«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
به سیستم وارد شوید
یک فیلم خوب با بازی عالی سیامک صفری وکارگردانی خوبه هومن سیدی
شما در این فیلم اصلا زمانو احساس نمی کنی و این که هومن سیدی دنبال سوژه های تکراری حال حاضر سینمایایران نرفته
یه فیلم نا امید کننده
توقع داشتم بعد از فیلم خوب خط ویژه یک فیلم خوبه دیگه از اقای کیایی ببینم ولی عصر یخبندان یک فیلم ضعیف از نظر فیلمنامه هستش
کارگردان میخواد تو یک فیلم درباره تمام معضلات اجتماعی صحبت کنه که این باعث میشه ما با یک فیلم نا امید کننده روبرو بشیم که نتونسته هیچ کدوم از اتفاقات فیلمو درست نشونمون بده لازم نیست تو یک فیلم بیشتر از ظرفیتمون حرف بزنیم
فیلم خوبى نبود، بازى بازیگرا بویژه مصطفى زمانى و نورا هاشمى خوب نبود، فیلمنامه ضعیف بود، موسیقى خوبى داشت، وقتى فیلمو میدیدم همش منتظر این بودم که یجا یخ فیلم بشکنه ولى درکل این فیلم منو نا امید کرد
من فیلمو خیلی دوست داشتم با تک تک لحظات فیلم تونستم ارتباط بر قرار کنم به نظر من یک فیلم تجربی ممتازه بازیهای خیلی خوب و باور پذیر یک کارگردانیه بی نقص باید درود فرستاد به جسارت داوودنژاد عزیز که حاضر شد همچین ریسکیو قبول کنه و این کار تجربی عالیو بسازه فقط من به دوستانی که با فیلمهای شلوغ مشکل دارن توصیه میکنم که ابن فیلمو نبینن چون کار شلوغ و پر سر و صداییه. من با این که تو جشنواره رو زمین نشسته بودم واسه این فیلم ولی از دیدن این فیلم لذت وافر بردم
فیلمی بسیار بد نمایش ناامید کننده از یک اتفاق بزرگ سیاسی اقای کرم پور بعد از چه کسی امیر را کشت نتوانست فیلم خوبه دیگری بسازد فیلمنامه پل چوبی افتضاح بود من به شخصه دیالوگه خوبی از فیلم به یاد ندارم بازی بازیگرا خیلی بد بود تیپی که اقاد مدیری در اورده بود مسخره بود و افتضاح بازی کرده بود صحنه های عاشقانه فیلم تهوع اور بود این فیلم میتوانست نماده مناسبی از اتفاقاته ساله 88 بشه ولی من رو نامید کرد و فیلم از نطر ساختاری هم دچاره اشکاله و قادر به تاثیر گزاری روی تماشاگر در مورد اتفاقاته 88 نیست و ادمو ناامید میکنه به نطرم بهترین فیلم در مورده اتفاقاته ساله 88 خیابانهای ارام بود به این فیلم میشود گفت که یک اثر سیاسیه موفق بوده ولی پل چوبی عاجزه که بتونه یک اثر موفق سیاسی و عاشقانه باشه
فیلم سوژه خوبی داشت ولی حیف شد که یه کارگردان قویتر پشت فیلم نبود نتونسته بود درست بازیگرارو هدایت کنه سکانسای اضافه وبی خود زیاد داشت اخرای فیلم خیلی بی معنی بود ادمو از فضای فیلم دور کرد از موقعی که بابک حمیدیان از فیلم حذف میشه ریتمه فیلم میافته گافهای زیادی تو فیلمنامه بود این فیلم با این سوژه قابلیته اینو داشت که تبدیل به یک فیلمه ماندگار تو سینمای ایران بشه خانومه درخشنده باز هم تویه این فیلم نشون داد که با یک کارگردانه درجه1 فاصله داره
فیلم فاجعه بود نه فیلمنامه داشت نتونسته بود از بازیگرا بازی بگیره نتونسته بود حس داستان و رونده فیلمو به تماشاگر القا کنه حیفه این همه هزینه که برای این فیلم شده بود
گذشته فیلم خوب و منسجمی خیلیها ایراد میگیرند که فیلم کنده من خودم این حرفو قبول دارم ولی اینو باید بدونیم که فرهادی این فیلمو تو فرانسه ساخته شکل فیلمهای درام فرانسوی کنده و سرده وفرهادی تا حدودی به سبک و ساختار و زیبا شناسی فرانسویها رفته. در کل گدشته فیلمه جونداریه طبق معمول از بازیگرا بازیای خوبی گرفته فیلنامه خوبی داره البته یکی دو جا گاف داده که میتونم ارجاع بدم به صحبتای سعید قطبی زاده در برنامه هفت و تنها اشکاله اصلیه فیلم سکانس اخر که نباید زنه طاهر رحیمو نشون میداد این سکانس تنها ضد حاله فیلم بود وقتی از اول فیلم زن طاهر رحیمو نشون نداده بود نیازی نبود که زنو اونو نشون بده و پایان فیلمو به اون شکل خراب کنه البته این فیلمو حداقل 3الی 4 بار باید دید
فیلم خوبی نبود از نظر ساختاری پر از ایراد بود گافهای میزانسنی فراوانی داشت خیلیها نظرشون بر اینه که فیلم پر از نماده ولی از نظرمن فیلم بیشتر شبیه طنزهای دم دستیه مهر جویی بعد از مهمان مامان فیلم خوبی نساخته فیلم از نظر فیلمنامه هم پر از ایراده امیدوارم مهرجویی به خودش برگرده