در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال علی سرچشمه | دیوار
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 14:43:14
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
تنهایی‌ام را بنواز
در شادمانی‌ات، تنهایی مرا
با ساز ناکوکت بنواز
بنواز آنچه می‌بینی
آنچه می‌توانی
با دستان کثیف آغشته به حیاتم،
آنچه از دل برون کردی را بنواز.
بنواز تنهایی‌ام را
که من امشب
بر فراز ابرهای خاکستری اندوه در پروازم
بنواز تنهایی‌ام را، اندوهم را
بنواز بال‌های پروازم را
بنواز که امشب،
میان من و ما
دیوار بی‌اعتمادی بلند است.
آن قدر
با یادت
در گوشم
زنگ میزنی
زنگ میزنی
که آخر
از یادم می‌روی …
دانه‌های تسبیحم را در میان امواج گم کرده‌ام
جایی میانه‌ی توفان سیاه گیسوان تو ...
دیدن؛
گاهی این ساده‌ترین حس مستقیم از پیچیده‌ترین کابوس‌های شبانه هم هراسناک‌تر می‌شود!
دم جنبانک پیر اما، راه خود را می‌رود
اقتضای طبیعتش این است ...
گلبو لطفی، شهرزاد م، عاطفه کریمی و آرزو نوری این را امتیاز داده‌اند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
شتاب زندگی، امانِ خسته‌ام را بریده …

ای کاش معلم بدخلق؛

می‌ایستاد،

نفسی تازه می‌کرد،

و می‌گفت؛

نقطه سرِ خط …
این معلم بداخلاق ترازاونیکه فکرشو بکنید
تابااون چوب های دراز درخت انار مدرسه کف دست هامون روقرمزنکنه
ازاول شروع نمیکنه!!
فقط اجازه داریم گهگاهی به غیراززنگ های طفریح بگیم:آقااجازه میشه برم بیرون تاهوایی تازه کنم؟
۲۲ شهریور ۱۳۹۳
این معلم بداخلاق
این روزها زنگ تفریح‌هاش رو هم باهامون خیلی گرون حساب می‌کنه ...
۲۲ شهریور ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
رهگذرِ آشنا
شادمانه می‌خندید و نمی‌دانست
خنده‌اش؛
اندوهی هزار ساله است
در دلِ مردِ ایستاده …
علی سرچشمه (omidvand)
درباره نمایش من i
دیدن نمایش «من» به کارگردانی فرهاد تجویدی را به دیگران پیشنهاد می‌کنم.
شاید روی صحنه خبری از ستاره‌ها و چهره‌ها و بدن‌های ایده‌آل نباشه، اما عشق در آن موج می‌زند و این را پس از پایان اجرا با دیدن اشک‌ها و لبخندهای بازیگران جوان و تازه کار که از شنیدن صدای تشویق حضار نمی‌توانند جلوی احساسات خود را بگیرند می‌توان فهمید.
خود نمایش هم شاید شاهکار نباشد اما نمایشی است که مخاطب را اقناع می‌کند. هر چند با نزدیک شدن نمایش به پایان خود، دچار کمی وادادگی می‌شود.
البته سخنرانی کارگردان در پایان کار هم کاملا اضافه است و بخشی از حس کار را دچار خدشه می‌کند، هر چند که این کار وی با توجه وضعیت موجود تئاتر قابل درک است...
آذرنوش این را خواند
آرزو نوری، farhad riazi و علیرضا حسینی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
فقط می‌تونم بگم جالب بود، همین ...
یک کار فوق‌العاده، بی‌نظیر و من شیفته‌ش شدم. بخشی از وجود من هنوز در سالن نمایش جا مانده و هنوز هم دلم می‌خواد برم و باز نمایش رو ببینم.
بعد از دیدن کار مزخرفی چون سیندرلا، دیدن یک اثر ساختار شکن و پرکشش لذتی است وصف نشدنی ...
همین چند ساعت قبل یه یادداششت خوندم از مریم منصوری توی تجربه، این نمایش رو به قدری زیر سوال برده بود و کوچیک کرده بود که احساس کردم با گروه تئاتر سایه مشکل شخصی داره یا اینکه به این فکر کرده چرا حداد باید اینهمه خرج نمایش می کرده!
۲۲ شهریور ۱۳۹۲
شهامت و ریسک پذیری از خصایص یک کارگردان پیشروست که این روزها در تئاتر ایران کمتر پیدا میشه...
۲۹ شهریور ۱۳۹۲
کاش میشد راهی برای دوباره دیدن این اجرا پیدا کرد ....
۲۲ خرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید