در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سید شهاب رضوانی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:39:43
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
سلام به دست اندرکاران این نمایش.

این نمایش به طور کل به مُدگریزی و تعقل کردن افراد به هنگام قبول کردن یک پدیده اجتماعی، یا راحت نپذیرفتن هر پیشنهادی که در قالب صنعت مد به جامعه ارائه می‌شود، می‌پردازد.
طراحی صحنه جالبی که رنگهای آن، نشانگر سنتی است که نم نم دست‌خوش تغییرات می‌شود. فرم ها ساده اما جذاب بود.
مسئله ای که این نمایش داشت و می‌توان به آن اشاره کرد، این بود که تمپو نمایش در بعضی موقعیت ها به طرز عجیبی افت می‌کرد، شاید هدف رو به رو کردنِ ما با صدای افکارمان بود، اما درست نبود یا به اصطلاح در نیامده بود.
بازیگران به خوبی اجرا کردند، اما بعضی از بازیگران هنوز موقعیت خود را نپذیرفته بودند، هنوز خود را باور نداشتند.
اما به طور کل، دیدن این نمایش لذت بخش بود.
خسته نباشید.

تصویرسازی ها فوق‌العاده بود، انقدر قوی که انگار سالهاست نازنین رو می‌شناسم. سمسار قصه می‌گفت که نمیتونید درک کنید، اما خودش اون تصاویر و حال و هوا رو دقیقا تو ذهنمون پدیدار می‌کرد.
بازیگر ها فوق‌العاده بودند. متن زیبا بود. شاید عناصری از نمایش متأثر از آثار دیگر یا حتی ناخودآگاه شبیه به آثار دیگری بودند، اما با این حال هم این اثر توانسته هویت مستقل و مهمی برای خودش فراهم کند.
درجه یک.
سلام
کسی اسم آهنگی که در نمایش پخش میشه رو میدونه؟ آخر نمایش؟
رزا امیری
سلام کسی اسم آهنگی که در نمایش پخش میشه رو میدونه؟ آخر نمایش؟
between these hands asaf avidan

سینا دهقان
between these hands asaf avidan
ممنونم 🙏
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اول از همه خسته نباشید به تمامی عوامل شریک در تولید این نمایش.
باید بگیم که این اثر داره لبه تیغ را میره و یک فاصله مویی بین کمدی و ابتذال رو طی می‌کنه .
البته این موضوع برای ما تئاتری‌ها کاملاً ملموسه که برای فروش و جذب توجه مخاطب عوام مجبوریم از یک سری مسائل رایج در جامعه حتی شوخی‌های دم دستی استفاده کنیم تا کار برای تمامی اقشار تماشایی باشه، یا حتی نم نم با کم کردن این نوع شوخی ها یا ساختار ها تئاتر باعث افزایش سلیقه هنری در مخاطب بشه.
اما من دوست داشتم نمایشی که میبینم حد میانه را هم طی کند و از یک فضای خیلی عمیق و پر مغز، ناگهان به شوخی های خیلی ساده کشیده نشود.
به هر حال متشکریم از زحمات تیم سازنده و تمامی دست‌اندرکاران.
به دور از هرگونه غلو می‌توان این کار را یک اثر استاندارد دید که در لابلای این ساختار و اصول استاندارد خشتی از هنر و احساسات بکر بازیگران جریان دارد.
یک دکور نه چندان پیچیده اما اصولی صحنه را تماشایی تر کرده ‌. نمایشنامه به دلیل ساختار مدرنش ناخودآگاه پیچیدگی و راز آلودگی را به همراه خودش دارد و با این میزان از راز آلودگی کار بسیار دشواریست که موضوع به شکلی روایت بشود که تماشاچی خسته نشود و کسب این موفقیت ریشه در بازی به اندازه و اصولی بازیگران و کارگردانی درست فراز جان غلامی دارد . همگی خسته نباشید.
مرسی شهاب جان‌
نظر لطفته
خوشحالم که کار و دوست داشتی
۰۹ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
فضای نمایش به دو نیم قابل تقسیم است ، اما بیننده را از فضا دور نمیکند و این بسیار عالی است .
نقطه ی قوت این اثر ، شعر های فوق العاده اش با آواز میثم اکبری و آهنگ سازی پیمان خازنی است .
خسته نباشید به تمامی دست اندرکاران «کافه عاشقی»
nahid jamshidi، سپهر و نرگس کیومرثی این را خواندند
Mehdi Astaraki این را دوست دارد
صدای ملکوتی اقای اکبری و خانم هیوا و فیروزی عالی هستند
۲۳ تیر ۱۴۰۲
سحر کریمی
صدای ملکوتی اقای اکبری و خانم هیوا و فیروزی عالی هستند
واقعا 👏🏼
۲۴ تیر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
 

زمینه‌های فعالیت

موسیقی
سینما
شعر و ادبیات
تئاتر