در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال Mehdi Heydari | دیوار
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 02:24:05
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
کارگردان سعی داشته برای ادای دین به دنیای فیلم فارسی فیلمی با همان مشخصات بسازد که موفق هم بوده است! تمامی آدم ها،شوخی ها و موقعیت های فیلم مشابه فیلم فارسی و به همان اندازه سطحی و دم دستی هستند.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
این فیلم می تواند به عنوان یک الگوی "چگونه از یک فیلمنامه خوب فیلم بد بسازیم " تدریس شود.همه چیز در این فیلم حیف شده است.از لوکشین های خوب و جذاب تا بازی خوب بازیگران همگی فدای خودنمایی کارگردان شده اند.
کمدی پیمان قاسم خانی در دوره ای که فیلم هایی همچون "مطرب" و "رحمان 1400" ساخته می شود واقعا غنیمت است. خلاقیت خاصی در موقعیت های کمدی و هم چنین اکشن فیلم به کار گرفته شده که در عین مفرح بودن به لودگی و ابتذال نمی رود.
با وجود اینکه ضعف فیلمنامه گریبان گیر فیلم شده است اما باز هم فکر و ایده جذابی دارد.فیلم با وجود موقعیت ملتهب اش هرگز اسیر سیاه نمایی معمول فیلم های اجتماعی نشده و در جایگاه یک فیلم قابل تامل و مهم اجتماعی ظاهر شده است.
Mehdi Heydari (trainspotting)
درباره فیلم خروج i
حاتمی کیا در این فیلم کمی از ایدئولوژیک بودن فاصله گرفته و به زندگی و تصمیم کشاورز ساده پنبه در روستایی به نام عدل آباد پرداخته است.فیلم به نوعی الگو گرفته از فیلم های جاده ای سینمای آمریکاست و در بخش هایی نیز موفق عمل کرده اما مشکل اصلی آن نداشتن محتوای کافی برای پیش بردن قصه است. فیلمبرداری و موسیقی فیلم می توانند از اصلی ترین شانس های سیمرغ امسال باشند.
آنقدر کارگردان و آدم های این فیلم جدی هستند که در اوج جدی بودن آن را به یکی از کمدی ترین فیلم های امسال جشنواره تبدیل کرده است.دستپخت جدید کیمیایی به طرزی غریب شده که تنها با خندیدن به همین کمدی های ناخواسته می توان تا انتها تحمل ا‌ش کرد!
Mehdi Heydari (trainspotting)
درباره فیلم پوست i
بدون شک یکی از بهترین و لذت بخش ترین فیلم های جشنواره امسال.برگرفته شده از افسانه های محلی آذربایجان که به زیبایی و هنرمندانه روایت شده است.از معدود فیلم های سینمای ایران که می توان راجع به فرم و ساختار آن صحبت کرد.
موضوع خوبی برای ساخت فیلم انتخاب شده اما مشکل جدی در شخصیت پردازی علی الخصوص شخصیت مرکزی دارد.ای کاش دیالوگ های بهتری برای این فیلم نوشته می شد و کارگردانی دقیق و منسجم تری داشت تا تبدیل به یک فیلم قابل دفاع در ژانر دفاع مقدس می شد.
کلاژی از فیلم های ترسناک هالیوودی در چند سال اخیر.گویا که کارگردان از هر کدام تکه ای برداشته و کنار هم گذشته است.نتیجه اش شده فیلم کم رمق و دسته چندمی به نام "آن شب".
بدترین فیلم جشنواره امسال تا به این جا. منطق داستانی ابدا وجود ندارد و به قدری همه چیز نکبت بار پیش می رود که تماشای فیلم به شدت سخت است.
ولی کاملا باور پذیر بود...
۱۴ بهمن ۱۳۹۸
با کدوم فیلما مقایسه کردین . با نظرتون مخالفم
۱۵ بهمن ۱۳۹۸
من دوازده تا فیلم رو دیدم تا اینجا. این فیلم و فیلم "خون شد" با اختلاف بدترین بودن.اگر بخوایم با فیلمای گذشته کارگردان هم مقایسه کنیم فیلم "چند کیلو خرما..." به مراتب فیلم خیلی بهتریه
۱۶ بهمن ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
فیلمی سطحی و شعار زده که تنها می توانست مناسب پخش از یکی از شبکه های تلویزیونی باشد!
زمان فیلم واقعا طولانی است.کم و بیش اطلاعاتی را پیرامون حزب توده به اشتراک میگذارد اما در اجرا و روایت یک درام سیاسی با مشکل مواجه است
فیلم ساده و یکدستی است که دغدغه دارد و تا حدی نیز به هدف خود می رسد.بازی هانیه توسلی درخشان است
سقوط شدید بهروز شعیبی بعد از فیلم متوسط سیانور. هیچ چیز در این فیلم سر جای خودش نیست.نه پلان های ظاهرا خاص از روحانی فیلم جواب داده و نه کشمکش او برای یافتن حقیقت.
از نظر داستانی چیزی برای ارائه نداشت.اما فیلمبرداری خوب و قابل قبول بود.بازی سعید پورصمیمی و حجازی فر هم به نظرم احتمال کاندید شدن تو نقش مکمل براشون هست.
پرویز پورحسینی!!!
فکر کنم منظورتون سعید پورصمیمی باشه
۱۴ بهمن ۱۳۹۸
ممنون که گفتید.اصلاح شد
۱۴ بهمن ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
Mehdi Heydari (trainspotting)
درباره نمایش مشق شب i
اینکه اعضای خانواده توانایی بلند شدن از صندلی خود را نداشتند می تونست ایده جالبی برای یه نمایش یک ساغتی باشه اما به نظرم بیش از حد دیالوگ محور شده بود.طنز دیالوگ ها هم یه جاهایی بسته به موقعیتی که بیان شدند اضافه بود.مکث ها هم تا حدودی طولانی شده بود.ده دقیقه پایانی هم میشه گفت که گنگ بود کاملا.نقطه قوت اجرا به نظر من بازی خوب شخصیت پدر خانواده بود که از پس اجرای دوگانگی کاراکتر به خوبی برآمده بود