«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
به سیستم وارد شوید
نمایشی استاندارد و خوب از هر لحاظی که انتظارشو داشتم
فیلم بیوگرافی اینقدر کم داریم تو سینمامون که از دیدن این یکی علی رغم تناقضات و ضعف ها ، هیجان زده شدم
بدترین بازی ها از بهترین بازیگرا در یکی از بدترین فیلم های جشنواره!
فیلمنامه یه ضعف هایی داره اما نقاط قوت فیلم اونقدر زیاد هست که بشه از ضعف هاش چشم پوشی کرد.
نقطه قوت فیلم حضور هر چند کوتاه پانته آ پناهی هاست
پولاد کیمیایی نشون داد در فیلمسازی همونقدر ضعف داره که در بازیگری
از هر طرف که به این سریال نگاه میکنی بد و بازدارنده س !! طراحی صحنه ، دکور ، گریم تقلبی بازیگرا ، بازی بد اکثر بازیگرا. از اقای جیرانی این حجم از ضعف رو انتظار نداشتیم
احتمالا اگر یک فیلمساز با تجربه پشت این گروه حرفه ای بازیگران بود ، میتونستیم شاهد انتهای بهتری برای فیلم باشیم . و از خودمون نپرسیم خب که چی؟!!
هر چند از لحاظ فیلمنامه شاید جذابیت قسمت اول رو نداشت ، ولی اینجا داستان شخصی تر و دراماتیک تر شده بود و از سختی های ساخت فیلم هم نمیشه گذشت . در مجموع فکر میکنم اقای مهدویان برخلاف خیلی از کارگردان های دیگه دارن گام رو به جلو برمیدارن
کاراکتر اصلی فیلم بعد از 40 دقیقه خسته کننده تازه وارد میشه و قصه اصلی خیلی دیر شروع میشه که در تدوین مجدد بهتره به این نکته توجه شه. سکانس درخشان فیلم هم سکانس پایانی ست که به شدت تاثیر گذاره ...
آقای صمدی قیمه هارو ریختن تو ماستا !
تلاششون برای ادای احترام به تئاتر قابل احترامه ولی شدیدا ناموفق عمل کردن
مثال روشنی از ابتذال در سینما !
امیدوارم این فیلم آغازی باشه بر دوران تازه ی سینمای از دست رفته ی سالهای اخیر در ایران ... آقای علی نصیریان هنوز هم میتونن ستاره ی یک صحنه باشن ..
نمایش رو روز دوم دیدم و امیدوارم بازی نسبتا ضعیف خانم احمدی علتش همین باشه ، مجموع کار رو هم که در نظر بگیرم باید بگم به جز نیم ساعت آخر که شاهد دیالو گهای قوی تر و شکل گیری قصه بودیم .انتظارات من رو براورده نکرد .حاشیه های اضافی زیاد داشت.
در صورتی که مقایسه ی این کار با ماتریوشکارو کنار بگذاریم ، آنچه که ازین نمایش قابل ذکره ، جملات بسیار پر مغز و قابل تأمل ، طراحی صحنه و لباس عالی و یک پایان درگیر کننده هستش . برعکس نظر چند تن از عزیزان، من بازی خانم سوگل رو بسیار پسندیدم.
ذهن من همچنان درگیر این جمله هست : اگه رنجی حقیقی باشه، آدم واقعا سعی می کنه هرطوری هست اونو از بین ببره وگرنه اگه هیچ تلاشی برای برطرف کردنش نکنه، یه رنج ساختگیه ..
سلام. من برای بار دوم میخواستم این نمایش رو ببینم که متاسفانه دچار سانحه شدم و پام شکسته ، بلیتم ردیف 4 هست.نمیدونم برای سالن مقدور هست شرایطی رو فراهم کنه که من بتونم جای دیگه بشینم و نمایشو ببینم؟ چون سرجای خودم که نمیتونم.
اگر نمیشه که از دوستان در صورتی که بلیت رو میخوان به من اطلاع بدن :
زمان: دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶
ساعت: ۱۸:۱۵
نشد یه پاریس بریم دست تو دست زیر بارون روى این سنگفرش ها گز کنیم ببینیم چه حالى میده؟ چه حالى میده؟ چه حالى میده که سنگفرش هاى حسن آباد نمیده، والا اونجورى که من زیر بارون روى سنگفرش هاى حسن آباد برات رقصیدم خودِ پاریس مى رقصیدم هفت هشت تا ستاد امر به معروفشون چپ مىکرد روم! تو گفتى پاریس ستاد امر به معروف نداره گفتم اگه شانس ماست که یهو ون گشت ارشاد از زیر برج ایفل دستى میکشه..
دردسرت ندم! الان سعید سنگو میزنه به شیشه، گیتار به دست میاد زیر پنجره میخونه: این درو وا کن باد بیاد!
بعد من باس بگم کیه کیه؟ بعد بگه منم منم! من اومدم تا به موهات گل شقایق... موهات... موهات لعنتی...
من اگر یکبار دیگه به دنیا میومدم، با خودم با تو مهربون تر میبودم. همین حالا هم یه محل صدام میکنن علی عشقی. ولی به جووون موهات قسم، همه ی حواسمو جمع بودن میکردم. من رو حرفم هستم، اما نه که بگم "ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد" نه نه حاجی! تابستون کوتاهه، میخوریم، میکنیم برف و بارو! من رو حرفم هستم. ایمان بیاوریم! به کسی که می ماند..
یادته برات میخوندم: فقط دلم میخواهد معجزه ام شادی چشمهات باشد؟ من پیامبر لبخندم؟