«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
بجز اجراهایی که در همون زمان آنلاین هستند ، به نظر من این شیوه شامل یک حق عضویت باید بشه نه این میزان هزینه که اصلا تناسبی با یکبار دیدن فیلم تئاتر بدون سیو کردن درنظرگرفته شده
درود بر شما
هرچند ایده کلی روش فعلی بر اساس مطالعه، رایزنیها و مشورت با اهالی تئاتر شکل گرفتهاست، اما قطعا در آغاز راه در حال تجربه هستیم و تلاش خواهیم کرد هر روشی به بالاتر رفتن درجه انصاف سامانه و رضایت مخاطبان بینجامد، را به رویکرد کنونی بیفزاییم.
درباره امکان دانلد دقت فرمایید برای امنیت بیشتر حقوق معنوی صاحبان اثر این شیوه پیش گرفته شده، همچنین در بازه تماشا، محدودیتی برای تعداد تماشا وجود ندارد اما متوجهیم که موضوع شما بیشتر محدودیت زمانی بازه تماشاست که در اینباره بررسی بیشتر انجام خواهد شد.
این همه فیلم سینمایی و سریال ایرانی برای فروش و دانلود قانونی هست. حتی روی خود تیوال. همینطور کتاب الکترونیکی و صوتی. با یک پرداخت کار تمامه به حقوق معنوی کسی هم تجاوز نمیشه. فیلم تئاتر هم مثل همه محصولات فرهنگی دیگه است.
مرسی از پیگیری همیاری جان.
حالا از همه چیز بگذریم (که البته نباید بگذریم) به جز خطیبی کدوم یکی از بازیگران این کار سابقه خوانندگی دارن؟ چک کردم دیدم در بلاد کفر کست این کار همه خواننده حرفه ای هستن. تو بخش موسیقی یک نمایش موزیکال، تکخوانی نقشهای اصلی پنجاه درصد کاره. به فیلم تام هوپر هم سر همین جریان خیلی تاختن.
درسته کارگردان خودیه ولی الان واقعا پریناز ایزدیار تک و تنها I dreamed a dream میخونه؟ یا قراره دکلمه کنه؟
با این پولی که دارن میگیرن، اصل جنس به مشتری ارائه میشه؟
امروز در شرایط روحی بسیار بدی این کار رو دیدم. شاید به همین دلیل بود که تماشای آزار دیدن بازیگران اعصابم رو به هم ریخت. هرچند به خوبی شیطونی نبود ولی ناراضی نیستم.
این جریان شهادت و کنسل شدن اجرا، چند بار باید پیش بیاد تا گروه های نمایشی یاد بگیرن یه نگاهی به تقویم بندازن؟ شما که 200 دست لباس میدوزی یه اپ تقویم هم نصب کن که برنامه مردم به هم نریزه و کارکنان تیوال هم به زحمت و دردسر نیافتن.
با اینکه چندان متوجه نشدم جریان از چه قراره ولی دیدنش حس خوبی بهم داد.
من روی راحتی صندلی و کیفیت سالن و این جور چیزها حساس نیستم ولی نشستن روی این چیزهایی که مثلن صندلی بودن تا جایی آزاردهنده بود که من خداخدا میکردم زودتر یک ساعت بگذره.
ناراحت کننده است کاری که این اندازه براش زحمت کشیده شده، از کارگردانی و بازیگری تا موسیقی، تماشاگر نداره. از دوستانی که پیگیر جدی تیاتر هستن خواهش میکنم اجازه ندن این همه زحمت و انرژی و عشق ندیده بمونه.
من کار رو دوست داشتم اما به نظرم یک مشکل بزرگ در بین هست و اون هم نامناسب بودن سالن برای این اجراست. فضای اجرا بسیار کوچک بود و بازیگران تو دست و پای همدیگه و تماشاچی ها بودن. کاش تو سالنی مثل حافظ اجرا میشد.
طراحی صحنه بسیار خوب بود، همچنین طراحی نور. اما متن کشش لازم رو برای من نداشت. نمایش به فجایعی که در طول یک جنگ رخ داده و به زندگی چند بازمانده این جنگ در دوران صلح پرداخته. نویسنده ایده بسیار خوبی به ویژه درباره شخصیت مرد نمایش و سرگذشتش داشته، ولی نمایشنامه میتوانست بهتر از این باشه.
شخصیتهای زن، به شرح تلخی هایی که در طول جنگ چشیده اند میپردازن ولی بازی بازیگران هیچ احساسی در من برنیانگیخت. بازی جناب حق گوی بیشتر به چشم من اومد شاید چون نقشی که ایشون داشتن بهترن شخصیت در این کار بود.
دیروز که از تماشاخانه بیرون اومدم چندان راضی نبودم ولی امروز از میزان نارضایتیم کم شده. کار بدی نیست و براش زحمت کشیده شده ولی در کل چیزی نبود که بعدها ازش یاد کنم.
بنظر من هم شخصیت پردازی در هر سه مورد و بویژه دو کاراکتر زن بسیار ضعیف بود و من نمی دانم اگر متن و یا کارگردانی قصد ترسیم تصویری را داشته باشند، آیا بازیگران با اتود زدن قادر یا مایل به تغییر و بهبود آن نبوده اند؟
دوستش نداشتم. با آنچه می توانست، بسیار فاصله داشت.
به جهت این که دچار قضاوت زود هنگام نشده باشم فعلا اظهار نظر صریحی نمی کنم اما اگه حدس من درست بوده باشه باید گفت دوباره شاهد یکی از شرم آور ترین رفتار های ممکن هستیم که کم کم داره زیاد میشه. منتظر توضیح همیاری در این مورد هستیم. از صبح هر پستی رو گزارش زدم تشریف نیاوردن نمی دونم چرا. امروز حوصله جواب دادن نداشت همیاری :)
واقعا!!!!!!!!!من فکر ککردم مال بقیه حذف شده.چون من هنوزم نظرمو میبینم.
عزیزم الکی حذف کردن نظرات از بدیهی ترین کارهای تیواله.حتی به خودشون زحمت پاسخگویی هم نمیدن!!!!