در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال آوا | دیوار
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 16:40:43
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
آوا (avamohseni)
درباره نمایش جن زدگان i
دراماتورژی، طراحی نور و موسیقی عالی
سایه پردازی و بازی ها حرفه ای و درست
تجربه ای جدید از اثری کلاسیک
ببینید و لذت ببرید
آوا (avamohseni)
درباره نمایش ناسور i
اجرایی به جا و به اندازه
تلخ اما واقعی
با بازی ها بسیار خوب و تاثیرگذار
تبریک به این گروه دغدغه مند و شریف👏
دیدنش حتما پیشنهاد میشه
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
آوا (avamohseni)
درباره نمایش بونکر i
فارغ از متن، طراحی نور و صحنه عالی که مختص تمامی کارهای استاد تهرانی عزیز هست و بی هیچ کلمه ای قابل پیش بینی و لذت بخش
استفاده از صفحه چرخنده برای به نمایش گذاشتن تمامی زوایای یک موقعیت در یک دایره (گشتالت) برای تماشاگر که در نهایت به حل مساله برای دیدن واقعیت و وقوف به کلی ارزنده یا پوچی ای بزرگ میرسه اجرا رو بی نقص کرد...

و البته اون "خففففه شوووووووو" بلند که هر درمانگری در اتاق درمان بی صدا و با صدا با کلمه و بی کلمه با هجا و بی هجا یا با نیمه رها کردن درمان بی هیچ حرف و کلمه و صدایی بارها و بارها از مراجعینش میشنوه و میبینه و در اصل آغازی برای تجربه دوباره امنیت و خود بودن، بی ترس از قضاوتهای ساختگی یا فرار تکراری به امنیت کاذب ساخته شده هست گل کار بود ....

آقای تهرانی عزیز به عنوان یک درمانگر از شما برای فرصت این تجربه و اجرایی در این حد دقیق از یک اتاق درمان با دانش از نظریه چهارچوب ارتباطی و فلسفه زبان و اثر والد بر زیست و روان گونه انسان سپاسگزارم ..‌.
مانا باشید

دست مریزاد به همه عوامل
از اون اجراهای حرفه ای و دل انگیز که نه تنها کوک از سالن بیرون میای که مطمئنی سال ها در یادت قابل قیاس باقی میمونه...
عالی بودین👏
امیر مسعود و شاهین محمدی این را خواندند
محمدحسین قاسمی و بهروز داوری این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
آوا (avamohseni)
درباره نمایش فردا i
بازی ها درجه یک مخصوصا جناب زارعی
طراحی صحنه، نور، موسیقی بسیار خوب
ایده متن جالب اما در پرداخت آنچه سعی می کرد باشه در نیومده بود و قسمت هایی خسته کننده میشد.
در کل فردا چیز تازه ای برای ما نداشت و صرفا پیچیدیم دور خودمون!
اگر تحمل نشستن روی صندلی های این سالن رو دارید برای بازی خوب دیدن بی انتظاری خاص از متن اینطور که در کامنت ها براش هورا کشیدند توصیه میشه.



آوا (avamohseni)
درباره نمایش هار i
شاید این سالن برای این اجرا مناسب نبود
شاید هم یک کار موفق ۶ سال بعد حتی با اضافه کردن المان های این زمانی دیگه خلاق و دیدنی محسوب نشه.
یک سوم اول کار خوش ریتم و جذاب پیش رفت اما باقی اش متاسفانه انقدر افت کرد که برای ما نشد آنچه باید میشد...
با توجه به اینکه نمایشنامه ای با محتوای آنتی تئاتر همچنان در صحنه و اجرا تئاتر محسوب میشه
و بنا به ارزش و کیفیت ویژه این نمایشنامه
این اجرا بیش تر از یک اجرای رادیوئی یا نمایشنامه خوانی نبود.

صدا بلند کردن های اضافه
نزدیکی بیش از اندازه به تماشاگر و ورود (غیرلازم) به حریم شخصی در بخش آخر
و overact بازیگران که بیشتر از ما باور کرده بودند بازیگر اصلی نیستند و باید به اجبار به مشاهده گر(تماشاچی در این نمایش) چیزی رو غالب کنند
به کیفیت اجرا کمکی نکرد.

اگر از این اجرا بیشتر از یک خوانش توقعی نداشته باشید آسیب نخواهید دید!

خسته نباشید به همه عوامل


درود،منظور از ورود به حریم شخصی چیه؟
فرنیا شمسعلی زاده
درود،منظور از ورود به حریم شخصی چیه؟
حریم شخصی جسمانی
چون سالن پر نبود امکان حرکت بین ردیف ها راحت تر بود
بازیگر نزدیک ما با فاصله خیلی کم روبرروی صورت مون خم شده بود و اهانت :) میکرد همزمان یکی دیگه از پشت سرمون ادامه میداد :)
یک جا هم کاغذی که دست بازیگرها بود به خاطر همین نزدیکی اضافه به سر یکی از تماشاگر ها گیر کرد که باعث شد بیشتر به این صحنه توجه کنیم تا آنچه اجرا ... دیدن ادامه ›› میشد :)
قسمت آخر نمایش حداقل در شبی که ما حضور داشتیم بسیار غیرحرفه ای و آزاردهنده اجرا شد و احتمالا چون موقعیت مکانی ما در دسترس تر بود بیشتر بهمون اهانت کردند!
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
آوا (avamohseni)
درباره نمایش بچه i
اجرایی درست از تئاتر پست مدرن
متن، بازی ها، موسیقی، صحنه؛ کامل و عالی با پایانی درخشان
تعلیقی متوهم و طناز میان پذیرش و انکار واقعیت
تکرار و مکث هایی که اگر نبود متن و اجرا عقیم میشد
تاریکی مطلق دلپذیری که وادارت میکرد با ذهن بی قرار و مضطرب و مغز بیش فکرکننده و پیش بینی گرا روبرو بشی
نمایش تکرار بی حاصلی برای امنیت، آسایش، بقا
و ما که در نقش ها و هویت های ساخته شده در قالب تمدن و تغییرشون
نسل به نسل
حتی با انزجار و انکار
بی اختیار
تکرارکننده بازی والد (در هر شکلی) هستیم
والدی که هر چه سعی کرد/می کنه نتونست/ نمی تونه درنده و آسیب زننده نباشه

"مگه من بچه شما نیستم؟...
..."

دست مریزاد به همه عوامل


در یک کلام نبوغ
هم در نویسندگی، هم در بازیگری و هم در کارگردانی
دقیق، درست، عالی، کافی حتی در بیان و تصویر ساختن از کوچکترین جزئیات
بی شک نمایش شما تا همیشه یکی از بهترین اجراها در بازگویی مفهوم کهن الگوی مادر، عقده مادر و سفر قهرمانی یک زن برای شفای زنانگی خواهد بود!
خانم مهدی زاده و خانم جبار عزیز امشب از صمیم قلب به شما افتخار کردم
برقرار، پرتوان و پاینده باشید

ممنونم از دقت زیاد شما خوش حالم کار دوست داشتید 🤍🙏🏻✨ همچین مخاطبی افتخار گروه ما هم هست🤍🙏🏻✨
۳۰ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید