در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مصطفی خلیلی
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 04:12:11
 

عضو گروه تئاتر نگاه نو

 ۳۰ بهمن ۱۳۷۱
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
مصطفی خلیلی (mostafa.khalili)
درباره نمایش سینگل i
سلام جناب آقای شفیعی بزرگوار

متوجه شدیم که به نظرات نمایش خود مراجعه کرده‌اید و فقط اقدام به دوست‌داشتن نظرات مثبت نمایش خود کرده‌اید.
قاعدتاً نقدهای وارد بر کار خود (بالاخص نقد بنده) را هم دیده و خوانده‌اید.
خواهشا نسبت به پاسخ دادن به این نقدها بی‌تفاوت نباشید (نقد هم مثل تارگت‌های بازی مافیا درد ندارد).

بنده به عنوان کسی که برای نمایش شما وقت و هزینه صرف کردم، منتظر پاسخ شما هستم.
با سپاس از شما
دوست عزیز
این مواردی که شما نوشتین نقد نیست
نظر شماست و این دوباهم فرق میکنن
مثلا نوشتید من طراحی یا نور صحنه ی شما رو متوجه نمیشید
من جواب گوی فهم شما که نیستم
شما اگه برای وقتتون ارزش قائلید چرا ده برابر زمان نمایش درگیر نظرات تیوالتون هستید و این خیلی عجیبه
مجتبی شفیعی
دوست عزیز این مواردی که شما نوشتین نقد نیست نظر شماست و این دوباهم فرق میکنن مثلا نوشتید من طراحی یا نور صحنه ی شما رو متوجه نمیشید من جواب گوی فهم شما که نیستم شما اگه برای وقتتون ارزش ...
در بد بودن کیفیت کار البته از نظر ما شکی نیست
اما اگر عقیده دارید نظرات متفاوت است و این طبیعی است پس دلیل حجوم اکانت های فیک به نقد ها چیست؟
اینکه با کامنت های فیک سعی بر مخفی کردن و گزارش کردن نقد های مخالف کردید چطور؟
آقای شفیعی بهتر نبود بپذیرید اشتباه را ؟
اینکه می گویید دلیل پیگیری منتقدان روی این صفحه چیست را در خود و دوستان خود بجویید
تماشاچی حرفه ای تاتر تعداد امتیاز های پایین ... دیدن ادامه ›› شما را میبیند وگرنه همه میدانند که امتیاز 5 را دوستان و اشنایان میدهند و بس
واقعیت این است که شما تاتر را با اینستاگرام اشتباه گرفته اید و جز منفعت مالی چیزی در ذهن شما نیست
یک تاتر برای ما مانده، لطفا آنرا به لجن نکشید و به شعور عاشقان تاتر توهین نکنید.
خریدار
مصطفی خلیلی (mostafa.khalili)
مجتبی شفیعی
دوست عزیز این مواردی که شما نوشتین نقد نیست نظر شماست و این دوباهم فرق میکنن مثلا نوشتید من طراحی یا نور صحنه ی شما رو متوجه نمیشید من جواب گوی فهم شما که نیستم شما اگه برای وقتتون ارزش ...
کلمه‌ی «فهم» آنجایی می‌گنجد که یک به اصطلاح هنرمند، حداقل شعور پاسخ به سلام مخاطب به اصطلاح نمایشش را داشته باشد؛ پاسخ به نقد و سایر موارد پیشکش...!

متأسفانه شما حتی قدرت درست خواندن متن نقد بنده را هم ندارید، چه برسد به پاسخگویی و یا توجیه نقدهایی که به شما وارد ... دیدن ادامه ›› بوده است.

بنده هیچ‌جای متنم نگفتم که چیزی را متوجه نمی‌شوم و صراحتا اعلام کردم این‌ها طراحی نیست و نمایش شما فاقد هرگونه طراحی نور و صحنه بوده است.

چقدر هنر حقیر شده که صحنه‌ی مقدس نمایش، به جایی رسیده که من بعد از ۱۰ سال فعالیت نمایشی، بایستی پاسخ چنین کامنت‌هایی را بدهم.

برای بنده همین که در جواب نقدم چنین پاسخی را می‌شنوم، یعنی حرف‌های دقیق و درستی زده‌ام که مقابلم دهانی به منطق باز نمی‌شود.
باشد به یادگار برای هنردوستان عزیز

و شما بمان و حوضت جناب به اصطلاح هنرمند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
مصطفی خلیلی (mostafa.khalili)
درباره نمایش سینگل i
با سلام و احترام خدمت مخاطبان فهیم نماش
بنده یک بار این نقد را نوشتم، اما به جای شنیدن پاسخ، با hidden شدن نقدم مواجه شدم
مجددا ارسال میکنم (امیدوارم این بار این اتفاق نیفتد)
متن نقد 👇🏻

با سلام و احترام

با نهایت احترامی که برای عوامل و بازیگران این نمایش قائل هستم، متأسفانه حتی نوشتن از این نمایش هم بسیار سخت است.
قبل از هرچیز باید این ... دیدن ادامه ›› سوال مطرح شود که چرا بعد از گذشت ۲ سال از اولین سری اجرای این نمایش، در دور دوم اجرا هم کار در نمی‌آید...؟
من همیشه در ارتباط با کارگردانی، ریتم و تمپوی نمایش صحبت می‌کنم، اما در نمایش «سینگل» ما در مقدمات یک اثر نمایشی مانده‌ایم و صحبت از باقی موارد جای خود...
رسالت متن نمایشی چیست...؟ آیا جناب ضیاچمنی (که خود بازیگر پیشین این نمایش بوده) در نوشتن این نمایش‌نامه با این سوال مواجه شده است که مخاطب من کیست و رسالت متن من چیست...؟
تیم اجرایی بجز کسب درآمد از گیشه و دیده شدن، چه هدفی را دنبال می‌کند...؟
متأسفانه ما با نمایشی کاملا بلاتکلیف مواجه هستیم
ما با هیچگونه گره داستانی مواجه نمی‌شویم، چه برسد به اینکه برویم دنبال گره‌گشایی در کار و خلق موقعیت نمایشی و شکل‌گیری درام
در رابطه اینکه اصلا در چنین سالنی نیاز به استفاده از میکروفن هست یا نه صحبتی ندارم (اما چرا در اجرای همین موضوع ساده هم تیم اجرایی شدیدا ضعیف عمل کرد...؟)
از طراحی صحنه چه می‌توان گفت...؟! اصلا کدام صحنه...؟! کدام طراحی...؟! اینکه یک نیمکت را در مرکز صحنه قرار دهیم و خداحافظ، نامش طراحی صحنه نیست
چرا استفاده از فیلتر آبی در طراحی نور...؟ و چرا این نور آبی به جای صورت، به شکلی کاملا نامتناسب بر سینه‌ی بازیگر می‌تابید...؟!
استفاده از پروژکشن: چرا...؟ و هدف و منطق استفاده از آن عکس‌ها و تصویر پایانی بر روی پرده چه بود...؟

کاش بدانیم قبل از اینکه چهره باشیم و دارای هوادار، نیاز است که سراپا خاکی باشیم و مخلص مخاطب (آن هم مخاطب فهیم و معصوم هنر تئاتر)
خیلی بد است که مخاطب بعد از دیدن یک اثر، بلاتکلیف و با حسی بد و خستگی ذهنی شدید از محل اجرا خارج شود.

نمایش سینگل:
خام، بلاتکلیف، بی‌هدف، سوهان روح مخاطب عام، درس عبرتی برای هنرمندان تازه‌کار حوزه نمایش

با نهایت احترام
برقرار باشید
متاسفانه دوستان آقای کارگردان وقیحانه تمام تلاش خود را برای ریپورت کردن تمام کامنت ها و نقد های تماشاچیان دارند انجام میدهند
بجای پذیرش به شدت ضعیف بودن کار
نمایش در مجموع بسیار ضعیف بود بویژه دو نکته ای که دوستمون فرمودن یعنی طراحی صحنه و ویدیوی پایان نمایش به اینها میتوان کیفیت بد صدا ی بازیگران و زیر صدای خانم ورزشکار و شوخی‌های جنسی رو هم اضافه کرد.اما نکات مثبتی هم داشت اکت و بازی خوب بازیگران و پیامی که متن در آن هر چند الکن بود اما نیمچه موفقیتی داشت و آن هم تنهایی آدمها و روابطشان.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
مصطفی خلیلی (mostafa.khalili)
درباره نمایش سینگل i
با سلام و احترام

با نهایت احترامی که برای عوامل و بازیگران این نمایش قائل هستم، متأسفانه حتی نوشتن از این نمایش هم بسیار سخت است.
قبل از هرچیز باید این سوال مطرح شود که چرا بعد از گذشت ۲ سال از اولین سری اجرای این نمایش، در دور دوم اجرا هم کار در نمی‌آید...؟
من همیشه در ارتباط با کارگردانی، ریتم و تمپوی نمایش صحبت می‌کنم، اما در نمایش «سینگل» ما در مقدمات یک اثر نمایشی مانده‌ایم و صحبت از باقی موارد جای خود...
رسالت متن نمایشی چیست...؟ آیا جناب ضیاچمنی (که خود بازیگر پیشین این نمایش بوده) در نوشتن این نمایش‌نامه با این سوال مواجه شده است که مخاطب من کیست و رسالت متن من چیست...؟
تیم اجرایی بجز کسب درآمد از گیشه و دیده شدن، چه هدفی را دنبال می‌کند...؟
متأسفانه ما با نمایشی کاملا بلاتکلیف مواجه هستیم
ما با هیچگونه ... دیدن ادامه ›› گره داستانی مواجه نمی‌شویم، چه برسد به اینکه برویم دنبال گره‌گشایی در کار و خلق موقعیت نمایشی و شکل‌گیری درام
در رابطه اینکه اصلا در چنین سالنی نیاز به استفاده از میکروفن هست یا نه صحبتی ندارم (اما چرا در اجرای همین موضوع ساده هم تیم اجرایی شدیدا ضعیف عمل کرد...؟)
از طراحی صحنه چه می‌توان گفت...؟! اصلا کدام صحنه...؟! کدام طراحی...؟! اینکه یک نیمکت را در مرکز صحنه قرار دهیم و خداحافظ، نامش طراحی صحنه نیست
چرا استفاده از فیلتر آبی در طراحی نور...؟ و چرا این نور آبی به جای صورت، به شکلی کاملا نامتناسب بر سینه‌ی بازیگر می‌تابید...؟!
استفاده از پروژکشن: چرا...؟ و هدف و منطق استفاده از آن عکس‌ها و تصویر پایانی بر روی پرده چه بود...؟

کاش بدانیم قبل از اینکه چهره باشیم و دارای هوادار، نیاز است که سراپا خاکی باشیم و مخلص مخاطب (آن هم مخاطب فهیم و معصوم هنر تئاتر)
خیلی بد است که مخاطب بعد از دیدن یک اثر، بلاتکلیف و با حسی بد و خستگی ذهنی شدید از محل اجرا خارج شود.

نمایش سینگل:
خام، بلاتکلیف، بی‌هدف، سوهان روح مخاطب عام، درس عبرتی برای هنرمندان تازه‌کار حوزه نمایش

با نهایت احترام
برقرار باشید
رضا صفوی نیا (reza.3afavy)
در یک شاه راه خیالی با یک بن بست دو طرفه
مواجه میشویم و در دوزخی ناگزیر ناگریز به ملاحضه مینشینیم
رجعتگاه خیال ( پارک ،یا اتاق تاریک فروید در ناخوداگاه ) ما را به گذشته
که می برد. ما را تا هیچ و تنهایی
پر دردی
که در خیالت ،برای قهرمان مقوایی ( دیالوگ ما مردیم ) به دنبال شفاء میگردیم ( دیالوگ ایگوی بلاتکلیف خانم )
و خیال در حضور دیالوگ مچاله و تحقیر ( تا دیالوگ حیوان را نزن ) میشود
تصویری کامل از یک خیال و امر خیالی می دهد
سینگل در مقابل دیالوگ قرار میگیرد و …
خریدار
مصطفی خلیلی (mostafa.khalili)
رضا صفوی نیا
در یک شاه راه خیالی با یک بن بست دو طرفه مواجه میشویم و در دوزخی ناگزیر ناگریز به ملاحضه مینشینیم رجعتگاه خیال ( پارک ،یا اتاق تاریک فروید در ناخوداگاه ) ما را به گذشته که می برد. ما ...
تلاش شما در جهت سفیدنمایی اثر ستودنی‌ست
برقرار باشید
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام و عرض خسته نباشید به تیم نمایش توافق‌نامه
قبل از هرچیز ممنونم از جناب سلیمانی بابت ساخت این اثر
کست فوق‌العاده درست، دقیق و قوی‌ای برای این نمایش بسته شده
طراحی صحنه‌ی رئالیستی ظریف و متوازن، میزان‌سن‌های طراحی‌شده با اجرای فوق‌العاده‌ی بازیگران.
ریتم و تمپوی کار به هیچ عنوان دچار افت نشد و همه‌چیز در اجرای کار درست و دقیق بود.
اجرای کاملا روان و درست با رگه‌های طنز ظریف و بجا از هر سه بازیگر
بنظر بنده هر بیننده‌ای با هر دیدگاهی نسبت به جناب آقای تشکر پس از دیدن این نمایش قطعا این جمله رو در ذهن خودش مرور میکنه که: مگه میشه این آدم رو دوست نداشت...؟!
جناب تشکر امید است که هموار سلامت باشید و سربلند.

باز هم ممنون و خسته نباشید به تیم اجرایی نمایش توافق‌نامه
 

زمینه‌های فعالیت

موسیقی
تئاتر
شعر و ادبیات

تماس‌ها

m.deylamdeh@gmail.com
mostafa.khalili.d
mostafa_khalili