در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | صدف خاقان
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 09:23:33
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
خط داستانی مطلوب و اقتباسی خوب، بیان و اکت گیرا که برای یک مونولوگ و تایم تقریبا طولانی کاملاً درگیر کننده و تماشایی بود و ارتباط مخاطب در هیچ لحظه‌ای قطع نمیشد.
از نکات جذاب کار به اینترکشن‌های دلچسب و گاهاً غافلگیرکننده و البته بداهه! میشه اشاره کرد.
طراحی صحنه و اثرگذاری تمام آکسسوار و اجزای صحنه.
صحنه‌ی آخر و اکت‌های جالب در لباس «نازنین»...
در کل، شبی اسرارآمیز و متمایز
صدف خاقان (sadafkhaghan)
درباره نمایش شاعر شهر i
من اتفاقی و همراه دوستم رفتم و کار رو دیدم اما واقعا مدتی بود که کاری خوب در این حدود ندیده بودم؛ ایده‌ و طراحی صحنه و گرافیک خیلی خوب در کنار بازی‌های ظریف و پرکار؛ البته سطح بازی‌ها خیلی متفاوت بود. خسته نباشین به همگی
صدف خاقان (sadafkhaghan)
درباره نمایش ژیلت i
مضمون، طرح و روایت موضوع که دقیقاً یکی از پررنگترین دغدغه‌های روزگار ماست، به شکلی بدیع و گیرا برای مخاطب بیان میشه و اشاره‌هایی خیلی به‌جا، سرضرب و دلچسب به زمان و زبانِ حال ما داره؛ که با ظرافت‌های بازیگری همراه میشه و یه کمدی سیاه لذیذ میسازه. با وجود اینکه دو پرسوناژ روی صحنه داریم اما بازی‌ها کاملا روان (با اینکه شب اول، اجرا رو تماشا کردم.)، به قدر کافی با جزئیات و ریزه‌کاری هست که در کل زمان اجرا ارتباط مخاطب با کاراکترها قطع نمیشه؛ به خصوص با «کاراکتر فوق متفاوت کارمند» !
درود و سپاس که شب اول تشریف آوردید. خوش‌حالیم که دوست داشتید.
۱۹ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
صدف خاقان (sadafkhaghan)
درباره نمایش ژیلت i
مضمون، طرح و روایت موضوع که دقیقاً یکی از پررنگترین دغدغه‌های روزگار ماست، به شکلی بدیع و گیرا برای مخاطب بیان میشه و اشاره‌هایی خیلی به‌جا، سرضرب و دلچسب به زمان و زبانِ حال ما داره؛ که با ظرافت‌های بازیگری همراه میشه و یه کمدی سیاه لذیذ میسازه. با وجود اینکه دو پرسوناژ روی صحنه داریم اما بازی‌ها کاملا روان (با اینکه شب اول، اجرا رو تماشا کردم.)، به قدر کافی با جزئیات و ریزه‌کاری هست که در کل زمان اجرا ارتباط مخاطب با کاراکترها قطع نمیشه؛ به خصوص با «کاراکتر فوق متفاوت کارمند» !
درود و سپاس که شب اول تشریف آوردید. خوش‌حالیم که دوست داشتید.
۱۹ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
«زندگی گاهی وقت‌ها درد داره، گاهی وقت‌ها هم فقط حسش نمی‌کنی...!»
به جرعت میتونم بگم یکی از ماندگار ترین دیالوگ ها همین بود!
گرچه تلخ ولی حقیقت.
که با بازی شما قطعا تاثیر گذار تر هم شد
امیرمسعود فدائی، امیر مسعود و میثم محمدی این را خواندند
صدف خاقان این را دوست دارد
سپاس 🙏🏻🌸
۰۴ آذر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
به طرز شگفت و غریبی از دیدن این نمایش به وجد آمدم و لذت بردم شاید بشه گفت مدت‌ها بود که تا این حد ریتم و سیالیت در یک اجرای اپزودیک یا به عبارت بهتر «یک سمفونی آشفته»، را شاهد نبودم که تقریبا از ابتدا تا انتها موفق در جذب تماشاگر و ارائه‌ی لحظات و نقاط شگفت‌انگیز به مخاطب باشه؛
به عنوان یکی از طرفداران کارهای ساختارشکن و نوشته‌های هاروارد پینتر، به شدت از ایده و متن نوآورانه‌ی آقای سعیدی لذت بردم.
و بازی‌های زیبا و روان همگی به خصوص در موومان ۱-۳-۵ و بازی تحسین‌برانگیز آقای شهروز دل‌افکار، جایی برای درنگ در دیدن حتی چندباره‌ی این نمایش نمی‌گذاره.
صدف خاقان (sadafkhaghan)
درباره نمایش هیولا i
«زندگی گاهی وقت‌ها درد داره، گاهی وقت‌ها هم فقط حسش نمی‌کنی...!»
آوا جهان (avajahan)
یعنی همه ی زندگی درد داره
۲۶ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش و اجرای خیلی خوبی بود؛ سیر اتفاقات اپیزودها و داستان‌ها تقریبا تمپوی خوب و روانی داشت. نکته‌ی بدیع نمایش، ترکیب نمایش و موسیقی زنده بود که اتفاق مثبتی بود اما شاید می‌توانست به نحوی، با بخشی از بازی‌های روی صحنه همزمانی بیشتری داشته باشد.
بازی‌ها خوب و دل‌نشین بود؛ به ویژه آقای شهروز دل‌افکار و خانم گلاره عباسی.
امیر مسعود، چاوش و میلاد فراهانی این را خواندند
سروش دری و سحر کریمی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
 

زمینه‌های فعالیت

تئاتر
موسیقی
سینما

تماس‌ها

sadafkhaghan