در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | مهدیه سلیمانی درباره نمایش گلن گری گلن راس: از لحظه ورود بازیگران روی صحنه میخکوب شدم. داستان، پرتنش اما شمرده شمر
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 06:13:13
از لحظه ورود بازیگران روی صحنه میخکوب شدم. داستان، پرتنش اما شمرده شمرده جلو میرفت و گره افکنی و گره گشایی میکرد و در این میان گذر زمان حس نمیشد. محو تماشا بودم و در انتظار پاسخ به گره نهایی داستان، که ناگهان چراغها روشن شدند و نمایش به پایان رسید!
شبیه به زمانی که کتابی را پیوسته و آرام میخوانی و ناگهان رفیقی کتاب را از دستت میقاپد و ۱۰ صفحه آخر را در چند دیالوگ برایت خلاصه میکند. در حقیقت تو پاسخ گره‌های ذهنت را گرفتی، ولی نه آنگونه که به دل بنشیند.
بطور کل همه نمایشنامه علیرغم ریتم تند پایان بندی، دلنشین و شسته رفته بود.

از بازی آقایان اسلامی و اقتداری به مراتب بیشتر از سایرین لذت بردم، واقعی‌تر و ملموس‌تر بود و گویی به نقش نشسته بودند. البته که بازیگر نقش لینک هم دست کمی نداشتند، شاید نقش کمرنگتر گاها باعث میشد مهارت این بازیگر آنطور که باید به چشم مخاطب ... دیدن ادامه ›› نیاید.

همه چیز حساب شده و سر جای خودش بود. عناصر صحنه در عین سادگی و مینیمال بودن به خوبی تداعی‌گر یک بنگاه املاک امریکایی بود. با نور و صدا بازی زیادی نشده بود که البته لازم هم نبود.

در کل دست مریزاد به همه عوامل که یکی از اجراهای برجسته این روزها را به روی صحنه میبرند.