در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال میلاد آزاد | دیوار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:23:35
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
شخصیتش ادم و جذب میکنه چه برسه به علم و هنر ایشون
خیلی خوشحالم
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
در خصوص بلیت نمایش غبار
عزیزانی که تمایل دارند روز سه شنبه به تاریخ 12 اسفند ماه از این نمایش دیدن کنند با من تماس بگیریند چون تعدادی محدودی از بلیط های مهمان این نمایش در اختیار دارم
وحید هوبخت و میلاد این را خواندند
علی اصغر شیرازیان این را دوست دارد
سلام آقا میلاد
هنوز بلیط مهمان دارید؟
ممنون میشم به ما هم دو تا بلیط بدید
با تشکر
milad465@gamil.com
۱۲ اسفند ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
در خصوص بلیت نمایش غبار
عزیزانی که تمایل دارند روز سه شنبه به تاریخ 12 اسفند ماه از این نمایش دیدن کنند با من تماس بگیریند چون تعدادی محدودی از بلیط های مهمان این نمایش در اختیار دارم
شماره تماستون رو لطف کنید بدین
۰۸ اسفند ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
در خصوص نمایش اعترافاتی درباره زنان
دوستان سلام
امشب به تماشای نمایش اعترافاتی درباره زنان به نویسندگی استادی هچو محمد امیریاراحمدی که من قبلا چند نمایشی از ایشون و مطالعه کردم که اگر درست بیاد بیارم نمایشنامه تیغ کهنه بود که واقعا لذت بردم و بی شک این اثر هم یکی از دغدغه های حاکم بر جامعه ماست که تماشاچی علاوه بر بار طنز بعضی جاها که به واقعیت های موجود در زندگی ادمها هست میخندند به بعضی از کنایه ها هم توجه میکنند که بی شک به چیرگی و زرنگی نمایشنامه نویس بر میگرده در حقیقت این نمایشنامه با زبانی طنز و دیالوگ هایی روان یکی از نمایشنامه های خوب محمد یار احمدی است.
این نمایشنامه به نقد وضعیت خانواده های سنتی و مدرن و روابط زناشویی می پردازد. بر اساس دیدگاه نویسنده ملاک و معیار های مرسوم شده در اجتماع برای تشکیل زندگی کارا نیستند و فرد باید با توجه به احساس درونی خود با عشق و تفاهم و با در نظر گرفتن واقعیت های عینی زندگی شخصی خود دست به انتخاب بزند تا زندگی خانوادگی آرامش بخشی را سپری کند.
البته به بازی های بازیگران هم علاوه بر تبریک خواهش میکنم کمی بیشتر بر متن و اتفاقهای موجود توجه کنند.اما در کل بسیار ... دیدن ادامه ›› راضی کنندست
شک ندارم یکی از بهترین کارهی بود که طی ده اجرای اخیر دیدم و از اعضای خانواده تیوال و دیگر دوستان شبکه های اجتماعی دعوت میکنم به دیدن این نمایش بنشینند.
میلاد آزاد
1393/12/01
elham rohparvar این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
در خصوص نمایش اعترافاتی درباره زنان
دوستان سلام
