در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد بیات
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 00:16:22
 

فعال هنری

 ۲۷ آذر ۱۳۷۰
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
😊
علی آردی این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
فقط باید تبریک گفت همین
بسیار زیبا و خلاق بود. و من دوست داشتم
اما بیست دقیقه اخر ریتم کار افتاد و کمی خسته کننده شده
اما در کل بسیار عالی بود
سپاس از شما و حضورتان
۰۳ شهریور ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
فقط باید گفت افرین
شما یک تعزیه میبینید بدون اینکه تعزیه دیده باشید و درونش غرق میشید بدون اینکه چیزی غرقتون کنه
امیر مسعود و سپهر این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من واقعا نمیتونم درک کنم دیگه از یک تاتر چی میخوان که ناراضی اند؟
من متوجه اختلاف سلیقه ها و زاویه دید ها هستم اما واقعا اگر کمی انصاف داشته باشیم این اثر چیزی کم ندارد
حداقل برای من که دوبار دیده ام این طور است
یک اجرای واقعا حرفه‌ای و تمیز
اولین شب اجرا رو دوست داشتم و دیدم که چقدر هماهنگ بودن با نور و صدا و سر ضرب بودن حرکات بدون هیچ تپق یا اشتباهی، واقعا جذابه و اصرار برای عدم تاخیر🥳🥳
امیدوارم همیشه یک گروه موفق باشید
چون مخاطب احترامی که تو اجرا بخاطر سطح کار دریافت میکنه رو میفهمه و همون خاطره میسازه
برای من خاطره پینوکیو و ژپتو هنوز زندست
فقط میتونم بگم خیلی دوست داشتم
و حتمن برای دیدنش باز هم میام
واقعا ارزش دیدن رو داره و واقعا ممنونم از زحماتی که کشیدید
سپاسگذارم جناب آقای بیات
ممنونیم از شما که به هنر و هنرمند احترام میگذارید
۱۳ بهمن ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من امشب برای بار سوم به تماشای اثر نشستم که دلیل سومین بار دیدن, ایجاد تغییر در اثر توسط هامون عزیز بود.
من این تغییر رو دوست داشتم و به نظرم بیست دقیقه اول واقعا و به شکل محسوسی بهتر شده بود اما بعد از اون دوباره مثل سابق تغییر خاصی ندیدم و ریتم قبلی کار برگشت. یک نکته بسیار مهم اینکه لوپ بودن اثر در این سری به طور واضح تری معلوم بود.
اگر مثل من تغییر احساس چهره ادم ها براتون مهمه پیشنهاد میکنم ردیف اول بشینید و از احساس چهره و بازی بازیگران لذت ببرید.
گروه مربع موفق باشید.
سلام
بازی بازیگر ها رو واقعا دوست داشتم اما هماهنگی موسیقی با اثر فاصله داشت و نورپردازی رو هم دوست نداشتم صورت بازیگران در انتهای صحنه معلوم نبود که من دوست داشتم اضطراب و خفگی توی صورتشون رو بهتر ببینم
امیدوارم همیشه موفق باشید
بسیار لذت بردم
از دکور و موسیقی زنده که بسیار عالی جای گذاری شده بودن تا بازی ها که عالی بودن
به نظرم خانم نظری درخشان ترین بازی رو داشتن و امیدوارم همیشه موفق باشن
از گروه هم کمال تشکر را دارم که چنین تجربه دل انگیزی رو خلق کردن
محمد عزیز سلام، سپاس از حضور و همراهی‌تون. خوشحالیم که از دیدن نمایش «پناه‌کاه» لذت بردین و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.
۲۱ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
صادقانه بگم من واقعا هیچی از داستان نفهمیدم درواقع متوجه مفهومی که نمایش سعی در انتقالش داشت نشدم.
اما بازی ها بسیار عالی بود و من از بازی ها لذت بردم
به بازیگران عزیز خسته نباشید میگم
من بسیار دوست داشتم و لذت بردم و حتی در صورت تمدید با افراد بیشتری برای دیدنش میام
از اقای سجاد باقری هم بابت تسلط و بداهه پردازی عالی شون سپاسگزارم
اما شاید اگر در صورت تمدید تماشاخانه رو عوض کنید بهتر باشه
ممنون از لطف شما.
امیدوارم نمایشهای بعدی گروه را هم ببینید.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من محمد بیات ، عضوی از بازیگران گروه تولید تئاتر مربع ، نمایش فلورینا فلوسی را قبل از اجرای عموم دیدم ،با این که من در این اثر حضور ندارم ،دوست دارم نکاتی را به اشتراک بگذارم
نمی دانم تا به حال با نظریه بازی (Game theory) برخورد داشته اید یا نه؟ به صورت اجمالی و تقلیلی، این نظریه تاکید بر روابط بین بازیکنان یک مجموعه دارد که همگی سعی در افزایش سود و منافع خود دارند. این صفحه بازی ممکن است در جامعه اتفاق بیفتد یا در اقتصاد یا حتی در یک کلاس درس مهم نیست که صفحه بازی به چه شکل چیده شده باشد، مهم این است که همه بازیکنان موجود در این صفحه بازی در پی افزایش و حداکثر کردن منافع خود هستند اما نکته اساسی این نظریه در باب این است که لزوماً کسی که بیشترین تلاش را برای به دست آوردن سود انجام می دهد و برای خود طرح و استراتژی دارد همیشه برنده نیست و همچنین این که برنده لزوماً یک فرد نیست و همه شایستگی ها و منافع را یک نفر کسب نمی کند بلکه برنده بودن و توزیع منافع بین همگان اتفاق می افتد و هر کسی بهره ای از آن را برده است. یعنی ممکن است کسی فقط به میزان یک درصد برنده باشد و دیگری به میزان ۲ درصد و کسی در این میدان بازی اصلا تلاشی نکرده باشد و برآیند روابط صفحه بازی منجر به پیروزی بیشتر وی گردد. همه این موارد را در دو مفهوم اصلی می توان خلاصه کرد یکی در گرو فهم کلمه مطلق برنده بودن، که یک مفهوم کامل و یکپارچه نیست و همگان می توانند از آن بهره مند شوند و دوم پیروزی در این بازی ارتباط مستقیمی با میزان تلاش شما ندارد بلکه به میزان پیچیدگی و جهت دهی رفتار های همه بازیکنان مربوط است. فرض کنید در یک نظام پادشاهی، شاه و گروهی از مردم همواره در کشاکش اند هرچند این کشاکش لزوماً به نزاع ختم نمی شود و ممکن است مسالمت آمیز باشد اما یک برهمکنش همیشگی در این میان وجود دارد حال شاید جذاب باشد که بدانید منفعت اصلی را از این کشاکش چه گروهی می برند؟ به نظر من برنده واقعی این کشاکش نه پادشاه است و نه گروهی از مردم که چه برسد به ... دیدن ادامه ›› همه مردم.
برنده واقعی گروهی هستند که نه در طبقه حاکمیت اند و در طبقه مردم و شاید به آنها بتوان گروه بی طبقه ها گفت. اینان گروهی هستند که نه در مقام مسئولیت حکومتی قرار دارند که به مردم پاسخگو باشند و نه در میان مردم هستند که رنج رعیت بودن را بکشند و همواره از منافع حکومت استفاده می کنند اما متعلق به طبقه مردم یا حاکمیت نیستند.
شاید در این نمایش به صورت بسیار خفیف بتوان استعاره هایی از این موضوع را دید. که چگونه سلسله روابط میان افراد و انگیزه های درونی آنان باعث شکل گیری صفحه بازی خاصی شده است و چه کسی یا کسانی برنده این بازی هستند؟
نمایش بسیار زیبایی بود و اقای نصرالهی کاملا حق مطلب رو ادا کردن اما واقعا بسیار کار سنگین و سیاه بود که من واقعا از وسطهای نمایش نمیتونستم این حد از خشونت رو تحمل کنم و فقط بخاطر کسی که همراهم بود تونستم تحمل کنم
واقعا تبریک میگم به همه بازیگران عزیز که اینقدر روان و عالی
احساساتشون رو به ما منتقل کردن
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
با ارزوی موفقیت برای همگیتون
به نظر نمایش خوبی بود و بازیگران تلاش کافی کرده بودن که قابل ستایش هست اما در بعضی قسمت ها ریتم نمایش می افتاد و اینکه کارگردان میتونست بازی بهتری از بازیگرهاش بگیره
البته برای یک کار دانشجویی بسیار مناسب بود و امیدوارم کارهای روز به روز بهتری بسازید البته وقتی کارگردان رو در اخر دیدم شکه شدم چون به نسبت سن و تجربه عملکرد بالاتری نشون دادن
موفق باشید
نمایش بسیار زییایی بود
فقط کاش که تمدید بشه چون دوست دارم باز هم ببینمش
این سطح از انسجام متن و امادگی بازیگران ستودنی هست
امیدوارم که همیشه موفق باشید
به نظرم نمایش تمیزی بود دارای ریتم بود و قابلیت اینو داشت توش غرق بشی چون دنیاش کامل بود
خداقوت
اما برام جالب بود که حتی اقای سیامک صفری هم شب اول میگه شب اول سخته
امیدوارم موفق باشید.
محمد بیات (bayatmohammad)
درباره نمایش ژپتو i
سلام
امیدوارم موفق تر از همیشه باشید
من شخصا سه بار نمایش رو دیدم و یکبار هم یک گروه چند نفری رو با خودم اوردم که نمایش رو ببینن
نکته اینجاست که تقریبا همه رو راضی دیدم و برام بسیار جالب بود
هماهنگی و تکنیک بازیگران عالی بود و واقعا این نکته بسیار بارز بود
فقط یک سوال دارم که چطور میتونم جواب سوالاتم درباره نمایشنامه رو بپرسم با اینکه سه بار دیدم در چند جا سوال دارم البته که نمادشناسی اثر کار واقعا دشواری هستش
بازم بسیار سپاسگزارم از همتون
لطف دارین شما
توی اینستاگرام هر سوالی دارین بپرسین
سعی میکنم هرچه زودتر یاد داشتی از این تجربه بنویسم که ابهامات و از بین ببره
۲۶ اسفند ۱۴۰۰
اوشان محمودی
لطف دارین شما توی اینستاگرام هر سوالی دارین بپرسین سعی میکنم هرچه زودتر یاد داشتی از این تجربه بنویسم که ابهامات و از بین ببره
سلام
اوشان عزیز هنوز یادداشتی که قول داده بودبد برای ژپتو بگذارید رو ننوشتید
۱۰ خرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
 

زمینه‌های فعالیت

تئاتر

تماس‌ها

09128708434
sotud70