در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی پویا قاسمی
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 18:46:39
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
امشب برای بار دوم ریچارد رو دیدم
اولین بار شب اول اجراشون بود که کمی ناهماهنگ بودن اما معلوم بود این نمایش یه چیزی تو چنته داره که باید بیشتر جا بیفته تا لذت کافی ازش ببری...
ولی امشب چه نمایش جسور و دوست داشتنی ای تو این وانفسای تئاتر دیدم.
خوب به واسطه دوستی قدیمی و همکاری با فرشاد نصیری به عنوان طراح نور خیلی خوب میشناسمش اما به عنوان کارگردان نمیشناختمش.
بنظرم باید سالی یه کارو برامون کارگردانی کنه که حظ بصری ببریم.
و مهدی بختیاری هم در متن و کارگردانی عالی بود.
سعید جمشیدی پور هم خیلی سال میشناسم و دوستی ای قدیمی باهاش دارم ولی تا الان بازی ازش ندیده بودم که بنظرم بازی قابل قبول و به اندازه ای داشت ... دیدن ادامه ›› و دمشم گرم.
دو خانم هم برای من دوست داشتنی بودن روی صحنه و ممنونم ازشون.
و اما مصطفی لطیفی خواه عجیب بود روی صحنه.
رها، شیرین و مجنون.
با اون خنده های بیاد ماندنی.

زیاده گویی نمیکنم اگر میخواهید یک نمایش جسورانه به دور از این نمایش های فست فودی موجود ببینید این نمایش رو از دست ندید.
نمایشی که از ابتدا تا انتهای انتهاش فکر شده و تصویر زیبا به ما ارائه میده.
و قطعا هنر سلیقه ایست و هر اثری نقص های خاصه ی خودش رو داره.
دمتون گرم، یاد گرفتیم ازتون⭐❤️🧞
برخلاف همیشه که همواره در طول اجرای نمایشی که بازی میکنم همراهم با تماشاگر اجراهایم در سایت تیوال، این بار کمی سکوت کردم و نظاره گر بودم...
و الانی می‌نویسم که سه شب از اجرا مانده و بلیطی هم دیگر موجود نیست... (پس بازار گرمی نمیکنم)
چند سالیست که افتخار دارم با نمایش هایی میزبان شما تماشاگران و دوستان تیوالی بودم و همیشه لطف شما دوستان شامل حالم بود...
اما قطعا نمایش خوشدلان برای من نمایشی خواهد بود که همیشه با افتخار از اون در رزومه ام نام میبرم...
به عنوان بازیگر بسیار خوشحالم که اسمم در بین بازیگر های این نمایش جای دارد و در نهایت از نتیجه ی کارم راضی...
قطعا هیچ اثر هنری ای بی عیب و نقص نیست و این خاصیت هنر است که هرکس از زاویه دید خود به آن نگاه میکند و در نتیجه آن اثر را دوست دارد یا نه...
اگر من تماشاگر این اثر بودم در نهایت از دیدن خوشدلان بشدت خوشحال و راضی بودم چرا که نمایش ایرانی خوبی دیده بودم با بازی بزرگان و صاحب سبکان تئاتر ( و قطعا ایراداتی هم داشت ) با داستانی دوست داشتنی (برای من)
در کل ممنون که این اجرا را دیدید و ممنون که مارا نقد میکنید🙏🙏🙏
سلام به تو دوست عزیزم و همکار خوبم .
اینکه برات مینویسم صرفا به جهت خوانش دیگران است وگرنه پشت صحنه هم میشه گپ زد .
هم بازی بودن با تمامی بازیگران این کار برای من لذت بخش بود ، چه تمرینها که قریب به یک سال شد و چه آموختن از پیشکسوتان کار و چه شبهای اجرا با همه فراز و نشیب‌های مختص به خودش
نظرات کاربران رو تازه خوندم . اینکه سلیقه درشون دخیل بود به شدت دیده شد و اینکه انتظار تماشاگران چقدر برآورده شد .... خوب .... از پرفروش‌ترین کار شدن ما معلومه . دوست من بیش از صد نمایش در تهران مجوز میگیره برای اجرا . آیا ما به تعداد صندلی های این سالنها تماشاگر داریم؟ ... دیدن ادامه ›› نمیدونم
اما این رو خوب میدونم تماشاگران پروپاقرص تئاتر که خودشون از این بدنه نباشن و همکار ما نباشن کم هستن اما مهم ترند . تعیین کننده سطح کیفی یه کار هم همین بزرگان هستند . درسته که غالبا برای دیدن استاد پورصمیمی آمدند اما بازی همه بازیگران چه من مشرف چه توی قبله عالم و چه همه مورد توجه و انتقاد و نظر دهی قرار گرفت که باز هم غالبا مثبت بود
از طرفی بزرگانی در این کار بازی میکنند که نه تنها پیشکسوتان ما هستند بلکه هر کدام حکم استادی گردن خیلی از همکاران دارند و برای خودشان دارای شان میباشند و انتخاب کردند در این کار باشند و همراه و همدل کنار هم پیش رفتیم . آیا همه انتخاب معمولی یا از سر جبر داشتند؟ خودت میدونی که نه
همه بازیگران با ذوق تمرینات و اجرا را طی کردیم تا به امروز . نتیجه این که کار اگر انتقادی دارد در رابطه با زمان اجرا یا سالن یا .... فنی قابل تامل است و اگر نقدی به اثر میشود سلیقه هم دخیل است . کارگردان کار که برای من به شخصه بسیار قابل احترام است و من به رفاقتم با این عزیز نه تنها میبالم بلکه بسیار هم از مصاحبت با ایشون لذت میبرم و این کار رشته رفاقت را نیز برایم قطور تر کرد پس به خاطر دوستی خودم با ایشون چیزی نمیگم که حرفم جانب دارانه نشود .
پس اگر همه از بزرگ و کوچک این کار را نه تنها دوست داشتیم ، بلکه جایز دونستیم و در راستای اجرای درست این متن تلاش کردیم و قدم برداشتیم پر واضح است که این کار مدارج خوب بودن را داراست پس نقدهایی که به این کار شد باز هم به سلایق بیننده باز میگردد و از این رو قابل تامل خواهد بود .
و اما اگر شلیکی از نقد آنهم کوبنده به کل کار و ماجرا و داستان و متن و بازیگران و ..... خلاصه همه جانبه به اثر میشود ..... خب ..... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. خسته نباشی دوست من
درخشان باشی و شاد ، سلامت و برقرار
و من هم از همه دوستانی که نقد و نظر ارزنده و سازنده برای ما نوشتند تشکر میکنم و بهترینها رو از خداوند خواهانم .
همینجا از تیوال هم تشکر میکنم که همراهی خوب و همیشگیشون به رونق تئاتر انجامیده
۰۸ تیر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
علی پویای عزیز،
می دونی که سفت و سخت دنبالت میکنم.
امشب هم مثل همیشه درخشیدی.
بازی متفاوتت با سایر نقشهایی که بازی کردی رو دیدم و تواناییت رو تحسین کردم.
بودنت توی هر نمایشی، یه مهر کیفیته به اون اجرا.
عمیقا لذت میبرم که هر روز پیشرفت میکنی. با پیشرفتت دلم رو گرم میکنی.
❤️❤️
🎭💫
حرف دل منو زدی پوریا جان. واسه منم درخشانن و امیدوارم همینجوری پیشرفتشونو ببینیم.
۳۱ خرداد ۱۴۰۱
علی پویا قاسمی (alipooyaghasemi)
میشا
حرف دل منو زدی پوریا جان. واسه منم درخشانن و امیدوارم همینجوری پیشرفتشونو ببینیم.
خیلی ممنونم خانم لطف دارین به من🙏🙏🙏🙏
۰۹ تیر ۱۴۰۱
پوریا صادقی (spouria)
علی پویا قاسمی
آقا من مخلص شمام دمتون گرم و خوشحالم کردین... من به تئاتری اعتبار ندادم و نمیدم این تئاتر و مهم تر از اون تماشاگرهای تئاترن که به ما اعتبار دادن🙏
بزرگواری و گرانقدر،
🍀🎭
❤️🎭
۰۹ تیر ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
همیشه دغدغه ام تو زندگی این بود که لحظه ی مرگ هر انسانی چه اتفاقی قراره براش بیفته...
مهران رنج بر در سه تیاتر اخیرش روی این موضوع فوکوس کرده و وقت گذاشته با در نظر گرفتن سه شخصیت تاثیر گذار توی سه حوزه ی مختلف:
یعنی استیو جابز (تکنولوژی) مارلون براندو (سینما) و مارادونا (فوتبال)
قطعا در هر سه حوزه این نام ها عضو معروف ترین نام هایی اند که ما میشناسیم و رنج بر روی لحظه ی احتضار این شخصیت ها فوکوس کرده.
شخصیت هایی که در جهان مشهوریتی چشم گیر پیدا کردند و آفت هایی که شهرت همراه خود دارد زندگی آن ها را تحت تاثیر قرار داده...
که ما بخشی از آن ها را در مورد این افراد یا افراد دیگر میدانیم...
اما کاری که رنج بر میکند کلاژی هوشمندانه از بخش های از زندگی این افراد همراه با برخی قطعه های ادبی و نگاه شخصی خود رنج بر به زندگیست...
و مهم ترین بحث رنج است...
رنجی که بودا و شاملو و... از آن حرف میزنند که انسان را کامل میکند همچون حرارتی که هرچه بیشتر باشد فولاد را ... دیدن ادامه ›› سخت تر میکند...
صحنه نمایش گویی دادگاهی است که شخصیت در آن به چالش کشیده میشود و اشتباهاتش به او یاد آور می‌شود از خود دفاع میکند و در آخر میمیرد...
ما در نمایش مارادونا از اجزای کاملی برخورداریم که یک نمایش را تبدیل به نمایشی چشم گیر می‌کند یعنی طراحی صحنه کاربردی و جذاب طراحی نور فضا ساز و درست طراحی لباس شیک و پر مفهوم بازی های درخشان و چشم نواز و متن و کارگردانی دقیق...
در مورد بازیگری در این نمایش من دو بازیگرش را خوب میشناسم
میلاد معیری و مهدی یگانه که مرا در این نمایش غافلگیر کردند
و علیرضا عبدالکریمی که معین البکاء حیرت آوریست...
خود رنج بر نسبت به دو اثر اخیرش کامل و کامل تر شده که این کمال شاید از رنج می آید...
قطعا هر اثر هنری ای نقص هایی دارد و کامل نیست و این خصوصیت هنر است...
پر حرفی من را ببخشید.
مهدی یگانه (mehdiyeganeh)
ممنونم ازت علی جان،آرتیست درجه یک
۰۵ بهمن ۱۴۰۰
♥️♥️♥️♥️
۰۷ بهمن ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اجرای آخر این‌ نمایش دیدم...
فضای نمایش بشدت جذاب و دوست داشتنی بود...
اونقدر خندیدم جاهایی از نمایش که اشک‌ ام هم در اومد...
فکر میکنم این کار واسه افرادی که تو تیاتر فعالیت دارن جذابیت ویژه تری داشت...
در کل خسته نباشید
بشدت نمایش عجیبی بود و لذت بردم از دیدنش...
اگر احساس خستگی و سردرگمی هم کردیم بنظرم باید این اتفاق
می افتاده برامون...
بازیگران همه پر زحمت و درخشان بودند...
لذت بردم...
و قطعا هیچ اثر نمایشی ای بی نقص و کامل نیست
ولی به نظر من شتر مرغ نمایش خوبیه و دیدنش خالی از لطف نیست...
چقدر خوبه قبل اینکه بری تو سالن تئاتر مطمئن باشی که خوب، این کار همسو با استانداردها و سلیقه ی توئه...
کار از بازی ها،طراحی صحنه، نور ، لباس، موسیقی و کارگردانی بشدت جذاب و حساب شده ای برخورداره خوب انتظار دیگه ای هم نمی‌رفت؛ تمام این آدم ها آرتیست های خفنی ان و کار خودشونو خوب بلدن

اینجا نمیتونم دوباره از بازی درخشان ابراهیم عزیزی، پرهام یداللهی و امیر جنانی نگم که واقعا لذت بردم و دلم برای بازیشون رو صحنه تئاتر تنگ‌ شده بود...

قطعا هیچ اثر هنری ای بی ایراد و کامل نیست و قابلیت بحث و گفتگو های مفصل تری داره...
اما به نسبت شب اول یک نمایش، نمایش فضا سازی گیرایی برای من داشت...
بترکونین
خیلی ممنونم از نگاه دقیق و لطف و انرژی خوبت?
۲۱ دی ۱۴۰۰
علی‌پویای عزیز خیلی متشکرم و خوش اومدی
ممنون از نظرت❤️
۲۱ دی ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
مهران میلاد مهدی...
چون هم فضای کاری مهران و میدونم و تو مارلون براندو همراهش بودم هم قدرت بازی شمارو میدونم و تو خاک سفید با هم بودیم...
مطمئنم نمایش خفنی میبینم و منتظرم درخششتون ببینم???
شاید اولین بار بود که از نقص آکوستیک سالن های تئاتر خوشحال شدم...
این اجرا یک صدای باران زیر متن خودش نیاز داشت که تو اجرای دیشب به صورت زنده پخش می شد...
و چقدر اجرای شیرین و دلچسبی بود برای من...
که همه این ها بخاطر سادگی صادقانه ای که داشت شکل گرفت...
از همه ی گروه و باران ممنونم بابت یک ساعت شیرین دیشب???
امیرمسعود فدائی و پویا فلاح این را خواندند
فرزاد جعفریان این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام من این نمایش تو جشنواره دیدم و کلی لذت بردم از دیدنش...
باهاش اشک ریختم باهاش خندیدم...
و مطمئنم که همه با دیدنش لذت میبرند...
فعلا بابت تداخل اجرایی نمیتونم ببینم کارو ولی لحظه شماری میکنم برای دیدن دوباره اش...
بچه های پاپ ژپتو بترکونین عزیزانم???
سلام به دوستان تیوالی خوشحالم که بعد از مدت ها دوری ناخواسته دوباره کنارتونم با یک نمایش جدید ...
امیدوارم که بتونین این نمایش رو ببینید و مارو از نظرات پر مهر و سازندتون بهره مند کنید...

بی شک در این روزها تئاتر بیشتر از پیش به تماشاگر برا حفظ حیات خود به تماشاگر نیاز داره
 

زمینه‌های فعالیت

تئاتر