در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال حامد نوری | دیوار
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 11:21:24
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
نمایش بسیار قابل‌احترامی بود. آقای زنجان‌پور، هم، کار رو به‌خوبی کارگردانی کرده بودند؛ و هم بازیِ ایشان، خیره‌کننده و تاثیرگذار بود. آقای محسن بهرامی هم که من یک ماه پیش نمایش "ترانه‌های تب" رو ازشون دیده بودم، با بازی در نقشی متفاوت در این نمایش و به فاصله‌ی کوتاهی از کار قبلی‌شون، تسلط خودشون بر هنر بازیگری رو به رخ کشیدن. بازی آقای قوانلو هم که بدون دیالوگ، مکمل بازی دو بازیگر دیگه بودن، شایسته‌ی ستایش هست. نورپردازی کار هم بر زیبایی نمایش، اضافه میکنه.
نمایشِ پرزحمت و جذابی بود. برای نگارش نمایشنامه بسیار وسواس به خرج داده شده بود. بازی بازیگران هم بسیار حرفه‌ای بود. سه بازیگر اصلی، از ابتدا تا انتهای نمایش روی صحنه بودند و ذره‌ای از انرژی‌شون کم نشد. توانایی بدنی بازیگران هم نقطه‌ی قوت دیگه‌ی اجرا بود. نمایش‌های خوبِ زیادی دیدم تا حالا؛ اما، بعد از سال‌ها، این اولین نمایشی بود که حاضرم دوباره برم ببینمش.

تنها نکته‌ی منفی؛ فروش خارج از ظرفیتِ بلیط بود. این موضوع، در شأن نمایشی که این همه براش زحمت کشیده شده، و در شأن مخاطب نمایش نیست. هر سالنی گنجایش مشخصی داره. این درست و اخلاقی نیست که برای سود بیش‌تر، صد نفر رو اضافه‌ بر گنجایشِ سالن پذیرش کنید.
دکور، نورپردازی، و بازی‌ها رو بسیار دوست داشتم.

ای کاش از خانه‌ات نرفته بودی ...
یه دیالوگی توو نمایش بود که می‌گفت: "ما نَه می‌تونیم با هم زندگی کنیم؛ و نَه می‌تونیم با هم زندگی نکنیم". تناقض عجیب و البته درستی هست. این دیالوگ، من رو یاد ترانه‌ای انداخت که می‌گفت: "تو ماهی و من ماهیِ این برکه‌ی کاشی/اندوه بزرگیست؛ چه باشی، چه نباشی".

در مجموع، نمایش قابل‌قبولی بود. بازی سرکار خانم "برقی" برجسته بود. به نظرم در متن نمایش، بیش‌ از حدِ لازم، از عباراتی مثل "گم‌شو"، خفه‌شو"، و عبارات دیگری از این‌ دست، استفاده شده بود؛ که اگر هم حذف شده بودن، آسیبی به متن وارد نمی‌شد.

برای این گروه بااستعداد و بی‌ادعا، آرزوی درخشیدنِ بیش‌تر رو در آینده دارم.
خیلی ممنونم ازتون 🙏🙏
۱۷ شهریور
ممنون از محبتتون🙏🙏
۱۹ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
این نمایش رو در آخرین شب از اجراش، تماشا کردم. یک نمایشِ کامل بود که همه چیزش بی‌نقص بود و در جای خودش قرار داشت؛ از متن، کارگردانی، و بازی بازیگرها تا طراحی صحنه. یک درام کم‌نظیر که بعد از دیدنش، به خودت میگی؛ "چه خوب که تماشای این اثر رو از دست ندادم".

ضمن این‌که باید از تهیه‌کننده‌ی این نمایش، جناب آقای کاشانی‌موحد، هم سپاس‌گزاریِ ویژه کرد که با هزینه‌ی خودش، صحنه‌ی گردانِ تماشاخانه‌ی سنگلج رو بعد از سه دهه، به‌خاطر این نمایش، بازسازی کرد. صحنه‌ی گردانِ نمایشِ تماشاخانه‌ی سنگلج، باعث شد جذابیتِ بصری نمایشِ "گاوزن" و ظرفیتِ داستان‌گویی متن نمایش، بیش‌تر بشه. مطمٸنن این صحنه‌ی گردان باعث میشه اجراهایی که در آینده در سنگلج به نمایش درمیان هم جذابیت افزون‌تری برای مخاطب داشته باشن.

سپاس از تیم نمایش "گاوزن" برای احترام به مخاطب.
آقای نوری عزیز؛
خوشحالیم که تماشاخانه سنگلج رو برای تماشای تئاتر انتخاب کردید.
در رابطه با صحنه گردان تماشاخانه سنگلج لازم به ذکر است که مدت زمان زیادی است که صحنه ی تماشاخانه ثابت می باشد و صحنه گردان نمایش گاوزن به صورت موقت ساخته شده است که جزوی از دکور این نمایش محسوب می شود و خاطرات ارزشمندی را برای همه ی ما زنده کرده است.
قدردان مهرتان نسبت به این مجموعه هستیم.
به امید دیدار
۱۲ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
این نمایش، تمام ویژگی‌های مثبتی رو که باعث میشه یک نمایش، دیدنی باشه، در خودش داشت. نمایشنامه‌ی اثر، بسیار حرفه‌ای و منسجم نوشته‌ شده بود. غیرخطی‌بودنِ متن، نشان‌دهنده‌ی ذهنِ منسجم و منظم نویسنده بود. کارگردانیِ نمایش هم بسیار حرفه‌ای و سخت‌گیرانه بود. بازی بیش‌ترِ بازیگرها، به‌ویژه سرکار خانم هاشمی و جناب آقای کیایی، بی‌نقص و شایسته‌ی ستایش هست. بابت آفرینش این نمایش عالی که به مخاطب‌ش احترام می‌گذاره، به جناب آقای مولانیا که نویسنده و کارگردان اثر هستند، تبریک می‌گم.
حسین چیانی، امیر مسعود و سورنا محبی این را خواندند
سارا حدادی و بارمان عمومی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایشنامه‌ی بسیار ضعیفی داشت. بار نمایشنامه، عمدتن بر دوش فحاشی‌هایی بود که هر دو دقیقه یک‌بار تکرار می‌شد و سعی داشت به‌واسطه‌ی تکرار این فحاشی‌ها، مخاطب رو بخندونه. بازیِ خانم سلطانی هم در حد انتظار نبود و اون چیزی که از بازی دیشبِ ایشون به یاد من مونده، صرفن جیغ‌زدن‌های ایشونه! تنها نکته‌ی مثبت این نمایش رو بازی جناب آقای "رجبی‌معمار" می‌دونم که واقعی، روان، اغراق‌نشده و باورپذیر بود.

درباره‌ی محل نمایش هم که سالن چهارسو هست؛ به‌هیچ‌وجه مناسب نمایش تیاتر نیست. چینش صندلی‌ها به‌گونه‌ای هست که تماشاگرِ ردیف جلو، امکان دیدنِ صحنه‌ی نمایش رو از تماشاگر ردیف عقب، سلب می‌کنه. سالن نمایش تهویه‌ی مناسبی نداره و خنک نیست. تجربه‌ی بدِ دیگه‌ی من هم این بود که با وجود این‌که دو بلیط برای ردیف اول خریداری کرده بودم، وقتی وارد سالن شدم، دیدم دو نفر از کسانی رو که جزو مهمانانِ به‌اصطلاح ویژه‌ی نمایش بودن و مدعو بودن، نشوندن‌شون روی صندلی‌ای که من خریداری کرده بودم و بابتش پول پرداخت کرده بودم. اعتراض من هم جواب نداد و برای همین مجبور شدم در صندلی‌های ردیف چهارم که خالی بودن بشینم.
سلام جناب نوری عزیز
روز شما بخیر
بابت اینکه نظرتون رو درباره نمایش با ما به اشتراک گذاشتید، ممنونم.

و اما درباره جابه‌جایی صندلی متاسفانه این موضوع از جانب عزیزان مسئول سالن رخ داده که بنده به عنوان روابط عمومی اثر، از جانب خودم و تمامی عوامل گروه نمایشی بابت این رفتار از شما معذرت می‌خوام.
۰۹ شهریور
باور نمیکنم این کار زشت تموم نمیشه. مسئول سالن، روابط عمومی، عوامل … هیچکس حق چنین کاری را ندارد. بدتر از همه آن فرد یا افرادی هستند که به عنوان مهمان حاضر به چنین کاری میشوند. واقعا خجالت آوره
۰۹ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خوش‌حالم که به تماشای این نمایش رفتم. بازی همه‌ی بازیگرها، به‌ویژه بازی جناب آقای شهرستانی و سرکار خانم خدایاری، حرفه‌ای و عالی بود. آقای شهرستانی همیشه بهترینِ خودشون رو اراٸه میدن؛ چه در تٸاتر؛ چه در سینما و تلویزیون؛ و چه در نمایش‌های رادیویی.