف میدانند نیز دعوت میکنم آن را با طنز تاتر زیگموند و یا شالهنگ مقایسه کنند زیرا طنز این اجرا به هیچ وجه مانند اجراهای دیگر ، سطح این نمایش را تا حد نمایشهای رو حوضی پایین نمی آورد.»
سلام و ارادت
از اونجایی که بنده یکی از کسانی بودم که قسمت‌هایی از این کار رو سخیف می‌دونم خواستم دو خط از باب گفتگوی دو تماشاگر اینجا مطالبی رو مرقوم کنم.
من شالهنگ رو ندیدم، ولی زیگموند رو دوبار دیدم. به نظر من اون شوخی و طنز و مسخره و لودگی که توی زیگموند دیدم توی کار نشسته بود و ... دیدن ادامه ›› جای خودش رو پیدا کرده بود و سخیف نبود.
اما من از اسماعیل گرجی و صادق گلچین به عنوان نویسنده و کارگردان توقع یه همچین لوده‌بازی‌هایی روی صحنه وقتی دارند حرفی مهم و دقیق می‌زنند رو ندارم.
ببخشید بابت تصدیع.
۲۳ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید