در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رویا ملجائی
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 03:54:30
 

Actress

 ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
سلام متاسفانه نرسیدم کار رو ببینم ولی استادمون دکتر دلخواه از بازی شایان حاجی اسماعیلی، تعریف کردن ‌. آفرین 👏🏼👏🏼
محمد فروزنده، امیر مسعود و بهاره مکرم این را خواندند
مهرا صحرانورد این را دوست دارد
مرتضا امینی‌پور (m.kamyab7)
درود و سپاس از شما و مهر جناب دلخواه
مرتضا امینی‌پور
درود و سپاس از شما و مهر جناب دلخواه
🙏🏼✌🏼🌿
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
رویا ملجائی (roya.maljaei)
درباره نمایش فردریک i
لطفاً ی هفته دیگه تمدید ش فردریک
رویا ملجائی (roya.maljaei)
درباره نمایش فردریک i
لطفا لااقل ی هفته تمدید شه
رویا ملجائی (roya.maljaei)
درباره نمایش آوینیون i
باسلام. آوینیون ب طور کلی متفاوت و خوب بود، اما حیف بازی خیلی خوب همه ی بازیگرا ک در نهایت موجب عذاب و سر درد میشه برای تماشاگران چون ب نظرم کارگردان با خودخواهی بیش از حد، به بازیگراش و تماشاگرا فشار میاره تا موضوع زار رو تحمیل کنه، اگه در حد معرفی باقی میموند کافی بود، اما تاثیر قسمت های مثبت این نمایش از بین می‌ره در انتها
سلام. ممنون که به تماشای آوینیون نشستید. کارگردان درون نمایش هست که با خودخواهی و البته خیانت به بازیگرانش سعی داره اجرای مدنظر خودش رو تولید کنه. بازیگر مرد با خیانت به دوستش تصمیم داره به جشنواره آوینیون برسه و بازیگر دختر نیز جاهایی صلاح بر این میدونه به سمت کارگردان حرکت کنه. بازیگر دوم مرد هم بدش نمیاد نقش اصلی رو کسب کنه. همه این ارتباطات پیچیده در هم، بر بستر متن مکبث و البته آیین زار شکل میگیره. در واقع آیین زار از مفاصل اصلی نمایش است که در انتها به شکل گیری یک اجرا ختم میشه. این اجرا، تلاش کارگردان و بازیگران است که ما شاهد اون هستیم. 🍀🍀🍀
۲۱ شهریور ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام ب خانم بدیعی ک نظرات رو میخونن.
خسته نباشین، توی دنیایی ک این همه بی عدالتی و ظلم علیه زنان هست، اصلا فک نمیکردم ی خانم، نوشته ای ک همش علیه زن هست رو روی صحنه ببره. این انتخاب چ فایده ای داشت و چی رو درست کرد؟؟؟ چ پیام درست و سازنده ای میتونه داشته باشه؟؟ کاش از این فرصت با ی متن بهتر استفاده میکردین و بدن شعار میگم، ب هر بهونه خنده سطحی نمیدادین ب آدما... ب جاش میشد ی تفکر عمیق داد با تلخندی ب وضعیت زنان جهان.
جدا از این موضوع بازی ها درست و جالب بودن
سلام به شما...البته که نظرات و میخونم چون نمایش برای مخاطب بر روی صحنه می رود.
من این جوابی که به شما مخاطب عزیز میدم به دلیل این نیست که ذهنیت شما رو تغییر بدم صرفا برای اطلاع شما از ذهنیت خودم هست.اول در مورد پیامی که در متن نوشتید بگم.من دارم بر روی ژانری کار میکنم که پیام مستقیم به انسان نمیده.بسیار طولانی میشه اگر بخوام در مورد ابسورد توضیح بدم .و حتی تفاوت متن ابسورد سده ی ۲۰ مثل بکت و یونسکو و سده ی ۲۱ که الان در این متن هست.اما به طور خلاصه اگر بخوام بگم مشخصات یک کار ابسور نداشتن یک قصه و پیام هست .چون در واقع نقد روزمرگی و سرخوردگی انس
انسان هست یک تسلسل باطل که در انسان صده ی بیست .بعد از جنگ به یک شکل بوده و انسان امروز به شکل دیگر.همین تکرار و بیهودگی در کار ابسورد هست که انسان را به فکر فرو می برد.در مورد خنده گرفتن به هر بهانه ای توضیخی نمیتونم بد م چون به شدت پرهیز کردم .این کار جا داره که اینقدر ... دیدن ادامه ›› بهش اضافه بشه که تماشاگر از خنده روده بر بشه و کافیه کمی از الفاظ رکیک استفاده بشه .که من این کارو نکردم.اما اگر برداشت شما مخاطب عزیز این بوده.من نمیتونم بگم غلط هست یا اشتباه میکنید چون شما حق دارید که برداشت ذهنیتو و بیان کنید.در خط پایا ن نوشتید که کاش به وضعیت زنان می پرداختید.خیلی خوبه که به این موضوع پرداخته بشه.ولی من کار رئالیستی با موضوع اجتماعی کار نکردم.من انتخابم متن ابسورد هست چون موضوع خود انسان هست .انسان به معنای کل و مسئله جنسیت دغدغه ی این ژانر نیست.اینقدر مسئله ی انسان مهم هست که حتی از گذاشتن اسم بر روی کارکتر پرهیز می شود.و در پایان جواب این که نوشتید متن علیه زنان هست و بدم.من خودم زن هستم و در یک جامعه که هیچ در یک جهان مرد سالار دارم زندگی میکنم.این متن یک متن فرانسوی معاصر هست.در ابتدا باید بگم که فرانسه آزاد ترین کشور دنیا هست و حقوق زنان بیش از هر جایی در آنجا رعایت شده هست.و دو من نمیدونم در کجای متن علیه زنان چیزی گفته میشود.اما این توضیح بدم زمانی که ما یک زن رو به واسطه ی زن بودنش تحقیر کنیم حتما حق با شما خواهد بود.در هیچ جای متن چنین چیزی نیست.اگر در اپیزود یک میگید که یکی از شخصیت ها در مورد اینکه چرا با زن ها صحبت نمیکنه حرف میزنه شخصیت دوم هم با اون مخالفت میکنه.در هیچ جا ی متن تاییدی بر حرف های مرد اول (علی هاشمی) نمیشود.پس من به عنوان یک زن که اتفاقا مثل شما تمام عمر جنگیدم برای گرفتن حقوقم با احترام به شما.در مورد این بخش از صحبت شما با شما مخالفت میکنم.بسیار ممنونم که نظرتون و اینجا نوشتید .شاید توضیحات بتونه کمک کنه . دیدگاه شما عوض بشه شایدم نه.مهم این هست که بتونیم نظر مخالف همو بشنویم
۱۳ آذر ۱۴۰۰
شما یا تعریف ابسورد رو نمی دونین یا خیلی سطحی نگاه میکنید که در هر ۲ صورت با یه تحقیق نهایتا ۲دقیقه ای متوجه می شدین این کار مناسب نگرش شما نیست و به مازوخیسم خواهید رسید
۱۷ آذر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
 

زمینه‌های فعالیت

تئاتر