امشب به تماشای نمایش اعترافاتی درباره زنان به نویسندگی استادی هچو محمد امیریاراحمدی که من قبلا چند نمایشی از ایشون و مطالعه کردم که اگر درست بیاد بیارم نمایشنامه تیغ کهنه بود که واقعا لذت بردم و بی شک این اثر هم یکی از دغدغه های حاکم بر جامعه ماست که تماشاچی علاوه بر بار طنز بعضی جاها که به واقعیت های موجود در زندگی ادمها هست میخندند به بعضی از کنایه ها هم توجه میکنند که بی شک به چیرگی و زرنگی نمایشنامه نویس بر میگرده در حقیقت این نمایشنامه با زبانی طنز و دیالوگ هایی روان یکی از نمایشنامه های خوب محمد یار احمدی است.
این نمایشنامه به نقد وضعیت خانواده های سنتی و مدرن و روابط زناشویی می پردازد. بر اساس دیدگاه نویسنده ملاک و معیار های مرسوم شده در اجتماع برای تشکیل زندگی کارا نیستند و فرد باید با توجه به احساس درونی خود با عشق و تفاهم و با در نظر گرفتن واقعیت های عینی زندگی شخصی خود دست به انتخاب بزند تا زندگی خانوادگی آرامش بخشی را سپری کند.
البته به بازی های بازیگران هم علاوه بر تبریک خواهش میکنم کمی بیشتر بر متن و اتفاقهای موجود توجه کنند.اما در کل بسیار ... دیدن ادامه ›› راضی کنندست
شک ندارم یکی از بهترین کارهی بود که طی ده اجرای اخیر دیدم و از اعضای خانواده تیوال و دیگر دوستان شبکه های اجتماعی دعوت میکنم به دیدن این نمایش بنشینند.
میلاد آزاد
1393/12/01
سلام آقای آزاد حتما از این نمایش دیدن خواهم کرد به توصیه شریف شما بزرگوار
۰۲ اسفند ۱۳۹۳
سلام
من این نمایش رو دیدم. اجارى خوبى بود. البته پیش از اون با اجرراى بچه هاى بلوچستان دیده
بودمش و باید بگم اون اجرا به نظرم کمى پخته تر مى اومد. توى این کار مى تونم بگم که کار خانم اسماعیلزاده بیشتر از دو پرسوناژ دیگه به دلم نشست. به حق از عهدش بر اومده بود و بار طنز نمایش رو بیشتر به دوش مى کشید. به ایشون و دوستانشون خسته نباشید مى گم.
۱۷ اسفند ۱۳۹۳
اجرای خوبی رو شاهد بودم،اول از کوروش حیدری عزیز که هم ثر کسوت کارگردان نمایش وهم به عنوان بازیگر در کار حضور داشتن شروع میکنم:جناب حیدری عزیز به جای اینکه تمرکزشون به بازی خودشون باشه و باور پذیری نقش بیشتر تمرکزشون روی بازی دیگر نقش ها بود و مشکلات فنی رو هم به این تمرکز اضافه کنید....دوم بازی خانوم شهرزاد اسماعیل زاده در نقش مادر:تا 3/4زمان شروع نمایش بازی خوبی از ایشون دیدم هرچند مشکلات فنی روی تمرکز خانم اسماعیل زاده تاثیر داشت که میتونست نباشه چون به ایشون مربوط نبوده،البته با صحبتی که با ایشون داشتم نسبت به زمان ملحق شدن به گروه و تحلیل شخصیت نمایش واقعا کارشون خوب بودو باور پذیر مخصوصا با چادری که به سر کرده بودن،وحتی بازی با خود چادر هم خوب و روان بود،ولی نقدم از بازی نقش مادر نمایش این هست که تمرکز شون رو به هر شرایطی باید داشته باشن دوم بعد از اینکه لباسشون نسبت به شروع نمایش وقتی تغییر کرد انگار ایشون هم جوان شده و از غالب نقش مادر خارج شدن،و فقط با پرخاشگری و تند خویی سعی در حفظ پوزیشن مادر رو داشتن...و دیالوگهای جویده شده و سرعت بسیار بالا در بیان که این قسمت باید از طرف کارگردان رفع نقص میشد، بنده در جایگاه خودم به خاطر بازی خوبشون بهش تبریک میگم و امیدوارم دوباره با کارهای بهتر شاهد درخشش ایشون باشیم،،،،و خانوم نانت تومه هم کارشون قابل قبول بود...
۱۷ اسفند ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خندیدن حق همه است
سلام دوستان عزیزم
امشب با برخی از هنردوستان و هنرمندان به تحلیل و پرسش و پاسخ استندآپ کمدی امیر کربلای‌زاده نشستیم.
در ابتدای نشست دکتر امینی تاریخچه از بازی تک نفره در ایران را بازگو کرد و به چهرهای اخیری که در زمینه بازی تک نفره که هدف فقط خندادن و یا سرگرمی مخاطب بدون ایجاد ارتباط مستقیم و تمسخر کردن قومیتها و تقلید صدای اسطورهها اشاره کرد و استندآپ کمدی و معرفی کرد که بدون در نظر گرفتن قومیتی یا ملیتی ٬ با پیش بردن مونولوگی یا یک خط داستانی علاوه بر برداشتن بعد چهارم با مخاطب خودش بطور مستقیم ارتباط برقرار میکند.
بعد از صحبت‌های مفید دکتر امینی ٬ امیر کربلایی‌زاده یک اجرا با بیش از چهل دقیقه از یک استندآپ کمدی کاملا زیبا و خنده آور بدون هیچگونه توهینی به قومیتی یا ملیتی یا جناحی به اجرا در اورد و بعد از این اجرا نوبت به جلسه پرسش و پاسخ رسید که به کار عالی و دقیق این کمدین که سالها پیشم در جشنوارههای مختلف با بازیهای تک نفره خود جوایزی و بدست اورده بود٬جای برای ابهام و سوالات باقی نگذاشت ولی اغلب حرفها صرفا جهت اطلاعات فردی بود و در نهایت تا نشست بعدی که امیدواریم مسئولین به ان مجوز اجرای عموم بدهند از هم خداحافظی ... دیدن ادامه ›› کردیم.
دوستان به شخصه معتقدم هنر استندآپ کمدی نیاز یک جامعه است چرا بجای اینکه فقط با دیدن چند تئاتر ٬ انها را باهم مقایسه کنیم ٫ به دیدن چند استندآپ کمدی بنشینیم و انها را با یکدیگر مقایسه کنیم.این امر میسر نیست مگر به همت یکدیگر .
من تک تک شما عزیزان و به دیدن این نشست ها دعوت میکنم تا شاید بعد از حضور در این نشست‌ها به این فکر فرو برید چرا عده‌ای نمیخواهند این شیوه بازی تک نفره در ایران پا بگیره ٫ کاری که در دههای ۸۰و۹۰ در اروپا توسط افرادی همچو نورمن٬مستربین٬جیم کری و غیره و غیره اجرا میشد و بعد از انها شاگردانی و هنرجویانی راه انها و پیش گرفتند . چرا انقد دیر و بعد از سی سال از بدنیا امدن این روش بازیگری ٫ هنوز نتونستیم ان را در کشور عزیزمون به ثبت برسانیم . براستی مشکل از کجاست؟
عکس از دوست خوبم کوروش برزی نازنین
ممنونم از اینکه مطالعه کردید.
میلاد آزاد
۱۳۹۳/۱۱/۲۷
مونا ب و امید رستگار این را خواندند
بهرنگ و محمد رحمانی این را دوست دارند
سپاس از گزارشتون جناب آزاد. این نشست ها در کجا و چه روزهایی برگزار میشه؟
۳۰ بهمن ۱۳۹۳
بهرنگ جان سلام عرض میکنم چون از سامانه پیامکی ارسال میشه اگه تمایل داشتید شماره همراهتون و به همراه من ارسال کنید.09363131040
۳۰ بهمن ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
زنده باد کوبانی
زنده باد کردهای بی دفاع
زنده باد بر زنانی که مردتر از مردانند
دوستان سلام
خانواده بزرگ تیوال سلام
قبل از هر چیزی باید اعلام کنم که من کرد نیستم اما کردها و خیلی دوست دارم

