در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال درسا علمی نژاد | دیوار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:12:03
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
حدیث سیدی (hadidseyedi)
درباره نمایش بچه i
با وجود اینکه سلیقه ام تئاتر دیالوگ محور نیست و دنبال تئاتر با تصویر و قاب و تنوع هستم، اما دوست داشتم. سیمین معتمدآریا درخشان❤
در هر چندتا نقشی که دیشب دیدم درخشان بودن❤
درضمن نمیدونم چرا بعضی از تماشاچی ها بلند بلند راجع به دیالوگ‌ها همون لحظه با کنار دستیشون صحبت میکنن.یعنی دیشب سیس دونیم تموم شده بود دیگه
:((((
امیر جدیدی.
چطور اینقدر درخشان تونستی این کاراکتر رو بسازی.
هنوزه که هنوزه با یاداوری رحیم غم میشینه رو دلم ?
من اومدم دو ستاره ام رو دادم و برم.
چیزی نمینویسم چون اکثرا همون نظر من رو دادن.
راستی امشب چقدر استرس رسیدن به ایرانشهر رو کشیدم.چه خبر بود خیابونا. ؛(( ولی خب به موقع رسیدم
نمیخوام اینجا اسم ببرم.و اصلا عادت ندارم تو صفحه نمایشی اسم نمایش دیگه ای رو ببرم.ولی دلم میسوزه.با این حال باز هم اسم نمیبرم.فقط اگر دوست داشتین یه سر به تماشاخانه سنگلج بزنین.با بلیط فقط ۴۰ تومن.قیمت خجالت اوره ولی به اندازه ۴۰۰ تومن کار میبینید.باز خود دانید!
۱۷ اسفند ۱۴۰۰
حدیث سیدی
امیدوارم همیشه خوب باشید من در نهایت طرفدار شما و خودمون هستم.‌
ارادت❤️❤️??
۱۷ اسفند ۱۴۰۰
امیرمسعود فدائی
بابا من خیلی ملو و دوستانه گفتم: «داداش شما تا حالا کار کلاسیک دیدی؟!» اونم به خاطر اینکه طرف خودش مثلاً هنرمند بود، پروفایلش با مال ما فرق داشت! همین!
بازم میگم که این چت و کلمات چون حس رو منتقل نمی‌کنن باعث میشه هز کسی با لحنِ انتخابی خودش بخونه و گاهی موجب سوء تفاهم میشه !
۱۷ اسفند ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
تبریک میگم بابت تمدید.بی شک‌این اجرا شایسته بهترین اتفاقاته.
همه چیز بسیار تمیز و خلاقانه.حتی تیزرهای کار و عکس ها.مثل خود کار که یکی از خاص ترین شیوه های اجرایی رو داره.
فراموش کرده بودم بعد از دیدن دوباره اجرا یادداشتی بنویسم..
این حرف من با کسانی هست که سال ۹۸ موفق به دیدن لباس جدید پادشاه شدن.تفاوت های چشمگیری تو این کار اتفاق افتاده. تنها چیزی که هنوز یکم ایراد داشت اسپیکرهای سالن بود‌ که به گروه اجرایی پیشنهاد میکنم پیگیری کنند چون اجرا به تمام این عوامل نور و صدا و لباس و ... مثل وجود بازیگر بسیار وابسته است.
استفاده از جادو و فانتزی در یک زمینه بسیار جدی و رئالیستی خلاقیت و سبکی است که از شاهکار جمالزاده خانم نازی دیدم. و این امضای ایشونه و من رو شیفته ی این سبک‌کار کرده و واقعا دیگه هر جا اسم ایشون باشه اولین نفر برای خرید بلیطشون هستم.
یک انتقاد هم دارم. بروشور ندادید به ما. حداقل بروشور رو اینجا بارگذاری کنید تا اسم بازیگرها رو بدونیم.
و در اخر از بازی مهبد قناعت پیشه و و و و و و ایمان سلگی به شدت لذت بردم‌. و صحنه هایی که اضافه شده بودند یکی‌از زیباترین قاب ها بود.تبریک
درود
ضمن عرض سپاس
از زمان تعطیلی سالن ها و‌متوقف شدن اجرا در کرونا، از طرف تماشاخانه سنگلج تصمیم بر این شد که بروشور به صورت کاغذی بین‌تماشاچی ها پخش‌نشود و علت آن‌ رعایت پروتکل ها و فاصله های اجتماعی بود.
اگر دقت کرده باشید تماشاخانه سنگلج در فروش بلیط هم‌ حتی زمانی که صد در صد ظرفیت سالن ها به فروش‌ می رفت، باز هم با ظرفیت پنجاه درصد بلیط فروشی کرد.
با تشکر
۰۹ اسفند ۱۴۰۰
محمد مجللی
آقا من بیام آخرین سوال هم بپرسم برم :) اجرا تاخیر هم داره؟ بعدش به سانس ۲۱:۱۵ تو خیابون نوفل میرسم؟
به نظرم میرسید.من تو ترافیک‌و اینا ساعت ۹.۳۰ شهرک‌غرب بودم
۱۱ اسفند ۱۴۰۰
ممنونم از همگی تون
نمایش خیلی خیلی خوبی بود
۱۴ اسفند ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
متاسفم برای وقتی که گذاشتیم.
فقط میتونم بگم جذاب و دلربا.خیلی لطیف و خود گلاب آدینه ?
شگفت انگیزه که چرا این کار در فجر شرکت نکرده؟
سلام و عرض ادب
شرکت کردیم سرکار خانم سیدی عزیز.
در لیست پذیرفته شدگان نبودیم??
۲۹ دی ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خیلی جالبه که جناب اقای شمس که به خودشون اجازه میدن به راحتی به هر کسی که دلشون خواست بی احترامی کنن و همیشه موضع بدهکار بی پول و بی پشت به خودشون میگیرن،همیشه تو بهترین شرایط اجرا میرن و تو جشنواره فجر هم بدون نوبت هستن و جایزه هم میگیرن و در کنارش منتقد وضع موجود هم هستند واقعا عجیبه اوضاع این تئاتر.
چیزی که دیشب از این تئاتر دیدم و فهمیدم یک‌ (من) بود. من خیلی بزرگ که فقط خودش میفهمد چه گفته است!
شبیه به ده ها نمایش آیینی سنتی ای بود که تا بحال دیدم.با چاشنی دیالوگ هایی در مورد مسائل روز.شاید تنها عنصر مثبت و قابل توجه گروه رقص بسیار هماهنگشون بود.خسته نباشید
حالا مگه قرار بود این نمایش تحولی در این سبک ایجاد کنه؟ بهرحال ماهیت این سبک همینه و همشون باید همین ویژگی ها که گفتین داشته باشن اگه غیر از این باشه که نمیشه
۲۷ دی ۱۴۰۰
ممنون ازاینکه عمارت قجری رو تماشا کردین???
۲۹ دی ۱۴۰۰
سپاس از حضور شما و تماشای نمایش
۰۳ بهمن ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
کار به شدت ضعیف تر از کار ضعیف قبلی یعنی سفر به نهایت دور بود.بخصوص که دوباره نمایشنامه یک ایده تکراری رو انتخاب کرده بود و در پرداخت هم‌مشکل داشت.بازیهای بازیگران ناشناس بسیار ضعیف بود و کاملا مشخص بود که از هنرجویان یا کسانی هستند که به هر دلیلی به علت اشنایی با کارگردان روی صحنه بازی میکنند وگرنه دلیل خاص دیگه ای نمیشد پیدا کرد.طراحی صحنه فکر‌میکنم نقطه مثبت کار بود.خسته نباشید
چه زیبا فرمایش کردید سرکار خانم سیدی ، متاسفانه دوستان و نزدیکان عوامل محترم این نمایش گردن گیرشون ضعیفه مایل نیستن مشکلات عدیده کار رو بپذیرن ، در مورد طراحی صحنه هم بنظرم باید تجدید نظر کنید ، کل طراحی صحنه برای موقعیت های پرهیاهو در عین حال پوچ و ایذایی نمایشنامه خلاصه میشد به مکعب مستطیل سفید رنگ بزرگ و کوچیک کف صحنه و قاب مستطیل دیوار پشتی صحنه ، که در آخرین صحنه نمایش جمیع بازیگرها درون قاب ژست گرفتن ، شما اگر خلاقیت و دکور جذاب دیگری به چشم دیدید اضافه کنید به عرض بنده ...
۱۱ دی ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
از استوری خانم نازی تو اینستاگرام رسیدم به توهین کارگردان و عوامل این کار به برو بچه های تیوال.
با وجود تعلق خاطر شدیدی که به تیوال و تیوالی ها دارم ولی فکر میکنم فشار روحی روی همه ما بسیار زیاده در حدی که یک کامنت در این حد یک‌ کارگردان رو به هم ریخته. دیدم که نوشته بودید همگی پنجشنبه به دیدن نمایش میرید خیلی کیف کردم.من برای روز دیگه بلیط دارم.امیدوارم دیدن نمایش همه اینهارو بشوره ببره.
چه باحال. اون اسم هارو نگاه این بالا. همه تئاتری هستن. چقدر دوست دارم ببینم.:))
بعد از حدود ده ماه قرعه به نام این نمایش افتاد.
ممنون خسته نباشید :)
اینکه در شرایط قرمز سالن ها باز شده اند واقعا چه معنی ای میتونه داشته باشه جز اینکه شرایط رو عادی نشون بدن؟ من به شخصه با این آمار و ارقام‌ هیچ تئاتری رو‌نمیبینم مگر اینکه وضعیت حداقل نارنجی باشه. نه از ترس جونم‌ به این خاطر که حمایت ما باعث میشه مسئولین متوجه کار اشتباه خودشون نشن.واقعا متاسفم
هم با نظرتون موافقم، هم از طرفی خودم از باز شدنِ سینماها خوشحال شدم و توی سانس‌های خلوت میرم فیلم می‌بینم، با جمعیت کمتر از ۵-۶ نفر.
ولی در مورد تئاتر که اغلب هم سالن‌ها کوچک‌تره و هم تهویه‌ها خوب نیست، به نظر منم این بازگشایی در این شرایط صلاح نبود. ?
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
بله. اگر توجه کرده باشید من هم فقط راجع به سالن های تئاتر نوشته ام.
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
حدیث سیدی
بله. اگر توجه کرده باشید من هم فقط راجع به سالن های تئاتر نوشته ام.
بله، چون معمولاً برای سینما و تئاتر با هم تصمیم گرفته میشه گفتم.
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
متن‌نیازمند بازنویسی بود.
بازی ها به شدت مصنوعی بود و‌اگر هم‌قرار بوده به شیوه خاصی در بیاد که احتمالا از سواد من خارجه به نظر به هدفش نرسیده بود.
به هر حال اقای سیدی باهوش و خلاق هستند و خوش‌سلیقه. با وجود اینکه خیلی قورباغه رو نپسندیدم‌ اما‌ منتظر دیدن کار بعدی ایشون هستم.‌
یک‌پروپاگاندای عجیبی هم‌ در اینستاگرام‌ و بین صفحه هات معتبر سینمایی اتفاق افتاده و اون هم تعریف و تمجید بیش از اندازه از سریال هستش. و حتی مقایسه اون با سریال دل!
به نظر من باید صبر کنیم‌ و برای فهمیدن ماندگاری و تاثیر یک‌اثر به زمان اعتماد کنیم. ?
حسین مجتهدی این را خواند
رعنا*، جعفر میراحمدی و محمد لهاک این را دوست دارند
والبته هزینه چند ده میلیاردی ساخت قسمت ۱۵ برای فیلم برداری در تایلند آورده ای برای این سریال نداشت
پ ن
من این سریال رو بارها بدون صدا دیدم و از دوربینش لذت بردم
شاید ۵بار
۲۸ فروردین ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
کیفیت پایین صدا و تصویربرداری و کیفیت متوسط رو به پایین کارگردانی هم نتونست روی بازی درخشان نوید محمدزاده تاثیری بذاره.
< نظر مورد پاسخ، در دسترس نیست >
هیچ شباهتی به لانچر نداشت!
۰۱ فروردین ۱۴۰۰
< نظر مورد پاسخ، در دسترس نیست >
البته بزرگی به ادب و معرفته که من تو این زمینه کوچکترینم تو تیوال.
به هرحال اختلاف سلیقه طبیعیه دیگه
مخلصیم ☘️☺️
۰۱ فروردین ۱۴۰۰
حدیث سیدی
به خاطر حضور درخشان نوید محمدزاده بوده و متن خوب
البته محمد هادی عطایی حمید رحیمی و.... بازیهای همه درخشان بود انصافا
۰۱ فروردین ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ایده ی جالبی داشت ولی الکن موند و خب طبیعتا خیلی نمی تونم نظر خاصی داشته باشم.
در کل خیلی راضی نبودم و جزو نمایش های 2 ستاره ای محسوبش می کنم.
این فیلمنامه می تونست تبدیل به یک متن معمایی و پیچیده بشه، اما افسوس که تا اومدیم غرق در روند داستان شیم و تو ذهنمون شروع کنیم به رمزگشایی حوادث، داستان در یک سراشیبی بی معنا و مفهوم افتاد و همه چیز در یک چشم بهم زدن فاش شد بازی آرمان درویش بدترین بازیی بود که دیده بودم و ژاله ی صامتی میشه گفت معرکه ای بود که در یک فیلم و فیلمنامه ی به شدت ضعیف قربانی شد
سلام چقدر دلم برای تیوال تنگ شده بود.
امیدوارم حالتون خوب باشه و سالم و سرحال باشید.
خب میبینم که سالن ها دارن باز میشن.
دوستان! شما تو این شرایط و خبرهایی که از وضعیت رو به رشد مبتلایان به کرونا به گوش میرسه و با توجه به اینکه خیلی تاکید میشه فقط برای ضروریات از خونه خارج بشیم، درسته که بریم تئاتر ببینیم؟
خوش برگشتی خانم سیدی عزیز
راستش باید بگم
من این چندماه جاهای به مراتب خطرناک تری از سالن نمایش بودم و هر روزی ارتباط مستقیمی داشتم با کرونا
برای همین رفتن به سالن تئاتر یجورایی برام یه بریک تایم هست که از اون دنیا جدا شم و برم جایی که حالم رو خوب میکنه و بهم آرامش میده

پس‌ جواب من اره است
با ولع، عطش و اشتیاق به تماشای همه ی آثار میرم :)
۰۲ تیر ۱۳۹۹
celine
سلام من هنوز نتونستم خودمو قانع کنم که تو این شرایط برم تیاتر، باتوجه به فضای کوچیک، تهویه هایی که همیشه باهاشون مشکل داشتیم و فاصله گذاری ای که نمیدونم چقدر در سالن ها عملا رعایت میشه. ترجیح ...
و البته اینکه من فکر میکنم هنرهای نمایشی باید دائم فروش بلیط هارو کنترل کنه. و مطمئنمون کنه که پشت و حامی تماشاچی و هنرمندان محترم هستش.
۰۳ تیر ۱۳۹۹
حدیث سیدی
و البته اینکه من فکر میکنم هنرهای نمایشی باید دائم فروش بلیط هارو کنترل کنه. و مطمئنمون کنه که پشت و حامی تماشاچی و هنرمندان محترم هستش.
امیدوارم که اینطور باشه
۱۱ تیر ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
مملو از لحظات بی دلیل و بی مفهوم..