در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال الهه مبینی | دیوار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:48:07
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
پسری که بیت باکس میزد رو‌ نمیشناسنم ولی هرجای دیگه بفهمم اجرا داره میرم حتما
بازی دختر اپیزود آخر خیلی خوب بود
بازیگر نقش نویسنده خیلییییی خیلییی صدا و لهجه ش شبیه خود شهروز دل افکار بود ...شایدم من اینطور فکر میکنم
همگی خسته نباشید
زمان یه خط صاف نیست
یه دایره ست
زمان یک پاره خط است.
۲۸ اسفند ۱۳۹۷
زمان اگه دایره باشه دوباره برمیگردیم به نقطه شروع ولی میدونیم که هیچ لحظه ای تکرار نمیشه.
۲۸ اسفند ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمیشه غصه ما رو یه لحظه از یاد ببره
هر جا میرفتیم میخوند
پشت فرمون تو جمع خونوادگیمون ....
من خیلی از این آهنگ بدم میومد
از وقتی مرد من آهنگه رو کامل یاد گرفتم خودم میخونم
صداش میاد تو سرم
این اجرا رو دیدم من :(((
۲۸ اسفند ۱۳۹۷
خانم نوری من هم مثل شما هر موقع باز میشد توی سایت بودم .
تنها دلیل نخریدنم هم این بود که بلیط به بقیه برسه :)))
۲۹ اسفند ۱۳۹۷
مخلصم بابا الهه جان.
خوشحالم که مفید بوده برات :*


آقا محمدجواد احسنت برشما :) موافقم با حرکتتون.
۲۹ اسفند ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
واپس رانی :
در نظریه روانکاوی بیرون نگه داشتن خاطرات، افکار یا احساسات پریشانی‌آور از خودآگاه را واپس رانی یا واپس زنی (به انگلیسی: Repression) می‌گویند. این محتویات ناخواسته که اغلب شامل خواسته‌های جنسی یا پرخاشگرانه یا خاطرات دردناک دوران کودکی هستند به ضمیر ناخودآگاه رانده می‌شوند. گمان می‌رود که واپس رانی اضطراب و علائم عصبی را زمانی که یک رانه یا انگیزش ممنوع تهدید به ورود به خودآگاه می‌کند، افزایش می‌دهد. روانکاوی به دنبال کشف خاطرات واپس زده از طریق تداعی آزاد و همچنین بررسی خواسته‌های واپس زده‌ای است که در خواب بروز پیدا کرده‌اند.

واپس رانی یک ساز و کار دفاعی است، که تضمین می‌کند از ورود چیزی که برای ذهن خودآگاه غیر قابل قبول است، و اگر به یاد آورده شود اضطراب بر می‌انگیزد، جلوگیری کند. در مورد امکان واپس رانی آسیب‌های روانی بحث وجود دارد. برخی از شواهد نشان می‌دهد که «بزرگسالانی که ترومای عظیمی را تجربه کرده اند می توانند به یک بی حسی روانی دست یابند، که حافظه یا احساس در مورد فاجعه را مسدود می‌کند.»
واپس رانیِ عزیز من به تو مدیونم
و امیدوارم یه روزی ببینمت و محکم بغلت کنم و به خاطرِ این سال هایی که نزاشتی چیزی یادم بمونه ازت تشکر کنم
امروز چیزایی که یادم اومد که ۱۳ سال بود فراموش‌ شده بود و‌خدارو‌شکر که فراموش شده بود
۲۷ اسفند ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
به قول سحر لیلیون ...... و ما مست از دیدن اجرای آخر موی سیاه خرس زخمی پرونده ی آخرین جمعه ی امسال را بستیم
اقای سیاوش امینی دست مریزاد
مخصوصا واسه ده دقیقه ی آخرِ نمایش که امشب اون ده دقیقه چشمام و بستم و واقعا روحم از بدنم جدا شد
دیروز و امروز به تماشا نشستم ولی مطمئنم اگر امشب اجرای آخر نبود این نمایش هم میشد مثل زندگی در تئاتر و بارها و بارها نگاش میکردم بدون اینکه یک لحظه خسته شم
دوستان لطف میکنید اگر بم بگید چرا اجرای مولوی و حافظ با هم فرق داره؟ و اینکه تفاوت هاش چی بوده اصلا؟

میثم هنزکی این را خواند
فرزاد جعفریان، آذرمهر و نفیسه نوری این را دوست دارند
شما که دوسش داشتین ای کاش اجرای مولوی رو دیده بودین
نیم ساعت این اجرای حافظ کوتاه‌تر شده
۲۶ اسفند ۱۳۹۷
مرسی :) کار خوبی کردین

آقا فرزاد شما باشی من می‌گم یه ساعت بذارن روش باهم ببینیم :)
۲۶ اسفند ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
حامد رسولی حامد رسولی حامد رسولی حامد رسولی حامد رسولی حامد رسولی حامد رسولی حامد رسولی حامد رسولی حامد رسولی حامد رسولی حامد رسولی
حامد رسولی حامد رسولی حامد رسولی حامد رسولی حامد رسولی حامد رسولی
میثم هنزکی، یلدا معصوم و حمیدرضا مرادی این را خواندند
رضا بهکام و Negin Fooladi این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
به به به به به به به به
امیررضا کوهستانی درود بر‌ تو و بازیگرای کار درستت
حض کردیم
تناسخ.......
به به
چقدر دلم میخواست دوباره ببینمش ...
فکر کردم تو صفحه ی اجرای جدید کامنت گذاشتی...
بازش کردم چشمم به قیمت خورد
برای چند ثانیه باورم شد
داشتم سکته میکردم، که شکر خدا یهو تاریخ اجرا رو دیدم و سکته رد شد :) خدایا شکرت :)))))))
۲۱ بهمن ۱۳۹۷
قیمت مناسب !!؟؟؟
ردیفای وسط ۷۰ هزار تومن خود سقراط سکته کرد همین الان
۲۱ بهمن ۱۳۹۷
:))))) دم همتون گرم
۲۲ بهمن ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
همیاری جان بلیط فروشی تئاترهای جشنواره فجر از کِی شروع میشه؟
و اینکه اصلا کدوم تئاتر ها توی تیوال بلیط فروشی میشه؟
میثم هنزکی این را خواند
ایران کنسرت که هیچی نزاشته
۱۹ بهمن ۱۳۹۷
آره منم از ۱۲ توشم
۱۹ بهمن ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید

به عشق آقا چنگیزیان رفتم چون عاشق کروکی ش بودم
متوجه داستانِ جالبِ این تئاتر هستم ولی سکوتِ بین دیالوگ ها خیلی اذیتم کرد
خسته نباشید
بازیِ محمدرضا فرزام (پسرک ویلچر سوار) رو خیلی دوست داشتم
با احترام به عوامل و بازیگرای کار اصلا اون داستان واسم جذاب نبود و ترجیح میدادم یک ساعت محمدرضا فرزام رو‌ می دیدم
بدرخشی
دایِه*، میثم هنزکی و فرهنگ روشنی این را خواندند
کیکاوسی نژاد و محمدرضا فرزام این را دوست دارند
سپاس از مهر شما
۱۵ مهر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
به عنوان مخاطب عام قبل از تماشا نظرات قدیمی های تیوال رو خوندم
الان بعد از تماشا فقط میتونم بگم که با آقای فرزاد جعفریان خییییلی موافقم و واسه منم سخت بود احساساتم رو به این سرعت سوییچ کنم ....
و در کل اپیزود آخر که حولِ مصدق و شعبان بی مخ میگشت رو بیشتر دوس داشتم
۱۷ : چاقو میزارم جیبم ، مدرسه رو میپیچونم ، جیبِ حاجی و زدم ، مادرم دوثم داره
۱۸ : ستاره ستاره ستاره ستاره ستاره ستاره ........ رفت
۱۹ : عباس ... دیدن ادامه ›› مشهدی زاده ، سینما ، برای موفقیت تلاش نکن
۲۰ : قرار بود دنیا زیرِ پام باشه ولی ریدم... کتابخونه ، قایمکی کنکورِ هنر میدم ، مادرم هنوز دوثم داره
۲۱: دانشگاه .......دومین نفر، اولین نفریه که می بازه
.............

