در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال ندا شاهرخی | دیوار
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 18:39:09
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
http://www.mehrnews.com/news/3562205/

هفته پژوهشی و اجرایی پرفورمنس ایران ۲۳ تا ۲۶ فروردین سال ۱۳۹۵ برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پژوهشی و اجرایی پرفورمنس ایران ۲۳ تا ۲۶ فروردین سال ۱۳۹۵ توسط موسسه فرهنگی و هنری «فانوس هنر پارس»، پژوهشکده تاریخ هنر و اجرای دانشگاه پاریس ده با مشارکت مرکز تئاتر مولوی برگزار می شود.

این هفته پژوهشی پرفورمنس ایران و فرانسه زیر نظر اساتیدی چون کریستین بیه فول پروفسورای تئاتر، رییس پژوهشکده اجرای پاریس ده، ویکتور تیمونیه دکترای تئاتر، استاد دانشگاه پاریس، مدیر کمپانی تامپ بلان در پاریس، یاسمن خواجه ای دکترای تئاتر، استاد دانشگاه و زیر نظر اساتید ایرانی که اسامی آنها اعلام می شود، برگزار ... دیدن ادامه ›› خواهد شد.

هفته پژوهشی و اجرایی پرفورمنس ایران و پاریس ده از ۲۳ تا ۲۶ فروردین سال ۹۵ برگزار می شود. علاقمندان برای اطلاعات بیشتر به دبیرخانه موسسه فرهنگی و هنری «فانوس هنر پارس» واقع در تهران، میدان هفت تیر، جنب مجتمع یاس، کوچه آذری پلاک ۲۵ مراجعه کنند.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
تاریخ مکتوب تماشاگران دریچه
تماشاگر 1:
19 آبان 1373
خداوند به من پسری داد که از نظر خودم زیباترین کودک بود . با تمام وجودم دوستش داشتم ولی متاسفانه کودکم مبتلا به بیماری قلبی بود، وقتی گریه میکرد از حال میرفت و هر دفعه که حال مسر نازن بد میشد من می مردم و زنده میشدم.البته بعد از دو سال حالش خوب شد ولی این کابوس تکراری از ذهنم خارج نمیشه. همیشه فکر میکنم شاید خدا پسرم رو از من بگیره. هر سال روز تولدش برای من پراسترس ترین روز سال هستش. از یه طرف خوشحالم که پسرم کنارمه و از طرف دیگه کابوس های کودکی اش ذهنم رو آزار میده که شاید این تولد، آخرین تولدش باشه.
امیر مسعود این را خواند
روجا حافظی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش "دریچه "من را بسیار به یاد نمایش" مار و پله "ام می اندازد. چرا که در این نمایش هم با تماشاگر نمایشم مواجه میشوم. البته این مواجهه مانند" مار و پله "مستقیم اتفاق نمیافتد ، یعنی جلوی چشمانم، زمانی که او تصمیم میگرفت و من اشک میریختم. این بار این مواجهه به پایان نمایش موکول شده، جایی که او از خودش برای ما مینویسد. و تمام اجرا من منتظر لحظه ی مواجهه هستم ، که بخوانمش. تاریخ مکتوب او را بخوانم. که در واقع تاریخ مکتوب ماست،همه ما. ما ، آدم های معمولی. نه تاریخ قدرتمندان ، آدم های خاص.
در حال جمع آوری این تاریخ ها هستیم تا تاریخ خودمان را بنگاریم.
من هر شب یکی از این برگه های تاریخ  را اینجا به اشتراک خواهم گذاشت.
برای بیشتر خواندن میتوانید به #تاریخ_من در اینستاگرام مراجعه کنید.
نمایش دریچه تا 24 شهریور در تماشاخانه فانوس ادامه دارد.
بیایید تا در شکل دادن پروژه "من تاریخم را مینویسم" با هم  سهیم باشیم.
امیر مسعود این را خواند
روجا حافظی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
هر یک از نمایش های " در نقاب آنتیگونه" و "مکبث بازی نیست" دو نمایش با هنرجویانِ نوجوانم , یک اجرا را به خوبی پشت سر گذاشتند. در این دو اجرا ما پذیرایِ 360 نفر تماشاگر بودیم.
ممنون از کسانی که تشریف آوردند و از این نمایش ها حمایت کردند.
پس فردا جمعه اجرای دوم و آخرِ " مکبث , بازی نیست" است.
دوستانِ تیوالی تشریف بیارید خوشحال میشیم.
هر یک از نمایش های " در نقاب آنتیگونه" و "مکبث بازی نیست" دو نمایش با هنرجویانِ نوجوانم , یک اجرا را به خوبی پشت سر گذاشتند. در این دو اجرا ما پذیرایِ 360 نفر تماشاگر بودیم.
ممنون از کسانی که تشریف آوردند و از این نمایش ها حمایت کردند.
فردا پنج شنبه اجرای دوم و آخرِ " در نقاب آنتیگونه" است.
دوستانِ تیوالی تشریف بیارید خوشحال میشیم.
موفق و پیروز باشید بانو
۰۴ تیر ۱۳۹۴
بسیار ممنونم, تشریف بیارید خوشحال میشم
۰۴ تیر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش پلیس در تماشاخانه فانوس:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری هنر «آرتنا»، مهدی صناعتی، فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر دانشکده سینما تئاتر که سابقه دوبلاژ، نویسندگی و دستیاری کارگردانی تئاتر را در کارنامه ی حرفه ای خود دارد، اینبار به طور مستقل و با طرح و ایده ای خلاقانه، نمایشنامه پلیس اثر اسلاومیر مروژک که پیش از این تنها دوبار در تئاتر ایران به اجرای عموم درآمده بود را با نگرشی نو و تحلیل های حرفه ای، کاریکاتورگونه و در خور شان یک کمدی فاخر به صحنه ببرد.

http://artna.org/fa/news/view/23085/%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C+%D8%B5%D9%86%D8%A7%D8%B9%D8%AA%DB%8C+%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4+%22%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B3%22+%D8%B1%D8%A7+%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7+%D9%85%DB%8C+%DA%A9%D9%86%D8%AF


برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
هیچ جنگی وجود ندارد که به همه جنگ ها خاتمه دهد. جنگ در درون جنگ رشد میکند. جنگ خونِ با خشونت ریخته شده را لیس میزند و از تن مجروحان تغذیه میکند. هستی جنگ کامل و خودکفاست.
(کافکا در کرانه, هاروکی موراکامی)
موراکامی چه خوب دنیایِ نمایش نامه های ضدِ جنگ برشت را توضیح میدهد.
شنبه 2 خرداد آخرین روز اجرای آدم آدم است.
ممنون به خاطر همراهی و استقبالتون.
تا قبل از این اجرام فکر میکردم شیوه های تبلیغ و جذب مخاطب نسبت به چندین سالِ قبل تغییر کرده. اون سال هایی که چند تا پوستر پخش میکردیم و دیگر هیچ. و یه حرف سرِ زبون ها بود:" شیوه تبلیغ تئاتر دهن به دهنِ" . در واقع اعتقاد بر این بود که تماشاگر اگر کاری رو دوست داشته باشه تبلیغش میکنه. الان و تویِ این اجرام ( آدم آدم است) فهمیدم که شیوه تبلیغ تغییرِ زیادی نکرده. و به نظرم این رویکرد, رویکردِ درستیه.
چون همون طور که آگوستو بوال میگه: تئاتر, یک مکانِ اجراست, یک بازیگر(یا گروهِ بازیگران) و تماشاگر.
تماشاگرانِِ نمایش " آدم آدم است" از همتون ممنونم.
یک هفته تا پایانِ اجرامون باقی مونده☺