در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مریم حاج محمدی
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 23:53:43
 

کارشناسی ارشد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی
دانش آموخته آموزشگاه های آزاد از جمله مدرسه تخصصی بازیگری و کارگردانی پادمارت، سینمانمایش پود متداکتینگ تهران استودیو، اکادمی علوم صدا و هنر میلنیوم، آتلیه تئاتر تازه، گروه تئاتر اشتراک

سوابق بازی:
تئاتر
نمایش طبیب اجباری از سهیل جمشیدی مهر ۱۴۰۲ در خانه نمایش دا
نمایش ما به زنان یک زندگی بدهکاریم از المیرا آزاد خرداد ۱۴۰۱ در تماشاخانه اهورا
نمایش جز آن دو نفر هیچکس باقی نماند دی و آدر ۱۴۰۰ نوفلوشاتو به کارگردانی محمد تات
نمایش همسرایان. به کارگردانی میلاد کرباسی تماشاخانه شانو - ۲۰ تیر تا ۲۰ مرداد ۹۷
سه شب اجرای فجر پلاس نمایش اگر از نو شروع کنیم بهمن ۹۷ تماشاخانه آژمان
نمایش کله پوک ها .نوشته نیل سایمون به کارگردانی ساتیا نوروزی در تماشاخانه شانو اسفند ۹۶
نمایش برادر جان. نوشته غلامحسین ساعدی به کارگردانی مهدی خالدی عمارت ارغنون دی ۹۶
نمایش قرمز و دیگران. به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی بهمن معتمدیان در پردیس شهرزاد مهرماه ۹۵
اگر از نو شروع کنیم در تماشاخانه سه نقطه آذر۹۷ به کارگردانی المیراآزاد
مونولوگ عالیجناب پیش آمد در نخستین "فستیوال مونو پرفورمنس"موسسه هنرهای نمایشی تماشاگان بهمن ۹۹ و فروردین ۱۴۰۰
تک اجرای نمایش خانه برنارد آلبا در جشنواره اشتراک به کارگردانی احمدشاه قاسمی شانو زمستان ۹۷
نمایش چشاتو ببند به کارگردانی فرنگیس وزیری جشنواره تئاتر اشتراک شهریور ۹۷ تماشاخانه شانو
نمایش شک .به کارگردانی امید حیدری در تماشاخانه شانو اسفند ۹۶
نمایش ویتسک .پروژه داخلی کارگاه اشتراک (چخوف) به کارگردانی مهدی رضایی و آتنا تندرو در تماشاخانه شانو خردادماه ۹۷

نمایشنامه خوانی:
نمایشنامه خوانی دختر موبافته سیاه بازی به کارگردانی آرش غلامی در جشنواره تئاتر شهریاران در سینما تئاتر بلوار. سینما آوانسن زمستان ۹۷
سه شب اجراخوانی عالیجناب اژدها به کارگردانی احمدحامدی در نوفل لوشاتو شهریور و مهر ۹۸
نمایشنامه خوانی لاتاری به کارگردانی مهدی خالدی دردکافه عمارت نوفلوشاتو بهمن ۹۹
نمایشنامه خوانی مرشد کامل به کارگردانی سامان سامنی در کافه دریمر آذر ۹۹
نمایشنامه خوانی آنتراکت به کارگردانی مهدی رضایی کافه بام تئاتر مستقل بهار۹۹

نمایش رادیویی:
نمایش رادیویی ایستگاه گلشهر از رادیوی نمایش به کارگردانی فرضی پور تابستان ۹۹
نمایش رادیویی میراث مطبخ به کارگردانی فرضی پور پاییز ۹۹

تصویر:
تله تئاتر بر پهنه دریا به کارگردانی حسن فرضی پور خرداد ۱۴۰۱
مسابقه تلوزیونی سرنخ به کارگردانی آریا طاهری از شبکه نسیم
سریال سه شنبه ۱۴ جولای به کارگردانی سیدمحمدجواد حسینی از شبکه یک سیما
سریال آقای قاضی به کارگردانی سجاد مهرگان از شبکه دو و نسیم
سریال شبکه خانگی نیسان آبی در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی
سریال طلاق (اژدهای هفت سر) به کارگردانی ابوالقاسم طاالبی ۱۳۹۹
فیلم کوتاه اتچ به کارگردانی مهدی خورشیدی ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱
سریال مهیار عیار به کارگردانی سیدجمال سید حاتمی ۱۴۰۲
فیلم کوتاه دلشکسته به نویسندگی و کارگردانی حسین عباس زاده شهریور ۹۸
سریال توافقنامه اپیزود توجه به کارگردانی علی فرازی

سایر فعالیت های هنری:
روابط عمومی نمایشنامه خوانی پلی از جنس شیشه به کارگردای ناصر ارباب
منتقد جشنواره تئاتر هامون بهمن ۹۸

 ۲۴ مرداد ۱۳۶۴
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
دمت گرم امین سعدی و بازیگران و همه عواملش موسیقی و همه چی خلاصه ساختن و نوشتن و اجرا بردن این کار مشخصه که بسی رنج پشتش بوده و خداقوت داره و دمتون گرم که برای مخاطب ارزش قائلید و خسته نباشید واقعی از این همه تمرین و تلاش و هماهنگی و خلاقیت و دکور و بدن بازیگر و خلاصه کامل
کیف کردم
خیلی خوب بود
ارزشمند و به جا
نمیدونم دقیقا از کجای کار تعریف کنم.
لذت بردم
ون میگرن دارم و استیگماتم نورپردازی ها فقط گاهی چشامو می‌بستم و چند برش کوچک ... دیدن ادامه ›› رو از دست دادم
ولی واقعا صداهای بزرگانی که آخر پخش شد
متن نمایش
صحنه پردازی
دکور خلاقانه و دوست داشتنی و فلسفی
همه و همه
بدن بازیگر
گریم
بیان
همه چیز ارزشمند بود
اگه صاف باشی آدما از اینکه ببریشون نمی‌ترسند باید تیز باشی و برنده تا نزدیک شدن و ضربه زدن به تو براشون هزینه داشته باشه
نیاز به برون ریزی داشتم و چقدر خدا رسوند این نمایش رو
حال و هوای دورانی که مستمر کلاس زبان میرفتم برام تداعی شد.
جزو نمایش هایی بود که تا آخرین لحظه دست به گوشی ام نزدم
سبک جالب کار به مثابه فرم در خدمت محتوای پست مدرن انسان معاصر و دغدغه های انسانی روانشناختی اش جالب بود
البته مخاطب خاص خود را می‌طلبد
تم کار انسان و تنهایی هایش بود
تراپیستی که هم درد است و هم درمان
چقدر لذت بردم از بازی دوستان عزیزم
خیلی ذوق داره دیدن پیشرفت شگرف و تحسین برانگیزشون
خداقوت

یک نمایش بی ادعا اما بسیار هنرمندانه از گذر صفحه حوادث با رویکردی جرم شناسانه، روانشناسانه و جامعه شناسانه با مرور فجایع و مرارت ها علیه زنان در طول تاریخ
توصیه می‌شود
بسس لذت بروم و اشک ریختم و خندیدم
ارزشمند بود
مخصوصا با آگاهی ای که از تور سفر نویس بخش لاله زار گورستان سینما ها داشتم
در طول مدت اجرا داشتم فکر میکردم چقدر جای همچین اجراهایی خالی است، هم از لحاظ ایده مغزدار هم نگارش هم بدن بازیگران و توانایی های بازیگر در بیان و بدن، هم طراحی صحنه...
یک کار شریف و محترم
ممنونم که برای خودتون و تماشاچی ارزش قائلید.
مانا باشید
دردنامه تراژیک زنانه و برانگیزاننده همدردی عمیق برای لحظات دردناک تجاوز و مردسالاری و مرگ
زنانی که در هژمونی مردسالارانه اسیر و عبیر شدن یا قربانی تجاوزند یا شوهر عیاش بچه باز یا عمل‌های سنگین زیبایی کردن تا مردن شهوتران پسندشون کنند یا درگیر مذهب و تعصب و غیرت کورکورانه و متحجرانه
یا فریب خورده اند
طراحی صحنه مینیمال
عناصر برزخی هم نمود داشت
به نظرم این لایه رو بود...
لایه های پایین تر در مورد راهکار بود...
۲۱ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
هپروتی که با جادو جنبل بیداد می‌کند
اینگونه دفتر عمر یکی دیگر از حکمرانان سرزمینی به آخر رسید که روایت بیشترشان زن کشی و مصرف دخانیات و نئشگی و هوس بازی و مسخرگی و زن بارگی و خرافه است.
قاصدی که با حمله غزونیان شرحه شرحه می‌شود
بسیار تئاتر عالی بود
از آنجایی که نملیش مربوط به سیاه چاله زندانی در عصر صفوی بود عناصر نمادین صفویه مثل تعزیه خوانی در اثر به سبک جالبی استفاده شده بود
این نمایش را در جشنواره هم آغاز دیده بودم
به نسبت نسخه جشنواره اش بسیار بهتر شده بود
کلا خیلی کار تاثیر گداری است
از آن دست آثاری که انقدر موضوع دردناک است که بعد از اجرا هفته ها با خودش تورا همراه می‌کند
بازیگران هم در آن گروهی که من دیدم خوب بودن.
موفق باشین
اسم جشنوارهٔ هم‌آغاز میاد جیغ می‌کشم!!
مگه میشه آخه؟!
هر چی اسم هم‌آغاز روش بود بی‌نهایت ضعیف بود...
این یکی رو دیگه بمیرم هم نمیرم...
۰۸ شهریور
خوشحالیم که اجرارو دوست داشتید...ممنون از نظرتون🙏
۰۹ شهریور
امیرمسعود فدائی
اسم جشنوارهٔ هم‌آغاز میاد جیغ می‌کشم!! مگه میشه آخه؟! هر چی اسم هم‌آغاز روش بود بی‌نهایت ضعیف بود... این یکی رو دیگه بمیرم هم نمیرم...
جناب فدائی این نمایش را کلا نروید بشدت نسب به اجرای جشنواره افت در بازیگری داره
۱۱ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
لباس بسیار عالی بود سنگ تمام گذاشته شده بود
گریم و ایده اجرایی هم خوب بود
فقط اگه کمی مینیمال تر میشد بهتر بود
یکی برخی اپیزودها زیاده از حد پرداخت شده بود
ولی در کل انتخاب کاراکتر ها جالب بود خصوصا حضور ناپلئون و رابعه و کاترین برام به نسیت به اجراهایی که در این تم است بدیع تر بود
صدای کاترین خیلی عالی و قابل توجه بود
شعر و ادبیات و نحوه بیان پارسی از رابعه برایم آرام بخش بود کاش هنوز اینجوری صحبت میکردیم
خلاصه خداقوت
دوست داشتم این نمایش رو
بسیار نوستالژیک
با بازی های خوب
کارگردانی و نویسندگی و درماتورژی درست
بسیار عالی بود
یک نمایش با بهره گیری از عناصر اصیل فرهنگ قاجار و ایران قدیم
جمع های جادوپسند و سرنوشتی در استیلای خرافه
بازنمایی جالبی از زندگی سنتی و طفیلی گونه زنان بخت برگشته
بازی های درست
با حداقل اکسسوری درست ووکاربردی
قصه ای جالب
اطوارهای جالب
تمام کاراکترها شخصیت داشته و پردازش شده
دکور کارگردانی بازی همه چیز به جا
خداقوت
تماشای این اثر را توصیه میکنم
خیلی خوشحالیم که مخاطب اجرا بودید،ممنون از نظراتتون.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام دو تا بلیط دارم برای مثلث برای روز ۱۸ مرداد
پنج شنبه
صندلی:
9-10,9-9
اگر کسی می‌خواهد در تلگرام به ای دی من پیام دهد
@mhmd1364
بهنام دیناری این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
این کار رو با وجود اینکه یکبار دیده بودم دوباره تماشا کردم. قدرت عروسک گردانی و خلاقیت که با حداقل‌ها حداکثرها رو به نمایش بزاری مایه مباهاته
سپاس بابت مهرتون به ما 🙏🌹
۲۷ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سبک کار فانتزی مورد پسند من نیست
منتهی از قدرت بازیگری بازیگر خانم که به توانمند است و در این کار چند نقش را در سن ها و جنسیت ها و سبک های محتلف بازی می‌کند لذت بردم.
بازیگر آقا هم‌که کاملا مرا یاد سربازان جنگ جهانی اول و دوم مینداخت و خیلی خوب باور پذیر بود
چیزی که مرا از کار جدا می‌کرد وجود گروه فرمیست اجرایی بود به نظرم وجودشان برای اجرا چندان ضرورتی نداشت و میتوانست نباشد .
در کل تیم جوان و کارگردان کم سن و سال و به نتیجه رساندن یک تئاتر قابل تقدیر است و به این تیم جوان و آینده دار تبریک میگم.
محتوای کار فلسفی و قابل تأمل بود
موضوع جالبی بود و بازی ها به بهبود و پیشبرد بهتر آن کمک کرده بود
یک متن قوی یک بازیگر توانمند و یک ترکیب متناجسی از همه چیز منجر شد به یک لذت تماشایی یک ساعته..
خداقوت به همه عوامل و تبریک به آقای کارن کیانی که تجربه اولیه شون به این خوبی از کار درآمد با همکار و همراهی و تجربه بزرگانی چون پدرش و آقای تاراج و هنر بازیگری آقای پناهنده که در کسری از ثانیه ژست، لحن بدن و خلاصه همه چیز را تبدیل کرده و ارائه میداد از دوره گرد تا شاه مملکت تا روحانی با لهجه های ترکی و لری و یزدی و اصفهانی و ...
خلاصه من که لذت بردم از تایمی که آنجا بودم ک تماشا کردم.
و با دیالوگ آخر من توبه نامه نمینویسم یاد جمله متهم اظهار پشیمانی نکرد
تاریح تکرار می‌شود
و این مفهوم ریز پوستی منتقل شد
خریدار
کارن کیانی (karen.kiani)
ارادتمند
ممنون از اینکه به تماشای ما نشستید.
۲۲ فروردین
سپاس از نظر و حضورتون🙏🏻✨
۲۲ فروردین
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
 

زمینه‌های فعالیت

تئاتر

تماس‌ها

mmohamadi64@gmail.com