در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال حسین | دیوار
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 16:59:25
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
کاش تیوال امکانی رو فراهم می‌کرد که به بعضی نمایش‌ها (مثل همین نمایش) امتیاز بیشتر از ۵ بدیم
نمایش خیلی خیلی ضعیف و کسل کننده‌ای بود.
متن اصلا یک‌پارچگی نداشت و میتونست خیلی مختصر و مفیدتر باشه.
بازیگران بعد از گذشت ده شب از شروع اجراها، طوری مصنوعی بازی میکردند که انگار جلسات اول تمرینشونه.
من یکشنبه ۸م اسفند این نمایش رو دیدم.
بنظرم درمقایسه با کارهای پیشین آقای آذرنگ به نسبت ضعیف‌تر بود، می‌شد بعضی از آیتم‌ها رو حذف کرد و در عوض به سناریوی آیتم‌های دیگر اضافه کرد چون که در این مدل داستانک ها پیش از آن‌که مخاطب ارتباط کافی با فضای مخصوص آن را برقرار کند، نمایش وارد داستانک بعدی می‌شد و این باعث کمی آشفتگی در ذهن بیننده می‌شد.
نقش راوی داستان خیلی خشک و خالی از احساس بود، شاید اگر خود آقای آذرنگ بجای آقای برهانی مرند این نقش رو ایفا می‌کردند به مراتب بهتر می‌شد.
اکثر سربازها به شدت مصنوعی بازی می‌کردند، می‌شد از بازیگران به نام‌تر و حرفه‌ای‌تری برای این بخش استفاده کرد.
آوا فیاض این را خواند
امیرمسعود فدائی و مینا این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من سه‌شنبه ۱۶ آذر به تماشای این نمایش نشستم.
نمایشی خسته‌کننده که تقریبا ۳ ساعت طول کشید و اکثر مخاطب‌ها آخر نمایش انرژی کافی برای استقبال از یک پایان رو نداشتند.
نمایشی که می‌شه گفت حداقل یک ساعتش رو میشه کم کرد و حتی بعضی کاراکترهای اضافی مثل سجاد افشاریان رو به طور کامل حذف کرد بدون اینکه آسیبی به بدنه‌ی نمایش وارد بشه.
چیزی که توی این اثر بیشتر از همه نظر مخاطبین رو جلب خواهد کرد به طور قطع صحنه‌آرایی و دکور فوق‌العاده اونه. دکوری پویا که در هر لحظه تماشاگر منتظر یک تغییر فوق‌العاده توی اون است.
نکته‌ای که در مورد این نمایش هست فقدان داستان زمینه‌ی مناسبه. یعنی مخاطب اصلا نباید انتظار داشته باشه که با یک نمایش‌نامه‌ی گیرا و پر محتوی روبرو خواهد شد، بلکه داستانی که این نمایش رو بنیان نهاده بسیار ضعیفه و دلیلی که مخاطبان از این نمایش استقبال زیاد می‌کنند بازی خوب ویشکا آسایش و بابک جان حمیدیانه.
اگر به دیدن نمایش‌های پرمحتوی و داستان‌های قوی عادت دارید، به احتمال قوی پس از دیدن این نمایش با نارضایتی ترک خواهید کرد.
در آخر می‌تونم ... دیدن ادامه ›› بگم اگر مثل من اکثر نمایش‌هایی دیگری که این روزها توی سالن‌های تئاتر اجرا می‌شوند رو دیدید بد نیست به تماشای این تئاتر پرهزینه هم بنشینید وگرنه با کمی جستجو نمایش‌های پر محتوی‌تری هم روی تیوال پیدا خواهید کرد.
کارگردان از ایده بامزه "خدای من...!!" خودش شدیدا خوشش اومده و لذا هی نمایش رو کش داده تا بتونه بیشتر و بیشتر از ش استفاده کنه...بیخود نیست که میگن کشش ندید
۱۸ آذر ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
باید تبریک گفت به این گروه که با نمایش خیلی خوبشون دست روی یکی از نقاط تاریک فهم و فرهنگ جامعه گذاشتند.
کم میشه افرادی رو پیدا کرد که جرات کنند و راجع‌به سوء برداشت های دینی اثری بسازند. وقایعی که خیلی‌ها ممکنه با اون مواجه شده‌باشند.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
به نظرم همه تماشاگر های این روزهای تئاتر باید این جمله رو در نظر داشته باشند که: تماشاگرِ بد نمایشِ خوب رو ضایع می‌کنه
چقدر خوب میشه که یاد بگیریم اگر برای بار چندم به تماشای یک نمایش می‌نشینیم لازم نیست دقیقه به دقیقه نمایش رو تحلیل کنیم و بخش‌هاش جلوتر رو برای دوستمون تعریف کنیم. شاید اینکار برای دوستمون خوشایند باشه (!) ولی قطعا باعث رنجش سایر افراد حاضر در سالن میشه.
مریم زارعی، پرندیس و امیر همتی این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ای کاش برای این نمایش چند اجرای فوق العاده توی ساعت های زودتر هم فراهم می شد...
چشم حتما به زودی
۰۴ شهریور ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اگر بخواهم نمایش ایوانف را در یک جمله خلاصه کنم، باید بگویم یک نمایش سرد و خسته کننده با ژرفای بی نهایت.
شاید شما هم مثل من وقتی ساعت 11:15 شب که نمایش تمام می شود با حالتی ناراحت از تماشاخانه ایرانشهر بیرون بروید، ناراحت از این که حدود 3 ساعت از وقت خود را صرف تماشای نمایشی کرده اید که کاملا بدون هیجان و با رخوت خاصی همراه بوده، ولی بدانید این آخر ماجرا نیست. اگر در روز های بعد کمی به اتفاق هایی که در طول نمایش افتادند (اکشن ها و ری اکشن های ایوانف و عذاب وجدان های او) فکر کنید، قطعا نظراتان در مورد نمایش تغییر خواهد کرد.
انتقادهایی که به این نمایش وارد است یکی مشکل صداست، که ای کاش از میکروفن ها استفاده نمی شد و دیگری مشکل زمان است که ای کاش برای نمایشی با این مدت طولانی ساعتی زودتر درنظر کرفته می شد.
کم پیش اومده که من راجع‌به تئاتری نظری ثبت کنم ولی نتونستم برای این مورد جلوی خودم رو بگیرم.
بر خلاف خیلی ازدوستانی که در نظراتشون از این نمایش بسیار تعریف و تمجید کردند، بر خودم لازم دونستم تا این مطلب رو تایپ کنم.
تنها چیزی که توی این نمایش خوب بود، بازی‌های بازیگران بود (مخصوصا سرکار خانم ادبی) که با توجه به سبقه‌ای که از آن‌ها سراغ داشتم چیز بعیدی نبود، ولی نقص‌ها با شروع نمایش یک به یک شروع شدند، اولین مورد صدای ساز ها بود که در برخی موارد این‌قدر بالا می‌رفت که شنیدن صدای بازیگران مشکل می‌شد (البته فضای سالن هم زیاد آکوستیک نیست و پخش‌شدگی صدا خیلی نامنظم صورت می‌گیره). مورد بعدی ستون های دکور بودند که دید رو برای تماشاگرهای باکس های کناری خیلی بد می‌کرد.
در انتها اینو میتونم بگم که ایرادات صدا و دید قابل تحمل بودند، ولی چیزی که بیشتر از همه منو اذیت کرد نمایش‌نامهٔ ضعیف این کار بود، واقعا اگر آدمی با مشغولیات زیاد هستید وقتتون رو برای دیدن نمایشِ بهتر صرف کنید
امشب اجرایی دیدم فراتر از انتظارم واقعا باید به تک تک اعضای گروه تبریک گفت به جرات میگم اجرایی بسیار قوی و در زمره بهترین ها در سال جاری بود
البته تنها انتقاد بنده به سالن اجرا بود و بس...
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
کاملا با ایرادات ساز و صدا موافقم
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
جناب‌ کی‌نژاد من نظر شما راجع‌به نمایش رو خوندم ولی با قسمت‌هاییش موافق بودم، مخصوصا قسمتی که در مورد سردرگمیِ تماشاگر بود.
در دیدگاه من نمایش‌نامه جامع چهار مرحله کلی داره، یکم مقدمه، دوم جریان، سوم اوج و چهام قسمت‌ جمع‌بندی
که اغلب مقدمه ها کوتاه و در حد چند دقیقه هستند و زمینه را برای مراحل بعدی فراهم می‌کنند، قسمت جریان، ماجرای اصلی داستان است و اوج بخشی از جریان می‌شود که اوج احساسات بازیگران را بیان می‌کند.قسمت چهارم هم که از اسمش مشخصه که باید یک پایان جامع رو برای بیننده تداعی کنه.
در نمایش ناسور قسمت اوج عالی بود ولی بخش های زیادی از قسمت جریان و جمع‌بندی به شدت ضعیف بودند. انگار که نویسنده از روی قسمت اوج به داستان پردازی برای قسمت های دیگر پرداخته بود.
نمایش‌نامه بد چیزی در ذهن ندارم ولی اگر بخواهم نمایش‌نامه خوب مثال بزنم، نمایش هایی مثلِ هتلی‌ها، اسم، مرگ‌فروشنده، مردی برای تمام فصول، عامدانه‌عاشقانه‌قاتلانه و کلی تئاتر محبوب دیگه نام می‌برم
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید