در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال یحیی فلاح | دیوار
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 22:22:21
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
مدتیه روال بر اینه که یک نمایشنامه ظاهرا نا مرتبط با شرایط جامعه انتخاب میشه ولی گروه ها سعی می کنن در پس مفاهیم اون نمایشنامه ها دغدغه های فکری خودشون رو بیان کنن. ولی نمایشنامه این کار از نظر من خیلی صریح تر بود و نظراتش رو در عین رعایت برخی نکات بیان می کرد. البته از دید من ارتباط همه داستان ها با خط سیر اصلی نمایشنامه خیلی روشن نبود و شاید لازم بود در بعضی موارد ابعاد بیشتری از هر داستان روایت می شد. البته نقش موسیقی در ارائه این اثر معنا دار بود و تماشاگر رو در مسیر روایت داستان همراهی می کرد. به گمانم، انسجام بیشتر داستان پردازی و موسیقی طراحی شده در نمایش می تونست به کیفیت کار بیش از این کمک کنه.
در کل تماشای این کار رو توصیه می کنم و فکر می کنم که خالی از لطف نیست. از طرفی این قبیل اجراهایی که فصل مشترک بین زمینه های مختلف هنری هستند، به ارتقای سطح کیفی همدیگه کمک شایانی می کنن. تماشاگر حقیقی تئاتر با تماشای این چنین اجراهایی می تونه این روند همکاری رو تداوم ببخشه و به ارتقای درک خوانندگان از فضای هنرهای نمایشی و همچنین درک هر چه بهتر فضای نمایشی از تأثیر موسیقی و صدا در کیفیت اجرا کمک بکنه.
امیر مسعود و حمیدرضا مرادی این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام خدمت همگی.
بینوایان رو دیدم. اول از نکات مثبتش بگم تا بعد برسم به ضعفهای فراوونش.
خوب به روشنی موسیقی، طراحی صحنه، هم آهنگی بازیگران، طراحی لباس و نکات بصری نکات قوت کار بودن. از بازی و صدای خوب هوتن شکیبا هم نمیشه گذشت.
ولی کار ضعف های بسیار زیادی داشت.
1- من اساسا با آواز خوندن بدون شعر، ترانه، نثر مسجع و حتی بحرطویل مشکل دارم. گاهی اوقات تلاش بازیگرها برای بیان جملات غیر موزون با موسیقی اون قدر عجیب بود که به خنده می افتادم. به نظرم این حجم از تلاش برای جلوه های بصری، می طلبید که به تبدیل کردن متن به یک قالب آوازی دلچسب هم پرداخته بشه.
2- وقتی اجرا موزیکال هست از دید من انتخاب بازیگر باید بر اساس توانمندی افراد باشه و نه گیشه. نوید محمد زاده بازیگر دوست داشتنی ای هست و اجراهای تئاتر بسیار خوبی رو شخصا ازش دیدم. ولی از صدا و توانمندی آواز خوندن خیلی کم بهره ست و به کیفیت اجرای نقش ژاور ضربه زده. همین طور پارسا پیروزفر با سابقه عالی و توانمندی مثال زدنیش در تئاتر و علی رغم اینکه شاید تونسته تا حدی از پس آواز ها بر بیاد ولی حضورش اصلا اتفاق چشمگیری ... دیدن ادامه ›› نبود.
3- بیان داستان بینوایان با همه جزئیات از توان یک اجرای 2 ساعته خارجه مگر اینکه نویسنده مهارت خارق العاده ای در کارش داشته باشه. از دید من اصرار به بیان بسیاری از وقایع داستان باعث شد که اولا گذر از مسائل بسیار سریع رخ بده به گونه ای که اصلا شما رو در فضای حسی کار نمیبره و از طرفی مخاطبی رو که به ابعاد داستان مسلط نیست رو بعضا حتی به صورت کامل توجیه نکنه. از طرفی تعدد شخصیت ها و کم توانی نویسنده کار باعث شده بود شخصیت پردازی ها به خوبی انجام نشه. من احساس خودم به شخصیت های مختلف رو بعد از تماشای نمایش با احساسم بعد از خوندن کتاب که مقایسه می کنم و خیلی تفاوت داره.

در کل از اونجایی که اولیور توئیست رو ندیدم نمی تونم نظر کلی در مورد این گروه بدم ولی دفعات بعدی حاضر نیستم کارشون رو تماشا کنم و ترجیح میدم با همون هزینه، چند کار با ارزش معقول ببینم.
این چه کاریه؟ خوب اجرای جدید باز نکنین. وقتی بلیت فروختین مسئول باشین. همیاری جان رسیدگی کن لطفا! مرسی
محمد تقی پور، مصطفی گنجی، morteza و امیر مسعود این را خواندند
محمد این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
یحیی فلاح (yahyafallah)
درباره اپرای عروسکی حافظ i
از الان چجوری برای دی بلیت بخریم؟
کاش هر سری رو از 2-3 هفته قبل از اجرا میفروختین.
زهرا این را خواند
مصطفی یوسفی، محمد مهدی فتحیان و gandom این را دوست دارند
دوست گرامی این موضوع به این دلیل هست که بتونید از بسته های تخفیفی استفاده کنید.
۲۳ شهریور ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
همیاری عزیز، ممکنه که اگر زمان انتشار نسخه Windows Phone مشخص شده اعلام کنید؟ ممنون میشم
میلاد زندی زند، رضا قسمتی و ف کیوان این را دوست دارند
گروه همیاری (support)
درود بر شما
تلاش داریم تا پایان تابستان نسخه WP منتشر شود.
۰۱ خرداد ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اجرای دوباره نمیذارین براش؟
هفت شب با نمایشنامه خوانی "ناگهان پیت حلبی"... مکان: بلوار فردوس شرقی . فرهنگسرای فردوس.

برگرفته از اینستاگرام امیرعلی نبویان.
متاسفانه تاریخ نزده.
۰۵ اسفند ۱۳۹۳
خانم یکتا خیلی ممنونم از اینکه بهم پاسخ دادین. محبت کردین. حالا اینکه من دیر پرسیدم از شانس بد من بوده. لطف شما به جای خودش ارزشمند بود. سپاس گزارم
حالا امیدوارم نوبت های بعدی رو به موقع متوجه بشم.
۰۶ اسفند ۱۳۹۳
خواهش میکنم جناب فلاح:)
۰۶ اسفند ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اگه علی سرابی نیست، اپیزود کافه نادری رو کی بازی می کنه؟
بدون سرابی چه کنیم پس؟
گلشن قربانیان و علی جعفریان این را خواندند
وحید هوبخت این را دوست دارد
سلام هومن برق نورد باشه به نظرم:)
۰۵ اسفند ۱۳۹۳
خانم نوری ، اعتراض خوبه بشرطی که اونها متوجه اعتراض شما شده باشند مگر نه اعتراضی که اثر نداشته باشه فقط باعث میشه دیدن این کارهارو از دست بدیم ...
موفق باشید
۱۰ اسفند ۱۳۹۳
خانم شاهین ، این گروه کاملا در جریانند:دی
ضمن اینکه اتفاقاتی افتاد که بنده شخصا دیگه هیچ علاقه ای به دیدن این آثار ندارم...عجیبه...اما فکر میکنم فقط من نباشم:)
۱۰ اسفند ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من دیشب به تماشای ترانه های محلی نشستم.
به واسطه تماشای ترانه های قدیمی سطح انتظاراتم از کار خیلی بالا بود و باید بگم اون قدر که باید اون انتظارات بر آورده نشد. چندتا نکته به نظرم رسید که اینجا بگم:

+
1) از کلیت موسیقی کار لذت ویژه ای بردم. به ویژه موسیقی خراسانی.
2) مرور فیلم های گذشته که کم و بیش همه مون دیدیم و بهره گیری از اون فضاها خیلی جذاب بود.
3) بیان یک سری مسائل و مشکلات اجتماعی جاری در بین اقوام مختلف که کمتر گفته میشن و حتا تو برخی موارد بیانشون جزو خط قرمزا بوده همیشه، یک امتیاز و برتری برای این کار بود.
4) "علی سرابی" کلا همیشه و در هر نقشی یه نکته مثبت به حساب میاد.
5) از ترکیب نمایش با سایه که ابتدای کار ... دیدن ادامه ›› و بعد در ادامه هم چندین بار استفاده شد، نمایش فیلم، موسیقی و نمایش، خیلی خوشم اومد.

-
1) اپیزودی که خانم صامتی و آقای برق نورد اجرا کردن رو دوست نداشتم. اول به این دلیل که هیچ کدوم از این دو عزیز بازی ویژه ای ارائه ندادن. بد نبودن ولی خوب وقتی اسم فردی مثل ژاله صامتی میاد من تماشاگر به یاد بازی های چشم نواز و ویژه میفتم ولی این نقش اصلا پتانسیل بالایی برای اجرا نداشت. آقای برق نورد که فقط وایساد چند تا جمله گفت و رفت. خیلی معمولی بود. در ضمن توی اون اپیزود حضور اشکان خطیبی رو هم نداشتیم. اصلا حس کردم این اپیزود به کل کار نمیاد. زیادی بود. به ویژه که زمان کل کار هم بیش از حد زیاد بود و فکر می کنم با حذف این اپیزود به جذابیت کل کار کمک می شد.

2) موسیقی بلوچی کار خیلی جذاب و گیرایی بود ولی به نظرم المان های موسیقی بلوچستان رو کم داشت. حتا توی خوندن ترانه ش هم گویش اون منطقه هویدا نبود.

3) یه مقدار این حس بهم دست داد که کل کار ابداعاتش از ترانه های قدیمی کمتر بود. مثلا اپیزود ناردونه با حضور مهتاب نصیر پور بیش از اندازه من رو یاد اپیزود شهرک سینمایی در ترانه های قدیمی انداخت. همون حکایت رفتن و رها کردن و رو آوردن به یک زن جوون تر و جذاب تر و ...
به نظرم اگر زمان کلی اجرا کمتر می شد و روند داستان سریع تر بود به جذابیت کار اضافه می کرد.
مریم این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
به نظرم اگر زمان کلی اجرا کمتر می شد و روند داستان سریع تر بود به جذابیت کار اضافه می کرد.
پوپک شغفی این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خیلی جالبه که ایونتو کلا صفحه مربوط به تمدید و فروش بلیت رو از روی سایتش برداشته و حکماً تکلیف اون همه آدم از جمله من که بلیت داریم هم با خودمونه دیگه. هرچند می دونم شاید چون مسئولیتی با تیوال نیست گفتنش اینجا بی معنی باشه. ولی کلا برام جالبه این اتفاق
رضا ندایی این را دوست دارد
قبلا دوستان طی 10 روز ابتدای نمایش با بلیط هایی که از اون سایت تهیه کردن تونستن برن و نمایش رو ببینن، منم بلیط دارم برای چند روز دیگه که از اون سایت خریدم، امیدوارم این مسئله مثلا مشکل فنی از سایت باشه و نه چیز دیگه ای.‏
۲۳ شهریور ۱۳۹۲
من اول صبح به ایونتو سر زدم و صفحه ش نبود. همون موقع به ایونتو ایمیل زدم و در پاسخ بهم اطلاع دادن که برای اصلاح صفحه یه مدت برداشتنش و دوباره قرارش میدن.
باید بگم از پاسخ گویی مسئولین ایونتو خیلی لذت بردم
۲۳ شهریور ۱۳۹۲
a.r.jafarzadeh@gmail.com لطفا ترانه هارو برای منم بفرستین
۲۷ شهریور ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من فیلم رو دوست نداشتم.
بازی مهران مدیری به طرز عجیبی مصنوعی بود. انگار داشت توی یک آیتم طنز نقش یک گانگستر مرموز رو بازی می کرد.
انتخاب بازیگر هم به گونه ای بود که سن و سال ها اصلا به هم نمی خوردن. هدیه تهرانی سنش از بهرام رادان بیشتر بود. مهناز افشار درسته که چندین بار نقش مقابل بهرام رادان رو بازی کرده ولی اینجا مرور زمان توی چهره ش بیشتر اثر گذاشته بود. همین طور سن آیدا از مانی بیشتر به نظرم اومد.