امشب بعد از دیدن نمایش عزیز شنگال چندین دقیقه به فکر فرو رفتم که میخوام اینجا به اشتراک بگذارم.
1:این نمایش به چه هدفی تهیه و تولید و ... دیدن ادامه ›› به مرحله اجرا رسیده؟
2:اگر این نمایش با دیالوگ همراه بود آیا معنا و مفهوم همین اجرا و به ما میرساند؟(در شرایطی که متاسفانه خیلیها حتی با بودن دیالوگ هم تلنگری نمیخورند)
3:ماسک های نیمه یا شکسته بر روی صورت های بازیگران که نمادی از ترس و شکستن غرور این ادمها و فریاد میزنه چه چیزی و به من مخاطب میرساند؟ترس؟یا حقیقتی که ما از دیدن ان هم به راحتی میگذریم؟
4:چرا همه جنگ های در خاورمیانه رخ داده ؟ بخاطر چی؟
5:چرا کودکان و زنان باید تاوان این جنگ ها را بدهند؟
6:انهای که وسط نمایش سالن و ترک میکنند ایا حامی داعش هستند؟یا تحمل حقیقت را ندارند؟ و اگر با یک داعشی روبه رو شوند هم به راحتی از کنارش میگذرند؟
7:چرا هیچ نهادی و ارگانی از این نمایش دفاع و حمایت نکرده؟یا ما مخالف داعش هستیم و همه جوره در مقابلش میجنگیم و یا نه علاوه بر اینکه در مقابلشون قرار نمیگیریم از کسانی هم که در مقابلشون ایستادن حمایت نمیکنیم که متاسفانه در این مورد حمایتی من ندیدم مگر این فرموده از مقام معظم رهبری <<حرکت در راستای رساندن پیام برای به صدا درآوردن ندای مظلومیت مسلمانان جهان>> نیست؟
8:پسرک داستان آیا میتواند یکی از عزیزان شما باشد و به آن بی توجه باشید تا از هرم افتابی که داغ و طاقت فرساست کور بشه؟ و در نهایت در گرسنگی بمیرد؟
9:آیا قلم نویسنده بجز فریاد آزادی خواهی و حمایت از زنان کودکان مظلوم چیز دیگری را نوشته؟
10:چرا داعش منابع نفتی دشمنش و از بین نمیبره؟چرا؟
11:کرئوگراف این کار آیا جوابگوی وحشیگری این گروهک هست؟
و چراهای دیگر و دیگر
قبل از هر چیز تبریک میگه به دکتر صادقی به چند دلیل اولا مبارزه با داعش را هدف خودش قرار داده و علت شکل گیری این گروهک که دیگه همه میدونند به خاطر وجود نفت در کشورهای نفت خیز به رخ کشیده دوما هدایت و جمع کردن این گروه کار بسیار و بسیار دشواری هست سوما کاملا نمایان بود به دلیل نبود حمایتی با کمترین امکانات ولا از جیب خودشون خرج کردند تا مردم با حضورشون در سالن نمایش نفرت خودشون و نشون بدهند از این گروهک چهارما انجام دادن این کار دل شیر میخواد دلی که میدونه شاید این مبارزه به قیمت جانش تموم بشود اما ایستادگی خودشو نشان داده و مشخصا معلوم هست که ترسی از مردن برای نشان دادن حقیقت ندارد.
من متاسفم از کسانی که در ظاهر خودشون و مدافع مردم مظلوم کوبانی و یا کسانی که در مقابل این گروهک ایستادند،میدانند و در شبکه های اجتماعی با آنها مبارزه میکنند . بنظرم یکی دیگه از سنگرهای دیگه که میشه نفرت خودمون و نشان داد همین جاهاست که باید حضور داشته باشیم و باهاشون بجنگیم.

امروز اگر برای مردم کوبانی و شنگال و کشورهای دیگه این آفت به جانشان و افتاده اگر در مقابلشون ایستادگی نکنیم فردا این آفت گردن خودمون را خرد میکند
عمو فرهاد قصه ها این را خواند
farhad riazi و علی اصغر شیرازیان این را دوست دارند
البته یک شعب هم دارند داعشیها انهم داعشگزاری .- داعش جسینا وغیر. با اررزوی منهدم شدن تمای داعشگزاری وداعش پلاسها.
۰۴ اسفند ۱۳۹۳
ممکنه بیشتر توضیح بدهید
۰۴ اسفند ۱۳۹۳
منظورم بر اساس موضوع نمایش که داعش است گفتم من فقط اوضاع ففلی هشت رسانتنه که کسانی در خبرگزاری که کننه بلکه فبرگزاری بسیار درست وکارشان درست کردن شر است پس میشوند داعش گزاری دیگر .مانند داعش پلاس .یک نمونه کامل تا بقیه .مشخص شد.
۰۵ اسفند ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
امیدوارم با اجرای خود مولر فرق داشته باشه
وحید هوبخت این را خواند
elham rohparvar این را دوست دارد
mamnunam aghaye azad babat DVD in namayesh be karghardani Moler vaghan ziba bod va por mana/manam omid varam fargh dahte bashe
۱۶ بهمن ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
بیاید با حضورمون نشون بدیم که ما میتوانیم این شیوه را به ثبت برسانیم .
وقتی که در سایت خبری در ارمنستان اعلام میکنه در خاورمیانه اولین استندآپ کمدی در ایران شکل اجرای گرفته که این خودش یک قدم بلند هست
آیدا خمان و مجتبی مهدی زاده این را خواندند
یلدا معینی فر، محمد ظلی و کیمیا TAV این را دوست دارند
استند آپ کمدی رو خیلی دوست دارم و خیلی وقته نمونه های خارجیش رو تماشا میکنم. خیلی دوست داشتم این کار رو ببینم که متاسفانه بلیت بهم نرسید. امیدوارم باز هم اجرا داشته باشند... :(
۰۴ بهمن ۱۳۹۳
محمد جان دست به دست هم بدیم میشه
۱۰ بهمن ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
امیدوارم کار خوبی باشه
علی جعفریان و مژگان علی نیا این را خواندند
هادی رودباری این را دوست دارد
کار خوبی بود؟! من برم امشب؟
۰۵ بهمن ۱۳۹۳
شرمنده دیر دیدم پیامتونو/شروع خوبی داشت اما ....
۱۰ بهمن ۱۳۹۳
خواهش میکنم، من رفتم دیدم، دوسش داشتم:)
۱۰ بهمن ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام به همه ی دوستان تیوالی عزیزمممممم
حال همه خوب هست؟
خوب نقد کار اساتید هست و بس من حقیر کی باشم که نظر بدم اما چند مطلب جای تامل داره که باید باز گو کنمش وگرنه انصاف و رعایت نشده.
سوال من اینجاست که چرا خسرو شهراز بزرگ تئاتر ما در میان اینکار بود اما یهو جا به جا شد؟
دوم اینکه هادی مرزبان نمایشی همچون پلکان و بعد از 20 سال روی صحنه میبره با افکاری که نیاز روز جامعه و در بر داره اما در اینکار....
من بشدت از بازی الهام شعبانی نقش عروس و تینو صالحی نقش تال بشدت راضی بودم چون باید تئاتر و دست تئاتریها سپرد و بس.
من نمیدونم چرا هنر انقدر باید ضعیف شده باشه که سالنهای ما به اجاره کارهای ضعیف در آید ؟
اما نکته تامل بر انگیز این موضوع داستان اون هست که باید تا ته خط طی بشه و میشه اما کاش بیشتر پرداخته بشه اما برای شخص من تک تک کارها با ارزش هستند و دست تک تک شما و میبوسم ولی بازم خواهش دارم هنر تئاتر با تئاتریها رشد میکنه و نه با چهرهای تلویزیونی.
مارال عظیمی، نیلوفر ثانی، رضا.ک و مریم این را خواندند
elham rohparvar این را دوست دارد
جناب آزاد سلام شنیدم قرار اینکار 14 روز عروس داشته باشه 14 روز داماد درسته؟
۲۵ آبان ۱۳۹۳
مثل آب برای شکلات از این خیلی بهتر بود
طراحی لباس و نورپردازی خوب بود طراحی صحنه هم مناسب بود
ولی هم بازیگرا هدر رفتن هم ایده نمایش و انتخاب موسیقی که خیلی میتونست تاثیر گذار باشه ولی ....
خوش بینانه اگه نگاه کنی تا وسط های نمایش معمولی و قابل تحمل پیش میره ولی از یه جا به بعد که باید بهتر بشه یه هو تبدیل به سیرک میشه به شدت افت میکنه از یه آواز هندی مضحک استفاده کرده دو حرکت موزون بی ربط دیالوگ ها .....!!!!
هدر رفته (:
ولی خوب طبیعی هست هر کسی در کارنامه اش بالا پایین داره دیگه
۲۹ آبان ۱۳۹۳
موافقم باهاتون خانم غیاثیان مخصوصا اینکه از یه جا به بعد که باید بهتر بشه یهو تبدیل به سیرک میشه
۱۸ آذر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
حتما به دیدن اینکار میرم چون شکی ندارم کار بی عیب و نقص است کاری که آقای مقیمی کارگردان باشه از خلاقیت خوبی برخوردار است
سین الف، mehdi hosseini و ساسان زرافشان نیا این را خواندند
hastifa، نازی و علی کریمی( کاکتوس ) این را دوست دارند
مرسی جناب آزاد
لطف دارید شما
ارادتمندم ...
۲۱ آبان ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
کار کردن تئاتر خوبه چون تجربه آدم زیاد میشه / این خیلی خوبه که آدم کارش و با یک متن حرفه ای شروع کنه / اما برای این شروع هم سن و هم تجربه این کارگردان کمی زود بود چون هنوز به متن نرسیده و هدف اصلی چخوف در نمایشهاش و کشف نکرده و تغییر اساسی که نیل سایمون در این مجموعه نمایش ها با ایجاد موقعیت طنز بدست آورده و پیدا نکرده/تلاشش و دوست داشتم
نیلوفر ثانی و شاهین نصیری این را خواندند
میلاد جان چون شما هم پارسال این متن رو اجرا کردید عرض می کنم: کلا این متن یکی از بد ترین متن های سایمون محسوب میشه. تو دو سال گذشته دست کم چهار بار این متن توسط گروه های مختلف اجرا شده که من دو تاشو دیدم (اجرای گروه لیو (آقای معجونی) و اجرای پارسال تماشاخانه سه نقطه سالن شکیبایی که همزمان با اجرای شما در محراب برگزار میشد) و واقعا به این نتیجه رسیدم که این متن هیچی نداره. اگه جذابیتی م هست به خاطر چخوف و داستان های کوتاهشه. اتفاقا ویژگی های این متن به درد گروه های بی تجربه ی تئاتری می خوره تا هنر بازیشون رو تو نقش هایی که خیلی م پرداخت نداره نشون بدن.
۰۲ مهر ۱۳۹۳
شما حتی به آکساسورها به لباسها به دکور توجه کن ببینم تداعی یا سبک خاصی و به شما میفهمونه؟اصلا من صاحب نظر و بازیگر و هیچ کسی نیستم اما به عنوان یه سبک شناس و محقق سبک به هیچ وجه برام لذت بخش نبود من فقط هدفم یک توصیه بعد از دیدن این نمایش به کارگردان عزیز بود ولی شاهینم این حرفت باعث شد بیشتر باز کنم مطلب و که تئاتر فقط به 4تا دیالوگ حفظ کردن نیست تئاتر بیش از انچه که فکر کنی تداعی بخش برای ذهن مخاطبه/ما حتی اعصبانی بودن و یا ترسیدن یک بازیگر و با دیالوگش میفهمیم پس هنر مفهموم پردازی چیه؟باید بعضی اوغات بدون دیالوگم بازی کرد اینها مشکل بازیگر نیست چون درونگود هست و نمیتواند خو درا بیابد پس هدایتگر بیرون باید راهنمایی خوبی باشد.موسیقی نور دکور آکساسوار خلاقیت من ندیدم
۰۳ مهر ۱۳۹۳
میلاد جان من نمی دونستم اجرای گروه آقای معجونی چه تاریخی بوده مرسی که گفتید ولی من گفتم تو دو سال گذشته این دو اجرا رو از این متن دیدم! من دی وی دی اون کار رو دیدم دوست عزیز :) در مورد میزان همزمانی نمایش شما در محراب و نمایش اون گروه در سه نقطه طبعا فکر نمی کنم خیلی نکته ی مهمی باشه و ازش می گذریم. اسم نمایش شما رو هم به خاطر داشتم کلا حافظه ی من اونقدر که شما فکر می کنید ضعیف نیست. اما شما خیلی به صحبت من توجه نکردید: من اساسا معتقدم این متن سایمون هیچی نداره نه این که فلان اقتباس از این متن خوبه یا بد! در ضمن اصلا در مورد نمایشی که ندیدم هیچ موقع نظری ندارم. بنابراین نمی تونم بگم اجرای شما یا این اجرا از پزشک نازنین خوب بوده یا بد. حالا شما می فرمایید اجرای شما اقتباسی بوده من نمی دونم چقدر تغییرات تو متن ایجاد شده و این تغییرات به کار نشسته یا نه ولی کلا این متن سایمون یه وصله پینه ی کامل از داستان های چخوفه و اگه جذابیتی م داره به خاطر همین بخش هاست. برای بازیگران جوان و تازه کار هم متن خوبیه چون قابلیت هایی داره که می تونن در اون هنرشون رو نشون بدن. بنابراین بحث شما در مورد سبک شناسی و غیره خارج از موضوع مد نظر من بود. موفق باشی میلاد عزیز
۰۳ مهر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
میلاد آزاد (miladazad)
درباره نمایش P2 i
من معتقدم که نمایشی که 10 دقیقه اول مخاطبش و جذب نکنه باید فاتحه نمایش و بخونی/امما خیلی از اجرها و دیدم که به اینصورت شروع شده اما در ادامه کار نظر تماشاچی و عوض میکنه حالا اینکار هم جز همون دسته هاست ولی باید بیشتر بهش پرداخت و اینکه تئاتر سلیقه است و وقتی که ما به دلمون نشینه دلیل نداره که هر کاری و بکوبیم بلکه این مشکل از خودمون هست نه از نمایش/ولی با اینحال از شما کارگردان میخوام کاری کنید که در قبال این همه هزینه کار بهتری ارائه بدهید
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دوستانی که تمایل به خرید بلیط نمایش الیور تویست دارن میتوانن از این سایت خرید صندلی های باکس کناری و انجام بدهند

http://theatrnet.com/shop/4250/15311/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D8%B3%D8%AA
مرضیه این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دوستانی که میخواهند ردیفهای کنار و خریداری کنند میتوانند از سایت زیر خرید خود را انجام دهند

http://theatrnet.com/shop/4250/15311/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D8%B3%D8%AA
آقای آزاد کار تمدید نمیشه؟ :/
فقط یک روز هم تمدید بشه عاااالیه
۰۶ شهریور ۱۳۹۳
shoma kar o didi?
۰۶ شهریور ۱۳۹۳
نه متاسفانه... فقط کلی تعریف شنیدم
۰۶ شهریور ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اجرای هوشمندانه الیورتویست در تهران

نویسنده: قطب الدین صادقی

http://www.magiran.com/npview.asp?ID=3001975


از نیمه دوم مرداد تا پایان شهریورماه امسال در تالار حافظ برداشتی آزاد از «الیور تویست» اثر نام آور چارلز دیکنز، رمان نویس بزرگ قرن نوزدهم ... دیدن ادامه ›› انگلیسی بر صحنه است که می تواند نمونه شایسته و خلاقی برای آثار اقتباسی تئاتر امروز ما باشد، بی آنکه نمایش به نحوی تجریدی تنها خود را در چارچوب ادبی، جغرافیایی یا تاریخی کشور و فرهنگ مبدا محبوس کرده باشد.
اصغر خلیلی، نویسنده و کارگردان این اثر، آگاهانه تا نیمه رمان را رفته است تا پرده از چهره بی رحم جامعه خودخواه و سوداگر را کنار زند و از نیمه دوم رمان که مهربانی های احساسات گرایانه نویسنده به یاری سرنوشت قهرمانان می آید تا نیکان را به پاداش و بدان را به عقوبت برساند هوشمندانه صرف نظر کرده است. به عبارت بهتر او نمایش را از نقطه صفر زندگانی کودکی مجهول الهویه و یتیم تا رسیدن به بزهکاری حرفه یی ترسیم می کند و سپس در اوج جنایت تبهکاران، فساد نهادهای گوناگون اجتماعی، فلاکت انسان های معصوم و حرص و آز فراگیر زورمداران به پایان می برد و زیرکانه از اینکه نمایشش سندی باشد صرفا تشفی برانگیز و بحرانی در گذشته یا افشاکننده عقیده مردود یا توجیه کننده مرامی جدید و سیاسی به شدت دوری می کند. در عوض گله به گله با نشانه هایی مشکلات جامعه خودمان را نیر به صورت نمادین نشان می دهد در طول اجرا بودند لحظاتی پر از کابوس که تماشاگر به شکلی هولناک هزاران کودکان متکدی و معصوم سر چهارراه های تهران را می دید که آشکارا هر روز برای باندهای سازمان یافته استثمارگر و بزهکار کار می کنند (از فروش دستمال کاغذی گرفته تا دود کردن اسفند، فروختن فال، پاک کردن شیشه ماشین و غیره) و شب ها همان بزهکاران نیز نه تنها دستمزدشان را می گیرند بلکه بنا به یک گزارش منتشر شده برخی از همان کودکان بارها مورد تجاوز قرار می دهند، تا به بهترین شکل ممکن آنها را برای تبهکاری های بزرگ فردا آماده کنند!
اما نمایش «الیور تویست» خلیلی تنها یک مدرک زایش تبهکاری و افشاکننده بی عدالتی نیست که در آن انسان محروم از فضای روحی مناسب و فقدان امنیت جسمی کافی است، او نیز هیچ قصد ندارد تا صحنه را از تحلیل های معمولی سترون عقیم پر کند یا در نمایشش عقیده خاصی را گزارش گونه به کرسی بنشاند بلکه نیک می داند در هنر همه این مسائل را می توان به قول «هربرت مارکوزه» با نوعی «خودمختاری هنری» و با یک ذهنیت زیبایی شناسی جذاب و صحنه یی به نمایش بگذارد و با چالاکی، انعطاف، خط، صوت و حرکت از رنج، شادی، امید و اندوه انسان یک جا سخن بگوید
تا به قول «اریک اریکسون» به شخصیت ها (و ما مخاطبان نیز) این امکان را بدهد تا در مواجهه با رویدادهای ناگوار اجتماعی امیدواری و شهامت خود را حفظ کنند. بنابراین اثر خلیلی از نظر محتوا یکسره تیره و تلخ نیست و از نظر شکلی نیز او شکوه خلاقیت و لذت هنری را نفی نمی کند و بی آنکه حتی در یک صحنه واقعیت ها را بر اصل لذت دیدن نمایش ترجیح دهد، می کوشد رابطه ژرف هنر و زندگی را با زبان نمایش و به ویژه به یاری تصاویر، حرکات گروهی و بازی هایی تمیز و طنزآمیز چنان ارائه دهد که رابطه پیچیده و دردآلود انسان و جامعه هرگز به ورطه روانشناسی مبتذل همیشگی این گونه موضوع ها در نیفتد.
از این رو است که صحنه نمایش «الیورتویست» پر از شور و تحرک بازیگران سختکوش و ماهر، حرکات تصویری زیاد و صحنه های تاثیرگذار گروهی است و تماشاگر با آنکه رودرروی واقعیت های انکارناپذیر یک جامعه متلاطم، طبقاتی و پر از معضل قرار دارد اما هیچگاه خسته نمی شود.
خلیلی، کارگردان خوشفکر و تحصیلکرده یی است که از پیش و پس از دانشگاه او را می شناسم. این بار با ذوق خلاق و تلاش بزرگی (به رغم بیماری سختش) که در این نمایش به کار زده است او را بهتر می شناسم و برای تلاش و کار مداومش بیشتر دوست می دارم.
درود بر استاد عزیز

این حداقل جوابی بود برای اون عزیزی که در کمال ناداوری نقدی اشتباه برای اینکار نوشته بود

برای دیدن مجدد این اثر دوباره خرید میکنم
۱۸ مرداد ۱۳۹۳
عاشق این نمایش شدم

بینظیر بود
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اجرای هوشمندانه الیورتویست در تهران

نویسنده: قطب الدین صادقی

http://www.magiran.com/npview.asp?ID=3001975


از نیمه دوم مرداد تا پایان شهریورماه امسال در تالار حافظ برداشتی آزاد از «الیور تویست» اثر نام آور چارلز دیکنز، رمان نویس بزرگ قرن نوزدهم ... دیدن ادامه ›› انگلیسی بر صحنه است که می تواند نمونه شایسته و خلاقی برای آثار اقتباسی تئاتر امروز ما باشد، بی آنکه نمایش به نحوی تجریدی تنها خود را در چارچوب ادبی، جغرافیایی یا تاریخی کشور و فرهنگ مبدا محبوس کرده باشد.
اصغر خلیلی، نویسنده و کارگردان این اثر، آگاهانه تا نیمه رمان را رفته است تا پرده از چهره بی رحم جامعه خودخواه و سوداگر را کنار زند و از نیمه دوم رمان که مهربانی های احساسات گرایانه نویسنده به یاری سرنوشت قهرمانان می آید تا نیکان را به پاداش و بدان را به عقوبت برساند هوشمندانه صرف نظر کرده است. به عبارت بهتر او نمایش را از نقطه صفر زندگانی کودکی مجهول الهویه و یتیم تا رسیدن به بزهکاری حرفه یی ترسیم می کند و سپس در اوج جنایت تبهکاران، فساد نهادهای گوناگون اجتماعی، فلاکت انسان های معصوم و حرص و آز فراگیر زورمداران به پایان می برد و زیرکانه از اینکه نمایشش سندی باشد صرفا تشفی برانگیز و بحرانی در گذشته یا افشاکننده عقیده مردود یا توجیه کننده مرامی جدید و سیاسی به شدت دوری می کند. در عوض گله به گله با نشانه هایی مشکلات جامعه خودمان را نیر به صورت نمادین نشان می دهد در طول اجرا بودند لحظاتی پر از کابوس که تماشاگر به شکلی هولناک هزاران کودکان متکدی و معصوم سر چهارراه های تهران را می دید که آشکارا هر روز برای باندهای سازمان یافته استثمارگر و بزهکار کار می کنند (از فروش دستمال کاغذی گرفته تا دود کردن اسفند، فروختن فال، پاک کردن شیشه ماشین و غیره) و شب ها همان بزهکاران نیز نه تنها دستمزدشان را می گیرند بلکه بنا به یک گزارش منتشر شده برخی از همان کودکان بارها مورد تجاوز قرار می دهند، تا به بهترین شکل ممکن آنها را برای تبهکاری های بزرگ فردا آماده کنند!
اما نمایش «الیور تویست» خلیلی تنها یک مدرک زایش تبهکاری و افشاکننده بی عدالتی نیست که در آن انسان محروم از فضای روحی مناسب و فقدان امنیت جسمی کافی است، او نیز هیچ قصد ندارد تا صحنه را از تحلیل های معمولی سترون عقیم پر کند یا در نمایشش عقیده خاصی را گزارش گونه به کرسی بنشاند بلکه نیک می داند در هنر همه این مسائل را می توان به قول «هربرت مارکوزه» با نوعی «خودمختاری هنری» و با یک ذهنیت زیبایی شناسی جذاب و صحنه یی به نمایش بگذارد و با چالاکی، انعطاف، خط، صوت و حرکت از رنج، شادی، امید و اندوه انسان یک جا سخن بگوید
تا به قول «اریک اریکسون» به شخصیت ها (و ما مخاطبان نیز) این امکان را بدهد تا در مواجهه با رویدادهای ناگوار اجتماعی امیدواری و شهامت خود را حفظ کنند. بنابراین اثر خلیلی از نظر محتوا یکسره تیره و تلخ نیست و از نظر شکلی نیز او شکوه خلاقیت و لذت هنری را نفی نمی کند و بی آنکه حتی در یک صحنه واقعیت ها را بر اصل لذت دیدن نمایش ترجیح دهد، می کوشد رابطه ژرف هنر و زندگی را با زبان نمایش و به ویژه به یاری تصاویر، حرکات گروهی و بازی هایی تمیز و طنزآمیز چنان ارائه دهد که رابطه پیچیده و دردآلود انسان و جامعه هرگز به ورطه روانشناسی مبتذل همیشگی این گونه موضوع ها در نیفتد.
از این رو است که صحنه نمایش «الیورتویست» پر از شور و تحرک بازیگران سختکوش و ماهر، حرکات تصویری زیاد و صحنه های تاثیرگذار گروهی است و تماشاگر با آنکه رودرروی واقعیت های انکارناپذیر یک جامعه متلاطم، طبقاتی و پر از معضل قرار دارد اما هیچگاه خسته نمی شود.
خلیلی، کارگردان خوشفکر و تحصیلکرده یی است که از پیش و پس از دانشگاه او را می شناسم. این بار با ذوق خلاق و تلاش بزرگی (به رغم بیماری سختش) که در این نمایش به کار زده است او را بهتر می شناسم و برای تلاش و کار مداومش بیشتر دوست می دارم.
elham rohparvar این را دوست دارد
میلاد عزیز پستتون چهار بار به اشتباه در تیوال درج شده لطفا سه مورد رو پاک بفرمایید با تشکر
۱۸ مرداد ۱۳۹۳
می دونم قربان برای همه مون این قضیه پیش اومده :)
۱۸ مرداد ۱۳۹۳
درود بر استاد عزیز


این حداقل جوابی بود برای اون عزیزی که در کمال ناداوری نقدی اشتباه برای اینکار نوشته بود


برای دیدن مجدد این اثر دوباره خرید میکنم
۱۸ مرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام نمایش الیور تویست و در سالن تالار حافظ داریم خوشحال میشم به ما ملحق بشید.
تهران/خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت، سالن حافظ
۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶ شهریور ۱۳۹۳
ساعت: ۲۰:۳۰
شماره هماهنگی09332234186........
Farzaneh و زهره شاداب این را خواندند
فهیمه عمادی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام نمایش الیور تویست و در سالن تالار حافظ داریم خوشحال میشم به ما ملحق بشید.
تهران/خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت، سالن حافظ
۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶ شهریور ۱۳۹۳
ساعت: ۲۰:۳۰
شماره هماهنگی09332234186........
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید