در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | بهروز داوری
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 15:04:48
 

رزومه غیر تئاتری: تدوین هزاران دقیقه برنامه و فیلم مستند تلویزیونی از سال 1380 - تدوین چندین سریال و تله فیلم و دو فیلم سینمایی.
کارگردانی یک مجموعه مستند تلویزیونی و چندین مستند بلند ونیمه بلند سفارشی و تبلیغاتی برای سازمانهای و ارگانهای مختلف ازجمله دفتر نمایندگی سازمان ملل در ایران (UNFPA و UNDP) و برخی سازمانها و ارگانهای خصوصی و دولتی

روزمه تئاتری: ساخت تیزر و ویدئوی های تبلیغاتی برای نمایش های
مطلق/ دن کیشوت/ پنگوئن، مرغ دریایی، و چند پرنده دیگر/ نامه هایی بر دوش تند باد / توپ شناور / مختومه / آنتی اویل/ نامه هایی بر دوش تند باد/ دلاو/ مدرسه دلقک ها/ اهل هول/ اسفرود بی دم/ دشمن خدا/ رستاخیر عشق

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
اجرای کامل و خیره کننده‌ای است.
نبوغ کارگردان را در آن می‌بینید.

⚠️هشدار اسپویل⚠️

کارگردان از صحنه‌ای که داخل نمایشنامه صرفا یک شعر است و بعد عبور به صحنه‌ی بعدی، یک استفاده‌ی خلاقانه در جهت نمایاندن ایده‌ی اصلی نمایشنامه کرده. ولادیمیر می‌آید جلوی صحنه و شعری را آهنگین اجرا می‌کند و به قدری این تکرار را ادامه می‌دهد تا تماشاگر از انفعال خارج شود و واکنش نشان دهد (مثلا تشویق کردن) و بعد ولادیمیر تکرار کردن را رها می‌کند. گویی پایان یافتن این تکرار جایزه‌ی فاعلیت تماشاگر است. جایزه‌ی بی‌تفاوت نبودنش و دخالت کردنش در ... دیدن ادامه ›› روند اجرا.
و این اتفاق در نمایشنامه‌ای می‌افتد که در هجو انفعال و هیچ کاری نکردن است.

و دیگر صحنه‌ی بی‌نظیر این اجرا تکرار های دور تند(تایم لپس گونه) ای است که باز هم در نمایشنامه به شکلی عادی و کلاسیک روایت شده، اما امیرحسین جوانی از این امکان باز هم در جهت یاد آوری ملال آور بودن تکرار زندگی بیهوده‌ی این افراد استفاده کرده.

👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
 

زمینه‌های فعالیت

سینما
تئاتر
موسیقی

تماس‌ها

b.d.vision?igshid=ymmymta2m2y=