چه قشنگ بود این نُت برداشتنا برای تک تکِ سالهای زندگیش

دقیقا
یه چیزی داخل اجرا داشت منو شستشو میداد و فکر کنم اون همین پیدا کردن و نوشتن سرفصل های مهم زندگیش بود که هممون داریم و یادمونه.
مثل اولین باری که ... رو دیدم
اولین باری که .... انجام دادم
اولین باری که به ... نه گفتم
و همین سرفصلها انتخوابهای ما رو میسازه.
زندگیه ما رو میسازه
قهرمانمون میکنه و یا اولین کسی که میبازه
۰۵ بهمن ۱۳۹۷
درسته
تو فکر‌ِ نوشتنِ اولین بارهای خودم هستم
خیلی جرأت میخواد
بعد از دیدن نمایش فهمیدم اینکه آدم داستانِ زندگی خودشو بخواد تو چند تا جمله بنویسه چقدر جرأت میخواد
چقدرررر سخته
چقدرررر تلخه
۰۵ بهمن ۱۳۹۷
از ایده این نمایش خیلی لذت بردم، حتی از سادگی اجرا اما به قول یکی از دوستان که اشاره کردن چیزی که نیاز ش احساس می‌شد و کم بود اکت بازیگر بود به نوعی افتان و خیزان نمایش کم بود، تخت و مونوتن روایت می‌شد. استفاده از فیلم‌های مستند بسیار به جا و جالب بود، منتظر بودم که تاثیر بیشتری بر روی قصه که ای که می‌شنویم داشته باشه اما همانجا تمام می‌شد مثل یاشار که به نظرم باید همانند یک شخصیت بیشتر در قصه حضور داشت حتی گم شدنش . در هر حال کار نو و جالبی بود، ارزش دیده شدن را دارد.
۲۷ آبان ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
به یادِ عاشقای بی مزار ........
تا حالا نشده بود توی رورانس بغضم اینجوری بترکه از عشق....
حمید آذرنگ جان و بانو معتمدآریا خیییییلی خوشحالم از اینکه امشب این شانسو داشتم که بلیط گیرم اومد و اجرای بی نظیرِ شما و گروهِ درجه یکتون رو‌از دست ندادم
(امروز چند شنبه ست؟ آقا آذرنگ بهترین صحنه ی این تئاتر بود این صحنه از نظر من )
آقااااااااا خواهش میکنم قبل از اجرا به جز موبایل این دست زدن رو هم تذکر بدن
شاید باورتون نشه ولی ۵ بار دست زدن وسطِ اجرا
۵ باررررررر
وظیفه ی نویز نه تنها حمله به گوش ها که یورش به تمام اندام بدن و‌ متاثر کردن مخاطب است ....
این دو امتیاز هم تقدیم میکنم به کسری پاشایی واسه نویزایی که پخش شد و کلی لذت بردم ، شاید چون خودم خیلی گوش میدم ...
با احترامِ زیاد به بازیگرای کار و آقا ثروتی خودِ تئاتر برام بسیارررررر خسته کننده بود
وقتی نمایشنامه رو نخوندم و اطلاعی ازش ندارم به توصیه دوستان هم توجهی نمی کنم و به تماشای نمایشی میرم در اکثر اوقات راضی از سالن بیرون نمیام و برام خسته کنندس و سرخورده میشم. برای من که اینجوریه
۱۷ دی ۱۳۹۷
سحر جااااان ناراضی ترینم :))
۱۸ دی ۱۳۹۷
چه قدر امیدوار بودی تو گروه:))))
۱۸ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
منتقدای .... گور بابای همتون

این دیالوگِ ماندگار اینجا بمونه برای فردای رورزِ اعلام نتایج که تقدیمش کنم به جشنواره فجر اگر جایزه ی اول به زندگی در تئاتر نرسید ....
اگه جایزه رو بهش دادن چی؟ منتقدای چی میشن اون موقع؟ :))
۰۹ دی ۱۳۹۷
اگه جایزه رو دادن که حلالشون باشه این جایگاهِ مقدس :))))
۰۹ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
تینا یونس تبار بی نظیر بودی ...عجب چشمایی داری .....چقدر جذاب.....چقدر پر از حس بودند....انگار فقط چشمات بازی می کردن
چند روز‌ از فکر شخصیت( کبری امین سعیدی) بیرون نمیومدم و توی هر سوراخی که شده دنبال اون ویدیویی بودم که اخر پخش کردید که پیدا نکردم که نکردم
جوان های انقلابی ای رو دیدم که در آخر از درون تهی شدن .
عذاب وجدان
افسردگی
همدلی به روش خودشون ( سه کام -سه کام مثلا :))) )
در آخر با هر خفتی و با آخرین قطره ی خونی که در بدن داشتن خودشون و‌ عرضه کردن تا از چشم بقیه دیده شن و‌در آخر هر چی که به خوردشون رفته بود رو بالا اوردن
یاد صحبت های اخیر محسن نامجو میافتادم مدام توی طولِ نمایش
که ما خودمون رو‌ هم از چشمِ ... دیدن ادامه ›› غرب میبینیم ..
اخیرا که سیاستمدارانمونم هم‌ همین جور شدن
نمیدونم بی ربطه به این نمایش یا با ربطه
ولی هر چی که هست فک کردم این لینک سخنرانیش رو بزارم و دوستانی که در رد و تمنای نوستالژیِ نامجو رو نشنیدن بشنون
https://t.me/DafDaf_Production/781

عهههه الهه جان
گفته بودی اجرای آخر رو میخوای بری من تازه میخواستم بیام باهات هماهنگ کنم که ببینیم همدیگه رو فردا... ای بابا
۰۶ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نورِ لرزانِ مهتاب
نورِ مهتاب لرزان میشه؟
نه
هوووووو تو آب میفته
مزخرف
تصویر سازیای مزخرف
الهه جان هنوز از زندگی در تاتر مینویسی
۰۶ دی ۱۳۹۷
رویاااا :)))))
هنوز
۰۶ دی ۱۳۹۷
کارت درسته دختر:))
۰۶ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
عجیبه که این زنیکه حق داره زندگی بکنه
نه تنها زندگی کنه بلکه رو صحنه ی تئاتر جولان هم بده
تازه برا گه کاریاش پولم بگیره
یادش به خیر کلاس درسی بود برای خودش...
۰۷ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید