در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال ژیلا محمدشاهی | دیوار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:57:22
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
لطفا تمدید کنید من میخوام ببینم حتما کارتون رو بلیط نیست
نگین فتحی و طهورا عنبرانی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
یک تاتر اپرای خیلی خوب و تلفیقی. اپرایی که خاصیت نمایش‌های ایرانی را دارد اما وجوه اپرا گونه خود را نیز حفظ کرده. راوی به سخن داستان می‌گوید( که بهتر بود زن می‌بود، چرا که در سخن قرار دادن عشق،لفاظی و شیوه‌گری زنانه می‌خواهد و مردان بیشتر تمایل به نقب زدن به سیاست دوران دارند و عشق کمی در سایه قرار می‌گیرد، که این از نگاه من شکل می‌گیرد) و داستانی عاشقانه در دل نقدی در سایه، شکل می‌گیرد.
اهمیت این اپرا در هم‌خوانی زنانه، حضور پر رنگ زنان و تعویض پرده‌های درست وبه جا با ریتمی کاملا مهندسی شده است.
پریخان نقش تاثیر گذاری دارد و در واقع زمانی که پا به میان می‌گذارد، قصه می‌آغازد.
ای کاش این کار در سالن اصلی تاتر شهر اجرا می‌شد تا مخاطبین بیشتری بتوانند از آن لذت ببرند. چرا که یک نمایش صدو هفتاد دقیقه‌ای با ریتم درست و ترکیب‌های زیبا از آواز و فرم و ریتم، بایسته تعداد اجرای بیشتر و مخاطب بیشتر است.
اپراهایی از این دست، لازم به تکرارند.
کاش اقای مساوات مجدد کار ببرند اجرا.هنوز طعم گس سکوت درست ای‌کار رو حس می‌کنم.وخلوتی و تفکر رو. بینظیر بود کار🌹
ژیلا محمدشاهی (zhilam)
درباره کنسرت-نمایش لکانطه i
اثری عالی، درامی عاشقانه و کامل
خسته نباشید به کارگردان گرامی و ممنون از بازی عالی اقای صدیقیان و خانم حاتمی.
می‌دونم که فیلم سانسور شده رو دیدم، اما بااین‌حال، همه چیزسر جای خودش عالی بود.

از انتخاب فیلمبردار بی‌نظیر جناب اقای برازنده گرفته تا تمامی عوامل فنی پشت دوربین.

موفق و پیروز.
افتضاح افتضاح افتضاح....متاسفم که نه به پرداخت داستانی دقت شده و نه درام عاشقانه در آمده و نه داستان جز سطح، چیزی برای ارائه داره..... مگه می‌شه انقدر بد ساخت.... مگه داریم ... چرا کارگردان به عنوان نویسنده اثر اومده و داستان رو در دیالوگ توضیح داده و هیچ جوره انسجام داستانی و انسجام روایت داستانی ما نداریم!!!!انقدر افتضاح!!!!!!!!! چرا شخصیت زن رو یک زن باید بیاد و انقدر تخریب کنه؟ چرا کارگردان فکر کرده صرفا یک دوربین کاشتن، یعنی فیلم ساختن؟! خانم پناهنده شما له عنوان یک زن، زن خوب رو زن ابله و بی‌شعور و فاقد ادراک جهان شمول معرفی کردی.... کسی که خوب بودن‌ش دست خودش نیست، چون جور دیگر بودن رو نیاموخته!؟ متاسفم که کسانی هستند پول بدهند و بازیگر خوب افیش،کنند که یک فیلم بااین فجاهت نگارشی و گسستگی ساختاری بتونه ساخته بشه و گیشه بگیره....
اجرای جدیدی بود. من چون سکوت رو دوست دارم، این کار برای من تامل برانگیز بود و دوست داشتم. اگرچه اجرا و متن مشتقی از خرده اندیشه‌های موجود در کنار برداشت نویسنده و اجرای کارگردان و آن‌چه قبلا رخ داده بود، اما به راحتی می‌شود گفت حتی اگر اقتباسی وجود داشته، این هوشمندی که چیزی بیش از یک اجرای تاتر رو می دیدیم، قابل تامل و محترم هست.
انتخاب موسیقی، تصاویر بک‌گراند که اجرای منبسط و منقبض نقطه‌ها بود، عالی بودند.طراحی صحنه و طراحی حرکات مخصوصا خیلی خوب بود.
ممنون از آقای مساوات و تیم اجرایی‌شون.
ژیلا محمدشاهی (zhilam)
درباره کنسرت-نمایش لکانطه i
کار خیلی خوبی بود واقعا.من دیشب دیدم و واقعا از این‌که بعد از مدت‌ها یک کار با کارگردانی درست،روایت درست، صحنه‌گردانی درست، موسیقی درست و طراحی لباس درست دیدم، خوشحالم. خسته نباشید می‌گم خدمت همه گروه و آرزوی موفقیت دارم برای همه گروه.
سپهر، امیرمسعود فدائی و امیر مسعود این را خواندند
افسانه هاشمی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید