این نمایش رو دیدم
روی صندلی اش نشسنم
و حرف زدم
این بزرگترین فرصت برای هرآنچه میخواهد دل تنگت بگوست
ببینیدش
بازی اش کنید
لذت میبرید
یکی از مهمترین اصول یک نمایش خوب، به جز متن و بازیگر خوب، مهارتِ نشون دادنِ خوب بودن اون بازیگره
اینکه بتونی از مهارتی که باریگرت داره، به بهترین نحو استفاده کنی، هنری است که هرکسی ندارد.
به کارگردان کار به خاطر انتخاب های خوبش آفرین میگم و توصیه میکنم اینکار رو حتما ببینید ♥️🍁🌻
شما عزیزانی که خیلی شاکی میآیید میگید تعزیه بود.... بله محتوای اصلی کار، درباره تعزیه است. ولی تعزیه نیست. درباره تعزیه است
هم طبیعیه.هم منطقی.یادتون رفته محرمه!؟ تاحالا تو ایران تئاتر نرفتید!؟
انتظار داشتید در ماه حرام....در سالن دولتی، چه کاری اجازه اجرا بگیره!؟
بله ضعف داره
تازه شب سوم اجراست.با بازیگرهایی که همزمان مجبورن سر چندتا کار حاضر باشن. کاربومیه.انتظار جلیل فرجادی که توی بانوی محبوب من دیدید رو نداشته باشید. فرق داره سبک بازی ها.... انتظار کامران تقتیِ یه گاز کوچولو و گل به خودی رو نداشته باشید. فرق داره جنس بازی.
هرچند ازحق نگذریم مجید نوروزی و کامران تفتی کار رو زنده نگه داشتن.
ضمنا گربه ها را دوست داریم ولی نه روی صحنه :)))
موفق باشید تیم سلول شخصی
دیشب برای دومین بار این کارو دیدم.به نظرم بازی ها و متن خیلی خیلی عالی و زیبا هستن.همه چیز در جای خودش قرار گرفته و بازی ها درخشانه
بییننده احساس نمیکنه که داره نمایش میبینه.حسش اینه که بخشی از یک زندگی،جلوی چشماشه
همگی تون عالی بودید 💚💚💚💚
سلام.دیدن این کار رو توصیه میکنم.هم به سبب مناسبتی بودن کار.هم به این دلیل که کار بسیار جا افتاده و پخته است.شما رو کاملا داخل فضا نگه میداره و بازی های روان،اجازه نمیده که دچار سردرگمی بشین.
دکور، کارگردانی و بازی ها،بسبار خوبن
گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود....
قطعا تا سالها به این کنسرت نرفته، فکر خواهم کرد♥️💚
آهای
شمایی که میروید
به جای ما هم لذت ببرید لطفا 🌹💔
وقتی صحبت از هنر تئاتر میشه، فقط بازی کردن مطرح نیست. باید پا روی ترس هایی بذاریم که مانع یادگیری میشن. پا روی ترس هایی بذاریم که جلوی حرکت رو به جلو رو میگیرن.
زمستان 66 کار خوبیه
نه فقط بخاطر بازی هاش، که هرشب هم دارن پخته تر و جا افتاده تر میشن
بلکه به این دلیل که حاصل جرات مندی کارگردانشه. که ریسک کرده و به عنوان کار اول، دست روی سوژه ای گذاشته که پر از بازی های حسی و عمقیه.
واژه هنرجو، تحقیر نیست که بعضی ها، مثل سنگ ریزه، به سمت هم، پرتابش میکنن. بازیگری یعنی هنرجو بودن تا ابد. یعنی دنبال یادگیری بودن. یعنی مسیر رو به جلو داشتن.
اینکه وقت بذاری، انرژی صرف کنی و به جای تلاش بیشتر، بیای این وقت و فکر و انرژی رو صرف بدگویی از گروهی کنی که نیت پیشرفت داره و اومده چیزی به هنر برای آینده اضافه کنه، نه تنها ادم رو هنر دوست و هنردان جلوه نمیده، بلکه فقط موجبات تاسف رو فراهم میکنه که دنبای هنر و تئاتر داره به کدوم سمت میره.
بهتره به جای تحقیر و ترس از گروه های تازه وارد، خودمونو بهتر کنیم. هزینه اش کمتره
موفق باشید
من این نمایش رو دوست داشتم.
اینکه متن یک نمایشنامه، متن موفقی باشه، یکی از عواملِ خوب بودن اجراست
و این نمایش متن موفقی داره.
ولی متن موفق، اگر بازی خوبی پشتش نباشه، خودشو نشون نمیده
و این چیزیه که زمستان 66 رو متمایز میکنه
چون بازی ها واقعا زیبا، بجا و به اندازه بود.
موفق باشین ?