در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمدرضا ایمانیان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:42:43
 

تجربه در کنارهم بودن و باهم دیدن و گفتگو، لذتی است بی پایان برای همه ما. زندگی جیره مختصریست مثل یک فنجان چای و کنارش عشق است مثل یک حبه قند.

 ۰۷ فروردین ۱۳۶۵
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
روزگاری تصور می‌شد صحنه تئاتر به مانند طناب بندبازان باعث می‌شود بی هنران را راهی به ساحت ارزشمند تئاتر نباشد، اما هزار افسوس که این هیولای پتیاره پول، چه وحشیانه تمام ارزش‌ها و شرافت تئاتر را برای خود می‌بلعد.

روزگاری تئاتر اعتبار و شرف داشت. حال بوی تعفن مشام ها را آنقدر پر کرده که دیگر از بازار عطرفروشان نمی توان گذر کرد
یک نمایش با کیفیت خوب. بازی بازیگران قابل توجه و تحسین برانگیز. یک اثر شسته رفته که به خوبی نشان می دهد، کارگردان و گروه اجرای وقت و دقت مناسب برای بالا بردن کیفیت فنی نمایش صرف کردن.
نمایشی که با خیال راحت می توان دیدنش به دوستان و مخاطبین تئاتر پیشنهاد داد

خسته نباشید به گروه اجرایی و اثرتان پر برکت باشه
و بازهم به هفته پایانی یک نمایش دیگر رسیدم. هر وقت به این زمان می رسم حس دوگانه پیدا می کنم. اول خوشحالی برای اینکه بازهم این فرصت را داشتم تا هرشب در قالب شخصیتی متفاوت و جدید حضور داشته باشم و یک حس غم که حالا بعد از پایان اجراها با این ریتمی که در کار روزمره داشتم و قرار هست تغییر کند چه کنم !!؟
اما هر چه هست فقط یک هفته دیگر در قالب کاراکتر کوروش سالاری قرار هست زندگی کنم و چه کسی از آینده خبر دارد ؟؟

شاید باز دوباره فرصت دیدار با مخاطب فراهم نشد و شاید این حضور آخرین باری باشد که نفس به نفس مخاطب زندگی می کنم. برای همین امیدوارم تا 16 اردیبهشت که شب پایانی اجرا در تماشاخانه استاد انتظامی هست افتخار دیدار با مخاطبین فهیم تئاتر بیشتر فراهم بشه که ممکن است این دید و بازدید آخرین دیدار باشد. خدا داند.

نشسته ایم و به در نگاه می کنیم
به امید حضور شما خوبان .....
قرار هست در این نمایش از بازی کثیف و رویه‌ای مسموم حرف بزنیم.
مسیر ضد انسانی که فجایع وحشتناکی برای مردم بسیاری در سراسر جهان ایجاد کرده.
باشد که مقبول نظر مخاطب قرار گیرد
تجربه همکاری با مازیار میری به عنوان یک کارگردان صاحب امضا در سینما بسیار لذت بخش و درجه یک بود. نگاه حرفه ای گروه تولید به نسل جوانی از بازیگران باعث شد تا تجربه ای دلپذیر برای من فراهم شود.
مطمئن هستم نتیجه این اعتماد به بازیگرانی با چهره های جدید و بکر، نوید ورود و درخشش ترکیبی جدید در بین بازیگران حاضر تئاتر، سینما و تلویزیون می دهد.
خوشحالم که در جمع بازیگران سریال خسوف حضوری کوتاه اما مفید در قالب کاراکتر مسعود افضلی داشتم.
پویا فلاح این را خواند
امیرمسعود فدائی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش بیلمن خوش انرژی و خوش ریتم داستان مختصر و مفید خود را روایت می کند. از فرش به عرش رفتن و دوباره سقوط. به دست جامعه و رسانه. البته نه به این پر رنگی و واضحی اما در باطن همین است.
کیفیت میزانسن ها و کارگردانی اثر قابل قبول. انرژی و تلاش بازیگران قابل ستایش. اثری خوش ریتم با ضرب آهنگ درست. شاید می توانست قدری کوتاه تر باشد اما همین مدت زمان هم باعث نمی شود خسته از سالن خارج شوید.
قرار است با چاشنی طنز و موقعیت های مختلف شوخی کند که موفق عمل می کند. قرار است که در انتها پیام اخلاقی یا دغدغه خاص و عمیقی را به ما منتقل کند ؟؟
پاسخ این است بستگی به زاویه نگاه شما دارد. با شما به عنوان تماشاگر چنین قراری نمی گذارد اما چندان هم دستش خالی نیست.

در پایان باید حتما از سطح انرژی، شخصیت پردازی و بازی با کیفیت بالای مازیار سیدی به عنوان یک بازیگر دوست داشتنی روی صحنه تئاتر تقدیر کنم چون کیفیت بالایی از خود ... دیدن ادامه ›› نمایش می دهد.
آوا شریفی روی صحنه خوش می درخشد و آرش فلاحت پیشه از تجربه و توانایی خود به درستی استفاده می کند.

خسته نباشید به گروه اجرایی نمایش. دیدن این اثر را توصیه می کنم
محمدرضای عزی

مثل همیشه نمایش را با دقت دنبال کردی و درباره‌اش نوشتی. به نمایندگی از گروه قدردان نگاه پرمهر شما هستم.
۰۱ آذر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش یاماها اثر کهبد تاراج را در سومین شب اجرا دیدم

بعد از ماه ها تعطیلی نمایش ها دیدن تئاتر در خانه همیشگی اهل تئاتر یعنی تئاترشهر لذت بسیار ... دیدن ادامه ›› دارد

و اما بعد ...

در این نمایش شاهد بازی های بسیار دلچسب و خوبی از جانب بازیگران بودم.

مرجان قمری با تسلط بر روی بازی بدن و بیان و همچنین چاشنی کردن درست احساس با تکنیک به خوبی توانسته است وجه بیرونی کاراکتر دختری زخم خورده که رفتاری عادی ندارد را نشان دهد و در عین حال با قدرت بیانی خوب خود مخاطب را همراه کند. بازی مداوم و بدون منطق چشم ها، تلخندهایی ناگهانی و مکث کوتاه بعد از آن، به همراه تغییر مداوم پاساز های حسی، بخوبی توانسته عدم تعادل روانی این شخصیت را به مخاطب منتقل کند.

مازیار سیدی بازیگر خوب تئاتر و سینما هم با وجود آرامش نسبی کاراکتر در رفتار بیرونی نسبت به دو شخصیت دیگر اما با استایل بدنی مناسب و قدرت بیانی خود به خوبی تماشاگر را همراه کرده و در لحظات احساسی هم توانسته یقه مخاطب را بگیرد. در بازی سیدی شاید اگر این شخصیت میزانسن های حرکتی بیشتری داشت آن وقت این آرامش رفتاری باید قدری تغییر می کرد اما حال که شخصیت در یک مکان ثابت و بدون رفت و آمد روی صحنه با ما برخورد می کند، سیدی هم تمرکز و انرژی خود را روی قدرت بیان و انتقال احساس و عواطف شخصیت با استفاده از فرم و فیزیک بدن و ژست های رفتاری گذاشته که نشان دهنده هوش بالای این بازیگر است.

لبخند بدیعی شاید در میان دو بازیگر دیگر این نمایش کاری به مراتب سخت تر داشته باشد. از یک سو نماینده کاراکتری است که در کودکی مورد تهاجم روحی و روانی قرار گرفته است و از سوی دیگر نماد شخصیتی که قصد داشته خود را از فشار روانی اتفاقات دوران کودکی و نوجوانی رها کرده تا زندگی عادی داشته باشد اما بازهم کوه مشکلات اجازه نداده.
بازی لبخند بدیعی نسبت به دو شخصیت دیگر از نظر تکنیکی سخت تر بوده اما از منظر بار احساسی اندکی کمتر مخاطب را با خود درگیر می کند. شاید اگر بازیگر این نقش چاشنی احساس را کمی بیشتر وارد بازی کند با ریتم و ضرب آهنگ بهتری روبرو شویم. اما نباید فراموش کرد اگر سیر و روند حضور بدیعی در تئاتر را دنبال کرده باشیم کاملا می توان پختگی و شیب ملایم پیشرفت را در کار او دید.
انتخاب جای صدای مناسب کاراکتر و انفجار انتهایی که انگار فریادی است که پس از سالها سکوت بلند می شود نمایان گر تسلط و فهم درست شخصیت توسط بازیگر است.

در مجموع دیدن این نمایش را به مخاطبین فهیم تئاتر پیشنهاد کرده و امیدوارم چراغ تئاتر دیگر هیچگاه خاموش نباشد چرا که تئاتر یک ضرورت است مثل نفس کشیدن، مثل نان

خسته نباشید به همه دوستان و گروه اجرایی
کهبد تاراج (kahbodtaraj)
ارادت
محمد رضا جان
لطفت پاینده♥️??
۰۳ بهمن ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
محمدرضا ایمانیان (mohamadreza.imanian)
درباره فیلم‌تئاتر سگک i
دوستان تیوال سلام

برای تمرین و اجرای این اثر در شرایط حساس و خطرناک این روزهای کرونایی، تلاش بسیار کردیم و امیدوارم ببینید و مورد پسند قرار گیرد.

خوشحالم که در این نمایش ایفای نقش در کنار هنرمندان عزیزی و حرفه ای را بار دیگر تجربه کردم و زیر نظر کارگردانی دلسوز و کاربلد قرار داشتم
 

زمینه‌های فعالیت

سینما
تئاتر

تماس‌ها

09033908970
mohamadreza.imanian